خانه / سریال / 8 تا از بهترین سریال های خارجی 2018+ لینک دانلود
بهترین سریالهای 2018

8 تا از بهترین سریال های خارجی 2018+ لینک دانلود

در این بخش لیست 8 تا از بهترین سریال های خارجی را به همراه لینک دانلود تهیه کردیم، هیجان و جذابیت این سریال ها به قدری است که مخاطب را تا تماشای آخرین سری سریال ( اگر بگوییم به صورت یکجا اغراق نکرده ایم!!!)می کشاند، امیدواریم اوقات خوش و سرگرم کننده ایی با تماشایشان برای شما عزیزان فراهم شود.

6 نکته درباره این سریالهای برتر 2018

  • لینک دانلود سریال ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • اکثر این عنوانها در فیلیمو نیز به صورت دوبله شده قابل تماشا هستند. حتما توصیه می شود برای رعایت حقوق مولفین اکانت فیلیمو تهیه نمایید.
  • در انتخاب هیچ سریالی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر سریالی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید فیلم مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم سریال را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-پاتریک ملروس Patrick Melrose-2018

  • ژانر: درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.1/10 ، امتیاز گوگل 82% و امتیاز : 90% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه BAFTA و جایزه جامعه سینماگران آمریکا 2019
  • دانلود

پاتریک ملروس Patrick Melrose-2018

سریال پاتریک ملروس بر اساس سری داستان های باورنکردنی ادوارد سنت اوبین (Edward St. Aubyn) ساخته شده و شخصیت اول آن، کاراکتری معروف (با بازی بندیکت کومبرباچ – Benedict Cumberbatch که به زیبایی هر چه بیشتر در این نقش درخشیده است) است که در تمام طول زندگی اش با شیاطین اعتیاد و ترومای کودکان مبارزه می کند. هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) یکی از ستارگان سریال با ایفای نقش پدر بداخلاق پاتریک است که اگر با توجه به پدر متجاوز خود سنت اوبین طراحی نشده بود، باور کردن آن کاری دشوار تلقی می شد. با وجود تاریک ترین لحظات این سریال، اما پاتریک ملروس چشم اندازی با طنزی شرورانه به مرگ اشرافیت بریتانیا در اختیار تماشاگرانش قرار می دهد و از میان لنزهای دوربین داستان مردی ویران شده را روایت می کند که در تلاش جانکاه برای پیشگیری از سقوط خود است.

2-کشتن ایو Killing Eve -2018

  • ژانر: درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.2/10 ، امتیاز گوگل 91% و امتیاز : 89% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه Primetime Emmy 2019
  • دانلود

کشتن ایو Killing Eve -2018

این بازی موش و گربه با بازی جودی کومر (Jodie Comer) به عنوان یک طراح مد آینده نگر و ساندرا اوه (Sandra Oh) به عنوان جاسوسی کثیف که از او آزار دیده است، درک بسیار مشکلی دارد: باید واقعیت، هیجان و ترس را با هم به تماشاگر القا کند و در عین حال، فضا را برای گفت و گوهای صمیمی و مشاهدات هوشمندانه درباره تعامل زنان باز کند و همه اینها در سریال قبلی فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge) به نام فلیبگ (Fleabag) به خوبی نشان داده اند. به لطف فیلمنامه ای قوی و دو بازیگر پرقدرت با بازی هایی خیره کننده، این سریال همه عوامل موفقیت را به همراه شروعی اسطوره وار با هم دارد. «هیچ وقت نباید به یه بیمار روانی بگی تو یک بیمار روانی هستی. این حرف اونو ناراحت می کنه.».

این جمله ای است که نیمه¬ی روانشناسانه سریال درام و جدید بی بی سی آمریکا نشان می دهد. فصل اول فیلم شامل هشت قسمت است که در اوایل ماه آوریل اکران شد. کشتن ایو ایو عامل MI5 را با بازی ساندرا اوه و قاتل روانی ویلانله (جودی کومر) را در یک بازی موش و گربه وار در سراسر جهان دنبال می کند. هیچ کدام از زنان نگران از دست دادن چیزی نیستند و از یکدیگر آسیب می بینند که این کار منجر به شکل گرفتن لحظاتی کمیک و بی احساس (و گاهی اوقات آزاردهنده) می شود که شما را هم درگیر می کند. به خاطر امیدواری بسیاری که هم اکنون برای فصل دوم وجود دارد، کشتن ایو ارزش تماشا کردن را دارد تا فقط شاهد برگشت اوه و کومر به همدیگر و فاصله گرفتن شان باشیم و البته، ببینیم که آیا نجات می یابند.

10 تا از بهترین سریال های ساخت انگلیس

3-دوست درخشان من My Brilliant Friend -2018

  • ژانر: درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.6/10 ، امتیاز گوگل 93% و امتیاز : 96% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه گلدن گلوب ایتالیا 2019
  • دانلود

دوست درخشان من My Brilliant Friend -2018

این فیلم اقتباسی از رمان پرفروش النا فرانت (Elena Ferrante) درباره دو دختری که در دهه پنجاه در حومه ناپل زندگی می کنند، نمی تواند چیزی بیشتر از یک فاصله گیری HBO از تولیدهای عظیمش به نظر برسد. این سریال به زبان ایتالیایی با زیرنویس است و چشم انداز آن کاملا زنانه است (خوشبختانه خبری از گانگسترهای مرد در دورنمایی محو و عشقبازی نیست). تمرکز این سریال روی تغییرات تقریبا غیر قابل مشاهده در دوستی دختران است. اما اگر محتوا و نحوه ارائه سریال ظاهرا فاصله زیادی با دو سریال «خانواده سوپرانو» (Sopranos) یا «شاخه خشکیده درخت» (The Sopranos or Deadwood) دارد، اما جنبه های عمیق و هنرمندانه و جهان ساز آن بدبختانه نابود شده اند. یکی از برترین پایان بندی های سال ظاهرا متعلق به یکی از بهترین سریال های سال است.

4-بهتر است با سول تماس بگیری Better Call Saul -2015

  • ژانر: درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.8/10 ، امتیاز گوگل 93% و امتیاز : 98% Rotten Tomatoes
  • دانلود

بهتر است با سول تماس بگیری Better Call Saul -2015

اسپین آف سریال برکینگ بد (Breaking Bad) در حقیقت دو داستان در دل یک داستان دارد. امسال، سریالی درباره سقوط اخلاقی جیمی مک گیل (Jimmy McGill) به سول گودمن (Saul Goodman) واضح تر و قدرتمندتر از گذشته شد. این مسئله به ویژه در نحوه ایفاق نقش باب ادنکیرک و ریا سیهورن و تقلای عاطفی بین جیمی و دوست دخترش، کیم مشاهده می شود (هیچ برنامه ای در تلویزیون تدوینی بهتر از این ندارد).

اما، پیش درآمد سرراست تر سریال سرشار از احساس جعبه هایی است که مدام بررسی می شوند؛ مثل مایک که به گاس کمک می کند تا لابراتوار آینده والتر وایت را برای تولید مواد مخدر بسازد. حتی این تلاش هم با نتیجه وحشتناکی مواجه می شود. وقتی سول در بهترین حالت خود قرار دارد که در این فصل این اتفاق زیاد می افتد، از نظر کیفی بسیار به سریال مادر خود بسیار نزدیک تر است تا هر سریال دیگری.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

یه لیست خفن دیگه: بهترین سریال های جهان تا سال 2021

5-آتلانتا Atlanta-2016

  • ژانر: درام، کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.6/10
  • دانلود

آتلانتا Atlanta-2016

پس از کسب دو جایزه گلدن گلوب و دو جایزه جایزه امی برای فصل اول سریال، دونالد گلوور (Donald Glover) هم اعتبار و هم شهرت بسیاری برای ساختن فصل دوم آتلانتا کسب کرده بود. با این حال، تحسین منتقدان بیشتر از هر چیزی دیگری آزادی عمل را برای تولید فصل دوم به گلوور بخشید. بنایی که او در فصل او ساخت فقط فونداسیونی برای مرزهایی بود که می خواست آن ها را در هم شکند. از وحشت 45 دقیقه ای کوتاهی که مایکل جکسون با گلوور در سفیدچهره ایجاد کرد تا اختراع مجدد «Hoteling Bling» دراک، تا نقد دقیق هزاره سفید، آتلانتای گلوور را می توان همچنان شروعی برای مکالمه حول موضوعات نژاد، هویت، فقر و فرهنگ عامه به روشی دانست که پیش از این هرگز انجام نشده است.

6-درخشش – GLOW-2017

  • ژانر: درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 8/10 ، امتیاز گوگل 86% و امتیاز : 92% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه Primetime Emmy 2019 و 2018
  • دانلود

درخشش – GLOW-2017

بانوان زیبای کشتی گیر (The Gorgeous Ladies of Wrestling) با فصل دوم سریال کمدی و نکته پرداز نتفلیکس (Netflix) بازگشته اند. در ابتدای فصل دوم، بازیگران ستاره سریال به عنوان زنانی می درخشند که داستان شخصی خود را شکل می دهند. اما این به آن معنی نیست که آلیسون بری (Alison Brie) و بتی گیلپین (Betty Gilpin) به سایه نمی خیزند و ارتباط مداوم آن ها دچار پیچیدگی های جدید نمی شود. از همه درخشان تر، این سریال با جنبش #MeToo همراه می شود و احساس فوریتی را به همراه می آورد که اجباری به نظر نمی رسد (یا، به دلیل ساختار ۸۰ قسمتی آن، جایی در سریال ندارد). این سریال در ده قسمت 30 دقیقه ای، طراوت را وارد هوای سنگین و عصبی تلویزیون ما می کند که ثابت می کند می تواند تمامی موضوعاتی که می خواهد را در داستان هایی درخشان روایت کند.

7-ژست – Pose-2018

  • ژانر: درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.6/10 ، امتیاز گوگل 94% و امتیاز : 98% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده چهار جایزه Primetime Emmy
  • دانلود

ژست – Pose-2018

آخرین اثر رایان مورفی (Ryan Murphy) با نویسندگی و تهیه کنندگی مشترک براد فالچوک (Brad Falchuk) و استیون کانالز (Steven Canals) فاصله ای زیاد از داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) ‌و داستان جنایی آمریکا (American Crime Story) گرفته است. داستان این سریال که در سال 1987 و در شهر نیویورک می گذرد، از صحنه های هارلم پیروی می کند (که در فیلم مستند پاریس می سوزد نیز مشاهده می شود) و همه داستان از نگاه اعضای House Evangelista دنبال می شود.

رودریگوز (MJ RODRIGUEZ)، دومینیک جکسون (DOMINIQUE JACKSON) و ایندیا مور (Indya Moore) در راس گروهی شگفت انگیز قرار گرفته اند که از میان محافل اجتماعی مختلف و سلسله مراتب های متعددی در زمان اوج اپیدمی ایدز و افزایش سیاست های اجتماعی ترامپ عبور می کنند. برخلاف هر سریال یا فیلم دیگری درباره این موضوع، سریال ژست به داشتن بزرگ ترین گروه از بازیگران تراجنسیتی مفتخر است که نگاهی قانع کننده به هویت جنسیتی می اندازد و این مهم با روایت داستان هایی انجام می شود که هنرمندان ترا جنسیتی بیان می کنند.

یه لیست خفن دیگه: 9 تا از بهترین سریال های اکشن دنیا

8-بوجک هورس من BoJack Horseman -2014

  • ژانر: کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.7/10 ، امتیاز گوگل 95% و امتیاز : 93% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه Primetime Emmy در سال های 2017 و 2019 و 2020
  • داتلود

بوجک هورس من BoJack Horseman -2014

کاراکتر انیمیشنی که نامش در عنوان سریال آمده است، امسال را با درخشش در یک درام کلیشه ای با موضوع ضدقهرمانی به سر برده است که تلویزیون های امروزی فیلم های بسیار زیادی از این قبیل پخش می کنند. اما وقتی فیلبرت (Philbert)، تبدیل به تقلیدی مسخره امیز از تمامی آن مجموعه تلویزیونی هایی می شود که مردسالاری سمی روزگار را جشن می گیرد، فصل پنجم سریال بوجک (BoJack) را می توان پرسشی هوشمندانه و غم انگیز از مشکل (هم برای تلویزیون و هم برای انسانیت) دانست.

توانایی سریال برای ایجاد توازن بین طنز و تراژدی همچنان بی نظیر است. تاد یک لحظه درگیر جنگی دلقک وارد با استفاده از بشکه از روغن می شود و لحظه ای بعد، شاهدخت کارولین دردمندانه به بازبینی انتخاب هایی مشغول می شود که او را در میانسالگی به تنهایی و بی فرزندی سوق داده است یا اینکه اعتیاد بوجک به مواد مخدر باز هم از کنترل خارج می شود. فیلبرت یک شوخی است؛ بوجک اسب سوار جمع همه خوبی ها است.

یه لیست جذاب دیگه: 18 تا از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

9-جک رایان (Tom Clancy’s Jack Ryan) – سال 2018

  • ژانر: سیاسی ،دلهره آور
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.1/10 ، امتیاز گوگل 88% و امتیاز : 71% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه Primetime Emmy 2019 و 2020
  • دانلود

جک رایان (Tom Clancy’s Jack Ryan) – سال 2018

شخصیت محبوب این سریال ذهن اکثر افراد را راضی نگه می دارد و باعث می شود که تماشای سریال مهیج باشد. شما هم می توانید با تماشای این سریال به سفر جک رایان ملحق شوید و با ماجراجویی های او همراه باشید و در طول سریال به آرامش برسید.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست