خانه / سریال / 11 تا از بهترین سریال های ترسناک بیست سال اخیر+دانلود
سریالهای ترسناک

11 تا از بهترین سریال های ترسناک بیست سال اخیر+دانلود

وقت زیادی گذاشتیم تا یک لیست عالی 11 تایی از بهترین سریالهایی که واقعا واقعا واقعا! ترسناک هستند را گردآوری کنیم. این سریالها ترسناک ترین سریال های موجود در تاریخ سینما تا سال 2022 هستند، امیدواریم از دیدن آنها مو به بدنتان سیخ شود!

6 نکته درباره این سریالهای ترسناک برتر

  • لینک دانلود سریال ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • اکثر این عنوانها در فیلیمو نیز به صورت دوبله شده قابل تماشا هستند. حتما توصیه می شود برای رعایت حقوق مولفین اکانت فیلیمو تهیه نمایید.
  • در انتخاب هیچ سریالی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر سریالی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید فیلم مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم سریال را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-شبح- Apparitions

  • ژانر:  اکشن /درام /ترسناک
  • امتیازها:  امتیاز imdb 8، امتیاز گوگل 95
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه بهترین جلوه های ویژه از Royal Television Society, UK در سال 2009
  • تعداد فصل: 1فصل (2008)

شبح- Apparitions

وقتی سریال “جن گیر” (The Exorcist) برای اولین بار در سال 1973 به نمایش درآمد، ژانر وحشت وارد حیطه جدید و پر طرفداری شد. تماشای این فیلم ما را با دنیای شیطان پرستی و جن گیری آشنا کرد و از آن زمان به بعد فیلم های بسیاری در ژانر ترسناک ساخته شد که هدف همه آنها یک چیز بود: اینکه از ترس مو را به تن ما سیخ کنند!

با همه اینها، بعد از جن گیر و موفقیت های زیادی که کسب کرد، کمتر سریالی پیدا شد که بتواند در سبک وحشت خودی نشان بدهد و بر سر زبانها بیفتد، ولی می توان گفت که سریال شبح که در سال 2008 پخش شد از این قضیه مستثنا است. این مجموعه تلویزیونی یک درام کوچک و جذاب است که به شیوه درست و جالبی دنیای شیاطین و ارواح را به نمایش می گذارد.

در این سریال مارتین شاو (Martin Shaw) در نقش یک پدر روحانی به نام جیکوب مایز ظاهر می شود. مایز وظیفه امتحان کردن معجزات بالقوه برای قدیس سازی را به عهده دارد؛ اما در طی مدتی که به این کار مشغول است با نیروهای تاریک و شیطانی که نیاز به جن گیری دارند هم ارتباط برقرار می کنند. شبح یک مینی سریال عالی است دیدگاهی تکان دهنده از نحوه عملکرد کلیسای کاتولیک ارائه می کند.

2-تابستان سیاه- Black Summer

  • ژانر:  اکشن /درام /ترسناک
  • امتیازها:  امتیاز imdb 6.6 ، امتیاز گوگل 72
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه بهترین بازیگر اصلی یا مهمان در درام تلویزیونی 12+ از The Joey Awards, Vancouver در سال 2019 و نامزد جایزه بهترین سریال اکشن تلویزیونی از IGN Summer Movie Awards در سال 2019
  • تعداد فصل: 2فصل (2019-2021)
  • دانلود

تابستان سیاه- Black Summer

این سریال اکشن و ترسناک تا حد زیادی تحت سلطه بازیگران سریال “مردگان متحرک” (Walking Dead) است که از شبکه ای ام سی (AMC) پخش شد. تابستان سیاه در واقع اسپین آف سریال Z Nation است که پخش آن از شبکه Syfy کنسل شد. در این سریال جیمی کینگ (Jamie King) در نقش مادری به نام رز بازی می کند که بعد از فروپاشی تمدن بشری به دنبال دختر گمشده اش می گردد. رز شروع به جستجو برای پیدا کردن دخترش می کند و در این مسیر گروهی از افراد همفکر را دور هم جمع می کند که هر کدام از آنها به دنبال چیزی هستند که از دست داده اند.

3-کسلوانیا- Castlevania

  • ژانر:  انیمیشن /اکشن /ماجراجویی
  • امتیازها:  امتیاز imdb 8.3 ، امتیاز گوگل 92
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه بهترین اجرای آواز مرد در یک سریال تلویزیونی در نقش مهمان از Behind the Voice Actors Awards در سال 2018 و دریافت جایزه بهترین سریال انیمیشن تلویزیونی از IGN Summer Movie Awards در سال 2018
  • تعداد فصل: 4 فصل (2017-2021)
  • دانلود

کسلوانیا- Castlevania

نتفلیکس در سال‌های اخیر بیشتر روی نمایش انیمه ها سرمایه گذاری کرده است و یکی از این انیمه های جذاب سریال “کسلوانیا” است. این سریال که بر اساس مجموعه بازی های ویدئویی معروف کسلوانیا ساخته شده، در ابتدا قرار بود در قالب یک فیلم سینمایی منتشر شود، ولی با این حال حتی با وجود اینکه سریال است باز هم به خوبی توانسته ژانر ترسناک را به نحو شایسته ای در قسمت های مختلفش به نمایش بگذارد.

داستان از این قرار است که دراکولایی به نام ولاد تپس (با صدا پیشگی گراهام مک تاویش) از اینکه همسرش به اشتباه به جادوگری متهم و در آتش سوزانده می شود بسیار خشمگین می گردد و برای همین ارتشی از مردگان را احضار می کند تا به زنده های والاچیا اعلان جنگ کنند. در این جنگ گروهی از قهرمانان ژنده پوش به رهبری ترور بلمونت (با صدا پیشگی ریچارد آرمیتاژ) در مقابل ولاد دراکولا می ایستند و نبرد بزرگی شکل می گیرد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

یه لیست درجه یک دیگه: 9 تا از بهترین سریال های اکشن دنیا

4-منطقه گرگ و میش- The Twilight Zone

  • ژانر:  درام /فانتزی /ترسناک
  • امتیازها:  امتیاز imdb 9 ، امتیاز گوگل 93
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه دستاورد برجسته نویسندگی در درام از Primetime Emmy Awards در سال 1961 و دریافت جایزه بهترین تهیه کننده / کارگردان تلویزیون از Golden Globes, USA در سال 1963
  • تعداد فصل: 5 فصل (1959-1964)
  • دانلود

منطقه گرگ و میش- The Twilight Zone

بدون شک هر عاقلی این را تایید می کند که سریال “منطقه گرگ و میش” با اپیزودهای بی شماری که درباره فناوری، بیگانگان، سفرهای فضایی و غیره دارد یکی از بهترین سریال های علمی تخیلی تمام دروان است. این علاوه بر این، منطقه گرگ و میش مخاطبش را به اعماق درون انسان هم می برد. این سریال دقیقا به همان اندازه سریال بعدی راد سرلینگ یعنی “گالری شب” (Night Gallery) جذاب و خوش ساختار است. منطقه گرگ و میش هم می تواند رضایت طرفداران ژانر علمی تخیلی را جلب کند و هم دوستداران فیلم های ترسناک.

این سریال در سال 2019 ساخته شده و در واقع بازسازی نسخه سریال اصلی است که به همین نام و در سال 1959 پخش شد. منطقه گرگ و میش شامل اپیزودهای مختلفی است که هر کدام داستان ها ترسناک، راز آلود و علمی تخیلی جذاب و هیجان انگیزی را روایت می کنند.

5-هانیبال (Hannibal)

  • ژانر:  جنایی /درام /ترسناک
  • امتیازها:  امتیاز imdb 8.5 ، امتیاز گوگل 88
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه بهترین سریال تلویزیونی اکشن / هیجان انگیز از Academy of Science Fiction, Fantasy & Horror Films, USA در سال 2016 و نامزد جایزه بهترین جلوه های ویژه بصری برجسته در نقش مکمل از Primetime Emmy Awards در سال 2016
  • تعداد فصل: 3 فصل (2013-2015)
  • دانلود

هانیبال (Hannibal)

قبلا گفته ایم و باز هم تکرار می کنیم که پخش “هانیبال” از یک شبکه تلویزیونی چیزی جز یک معجزه کوچک نبوده است. بعد از گذشت یک یال از افتتاحیه درخشان، برایان فولر و کمپانی اش جسارت به خرج دادند و برای دومین بار ریسک خلاقانه بزرگی را متحمل شدند و آن هم ساخت سریال قوی و جذاب هانیبال است. این سریال حتی در لحظات ضعیف ترش هم نمایشی به یاد ماندنی از خودش ارائه می کند که مطمئنا توجه هر کسی را به خودش جلب می نماید.

داستان از این قرار است که یک مامور اف بی ای ویل گراهام از روش خاصی برای دستگیری مجرمان و قاتلین استفاده می کند. ویل می تواند با استفاده از قدرت ذهن و تمرکزش خودش را جای قاتل قرار بدهد و مثل او فکر کند. به این ترتیب می تواند جنایتکاران را دستگیر نماید. پس از مدتی ویل با روانپزشکی به نام هانیبال لکتر آشنا می شود و آن دو با هم پرونده های قتل را دنبال می کنند.

اگر دلتان هوس سریال خوش ساختی کرده که پر از لحظات هیپنوتیزمی، فیلمبرداری قوی و بازی های خاطره انگیز است پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه سریال هانیبال را از دست ندهید.

6-پرونده های ایکس- The X-Files

  • ژانر:  جنایی /درام /معمایی
  • امتیازها:  امتیاز imdb 8.6 ، امتیاز گوگل 93
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه بهترین ایفای نقش برجسته توسط یک بازیگر مرد در یک سریال درام از Screen Actors Guild Awards در سال 1997 و نامزد جایزه آهنگسازی برجسته موسیقی برای یک سریال از Primetime Emmy Awards در سال 2002
  • تعداد فصل: 11 فصل (1993-2018)
  • دانلود

پرونده های ایکس- The X-Files

سریال پرونده های ایکس با داشتن بیش از 200 قسمت، دو فیلم بلند، یک اسپین آف و بیش از دو دهه سابقه چیزی شبیه یک کتاب کمیک بلند مدت است. اگر حتی برای ثانیه ای به افت و خیزهای بسیار زیاد موجود در این سریال فکر کنید متوجه آشفتگی ها و هیجان های در هم تنیده و مداومی که در سریال وجود دارد می شوید.

البته شکی وجود ندارد که سریال “شبگرد” (the Night Stalker) ساخته کلچاک (Kolchak) سنگ بنای ساخت سریال های ترسناک در تلویزیون بوده و کریس کارتر هم از آن برای ساخت مجموعه تلویزیونی پرونده های ایکس الهام گرفته است. شبگرد مدتها قبل از سریال هایی مثل پرونده های ایکس، گمشده (Lost) یا بافی (Buffy) قابلیت اجرای داستان‌ سرایی ژانر سریال ترسناک را مشروعیت بخشید.

مجموعه تلویزیونی پرونده های ایکس روایتگر ماجراهای دو مامور ویژه اف بی آی است که بررسی پرونده های عجیب و غریب و ماوراء الطبیعه را به عهده دارند. این سریال در کنار اپیزودهای جداگانه ای که هر کدام داستان مستقل و جداگانه ای دارند، یک سری خطو داستانی اصلی هم دارد که شامل توطئه های گسترده دولتی، تهاجمات بیگانگان و گم شدن اسرار آمیز و مرموز افراد می شود.

یه لیست جذاب دیگه: 18 تا از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

با این حال، می توان گفت که شاید لحن انعطاف پذیر موجود در این سریال که تیم خلاق آن به عنوان الگویی برای قسمت های مختلف سریال ایجاد کرده اند و از طریق آن پیام را به مخاطب منتقل می کنند از تفکر بلند مدتی که در پس سریال نهفته هم تاثیرگذارتر باشد. اپیزودهای سریال پرونده های ایکس ظرف یک ساعت می توانند احساسات مختلفی مثل خنده، ترس، وقایع سوررئال و یا احساسی و عاطفی را همزمان به شما منتقل کنند. در دنیای «پرونده‌های ایکس» شما قرار است ک ساعت مملو از وحشت با محوریت آدم خوارهای تغییر شکل یافته ببینید که همزمان در کنار یک پلیس بامزه و خنده دار قرار می گیرند.

7-آیا از تاریکی هراس دارید؟ – Are You Afraid of the Dark

  • ژانر:  ماجراجویی /درام /خانوادگی
  • امتیازها:  امتیاز imdb 8.2 ، امتیاز گوگل 91
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه دستاوردهای برجسته کارگردانی در برنامه های کودکان از Directors Guild of America, USA در سال 2020 و نامزد جایزه بهترین سریال از Fangoria Chainsaw Awards در سال 2020
  • تعداد فصل: 2 فصل (2019-2021)
  • دانلود

آیا از تاریکی هراس دارید؟ - Are You Afraid of the Dark

یکی از بهترین و جذاب ترین سریال های ترسناکی که می توانید تماشا کنید مجموعه تلویزیونی “آیا از تاریکی هراس دارید” است. موقع دیدن این سریال بیننده خودش را به جای شخصیت های آن می گذارد و همین باعث می شود ترس بیشتری در سریال موج بزند. با اینکه این سریال عمدتا برای نوجوانان ساخته شده ولی هر کسی که به ژانر ترس و وحشت علاقه دارد می تواند از دیدنش لذت ببرد.

داستان سریال درباره گروهی از بچه های نوجوان است که عضو گروهی به نام انجمن “نیمه شب” یا “مید نایت” هستند. اعضای این گروه نیمه شب ها کنار هم جمع می شوند و داستان های ترسناکی را تعریف می کنند. با اینکه بیشتر قسمت های سریال پایان خوشی دارند، ولی اپیزودهایی هم پیدا می شوند که پایان تلخ و مرگباری در انتظارشان است و بیننده را غافلگیر می کنند.

8-توئین پیکس- Twin Peaks

  • ژانر:  جنایی /درام /معمایی
  • امتیازها:  امتیاز imdb 8.8 ، امتیاز گوگل 86
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه بهترین برنامه تلویزیونی خارجی از Aftonbladet TV Prize, Sweden در سال 1992 و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام از Primetime Emmy Awards در سال 1991
  • تعداد فصل: 2 فصل (1990-1991)
  • دانلود

توئین پیکس- Twin Peaks

در بطن داستان سریال “توئین پیکس” (به فارسی قله های دو قلو) یک ماجرای کاراگاهی وجود دارد. دیل کوپر (با بازی کایل مک لاکلن) یک مامور سختکوش اف بی ای است که برای تحقیق درباره قتل یک زن جوان به شهر کوچکی به نام توئین پیکس می رود. ولی ماجرا فقط همین نیست! از آنجایی که این مجموعه تلویزیونی توسط ذهن خلاق دیوید لینچ و دیدگاه های عجیب و غریب و شگفت انگیز او ساخته شده، موقع تماشای سریال هر لحظه باید منتظر یک اتفاق هیجان انگیز باشید.

وقتی دیل کوپر به شهر کوئین پیکس می رود متوجه می شود که اهالی شهر تلاش می کنند تا رازی را از او مخفی نگه دارند؟ ولی این راز چیست؟ این دقیقا همان سوالیست که کاراگاه کوپر باید به جواب آن برسد.

9 تا از بهترین سریال های تاریخی

موسیقی دلهره آور و ترسناک سریال به همراه طراحی صحنه مناسب آن و جزئیات پرداخته شده، باعث می شود تا دو فصل پر از اضطراب را در پیش رو داشته باشید. اگر دوست دارید مسائل ماوراء الطبیعه را با تم کاراگاهی و اسرار آمیز تماشا کنید پیشنهاد ما به شما سریال جذاب توئین پیکس است.

9-بافی قاتل خون آشام ها/ فرشته- Buffy the Vampire Slayer / Angel

  • ژانر:  اکشن /درام /فانتزی
  • امتیازها:  امتیاز imdb 8.2 ، امتیاز گوگل 83
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه بهترین گریم برجسته برای یک سریال از Primetime Emmy Awards در سال 1998 و بهترین سریال تلویزیونی شبکه ای از Academy of Science Fiction, Fantasy & Horror Films, USA در سال 2001
  • تعداد فصل: 7 فصل (1997-2011)
  • دانلود

بافی قاتل خون آشام ها/ فرشته- Buffy the Vampire Slayer / Angel

مجموعه تلویزیونی “بافی قاتل خون آشام ها” هر چیزی که برای ساخت یک سریال جذاب لازم است را در خود دارد: از تم عاشقانه گرفته تا درام، تراژدی و تعلیق. این سریال از فرمول نوجوانانه برای ساختارش استفاده کرده و آن را به یک اثر هنری تبدیل نموده است. “بافی قاتل خون آشام ها” ترکیبی منحصر به فرد از عاشقانه تراژیک، فانتزی آخرالزمانی و رئالیسم احساسی است. بعلاوه اینکه این سریال جدی ترین و واقعی ترین تصویر از دست دادن و مرگ انسان که تا به حال در سریال ها دیده ایم را با مرگ مادر بافی به دلایل طبیعی نشان می دهد.

به جز همه اینها، حس شوخ طبعی و طنز ظریف جریان یافته در سریال به جذابیت آن اضافه می کند. علاوه بر این، سازندگان این سریال جذاب به خوبی می دانستند که چطور باید از دیالوگ های تند و سرزنده و همینطور موقعیت های دلخراش و ناراحت کننده برای تاثیرگذاری هر چه تمامتر روی مخاطب استفاده کنند.

اگر دنبال سریالی می گردید که شخصیت های پیچیده ای داشته باشند این مجموعه تلویزیونی کاملا مناسب شماست. در واقع به سختی می توان سریال ترسناک دیگری را پیدا کرد که به اندازه “بافی قاتل خون آشام ها” شخصیت های قوام یافته و خوب پرداخته شده داشته باشند.

از نظر طراحی داستان نیز نویسندگان این سریال از قوس ها و افت و خیزهای داستانی چند قسمتی و چند فصلی استادانه ای استفاده کرده اند که شما را وادار می کند ادامه داستان را دنبال کنید. افرادی که در وقایع و اتفاقات گذشته سریال نقش داشته اند به شکلی دوباره ظاهر می شوند؛ درست همانطور که این اتفاق در زندگی واقعی مان رخ می دهد. به لحاظ فلسفی نیز جاس ویدون واقعا سنگ تمام گذاشته است. در واقع می توان گفت او موفق شده اثری خلق کند که به آثار داستایوفسکی و کافکا شباهت دارد.

انیمه ها هم واقعا ترسناک هستند: 12 انیمه ترسناک برتر در بیست سال اخیر

داستان این سریال جذاب و پر طرفدار درباره دختر نوجوانی به نام بافی سامرز است که با مادرش زندگی عادی و معمولی خودش را می گذرانند تا اینکه بافی متوجه می شود آخرین بازمانده از نسل قاتلین خون آشام ها است. به این ترتیب او آموزش می بیند تا با دیوها، شیاطین و خون آشام ها بجنگد و آنها را از بین ببرد. اما قضیه آنطور که باید پیش نمی رود و بافی نمی تواند مثل پیشینیان خود عمل کند.

اسپین آف این سریال جذاب فرشته (Angel) نام دارد و شما می توانید بعد از تماشای بافی قاتل خون آشام ها، پیش درآمد یا همان اسپین آف آن را هم تماشا کنید چون به اندازه خود سریال جذاب است.

10-شر- Evil

  • ژانر:  جنایی /درام /ترسناک
  • امتیازها:  امتیاز imdb 7.7 ، امتیاز گوگل 89
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد در یک سریال تلویزیونی از Academy of Science Fiction, Fantasy & Horror Films, USA در سال 2021 و نامزد جایزه بهترین سریال تلویزیونی، ژانر از Satellite Awards در سال 2022
  • تعداد فصل: 2 فصل (2019-2021)

شر- Evil

این سریال به شدت ترسناک و شیطانی واقعا همان چیزی است که دوستداران ژانر وحشت دنبالش می گردند. مجموعه تلویزیونی اویل یا شر که فصل اول آن از شبکه سی بی اس (CBS) پخش شد درباره یک روانشناس پزشکی قانونی به نام کریستن بوچارد (با بازی کاتیا هربرز) که با دیوید آکوستا (با بازی مایک کولتر) کشیش در حال آموزش و بِن کارشناس فناوری (با بازی آصیف مندوی) آشنا می شود تا روی پرونده ای مرموز و اسرار آمیز تلاش کند و بفهمد که آیا مسائل ماوراء الطبیعه و شیطانی در آن دخیل بوده اند یا نه.

موقع تماشای این سریال متوجه می شوید که هر قسمت آن از قسمت قبلی بهتر می شود و داستان به شکل هیجان انگیزی جلو می رود. ترس درون سریال به اندازه ای ملموس و قابل حس است که مطمئنا بعد از اینکه چراغ های اتاقتان را خاموش کنید تا مدتها با شما می ماند!

11-ترور- The Terror

  • ژانر:  ماجراجویی /درام /تاریخی
  • امتیازها:  امتیاز imdb 7.9 ، امتیاز گوگل 89
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه بهترین دستاورد برجسته در فیلمبرداری در فیلم سینمایی، مینی سریال برای تلویزیون از American Society of Cinematographers, USA در سال 2020 و نامزد جایزه بهترین جلوه های بصری در یک سریال دراماتیک از Leo Awards در سال 2020
  • تعداد فصل: 2 فصل (2018-2019)
  • دانلود

ترور- The Terror

از وقتی سریال “خانواده سوپرانو” (The Sopranos) 20 سال پیش جنون ضد قهرمانی را به نمایش گذاشت، معتادان سریال های تلویزیونی به چنین فیلمهایی که در آن شخصیت های اصلی از نظر اخلاقی خاکستری هستند و تصمیم گیری های درست و بجایی ندارند علاقه پیدا کردند.

فصل اول سریال ترسناک ترور یا ترس بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و ماجرای خدمه دو کشتی بریتانیایی که در یک سفر طولانی مدت عازم قطب شمال می شوند را روایت می کند. داستان این سریال در سال 1845 رخ می دهد و طی آن می بینیم که چطور شخصیت های داستان که سوار کشتی بریتانیایی هستند از مشکلات و سختی های شدید این مسیر عبور می کنند.

مرگ های ناگهانی، تمام شدن آذوقه، برخورد به کوههای یخ و بسیاری از خطرات دیگر تنها گوشه ای از ماجراهای عجیب و وحشتناکی است که در سریال به نمایش گذاشته می شوند. هر چه بیشتر می گذرد، اوضاع برای سرنشینان کشتی سخت تر و سخت تر می شود و آنها در آستانه نابودی و یخ زدگی قرار می گیرند.

فصل دوم و هیجان انگیز این سریال با نام Infamy از شبکه ای ام سی (AMC) پخش شد که در آن الکساندر وو (Alexander Woo) داستانی جهنمی درباره یک روح (یا به طور دقیقتر یک کایدان) ساخته اند که در ادامه فصل اول است و به همان اندازه مرموز، هیجان انگیز، ترسناک و استادانه ساخته شده است.

یه لیست عالی دیگه: بهترین فیلم های ترسناک دهه اخیر

اگر دنبال سریال ترسناکی می گردید که واقعا ترس و اضطراب را به شما منتقل کند مجموعه تلویزیونی ترور دقیقا برای خود شما ساخته شده است. داستان فصل دوم این سریال روایت گر مجموعه از مرگ های عجیب و مرموز در یک جامعه آمریکایی- ژاپنی است که باعث رعب و وحشت همگان شده. در این میان، مرد جوانی تصمیم می گیرد عامل اصلی این مرگ ها را پیدا کند و او را از بین ببرد.

ترس وحشت منتقل شده موقع تماشای این سریال در گوشت و پوست و استخوان شما رسوخ می کند. شخصیت پردازی قوی و داستان سرایی جذاب از جمله ویژگی های این مجموعه تلویزیونی ترسناک است که باعث شده طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کند.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست