خانه / سریال / 18 تا از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb+ لینک دانلود
بهترین های IMDB

18 تا از بهترین سریال های خارجی از نظر imdb+ لینک دانلود

سایت آی ام دی بی (www.imdb.com) (IMDb)، محبوب ترین و معتبرترین منبع در جهان برای بررسی محتوای فیلم های سینمایی، تلویزیونی و افراد مشهور است. ما در این مطلب قرار است به فهرست بهترین سریال های خارجی که IMDb در هر دسامبر منتشر می‌کند نگاهی بیندازیم.

رتبه بندی IMDb توسط کاربرانی که به فیلم ها و برنامه های تلویزیونی نمره ای بین 1 تا 10 می دهند انجام می شود. برای امتیاز دهی به بیشتر از 8 میلیون فیلم و سریال در این سایت، همه کاربران می توانند با کلیک روی “Rate This” امتیاز مورد نظرشان را به فیلمها بدهند. کاربران IMDb هر هفته بیش از یک میلیون و نیم امتیاز جدید در این سایت ثبت می کنند و تا الان بیش از یک میلیارد رتبه بندی IMDb از نظر کاربران در دسترس است که به علاقمندان فیلم و سریال کمک می کند تا با توجه به این امتیازها تصمیم بگیرند چه فیلمی را تماشا کنند.

نیکی سانتورو (Nikki Santoro)، رئیس بخش کاربران IMDb در این خصوص می گوید: “جدیدترین فهرست منتشر شده ما (در دسامبر 2021) شامل سریال هایی است که در نیمه اول سال 2021 از سمت صدها میلیون طرفدار IMDb بالاترین رتبه را کسب کرده‌اند. جای تعجب نیست که مجموعه لوکی (Loki) محصول دنیای سینمایی مارول در صدر این فهرست قرار گرفته است. این سریال در آوریل و قبل از اولین پخش آن در ماه ژوئن از سمت کاربران آی ام دی بی به عنوان بهترین سریال برگزیده شد. بازی جذاب و پیچیده تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در این سریال بسیار چشمگیر و برجسته است.”

درباره IMDb

IMDb محبوب ترین و معتبرترین منبع جهان برای کسب اطلاعات در خصوص فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و افراد مشهور است. خدمات این سایت به طرفداران دنیای فیلم و سریال کمک می کند تا تصمیم بگیرند. چه فیلمی ببینند و چطور آن را تماشا کنند. آی ام دی بی یک وب سایت برای کامپیوتر و تلفن های همراه، اپلیکیشن مخصوص اندروید و آی او اس و X-Ray در پرایم ویدئو (Prime Video) ارائه می کند. همچنین یک کانال پخش رایگان هم در اختیار کاربران می گذارد که مجموعه های ویدیویی و پادکست های اصلی IMDb را تولید می کند. علاوه بر این، آی ام بی دی برای متخصصان حوزه سرگرمی IMDbPro و Box Office Mojo را هم ارائه می کند.

بهترین مستندهای دنیا در 40 سال اخیر

به لطف وجود جامعه بزرگ و گسترده ای متشکل از متخصصان حوزه سرگرمی، مشارکت کنندگان فردی و منابع قابل اعتماد دیگری برای ارائه جزئیات کلیدی درباره این مجموعه های و سایر سریال های تلویزیونی، طرفداران فیلم و سریال به راحتی می توانند فیلم ها و سریال ها را ارزیابی و تصمیم بگیرند که چه چیزی را تماشا کنند”.

هم نظر کاربران و هم کارشناسان

1-بریکینگ بد (افسار گسیخته)- Breaking Bad

  1. ژانر: درام ، هیجان انگیز ، جنایی
  2. امتیازها: امتیاز imdb 9.4 ، امتیاز گوگل 96 و امتیاز Rotten Tomatoes 96
  3. جوایز دریافتی: دو جایزه امی بهترین سریال درام ، یک جایزه امی بهترین نویسندگی ، یک جایزه امی بهترین کارگردانی ،دوبار نامزد بهترین سریال درام در جایزه گلدن کلوب
  4. فصل ها: این سریال در 5 فصل و مجموعا 62 قسمت پخش شد
  5. دانلود

سریال Breaking Bad با بازی برایان کرانستون (Bryan Cranston) و آرون پل (Aaron Paul) شش فصل موفقیت آمیز را پشت سر گذراند و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین سریال های دوران خود شناخته می شود. وینس گیلیگان (Vince Gilligan) خالق این سریال جذاب و پر بیننده است؛ سریالی که در مرکز داستانش یک معلم مدرسه با اعتماد به نفس ضعیف دارد. کم کم این شخصیت ضد قهرمان به یک غول صنعت مواد مخدر تبدیل می شود. بریکینگ بد یک اسپین آف به نام Better Call Saul داشته و بعد از آن هم یک فیلم دیگر با نام ال کامینو (El Camino) بر اساس آن ساخته شد که در سال 2019 به اکران درآمد.

2- چرنوبیل (Chernobyl)

  1. ژانر: درام ، تاریخی
  2. امتیازها: امتیاز imdb 9.4
  3. جوایز دریافتی:  دریافت جایزه بهترین مینی سریال امی ، بهترین کارگردان تلوزیونی و بهترین فیلمنامه در دوره جوایز امی
  4. فصل ها: این سریال در 5 فصل و مجموعا 5 قسمت پخش شد
  5. دانلود

این سریال که از شبکه HBO پخش شد وقایع مربوط به فاجعه هسته ای چرنوبیل در سال 1986 و نحوه برخورد اتحاد جماهیر شوروی با این بحران را مرور می‌کند. چرنوبیل یک سریال 5 فصلی ساخته کریگ مازین (Craig Mazin) است که مورد تحسین خیلی ها قرار گرفت. با این حال بسیاری از وفاداران اتحاد جماهیر شوروی اظهار داشتند که این سریال با هدف تبلیغ آمریکایی ها ساخته شده است. با همه اینها چرنوبیل از لحاظ روایت داستانی بسیار جذاب است و توانسته یکی از بهترین امتیازها در IMDb را از آن خود کند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

3- وایر (شنود یا استراق سمع)- The Wire

  1. ژانر: درام
  2. امتیازها: امتیاز imdb 9.3 ، امتیاز گوگل 88 و امتیاز Rotten Tomatoes 94
  3. جوایز دریافتی:  جوایز جشنواره فیلم سیاه امریکا، جوایز موسسه فیلم آمریکا
  4. فصل ها: این سریال در 5 فصل و 60 قسمت پخش شد.
  5. دانلود

سریال The Wire از یک سریال کلاسیک که بتواند برای همیشه در صدر جدول بهترین مجموعه های تلویزیونی باقی بماند چیزی کم ندارد. پنج فصل این سریال در سال 2002 به نمایش درآمد. سریال وایر هنوز هم به عنوان نقطه اوج سریال های تلویزیونی در ژانر درام جنایی محسوب می شود و الهام بخش ده ها فیلمی بوده است که تلاششان را روی ارائه بهترینها متمرکز کرده اند. این سریال پنج فصلی روی پنج بخش مختلف جرم و جنایت در شهر بالتیمور تمرکز دارد و از جمله بازیگران بزرگی که در آن به ایفای نقش پرداخته اند می توان به ادریس البا (Idris Elba) و دومینیک وست (Dominic West)اشاره کرد.

بهترین سریال های جهان تا سال 2021+ لینک دانلود

4-آواتار: آخرین باد افزار (Avatar: The Last Airbender)

  1. ژانر:  خانوادگی
  2. امتیازها: امتیاز imdb 9.3 ، امتیاز گوگل 96 و امتیاز Rotten Tomatoes 97
  3. جوایز دریافتی:  جایزه بهترین انیمیشن تلوزیونی تولید شده برای کودکان
  4. فصل ها: این سریال در 61 قسمت پخش شد.
  5. دانلود

از این سریال اغلب اوقات به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های سریالی در تمام تاریخ یاد می شود. این سریال حول محور اسطوره (آواتار) هایی می چرخد که می توانند عناصر چهار گانه – آب، خاک، آتش، باد – را تحت کنترل خودشان دربیاورند تا میان ملل مختلف جهان صلح ایجاد کنند. آنگ (Aang) دوازده ساله در این سریال به عنوان آواتار کنونی است و برای پایان دادن به جنگ ملت آتش با سایر ملت ها تلاش می کند.

5- بازی تاج و تخت (Game of Thrones)

  1. ژانر: درام ، اکشن ، ماجراجویی
  2. امتیازها: امتیاز imdb 9.2 ، امتیاز گوگل 92 و امتیاز Rotten Tomatoes 89
  3. جوایز دریافتی:  دریافت جایزه تلوزیونی AFI ، دریافت جایزه امی
  4. فصل ها: این سریال در 8 فصل و مجموعا 73 قسمت پخش شد.
  5. دانلود

با اینکه بازی تاج و تخت پایان تلخی دارد اما این سریال قطعا یکی از بهترین سریال های به نمایش درآمده تا کنون است. سریال بازی تاج و تخت برگرفته از ترانه یخ و آتش (Ice and Fire) اثر جورج آر.آر مارتین (George R. R. Martin) است که دیوید بنیاف (David Benioff) و دی بی وایس (DB Weiss) آن را ساخته اند. این سریال به خاطر ریتم داستانی پیچیده و شخصیت های متعددی که در طول 8 فصل آن شناخته می شوند محبوب و معروف شده است.

بهترین فیلم های ترسناک دهه اخیر

6-خانواده سوپرانو- The Sopranos

  1. ژانر: درام ، جنایی
  2. امتیازها: امتیاز imdb 9.2 ، امتیاز گوگل 91 و امتیاز Rotten Tomatoes 92
  3. جوایز دریافتی:  111 بار نامزد جوایز امی و 21 بار برنده جوایز امی شد ، دریافت5 بار جایزه گلدن کلوب
  4. فصل ها: این سریال در 6 فصل و 86 قسمت پخش شد.
  5. دانلود

سریال خانواده سوپرانو یا سوپرانوها که توسط دیوید چیس (David Chase) ساخته شده، بسیار شبیه سریال وایر (The Wire) است و جزو 10 سریال برتر از نظر سایت آی ام بی دی شناخته شده است. این سریال 6 فصلی روی شخصیتی به نام تونی سوپرانو (Tony Soprano) متمرکز است. تونی رئیس مافیایی یک خانواده ایتالیایی- آمریکایی است که تلاش می کند بین کارش به عنوان رئیس خانواده سوپرانو و زندگی شخصی و خانوادگی اش تعادل برقرار کند. داستان سریال از طریق جلسات درمانی تونی روایت می شود.

7- سوپرانوز (The Sopranos)-1999

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 9.2 امتیاز گوگل 91 و Rotten Tomatoes 92
  • جوایز دریافتی : این مجموعه جوایز زیادی از جمله جوایز Peabody را برای دو فصل اول ، 21 جایزه Primetime Emmy و 5 جایزه Golden Globe دریافت کرد.
  • فصل ها: این سریال در 6 فصل و 86 قسمت پخش شد.
  • دانلود

و در نهایت عنوان بهترین سریال تلوزیونی تمام دوران ها به مجموعه ی سوپرانوز تعلق می گیرد. این مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی به زندگی تونی سوپرانو که یک اوباش ایتالیایی-آمریکایی ساکن نیوجرسی است، می پردازد. او سعی دارد با حفظ زندگی خانوادگی، سازمان جنایتکارانه ی خود را رهبری کند.

سوپرانوز از ۱۰ ژانویه ۱۹۹۹ در شبکه ی HBO به نمایش درآمد و در طول شش فصل و ۸۶ قسمت پخش شد. این سریال برنده جوایز بسیاری شد و به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تلویزیونی در تمام دوران ها شناخته می شود. علاوه بر این توانست ۲۱ جایزه امی و 5 جایزه گلدن گلوب را از آن خود کند.

8-کارآگاه واقعی (True detective)-2014 تا 2019

  • ژانر: کاراگاهی معمایی اکشن
  • امتیازها: IMDb8.9 امتیاز گوگل 90 وRotten Tomatoes 75
  • جوایز دریافتی: موفق به کسب نامزدی از جشنواره‌ها و مراسم‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی در زمینه نویسندگی، کارگردانی و بازیگری شده‌است. در دوره سی‌ام مراسم جوایز انجمن منتقدان تلویزیون، سریال در چهار رشته نامزد بود که موفق شد دو جایزه بهترین اجرای فردی بازیگر نقش اول مرد در سریال درام (متیو مک‌کانهی) و جایزه دستاورد ویژه را به خود اختصاص بدهد.
  • فصل ها: این سریال در 3 فصل 8 قسمتی ارائه شد
  • دانلود

کاراگاه واقعی

فصل اول سریال، شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی چون متیو مک‌کانهی، وودی هارلسون، میشل موناهن و مایکل پاتس است. فصل اول این سریال در چند خط زمانی اتفاق می‌افتد و بر روی تحقیقات دو پلیس برای یافتن قاتلی سریالی که دست به‌جنایت‌هایی زده، طی مدت ۱۷ سال متمرکز است.

منبع و منشأ اصلی مجموعه کارآگاه واقعی، برگرفته شده از مجله‌های زرد، خصوصاً مجله‌ای تحت همین عنوان است که در قرن بیستم منتشر می‌شد و واقعا جزو بهترین سریال ها در تمام تاریخ سینماست!

یک لیست جذاب دیگه: بهترین سریالهای خارجی که باید دید (2010 تا 2021)

بقیه سریالها با بالاترین امتیاز به ترتیب

روی هر کدام که دوست دارید کلیک کنید تا وارد صفحه دانلود شوید:

1- این یک گناه است (It’s a Sin)– امتیاز imdb برابر 8.8

2- شکست ناپذیر (Invincible)– امتیاز imdb برابر 8.7

3- میر اهل ایست تاون (Mare of Easttown)– امتیاز imdb برابر 8.5

4- لوکی (Loki)-امتیاز imdb برابر 8.3

5- بیگانه ساکن زمین (Resident Alien)– امتیاز imdb برابر 8.2

6– واندا ویژن (WandaVision)– امتیاز imdb برابر 8

7- دندان شیرین (Sweet Tooth)– امتیاز imdb برابر 7.9

8- دوتا: خون اژدها (Dota: Dragon’s Blood)– امتیاز imdb برابر 7.9

9- سوپر من و لوئیس (Superman and Lois)– امتیاز imdb برابر 7.9

10- سایه و استخوان (Shadow and Bone)– امتیاز imdb برابر 7.7

جمع بندی

در این مطلب ما بهترین و پرامتیازترین سریالهای خارجی از نظر imdb را برای تان به صورت گلچین شده قرار دادیم هر چند ممکن است از نظر شما لیست باز هم جای کار داشته باشد. اما با دقتی که در این لیست به خرج داده ایم، مطمئنا از تماشای هیچ کدام از سریالهای این لیست پشیمان نخواهید شد. چندین روز برای جمع آوری این لیست صرف شده تا وقت گرانبهای شما با دیدن سریال تلف نشود و در نهایت لذت فیلم ها را تماشا کنید. حتما نظرات خود را در ارتباط با این لیست بهترین سریالها و یا تک تک عنوانهای این لیست با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست