خانه / سایر / 8 تا از بهترین انیمیشن های 2016+ لینک دانلود
انیمیشن

8 تا از بهترین انیمیشن های 2016+ لینک دانلود

هیچ نمی توان پیش بینی کرد که محبوبیت دنیای انیمیشن ها تا کجا پیش می رود لیکن درحال حاضر یکی از بهترین و به جاترین سرگرمی های اوغات فراغت کودک و نوجوان و بزرگسال هستند. ما نیز کوشیدیم برای چندی از برترین انیمیشن های سال 2016 معرفی اجمالی داشته باشیم. 😊

6 نکته درباره بهترین انیمیشن های سال 2016

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود انیمیشن ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ انیمیشنی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر انیمیشنی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید آن انیمیشن مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم انیمیشن را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-پسر شبحی- Phantom Boy

  • ژانر: اکشن ، فانتزی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.6/10 ، امتیاز گوگل 79% و امتیاز : 88% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Hamburg و جشنواره کینو کودکان در سال 2016
  • دانلود

پسر شبحی- Phantom Boy

عوامل ساخت انیمیشن گربه ای در پاریس (A Cat in Paris) که نامزد دریافت اسکار شد، بار دیگر دست به کار شدند تا با خلق انیمیشنی به نام پسر شبحی دوباره ما را به دنیای تخیل و فانتزی و ماجراهای جنایی ببرند و فیلمی درخشان ارائه کنند.

این انیمیشن پر جنب و جوش با داستان هیجان انگیزی که هیچ جای دیگر شبیه آن را پیدا نمی کنید، شما را میهمان لحظات پر هیجانی می کند که دیدنشان را نباید از دست داد. کاراکتر اصلی انیمیشن پسر شبحی یا پسر فانتومی، پسر بچه ایست که سوالات زیادی در ذهن دارد و در تلاش برای دستیابی به جواب این سوالهاست. او با قدرت خارق العاده ای که دارد سعی می کند تا به پلیس در دستگیری اراذل و اوباش کمک کند. این انیمیشن با ماجراجویی ماورء الطبیعه و پیچ و خم های هیجان انگیزش چیزی حدود 80 دقیقه شما را سرگرم می کند.

2-خانم هوکوسای- Miss Hokusai

  • ژانر: درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.7/10 ، امتیاز گوگل 78% و امتیاز : 93% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده دو جایزه جشنواره فیلم آسیایی بارسلونا 2015 و جایزه صفحه نمایش آسیا اقیانوسیه
  • دانلود

خانم هوکوسای- Miss Hokusai

ریتم انیمیشن خانم هوکوسای در مقایسه با سایر موارد لیست امروز ما تا حدودی آرامتر و کم هیجان تر است. این انیمیشن فضا و داستانی صمیمی دارد و دنبال انتقال معنای متعالی و خیلی پیچیده نیست. “خانم هوکوسای” داستان زندگی یکی از مشهورترین هنرمندان قرن نوزدهم ژاپن به نام کاتروشیکا هوکوسای (Katrushika Hokusai) را از نگاه دخترش او ئی (O-Ei) به تصویر می کشد.

با وجود اینکه این انیمیشن تم پر شور و هیجانی ندارد اما داستان آن زیباست و از جذاب بودن چیزی کم ندارد. علاوه بر این باید این را هم بگوییم که این انیمیشن احتمالا خیلی مناسب بچه ها نیست چون به ویژگی های شخصیتی خانم هوکوسای می پردازد که ممکن است برخی جوانب آن خیلی کودک پسند نباشد. در هر صورت کارگردان این انیمیشن زیبا یعنی کیچی هارا (Keiichi Hara) تمام تلاشش را کرده تا اثری هنری و زیبا خلق کند و انصافا هم در این راه موفق بوده است. این انیمیشن درست مثل نقاشی های خانم هوکوسای شما را شگفت زده می کند!

6 تا از بهترین انیمیشن های 2017

3-در جستجوی دوری- Finding Dory

  • ژانر:  هیجان انگیز، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.3/10 ، امتیاز گوگل 86% و امتیاز : 94% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه BAFTA 2017 ، برنده جایزه آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک، ایالات متحده آمریکا 2017
  • دانلود

در جستجوی دوری- Finding Dory

انیمیشن “در جستجوی دوری 2” فیلم کامل و بی عیب و نقصی نیست و کمپانی پیکسار (Pixar) می توانسته بهتر از این هم عمل کند؛ مخصوصا اینکه قبل از تولید این فیلم یعنی در سال 2015، پیکسار موفق به خلق انیمیشن شاهکاری به نام درون و بیرون (Inside Out) شد و به نظر می رسد در جستجوی دوری به جای پیشرفت رو به جلو، یک گام به عقب باشد!

با همه اینها و حتی با در نظر گرفتن همه این مسائل، انیمیشن در جستجوی دوری هنوز هم آنقدر خوب است که ما آن را در لیست بهترین انیمیشن های سال 2016 بیاوریم، به ویژه به خاطر موضوعات مربوط به مسائل روحی و روانی و دشواری های زندگی که به نحو زیبایی در این فیلم به تصویر کشیده می شوند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

سری اول این انیمیشن در سال 2003 منتشر و با استقبال گسترده ای مواجه شد، پس دیدن نسخه دوم آن هم خالی از لطف نیست. مطمئن باشید شخصیت محبوب دوری کماکان به همان بامزگی قبل است.

الن دی جنرس (Ellen DeGeneres) صداپیشگی کاراکتر اصلی این انیمیشن را به عهده دارد و جزئیاتی از شخصیت دوری را برای بیننده آشکار می کند که در سری اول فیلم ناشناخته باقی ماندند. غم و اندوه و احساس گم شدن همیشگی دوری شما را دوباره به دنیای مشکلات و مسائل پیش روی او می برد و متقاعدتان می کند که حتما این انیمیشن را تماشا کنید.

4-آوریل و جهان فوق العاده- April and the Extraordinary World

  • ژانر: کمدی ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.3/10 ، امتیاز گوگل 80% و امتیاز : 97% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی 2015
  • دانلود

آوریل و جهان فوق العاده- April and the Extraordinary World

این انیمیشن زیبا درباره زندگی دختری به نام آوریل است که با پدر و مادر و پدربزرگش که همگی شان دانشمند هستند زندگی می کند. داستان فیلم در زمان ناپلئون پنجم رخ می دهد، زمانی که دانشمندان جهان یکی یکی و به طرز عجیب و مرموزی ناپدید می شوند و دنیا از اختراعات مهمی مثل برق، هوانوردی و موتور درون سوز محروم می شود.

در این میان پدر و مادر آوریل هم به شکل عجیبی گم می شوند و او به همراه پدربزرگ، گربه سخنگویش و یک پلیس به جستجوی والدینش می رود. “آوریل و جهان فوق العاده” انیمیشنی پر از هیجان و جزئیات جالب و عاشقانه به همراه ماجراجویی های دیدنی است که آن را به یک فیلم دیدنی تبدیل می کند.

5-موآنا- Moana

  • ژانر: موزیکال ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.6/10 ، امتیاز گوگل 87% و امتیاز : 95% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه آکادمی اسکار و BAFTA و AARP در سال 2017
  • دانلود

موآنا- Moana

موانا داستان یک دختر پولینزیایی را روایت می کند که نه عاشق است و نه از نظر اجتماعی مشکلی دارد. او درست مثل یک روباه باهوش و قدرتمند است ولی در عین حال درونش مملو از احساس ناامنی و ترس هایی است که به خاطر سن و موقعیتی که دارد پیش آمده اند.

در طول فیلم، موانا از سمت دریا برای یک ماجراجویی انتخاب می شود و در جریان این ماجراجویی او تلاش می کند تا به عنوان کسی که در آینده قرار است رهبر قبیله اش شود دهکده شان را از خطر نجات بدهد. روند داستان این انیمیشن با هر ماجراجویی جالبی که قبلا دیده اید– به خصوص در حوزه انیمیشن- متفاوت است و برای همین به هیچ وجه نباید تماشای آن را از دست بدهید.

بهترین انیمیشن های جهان در سال 2019

6-آواز- Sing

  • ژانر: کمدی ، موزیکال
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.8/10 ، امتیاز گوگل 95% و امتیاز : 56% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Annie و AARP در سال 2017
  • دانلود

آواز- Sing

انیمیشن آواز محصول ایلومینیشن اینترتیمنت (Illumination Entertainment) به کارگردانی گارت جنینگز (Garth Jennings) است که در سال 2016 منتشر شد. ایلومینیشن اینترتیمنت قبلا هم انیمیشن های مشهوری مثل مینیون ها (Minions) و زندگی مخفی حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) را برایمان به ارمغان آورده بود.

در این انیمیشن حداقل 6 خط داستانی در هم تنیده شده وجود دارد که از کاراکترهای اصلی که حیوانات انسان نما هستند و با چالش ها و مشکلات مخصوص به خودشان دست و پنجه نرم می کنند سرچشمه می گیرند. موقع تماشای انیمیشن آواز، کلی موزیک های پاپ جالب و شنیدنی به گوشتان می خورد.

داستان فیلم درباره کوآلایی به نام باستر مون است که یک سالن اجرای موسیقی دارد. آرزویی که باستر همیشه در ذهن داشته این بوده که روزی بتواند از طریق شغلش به پول هنگفتی برسد. برای رسیدن به این آرزو، او به همراه دوستش ادی تصمیم می گیرند یک مسابقه آواز برگزار کنند، ولی موقع تعیین جایزه مسابقه دچار اشتباه می شوند و همین مساله ماجراهایی را به وجود می آورد.

این انیمیشن موزیکال پر از رنگ های زیبا و خط داستانی جالب است که قطعا لحظات سرگرم کننده ای را برای شما و خانواده تان رقم می زند، مخصوصا اگر بچه کوچک هم داشته باشید.

7-لاکپشت قرمز- The Red Turtle

لاکپشت قرمز

  • ژانر: کمدی ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.3/10 ، امتیاز گوگل 88% و امتیاز : 62% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Annie 2019
  • دانلود

شاید همه به یک اندازه شیفته انیمیشن بدون دیالوگ لاکپشت قرمز نشوند ولی مطمعنا این فیلم به عنوان اولین محصول مشترک بین المللی استودیو جیبلی برای مخالفانش هم تحسین برانگیز است. لاکپشت قرمز انیمیشنی فرانسوی- بلژیکی-ژاپنی است که در آن هیچ دیالوگی گفته نمی شود.

داستان این فیلم جذاب درباره مرد جوانی است که در یک جزیره متروکه گیر افتاده و تلاش می کند از آنجا خلاص شود و به خانه برگردد. او هر بار قایقش را به دریا می اندازد تا شاید بتواند به آنطرف آبها و به خانه باز گردد، اما هر دفعه لاکپشت قرمز رنگی قایق را واژگون می کند و مانع از رفتن او می شود.

در نهایت لاکپشت قرمز به زن زیبایی تبدیل می شود و بین او و مرد جوان عشقی زیبا شکل می گیرد. در ادامه ماجراهایی به وجود می آید که بیننده را مجذوب دیدن انیمیشن می کند. با اینکه انیمیشن لاکپشت قرمز خیلی برای بچه ها سرگرم کننده نیست و از نظر بعضی ها هم ممکن است فقدان دیالوگ در آن نقطه ضعف محسوب شود، اما بزرگسالانی که به دنبال یک تجربه سینمایی کمیاب و فوق ‌العاده آرام‌ بخش هستند به هیچ وجه نباید این انیمیشن را از دست بدهند.

یه لیست خفن دیگه: 11 تا از بهترین انیمیشن های 2018

موسیقی بسیار زیبای این فیلم به همراه تصاویر خیره کننده و بی نقص و شخصیت پردازی ایده آل، لاکپشت قرمز را به انیمیشنی تحسین برانگیز و تاثیر گذار تبدیل کرده است. البته اینطور هم نیست که در این فیلم هیچ اثری از اکشن مشاهده نشود، اتفاقا صحنه هایی از مبارزه مداوم برای زنده ماندن و نبرد بی پایان با عناصر طبیعت با دقت و ظرافت خاصی ارائه می شوند.

در نهایت این به خودتان بستگی دارد که چقدر از دیدن انیمیشن هایی با ریتم آرام و ملایم لذت می برید و چه برداشتی از صحنه های مفهومی این فیلم می کنید. در هر صورت به جرات می توان گفت که لاکپشت قرمز یکی از بهترین انیمیشن های سال 2016 و هر زمان دیگری است.

8-شازده کوچولو- The Little Prince

  • ژانر: کمدی ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.3/10 ، امتیاز گوگل 88% و امتیاز : 62% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Annie 2019
  • دانلود

The Little Prince

شازده کوچولو انیمیشن محصول کشور فرانسه به کارگردانی مارک آزبورن (Mark Osborne) (کارگردان آمریکایی انیمیشن پاندای کونگ فوکار- Kung Fu Panda) و به عنوان یک اثر کوتاه و اکسپرسیونیستی اقتباسی از کتاب معروف و محبوب “شازده کوچولو” نوشته آنتوان دو سنت اگزوپری در سال 1943 است. پیش از این استنلی دانن (Stanley Donen) تلاش کرده بود تا با انیمیشن موزیکال شازده کوچولو به موفقیت برسد اما فیلم او با شکست تجاری مواجه شد.

این نسخه جدید از شازده کوچولو در واقع ترکیب انیمیشن CGI (پویانمایی رایانه ای) با انیمیشن استاپ موشن است که آن را جذابتر کرده است. داستان فیلم روی دختر بچه ای که از دست سختگیری های مادرش خسته شده و یک پیرمرد خلبان که همسایه آنهاست و برای دخترک داستان شازده کوچولو را تعریف می کند متمرکز است. سکانس های استاپ موشن فیلم به شکل خیره کننده ای جذابند و کاراکترها هم به خوبی پرداخت شده اند.

یه لیست بی نظیر دیگه: 19 تا از بهترین انیمیشن های جهان

علاوه بر این، مفاهیم روانشناختی و عمیق نهفته در این انیمیشن که موضوعاتی مثل غم و اندوه، از دست دادن، یادآوری، پذیرش، و طبیعت زودگذر دوران کودکی را پوشش می دهند، احساس آشنایی را در درون شما زنده می کنند که حتی ممکن است باعث شود اشک هم بریزید! توصیه ما این است که به هیچ وجه تماشای این اقتباس بلند از کتاب سنت اگزوپری را از دست ندهید.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست