خانه / سایر / 11 تا از بهترین انیمیشن های 2021+ لینک دانلود
بهترین انیمیشن های 2021

11 تا از بهترین انیمیشن های 2021+ لینک دانلود

در سال گذشته علاقه مندان به سینما به شدت مشتاق بازگشت به سینما ها بوده اند و با توجه به گسترش واکسن کوید 19 ظاهرا امسال می توانند به آرزوی شان برسند. البته برای کسانی که مایلند هم چنان در خانه فیلم ها و سریال های روز دنیا را دنبال کنند، سرویس های استریم و پخش آنلاین فیلم ها و همچنین انیمیشن های پر فروش را به نمایش می گذارند.

در ادامه به معرفی انیمیشن های سال 2021 که بسیاری از ما بی صبرانه منتظر دیدن شان هستیم، می پردازیم. با ما همراه باشید.

6 نکته درباره بهترین انیمیشن های سال 2021

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود انیمیشن ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ انیمیشنی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر انیمیشنی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید آن انیمیشن مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم انیمیشن را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-دریانورد ماه ابدی (Sailor moon eternal)

  • ژانر: اکشن،ماجراجویانه
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.1، امتیاز گوگل 84 و امتیاز Rotten Tomatoes 100
  • دانلود

دریانورد ماه ابدی (Sailor moon eternal)

قسمت چهارم این انیمیشن بر اساس کمیک ژاپنی Pretty gguardians sailor moon eternel بخش 1 و 2 ساخته شده است. و همان طور که طرفداران وفادار آن می دانند، این فیلم در دو قسمت منتشر می شود. اولین فیلم در 8 ژانویه 2021 و دومی در 11 فوریه 2021 اکران شد. اخیرا نتفلیکس حق پخش هر دو فیلم را از آن خود کرده است و این بدان معنا است که در ژوئن امسال روی این پلتفرم قابل دسترسی خواهد بود.

در بخش اول این انیمیشن که بر اساس آرک رویایی مانگای همیشه محبوب Sailor Moon و ساخته نائوکو تاکوچی ساخته شده، یوساگی و چیبیوسا را ​​می‌بیند که در جریان یک خورشید گرفتگی به هلیوس اسرار آمیز می ‌روند. قصدش چیست؟ او به یک دوشیزه نیاز دارد تا کمک کند مهر خاصی را بشکند. در همین حال، گروهی به نام سیرک ماه مرده شروع به انتشار تظاهرات در سراسر جهان کرده است. در قسمت دوم هم نگهبانان ملوان را در یک نبرد حماسی با هم می بینیم.

2-اژد های آرزو (Wish dragon)

  • ژانر: ماجراجویانه،؛کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.2، امتیاز گوگل 83 و امتیاز Rotten Tomatoes 65
  • دانلود

اژد های آرزو (Wish dragon)

اژد های آرزو که توسط شرکت کلمبیا پیکچرز و انیمیشن سونی پیکچرز تهیه شده است، ماجرای دانش آموزی به نام دین و اژد های آرزو برآورده کننده ای به نام لونگ را دنبال می کند که در شانگهای امروزی به سفرشان ادامه می دهند تا دوست دوران کودکی دین یعنی لینا را پیدا کنند.

بازیگران این فیلم بزرگان کمدی مثل جیمی او یانگ و کنستانس وو هستند که به جذابیت این انیمیشن کمک زیادی کرده اند. با این که “اژد های آرزو” در 15 ژانویه سال جاری در چین اکران می شود، اما برای اولین بار بر روی نتفیلکس به نمایش در خواهد آمد.

3-ویوو (Vivo)

  • ژانر: کمدی،موزیکال
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.7، امتیاز گوگل 72 و امتیاز Rotten Tomatoes 86
  • دانلود

ویوو (Vivo)

Encanto تنها انیمیشنی نیست که امسال از موسیقی و اشعار Lin-Manuel Miranda در آن استفاده شده است. در واقع، میراندا در Vivo در نقش یک کینکاجو (یک پستاندار زیبا و اهل جنگل های بارانی) عاشق موسیقی را ایفا می کند که با صاحبش آندرس (خوان د مارکوس گونزالس) در هاوانا آهنگ می خواند و موسیقی می نوازد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

وقتی یک حادثه غم انگیز رخ می دهد، شخصیت اصلی باید از کوبا به میامی سفر کند تا بتواند پیامی را در قالب یک آهنگ به شریک سابق آندرس برساند. “ویوو” از استعداد های آوازی گلوریا استفان، نیکول بایر و زوئی سالدانا هم بهره گرفته شده است.

اگر چه سونی پیکچرز انیمیشن (مرد عنکبوتی : درون دنیای عنکبوتی، میچل‌ها در برابر ماشین ‌ها) قصد داشت ویوو را در بهار امسال در سینما ها عرضه کند، اما این شرکت تصمیم گرفت آن را بر روی نتفلیکس منتشر کند.

4-مایا و سه مبارز (Maya and the three)

  • ژانر: فانتزی،اکشن
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.2، امتیاز گوگل 70و امتیاز Rotten Tomatoes 100
  • دانلود

مایا و سه مبارز (Maya and the three)

اگر چه این محصول نتفلیکس از نظر فنی یک سریال معمولی به حساب می آید، اما به اندازه کافی از استاندارد های یک فیلم برخوردار است تا در لیست ما قرار بگیرد. به علاوه، این انیمیشن عجیب و افسانه ای است. داستان مایا و سه مبارز که در دنیایی افسانه ‌ای و برگرفته از آمریکای شمالی اتفاق می ‌افتد، ماجرای شاهزاده خانم جنگجویی را دنبال می‌کند که در تلاش برای استخدام سه جنگجوی افسانه‌ای است. هدف نهایی او نجات جهان است.

خالق آن خورخه گوتیرز، به Variety گفت:” من تصمیم گرفتم چیزهایی را ببینم که از آن ها متنفر بودم، مثلا نقش اول بودن یک زن مخصوصا در اساطیر آمریکای مرکزی. بنابراین با خودم گفتم می ‌خواهم قهرمانی به صورت نیمه خدا نیمه انسان داشته باشم .”

یه لیست عالی دیگه: بهترین انیمیشن های دنیا (2010 تا 2021)

ورایتی گزارش داد: “در حالی که دنیای فانتزی مایا و سه مبارز حول جغرافیا و انجمن خدایان آمریکای میانه ساخته شده است، روایت سریال کاملا نو و جدید خواهد بود. ” و ما بی صبرانه منتظریم وارد دنیای افسانه ای که گورتیزو برایمان ساخته، شویم.

5-اینکانتو (Encanto)

  • ژانر: کمدی،موزیکال
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.7، امتیاز گوگل 91و امتیاز Rotten Tomatoes 93
  • دانلود

اینکانتو (Encanto)

فیلم موزیکال – کمدی دیزنی اینکانتو، داستان خانواده مادریگال را روایت می کند که در کوه های کلمبیا در خانه ای جادویی زندگی می کنند. نام این فیلم از زادگاه پر جنب و جوش مادریگال یعنی شهری پر از سحر و جادو گرفته شده است. در واقع، اینکانتو به همه کودکان مادریگلی قدرتی منحصر به ‌فرد اعطا کرد. البته همه کودکان به جز میرابل (استفانی بئاتریز).

میرابل با وجود نداشتن قدرت، تصور می کند تنها کسی است که می تواند جادوی انکانتو و خانواده اش را نجات دهد. آخرین تریلر این فیلم نشان می دهد که قرار است شخصیت ‌های آفریقایی لاتین هم در این انیمیشن باشند که یک گام رو به جلو از نظر نمایش سینمایی به حساب می آید و در واقع چیزی است که دیزنی همیشه با آن مخالفت می کند.

و طرفداران Moana و In the Heights از اینکه در Encanto هم از موسیقی اصلی و اشعار لین -مانوئل میراندا که برنده جایزه تونی است، استفاده می شود، هیجان زده خواهند شد. علاوه بر این، کارلوس ویوز، خواننده و ترانه سرای کلمبیایی برنده جایزه ، آهنگ اورجینالش به نام “olombia, mi encanto” را برای این فیلم نوشت.

6-بره ناقلا: قصه زمستان (Shaun the sheep: a winter’s tale)

  • ژانر: ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی
  • دانلود

بره ناقلا: قصه زمستان (Shaun the sheep: a winter’s tale)

یک محصول جانبی از استاپ موشن محبوب فرنچایز والاس و گرومیت است که قبلا دو فیلم و یک فیلم ویژه کریسمس تولید کرده است. در حال حاضر این کاراکتر دوست داشتنی برای تعطیلات سال نو به سینما بازگشته است.

به گزارش ورایتی Shaun the Sheep: A Winter’s Tale، در این انیمیشن می ‌بینید که هیجان فصل زمستان به خاطر حمله به کلبه مزرعه برای تهیه جورابی بزرگ تر برای گله، سهوا منجر به ناپدید شدن پسر عمویش تیمی می شود. در حال حاضر، این انیمیشن اختصاصی 30 دقیقه ای قرار است در روز کریسمس آینده در نتفلیکس پخش شود.

7-میچل ها در برابر ماشین ها (The Mitchells vs the machines)

  • ژانر:علمی تخیلی ،کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.7، امتیاز گوگل 73و امتیاز Rotten Tomatoes 98
  • دانلود

میچل ها در برابر ماشین ها (The Mitchells vs the machines)

“میچل ‌ها در برابر ماشین ‌ها” از زمانی که در 23 آوریل اکران و یک هفته بعد از نتفلیکس پخش شد، سر و صدای زیادی به پا کرد. این انیمیشن نه تنها به خاطر این که یک فیلم سرگرم کننده خانوادگی است، بلکه به این دلیل که یکی از شخصیت های اصلی آن یعنی کتی میچل نوجوان محبوب واقع شده، مورد تحسین قرار گرفته است.

کیتی ( با صداپیشگی ابی جاکوبسون ) با خانواده ‌اش در سفری جاده ‌ای است که به خاطر تقابل تکنولوژی علیه بشریت، به سرعت از ریل خارج می ‌شود. نبوغ و خلاقیت کیتی باعث می شود تا جلوی فاجعه گرفته شود و به خانواده‌ اش کمک کند. این انیمشن با صدا پیشگی مایا رودولف، دنی مک براید و به کارگردان مایکل ریاندا تهیه شده است.

فیلم هایی که باید دید (2010 تا 2021)

امتیاز این فیلم در Rotten Tomatoes 97 از 100 است. رابرت دنیلز از لس آنجلس تایمز این فیلم را “دلنشین بی قید و شرط ” می ‌نامد و خاطرنشان می ‌کند که از بذله گویی پدر برای تلطیف جو سنگین تقابل انسان در برابر ماشین استفاده شده است. اسمیت از مجله اسلنت می‌نویسد: ” با این که میچل ‌ها در برابر ماشین‌ ها مطمئنا خطرات ناشی از استفاده از فناوری را بیان می‌ کند، از طرفی قدرت آن در وصل کردن افراد با دیدگاه ‌ها و نسل های مختلف با هم را هم غیرقابل انکار می داند. نل مینو در مووی مام می‌گوید: فیلم از این که نشان دهد خانواده ‌ها چه قدر عجیب هستند، ترسی ندارد. او فیلم را « سریع و سرگرم‌کننده، خنده‌ دار و هیجان ‌انگیز» توصیف می کند.

8-شیطان کش: قطار موگن (Demon slayer: mugan train)

  • ژانر:فانتزی،اکشن
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.2، امتیاز گوگل 97و امتیاز Rotten Tomatoes 98
  • جوایز دریافتی: برنده دو جایزه آکادمی ژاپنی و نامزد دریافت جایزه کنکور فیلم های ماشینی
  • دانلود

شیطان کش: قطار موگن (Demon slayer: mugan train)

این انیمیشن با نام مستعار “Kimetsu no Yaiba: Mugen Ressha-Hen” پیش از اکران در سینما های ایالات متحده در تاریخ 23 آوریل، به موفقیت بزرگی در باکس آفیس خارج از کشور دست پیدا کرد و از فیلم بسیار محبوب “Spirited Away” در سال 2001 پیشی گرفت. این دنبال سینمایی و مانگای محبوب ژاپنی به کارگردانی هارو سوتوزاکی به تانجیرو، مربوط به زندگی نوجوانی است که در قطار معروف به همراه گروهی از شیطان‌کش ‌ها با شیاطین مبارزه می‌ کند و در عین حال تلاش می‌ کند خواهرش را که تبدیل به یک شیطان شده است، نجات دهد. این فیلم در سایت Rotten Tomatoes دارای امتیاز 97 از 100 است.

دانیل کورلند از Den of Geek معتقد است هر فریم از این فیلم پر از احساس است. این فیلم نامه عاشقانه کاملی برای انیمه و طرفداران آن است. جی. آلن جانسون در سانفرانسیسکو کرونیکل، جلوه ‌های بصری «اکشن» فیلم را تحسین می‌ کند و می‌ گوید: ” این فیلم تند و سریع و رنگارنگ است .” پیتر دبروژ از ورایتی هم می گوید: “دنبال کردن این فیلم برای تازه‌کار ها سخت خواهد بود زیرا کل داستان به اساطیر پیچیده ‌ای که در یک نمایش ۲۶ قسمتی معرفی شده اند، متکی است که باید آن ها را بشناسید.” با این حال او خاطر نشان می کند که حتی اگر ماجرای فیلم برای تان گیج کننده باشد، مطمئن باشید حتی زمانی که هیچ چیز منطقی نیست، هم از آن لذت خواهید برد.”

9-رایا و آخرین اژدها (Raya and the last dragon)

  • ژانر:فانتزی،خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.4، امتیاز گوگل 87و امتیاز
  • دانلود

رایا و آخرین اژدها (Raya and the last dragon)

“رایا و آخرین اژدها” که اولین شاهزاده خانم آسیای جنوب شرقی انیمیشن دیزنی را به تصویر می‌کشد، با تحسین شدید منتقدان اکران شد. این فیلم در 5 مارس در دیزنی پلاس و در سینما ها در دسترس قرار گرفت و در Rotten Tomatoes امتیاز 95 از 100 را کسب کرد.

این انیمیشن که در آن از استعداد هایی مثل کلی ماری تران، آکوافینا، جما چان، بندیکت وانگ و دانیل دائه کیم بهره گرفته شده، داستان کوماندرا کشوری را روایت می کند که زمانی متحد شده بود اما از وقتی درون های شیطانی با از خود گذشتگی اژدهایان کوماندرا تبعید شدند ، تجزیه شد. با این حال، جنگ داخلی بین اهالی کوماندرا به درونها اجازه بازگشت داد. رایا به دنبال سیسو، آخرین اژدها، می گردد تا کوماندرا را نجات دهد و تمام افرادی که توسط درون به سنگ تبدیل شده اند، را بازگرداند.

آلیسون ویلمور از Vulture می نویسد:”رایا و آخرین اژدها، طراحی شخصیت و جهان بینی مارول گونه ای دارد.” کوین ماهر از تایمز (بریتانیا) می‌گوید: “مخاطبان 30 دقیقه آخر فیلم را با گریه تماشا خواهند کرد.” جاستین چانگ در لس آنجلس تایمز به این نکته اشاره می کند که: ” چهره ها، رنگ پوست و تیپ های بدنی نمایش داده شده که حتی از حرفه ای و پیچیده ترین طراحی های سه بعدی هم جذاب تر است و باعث می شود که نقص های موجود به چشم نیایند.” او بیش از همه کاراکتر رایا را تحسین می‌کند و او را ترکیبی جذاب از قهرمانان باهوش و فروتن ژانر اکشن می داند.

10-فلور و اولیس (Flora & Ulysses)

  • ژانر: ابرقهرمانی، خانوادگی و کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.3، امتیاز گوگل 65و امتیاز Rotten Tomatoes 73
  • جوایز دریافتی:  رمان Flora & Ulysses در سال 2014 جایزه نشان نیوبری (Newbery Medal) که نخستین جایزه ادبی کودکان در دنیا است را دریافت کرد.
  • دانلود

فلور و اولیس (Flora & Ulysses)

“فلورا و اولیس” که بر اساس رمان دی کامیلو نوشته شده ، از نظر اکران، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. در این فیلم که در ۱۹ فوریه از طریق دیزنی پلاس شروع به کار کرد، ماتیلدا لاولر در نقش فلورا بازی می کند که عاشق کتاب های مصور است و سنجابی که او نامش اولیس است را نجات می دهد. اولیس با صداپیشگی جان کاسیر، پس از تصادفش نیرو هایش را تقویت می کند و تصمیم می گیرد که تبدیل به یک ابرقهرمان شود.

این فیلم با داشتن یک قهرمان جوان دلیر و یک حیوان بامزه هم با سبک و سیاق دیزنی جور است و هم برای نمایش خانوادگی مناسب است. فلور با طلاق پدر و مادرش و این حس ناخوشایند که مادرش او را دوست ندارد دست و پنجه نرم می کند و اولیس به او کمک می کند تا با آن کنار بیاید. از بازیگران این انیمیشن می توان به آلیسون هانیگان، بن شوارتز و دنی پودی اشاره کرد.

یه لیست باحال: لیست بهترین انیمه های 10 سال اخیر در دنیا

لنا خان، کارگردان، این انیمیشن را بر اساس فیلمنامه برد کوپلند که اقتباسی کاملا وفادارانه از یک رمان است، تولید کرده است، البته کوپلند برخی از بخش های درام‌ کتاب را تغییر داد. کیت ابلند در IndieWire می‌ نویسد: “این فیلم داستانی مبتکرانه و شیرین است که در آن از سبک داستان‌ سرایی کلاسیک بهره برده و آن ‌قدر حرف برای گفتن دارد که مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند .” فردوسا عبدی از Geeks of Color این فیلم را ” یک لذت مطلق ” می‌ خواند و بازی لاولر را تحسین می ‌کند و می ‌گوید: “داستان بچه ای شگفت انگیز را به تصویر می‌کشد که کودکی عجیب و عاشق کمیک است.” جاش بل می‌ گوید: “این فیلم پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به اولین فرنچایز اصلی دیزنی پلاس را دارد، اگر چه هنوز هیچ خبری در این زمینه پخش نشده است. “فلورا و اولیس” در Roten tomatoes امتیاز 72 از 100 گرفته است.

11-فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار (The SpongeBob movie: sponge on the run)

  • ژانر:کمدی ،خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.2، امتیاز گوگل 85و امتیاز Rotten Tomatoes 67
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه VESشخصیت برجسته متحرک در یک فیلم متحرک
  • دانلود

فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار (The SpongeBob movie: sponge on the run)

“فیلم باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار ” که به عنوان ” سومین انیمیشن سینمایی باب اسفنجی ” نام گذاری شده است، آخرین ماجراجویی این موجود اسفنجی کوچک و احمق بر روی پرده سینما است. باب اسفنجی و بهترین دوستش، پاتریک به دنبال حلزون گم شده باب ، گری، می گردند. معلوم می شود که پادشاه پوزیدون گری را گروگان گرفته است تا از لجن حلزون باب به عنوان سرم جوانی استفاده کند . باب اسفنجی و پاتریک باید او را نجات دهند. البته در طول مسیر ماجرا هایی برایشان پیش می آید.

تیم هیل کارگردانی و صدای راوی را بر عهده دارد. ستارگان باب اسفنجی تام کنی، بیل فاگرباک، کلنسی براون، راجر بامپس، آقای لارنس و کارولین لارنس در این انیمیشن صداپیشگی می کنند. تازه وارد ها در این فیلم انیمیشن از باب اسفنجی عبارتند از :Awkafina ،Keanu Reeves وMatt Berry . این فیلم همچنین کمپ کورال را هم معرفی می‌کند.

یه لیست جذاب دیگه: بهترین انیمیشن های جهان در سال 2019

” فیلم باب اسفنجی: اسفنج در فرار ” که در Rotten Tomatoes امتیاز 67 از 100 گرفته، ادای احترامی دلن شین و لذت بخش برای دنیای عجیب و غریبی است که خالق باب اسفنجی، هیلنبرگ تصور می کرد. به نظر بیلگه ابیری این فیلم شما را به پوچ گرایی می رساند و نسبت به آخر الزمان مشتاق می کند.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست