خانه / سایر / 10 تا از بهترین انیمیشن های سال 2020+ لینک دانلود
انیمیشن

10 تا از بهترین انیمیشن های سال 2020+ لینک دانلود

شما به جذاب ترین بخش معرفی ها آمده اید!!! هیجان، جذابیت و محبوبیت انیمیشن ها برای همه سنین عیان است، در این بخش لیست ده تا از بهترین انیمیشن های 2020 به همراه لینک دانلود را معرفی کردیم، امیدواریم از تماشایشان لذت ببرید.

6 نکته درباره بهترین انیمیشن های سال 2020

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود انیمیشن ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ انیمیشنی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر انیمیشنی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید آن انیمیشن مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم انیمیشن را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-بره ناقلا (A Shaun The Sheep Movie) 2020

  • ژانر: کمدی ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.8/10 ، امتیاز گوگل 80% و امتیاز : 96% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Annie 2021، نامزد دریافت آکادمی اسکار 2021
  • دانلود

بره ناقلا (A Shaun The Sheep Movie) 2020

بره ناقلا یکی از کارتون هایی است که شما را یاد کارتون باب اسفنجی می ‌اندازد. تصویرسازی‌ هایی شبیه به آن دارد و شما می توانید در طول این کارتون با بره‌ بسیار جذابی که شخصیت اصلی داستان است؛ آشنا شوید. این کارتون به شدت برای بچه ها سرگرم کننده است. داستان زندگی یک بره را برای شما به تصویر می ‌کشد که می‌ خواهد به یک مأموریت برود و کار های بزرگی انجام دهد و در طول داستان شما را با هیجان زیادی روبرو می ‌کند.

22 تا از بهترین انیمیشن های بزرگسالان

2- یک صدف دور (A Whisker Away) 2020

  • ژانر: فانتزی، رمانتیک
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.7/10 ، امتیاز گوگل 91% و امتیاز : 93% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه آکادمی خلاقیت آسیا 2020
  • دانلود

یک صدف دور (A Whisker Away) 2020

این انیمیشن که در نتفلیکس موجود است، باعث می ‌شود که شما مجذوب آن شوید. یک انیمیشن در دسترس بوده و یک انیمه درام محسوب می‌ شود که در مورد یک دختر مرموز صحبت می ‌کند و نام او نیو است و می‌ خواهد خودش را تبدیل به یک گربه کند تا بتواند توجه دیگران را جلب کند؛ اما خیلی در مورد این موضوع موفق نمی ‌شود. به همین دلیل تلاشش را بیشتر می کند و کمی بعد متوجه می‌ شود که می ‌تواند به مشکلات خاصی که در زندگی اش دارد غلبه کند و سعی دارد که از این مرحله عبور کرده و به سراغ مرحله بعدی زندگی اش برود. تصاویر این انیمیشن بسیار جذاب هستند و شما را مجذوب خودشان می کنند.

3- فرزند آب و هوا (Weathering With You) 2019

  • ژانر: فانتزی، رمانتیک
  • امتیازها: امتیاز imdb7.5/10 ، امتیاز گوگل 95% و امتیاز : 92% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Annie 2020
  • دانلود

فرزند آب و هوا (Weathering With You) 2019

یکی دیگر از انیمیشن های شاهکار ژاپنی به نام فرزند آب و هوا روی یک فانتزی رومانتیک در مورد یک پسر دبیرستانی تمرکز می ‌کند که از توکیو فرار کرده و بهترین دوستانش هم او را همراهی می کنند که در این بین با یک دختر قدرتمند آشنا می‌ شود که او می ‌تواند آب و هوا را تحت فرمان خودش تغییر دهد. این داستان به شدت دوست داشتنی بوده و یک انیمیشن مناسب برای کسانی هست که دوست دارند کارتون ها را دنبال کنند. مهم تر از همه اینکه بسیاری از افراد بعد از دیدن این انیمیشن به دنبال نویسنده و کارگردان گشته اند تا بتوانند انیمیشن های ژاپنی که در آینده می سازد را دنبال کنند.

4- ویلوبی ها (The Willoughbys) 2020

  • ژانر: کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.4/10 ، امتیاز گوگل 74% و امتیاز : 91% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Annie 2020
  • دانلود

ویلوبی ها (The Willoughbys) 2020

این انیمیشن صدا پردازی عالی دارد. داستان آن می تواند شما را به تعجب وا دارد. در دوره‌ ای که پاندمی ایجاد شد و مردم در قرنطینه بودند؛ به نتفلیکس رجوع کردند و می‌ توانستند از این انیمیشن بسیار زیبا لذت ببرند. داستان این فیلم به شدت عالی است و باعث می ‌شود که شما مجذوب آن شوید. همچنین حتی خانواده ها هم می توانند از دیدن آن لذت ببرند. این انیمیشن در مورد چند شخصیت صحبت می ‌کند که برنامه ‌ریزی خاصی دارند و می خواهند که به یک سفر ماجراجویانه بروند و در این بین؛ باد اتفاقات عجیب و مهیج مواجه می ‌شوند.

8 تا از بهترین انیمیشن های 2016

5- مدرسه قهرمانانه من (My Hero Academia) 2016

  • ژانر:  اکشن،هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.4/10
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه بازیگران صداپیشه 2017 و2018
  • دانلود

مدرسه قهرمانانه من (My Hero Academia) 2016

این انیمیشن ژاپنی در مورد شخصیتی صحبت می ‌کند که ماجراجو است و می‌ خواهد یک مدرسه قهرمانانه داشته باشد و نامش را به همه بشناساند. در این داستان شما قدرت زیادی را از شخصیت اصلی می بینید که در طول آن با هیجانات و احساسات مختلفی از جمله حسادت روبرو است. او در جهانی زندگی می کند که برای سالم بودن باید بجنگد و همیشه چالش داشته باشد و می تواند قدرت خودش را به زیباترین حالت ممکن به دیگران نشان دهد . این فانتزی بسیار زیبا می تواند یک کارتون مهیج برای فرزندان شما محسوب شود.

6- روح (Soul) 2020

  • ژانر: کمدی ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.1/10 ، امتیاز گوگل 93% و امتیاز : 95% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت جایزه BAFTA 2021،برنده جایزه آکادمی اسکار 2021
  • دانلود

روح (Soul) 2020

انیمیشن روح در چند سال اخیر جزء بهترین ها محسوب می ‌شود و در آن کاراکتر اصلی فیلم و لوکیشن‌ ها طراحی بسیار عالی دارند و شما فکر می کنید که همه چیز کاملاً طبیعی است. این انیمیشن تصاویر شهر نیویورک را به ما نشان می ‌دهد و در مورد ساکنان آن منطقه صحبت می ‌کند و با نگاه کردن به آن می توانید چیزهای اعجاب انگیز یاد بگیرید و از زندگی خود بیشتر لذت ببرید . این داستان باعث می ‌شود که به محیط اطراف خود بیشتر دقت داشته باشید. خوشبختانه توانسته است یکی از بهترین ها در زمینه انیمیشن محسوب شود.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

شخصیت اصلی داستان؛ یک پیانیست موسیقی جاز است که در نیویورک زندگی می کند. او در طول عمر خود فقط به اجرای موسیقی پرداخته است اما به طور کاملا ناگهانی وارد یک سرزمین عجیب و غریب می شود . او در این مکان نمی داند که زنده است یا مرده و چه حالتی دارد تا اینکه متوجه می شود همه این لوکیشن های عجیب و غریب مربوط به زندگی بعد از مرگ او هستند و از دنیا رفته است. این انیمیشن ما را با چیز های بسیار جذابی مواجه می ‌کند که شاید به عمرمان ندیده باشیم.

یه لیست عالی دیگه: 11 تا از بهترین انیمیشن های 2018

7- ولف واکرز (Wolfwalkers 2020)

  • ژانر: هیجان انگیز، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8/10 ، امتیاز گوگل 95% و امتیاز : 99% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه آکادمی اسکار و BAFTA 2021،برنده جایزه جشنواره AFI 2020
  • دانلود

ولف واکرز (Wolfwalkers 2020)

این انیمیشن در مورد یک جوان صحبت می ‌کند که در طول فیلم قصد دارد کار های متفاوتی را یاد بگیرد. داستان مربوط به سال ۱۹۹۹ است . این جوان سعی دارد که شغل آینده خود را با پدرش تطابق دهد. پدرش یک شکارچی است. در نتیجه این جوان شاگرد پدرش می شود تا بتواند شکار کردن را از او بیاموزد. برای این که کار را بهتر یاد بگیرد، سعی می کند پدرش را در سفر هایی که برای شکار دارد ، همراهی کند . آن ها معمولاً به جاهایی مثل ایرلند سفر می‌ کنند تا بتوانند حیواناتی مثل گرگ ها را از بین ببرند. برای اینکه آخرین گروه و دسته گرگ ها را بکشند، دوباره به ایرلند می روند اما در این سفر همه چیز متفاوت می ‌شود و داستان زندگی این فرد جوان به طور کل دست خوش تغییر می گردد.

این پسر در طول این سفر به ایرلند با دختر آزاده ای از گروهی که کاملاً مرموز هستند و دقیقاً معلوم نیست که به انجام چه کاری مشغول می ‌باشند؛ دوست می شود. آن ها رابطه ای دوستانه با یکدیگر برقرار می ‌کنند اما غافل از این که ظاهراً مردم این قبیله که این دختر هم جزء آن ‌ها می ‌باشد، شب ها دیگر انسان نیستند و تبدیل به گرگ می شوند و وظیفه این پسر هم این است که گرگ ها را بکشد و در نتیجه با چالش بسیار بزرگی مواجه می ‌شود و شما کاملا در طول داستان هیجان زده و سردرگم خواهید بود.

8- خانه گرگ (Wolf house) 2018

  • ژانر: وحشتناک، درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.6/10 ، امتیاز گوگل 87% و امتیاز :96% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی : برنده دریافت جایزه جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی 2018 و جایزه انجمن منتقدان فیلم بوستون 2020
  • دانلود

خانه گرگ (Wolf house) 2018

خانه گرگ می تواند احساسات سورئال، تراژدی و آشفته را در شما ایجاد کند و با یک استایل منحصر به فرد از یک انیمیشن مواجه هستید که در مورد جنگ نازی هم صحبت می ‌کند. در این انیمیشن شما می توانید حداکثر خلاقیت را از کارگردان ببینید. این انیمیشن مربوط به کشور شیلی است . داستان آن کاملاً جسورانه شروع می ‌شود.

داستان به گونه ای ساخته شده است که تلاش می‌ کند تا نشان دهد که شما با افرادی متفاوت در محله و محیط زندگی متفاوت روبرو هستید و همه چیز برای تان واقعی به نظر می رسد. این داستان در ایالتی به نام ویا باواریا نقل قول می شود که یکی از مستعمره های کشور آلمان در شیلی است. علت این که تحت مستعمره قرار گرفته، این است که منابع عسل بسیار زیادی دارد و می ‌خواهند با استعمار این ناحیه از نیروی کار آن ها استفاده کنند.

یه لیست عالی دیگه: 19 تا از بهترین انیمیشن های جهان

این انیمیشن مفاهیم و پیام‌ های بسیار عمیقی را در خودش دارد که شما را به تعجب وا می دارد و باعث می شود که بتوانید حداکثر لذت را از آن ببرید. همچنین در مورد شخصیتی به نام ماریا صحبت می ‌کند. ماریا می خواهد با حیوانات ارتباط بگیرد و در صورت نیاز به آن ها کمک کند اما دچار مشکلاتی می شود؛ اما هرطور که شده، ماریا بالاخره سه تا خوک را از جایی که پنهان شده اند؛ فراری می دهد اما اهالی او را تنبیه می‌ کنند و این گونه است که نباید تا 100 شبانه روز هیچ صحبتی با دیگران کند تا درس عبرت بزرگی بگیرد.

ماریا از این شرایط می ترسد و می خواهد به جنگل فرار کند اما با یک گرگ بزرگ مواجه می ‌شود و از دست این گرگ فرار می کند. او سعی می کند که در مکان هایی پنهان شود و شرایط برایش دو چندان سخت می گردد. ماریا همراه با دو تا از خوک هایی که با خودش آورده بود، داخل یک سوراخ زندگی می ‌کنند؛ سوراخ و حفره ای که فقط جای این سه نفر می ‌شود و بسیار تنگ است اما بعد از مدتی این خوک ها با او رابطه بسیار صمیمی برقرار می‌ کنند و به یکدیگر وابسته می شوند و شبیه به فرزندانش آن ها را بزرگ می کند.

9- غارنشینان (Croods 2013)

  • ژانر: کمدی ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.2/10
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه آکادمی اسکار 2014 و BAFTA 2013
  • دانلود

غارنشینان (Croods 2013)

این انیمیشن همانطور که از نامش هم پیداست؛ در مورد یک خانواده غارنشین صحبت می‌ کند. قطعا می ‌دانید که زندگی غارنشینی با زندگی شهری و معمولی ما متفاوت است. در نتیجه با تماشای این انیمیشن می توانید با سختی ‌ها و مشکلات زندگی غارنشینی مواجه شوید و اطلاعات زیادی از سبک زندگی آن ها به دست بیاورید.

این غارنشینان تا به حال از محل زندگی خودشان خارج نشده اند . پدر این خانواده همیشه دل نگران فرزندان و همسرش است. به همین دلیل برای اینکه خطری آن ها را تهدید نکند، اجازه نمی‌ دهد که از محیط خانواده دور شوند و از این غار بیرون بیایند و خودش همه شرایط و امکانات را برای آن ها فراهم می ‌کند.

6 تا از بهترین انیمیشن های 2017

برای این که فرزندان و اهالی خانواده را مجاب کند که از غار خارج نشوند، به همین دلیل داستان های بسیار ترسناکی از خودش می سازد که مربوط به دنیای خارج از غار است و آن ها را مجاب می‌ کند که سر جایشان بنشینند و داخل همین غار زندگی کنند؛ اما آن ها خیلی دلشان می خواهد که بیرون از غار بروند و شرایطی را برای خودشان فراهم کنند تا در یک جایی در بیرون از غار زندگی کنند.

بالاخره این خانواده غارنشین مجبور می ‌شوند به خاطر خراب شدن غار از آن بیرون بیایند . زمانی که بیرون می آیند، با یک دنیای پهناور و بزرگ مواجه می شوند و می توانند آزادانه در آن زندگی کنند و متوجه می‌ شوند که زندگی بیرون از غار چگونه است و بالاخره چیز های تازه ای را تجربه می ‌کنند و شما را با این تجربه شیرین و لذت بخش همراه می سازند.

10- به پیش (onward) 2020

  • ژانر: هیجان انگیز، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.4/10 ، امتیاز گوگل 82% و امتیاز : 88% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه آکادمی اسکار 2021، برنده جایزه آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک، ایالات متحده آمریکا 2021
  • دانلود

به پیش (onward) 2020

این انیمیشن شما را با دنیای جدیدی مواجه می ‌کند که داستان آن در مورد سال ۲۰۲۰ است. کارگردان این انیمیشن شخصی به نام دن اسکنلون است که قصد داشته با ساخت این انیمیشن شما را با دنیای جدیدی مواجه کند. داستان اصلی آن در مورد دو برادر است؛ دو برادر که عاشق ماجراجویی هستند و می ‌خواهند کار های بزرگی را رقم بزنند و نام و آوازه شان در جهان بپیچد.

یه لیست خفن در ادامه: 11 تا از بهترین انیمیشن های 2021

این دو برادر با نام‌ های یان و بارنی بلند پرواز هستند و از زندگی که دارند احساس رضایت نمی کنند زیرا فکر می کنند باید اقدامات بسیار بزرگی در سطح جهانی انجام دهند و یک ماجرای فوق العاده را رقم بزنند که کمتر کسی بتواند این فانتزی آن ها را دنبال کند. در نتیجه آن ها سفر خود را آغاز می ‌کنند و می‌ خواهند ماجراجویی های بزرگی را به انجام برسانند تا بتوانند به بهترین ها دست یابند و کارهایی را انجام دهند که در حد و توان هیچ کس نیست و بتوانند شگفتی بیافرینند .

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست