خانه / فیلم / 6 تا از بهترین انیمیشن های 2017+ لینک دانلود
بهترین انیمیشن های 2017

6 تا از بهترین انیمیشن های 2017+ لینک دانلود

سال 2017 آنچنان سال پرباری برای انیمیشن دوست ها نبود و تعداد کمی انیمیشن درجه یک در این سال تولید شد. در واقع 6 انیمیشن برتر تولید شده در این سال که واقعا از تماشای آنها لذت خواهید برد را با لینک دانلود در اینجا مشاهده می کنید.

6 نکته درباره بهترین انیمیشن های 2017

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود انیمیشن ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ انیمیشنی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر انیمیشنی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید آن انیمیشن مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم انیمیشن را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-کوکو (Coco)

  • ژانر: اکشن ، علمی _ تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.4/10 ، امتیاز گوگل 97% و امتیاز : 91% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه آکادمی اسکار2018 و برنده جایزه BAFTA 2018
  • دانلود

کوکو (Coco)

“کوکو” یک فیلم انیمیشن فوق العاده است و اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم که مقایسه آن با سایر فیلم ‌های کارتونی واقعا سخت است. این انیمیشن بسیار احساسی و جایگاه و ارزش پدر و مادر را به مخاطب یادآوری می کند. مادر من که هیچ وقت هیچ یک از فیلم ها و برنامه های کارتونی مورد علاقه ام را نمی بیند ، این یکی را دیده است . . . ” کوکو ” هم به من و هم به او چیز های زیادی یاد داده است. وقتی بعد از اتمام این انیمیشن از سینما بیرون می رفتم، دیدم بچه ای تحت تاثیر پیام فیلم قرار گرفته و مادرش را در آغوش گرفته بود. خوشحالم که این فیلم در لیست بهترین فیلم ها قرار دارد. کارگردان و عوامل آن هم کار بزرگی انجام دادند. البته علاوه بر احساسی و دلنشین بودن این فیلم ، برای من سرگرمی هم به ارمغان آورد. میگل یک جور هایی شبیه من است…

احتمالا یکی از بهترین فیلم هایی است که در این چند وقت اخیر دیده ام. فرهنگ مکزیکی حاکم بر داستان و نکات آموزنده این فیلم هم فوق العاده جالب است. این انیمیشن درباره مرگ و موضوعات مربوط به آن است.

قهرمان اصلی فیلم میگوئل ریورا پسری است که آرزوی موسیقیدان شدن دارد اما خانواده‌ اش موسیقی را به شدت ممنوع می‌کنند. در روز مردگان، او هنگام آزمایش گیتار ارنستو دِلا کروز، بزرگترین قهرمانش، به روز مردگان یعنی جایی که می تواند او را پیدا کند، برده می شود. این احتمالا رنگارنگ ترین فیلم پیکسار تا به امروز است . همه چیز هم در این فیلم بسیار زیبا به نظر می رسد.

2-من نفرت انگیز 3 (Despicable me 3)

  • ژانر: کمدی ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.3/10 ، امتیاز گوگل 84% و امتیاز : 59% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک، ایالات متحده آمریکا 2018، نامزد سردبیران سینمای آمریکا، ایالات متحده آمریکا 2018
  • دانلود

من نفرت انگیز 3 (Despicable me 3)

این انیمیشن وقتی برای اولین بار منتشر شد آن را دوست داشتم . این روز ها که به گذشته نگاه می کنم، می بینم که بی دلیل هم نبوده است. در واقع، تنها یک سوم فیلم با محتوا و جذاب است و بقیه ماجرا های فرعی خسته کننده ای هستند که ارزشی ندارند . با این که بزرگ تر شدم، ایرادات بیشتری در آن پیدا کردم، اما هنوز آن را دوست دارم.

این فرنچایز قرار نیست مورد تحسین یا رد منتقدان بزرگ سال قرار گیرد، زیرا برای بچه ها است. ” من نفرت انگیز 3″ سومین فیلم موفق 2017 است، البته بعد از Beauty and the Beast and Furious 8 در باکس آفیس جهانی. این فیلم خنده دار و کم حجم است و همیشه لبخند را برای تان به ارمغان می آورد.

Illumination Entertainmentباید روی ساخت فیلم‌ های اصلی ‌تر تمرکز کند ، اما حدس می‌ زنم از آن جایی که من Despicable Me و Despicable Me 2 را دوست دارم Despicable Me 3 هم احتمالا دل نشین است.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

یه لیست عالی دیگه: بهترین انیمیشن های دنیا (2010 تا 2021)

3-پونی کوچولوی من (My little pony)

  • ژانر: موزیکال
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.6/10 ، امتیاز گوگل 90%
  • دانلود

پونی کوچولوی من (My little pony)

اولین بار این انیمیشن را در هواپیما دیدم و بعد از آن 5 بار تماشایش کردم ! فکر کنم عاشق این فیلم شدم چون دست از این فیلم بر نداشتم. راستش را بخواهید، من این انیمیشن را به فیلم های ژانر ایموجی ترجیح می دهم.

آهنگش را هم که نمی توان از سر بیرون کرد . . .

4-فیلم لگو بتمن (The Lego batman movie)

  • ژانر: اکشن ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.3/10 ، امتیاز گوگل 86% و امتیاز : 90% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه فیلم و موسیقی تلوزیون ASCAP 2018، نامزد سردبیران سینمای آمریکا 2018، نامزد جایزه Annie 2018
  • دانلود

فیلم لگو بتمن (The Lego batman movie)

“لگو بتمن” مثل The lego سال 2014 که به طور بالقوه به مغز آسیب می رساند، همین طور است. کریس مک‌کی کارگردان و چهار نویسنده به نامش، علاوه بر این که سبک انیمیشن را به سبک فیلم های Naked gun ژانر ابرقهرمانی را به سخره گرفته بلکه داستانی از بتمن می ‌سازند که ریشه در خصوصیات روانی معیوب و محافظه کاری انسان دارد . بتمن داستان ما شوخی های خفاشی خاص خودش را دارد . ویل آرنت با صدای خشن و طعنه آمیزش، هنر بن افلک را کنار می زند. ممکن است صحنه های اکشن این انیمیشن بالا برود و داستان کمی از کنترل خارج شود که البته فقط برای همتراز بودن با سایر رقبای پر فروش خود است.

یه لیست جذاب دیگه: بهترین انیمیشن های جهان در سال 2019

5-پسر پرنده: بچه های فراموش شونده (Birdboy: The forgotten children)

  • ژانر: درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.3/10 ، امتیاز گوگل 89% و امتیاز : 94% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی 2016، برنده جایزه جشنواره Cinanima 2016
  • دانلود

پسر پرنده: بچه های فراموش شونده (Birdboy: The forgotten children)

این انیمیشن اسپانیایی زبان بر اساس رمان گرافیکی Psiconautas کارگردان آلبرتو وازکز ساخته شده و وحشتناک ‌ترین سناریوی پسا آخرالزمانی را به تصویر می کشد که کاراکتر های آن را حیوانات انسان ‌نما بازی می‌ کنند. شخصیت های این انیمیشن داستان غم انگیزی دارند، مثلا یک موش ماده که والدین ناتنی بد رفتارش او را به فرار از وطن تخریب شده اش مجبور می کنند؛ خرگوش جوانی که سعی می کند صدا های شیطانی را از سرش بیرون کند؛ یک ملوان خوک مجبور به تامین مواد مادرش می شود که باعث رشد یک عنکبوت جهش یافته در او می شود.

دو موش که یک پدر و پسر هستند، در زمین های بایر جستجو می کنند تا این که با یک جفت پدر و پسر دیگر رو به رو می شوند و بر سر آهن قراضه تا سر حد مرگ با آن ها مبارزه می کنند. و یک بچه پرنده یتیم که اگر پلیسان تفنگ در دست اول او را نکشند ، با اعتیاد به هروئینش ممکن است سیاره را نجات دهد. اشتباه نکنید! این انیمیشن با این داستانی غم انگیزی که دارد واقعا برای کودکان مناسب نیست و می تواند برای بزرگ سالان یک فیلم سرگرم کننده تراژدیک باشد.

6-بچه رئیس (The boss baby)

  • ژانر: کمدی، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.3/10 ، امتیاز گوگل 80% و امتیاز : 53% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه آکادمی اسکار 2018،برنده جایزه جشنواره فیلم های انیمیشنی بین المللی Animator 2016
  • دانلود

بچه رئیس (The boss baby)

“بچه رئیس” به عنوان جانشین شایسته انیمیشن چاک جونزبه حساب می آید. این بچه ها از کجا می آیند؟ مسلما از Baby Corp یا همان کارخانه خانوادگی سر به فلک کشیده ای که توسط چند کودک دو هفته ای فوق العاده باهوش اداره می شود. تیم هفت ساله زمانی که برادر کوچکش ، تدی ( الک بالدوین ) به خانه می ‌آید و شم تجاری ‌اش را به رخش می کشد، متوجه عملیات مخفیانه او می شود. جنگ محبت والدین منجر به پیوند برادرانه و متحد شدن آن ها علیه بچه رئیس سابق و توله سگ فوق العاده زیبایش می شود که هیچ وقت پیر نمی شود. ” بچه رئیس ” یک کارتون رنگارنگ و هیجانی است که بر هنر نمایی کاراکتر ها و تصویر نمایی سه بعدی و دو بعدی اش تکیه دارد.

یه لیست خفن دیگه: 16 تا از بهترین انیمیشن های دیزنی

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست