خانه / سایر / 21 بهترین انیمه های سریالی در 20 سال اخیر+ لینک دانلود
انیمه سریالی

21 بهترین انیمه های سریالی در 20 سال اخیر+ لینک دانلود

آیا انیمه باز هستید؟ حتی اگر نیستید!!! این بخش معرفی ما را دریابید!!! در این بخش لیستی از بیست ویک انیمه سریالی برتر را فراهم کردیم که هرچقدر مقاومت برای یکجا ندیدن این سریال ها به خرج بدهید بیهوده خواهد بود و احتمال قوی تاجایی که باتری خودتان و سیستمان یاری کند به تماشایشان ادامه می دهید، با ما همراه باشید.

6 نکته درباره بهترین انیمه های سریالی برتر

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود انیمه ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ انیمه ای، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان انیمه، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر انیمه می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام انیمه را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید آن انیمه مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم انیمه را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-ناکجا آباد موعود- The Promised Neverland- 2019–2021

  • ژانر:  اکشن،هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.4/10
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Crunchyroll Anime 2020
  • دانلود
  • فصل یک: 8قسمت

ناکجا آباد موعود- The Promised Neverland- 2019–2021

اغلب اوقات موقع تماشای انیمه باید چند قسمت بگذرد تا داستان آن شما را به خودش جذب کند؛ اما انیمه “ناکجا آباد موعود” و ریتم اسرار آمیز داستانش باعث می شود از همان اول پیگیر ماجرا باشید و دنبال جواب سوالاتی بگردید که با دیدن انیمه در ذهنتان شکل می گیرند.

داستان انیمه ناکجا آباد موعود درباره سه کودک خردسال در یک یتیم خانه است که متوجه می شوند برای یک هدف مخفیانه و شوم بزرگ شده اند. با فهمیدن این موضوع، آنها گروهی تشکیل می دهند و نقشه فرار از یتیم خانه را می کشند.

افشای بقیه داستان از جذابیت آن کم می کند. در واقع بهتر است خودتان اسرار موجود در سریال را کشف کنید و با شخصیت های اصلی و رمز و رازهای موجود درباره آنها آشنا شوید. برخلاف سایر انیمه های شونن، این سریال احساساتی مثل هیجان، نگرانی، رمز و راز و حتی وحشت را به شما منتقل می کند و همین مسائل باعث می شود بین بقیه انیمه ها برجسته و متمایز شود.

شخصیت های اصلی و آنتاگونیست‌ ها یا همان ضد قهرمان های موجود در سریال به خوبی پرداخته شده اند و روند داستان به سمت و سوی کاملا غیر منتظره ای پیش می رود که باعث می شود انیمه ناکجا آباد موعود به یکی از بهترین انیمه های دهه تبدیل شود.

2-ماجراجویی عجیب جوجو- JoJo’s Bizarre Adventure-2012

  • ژانر:  اکشن،هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb8.4/10
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه Crunchyroll Anime2020،برنده جایزه بازیگران صدا پیشه 2016
  • دانلود

ماجراجویی عجیب جوجو- JoJo's Bizarre Adventure-2012

تماشای این انیمه جذاب هم می تواند تجربه فوق العاده سرگرم کننده و جذابی برایتان رقم بزند و هم احساس ترس و وحشت را به شما منتقل کند! توصیف و تشریح روند داستان روی کاغذ باعث می شود احساس کنید قرار است یک ساعت انیمه کاملا غمگین و دلخراش تماشا کنید و واقعا هم همینطور است، اما همه ماجرا همین نیست! شخصیت‌های جالب، سبک هنری متمایز و داستان‌ ظریف و شگفت‌ انگیز این انیمه آن را به اثری باورپذیر و دیدنی تبدیل می کند.

برخلاف اکثر انیمه های معمولی، انیمه ماجراجویی عجیب جوجو فقط روی یک شخصیت قهرمان خاص تمرکز نمی کند، بلکه داستان درباره شخصیت های مختلف خانواده ای به نام جوستار و اعضای نسل های این خانواده است.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

داستان این انیمه جذاب درباره فردی به نام جوستار – مشهور به جوجو- است که با استفاده از نیروهایی که دارد باید با قدرت های بد و شیطانی مبارزه کند. واقعیت این است که توصیف این انیمه به خودی خود کار دشواریست چون عجیب و غریب بودن آن موقع تماشایش مشخص می شود و تعریف کردن آن خیلی نمی تواند هیجان و جذابیت آن را منتقل کند. اگر دنبال انیمه ای پر فراز و نشیب و پر اکشن هستید توصیه می کنیم حتما انیمه ماجراجویی عجیب جوجو را تماشا کنید.

3-مرد تک مشتی- One Punch Man- 2015–2019

  • ژانر: کمدی ، اکشن
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.8/10 Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Crunchyroll Anime 2020
  • دانلود
  • دو فصل

مرد تک مشتی- One Punch Man- 2015–2019

این انیمه پر از شخصیت های مختلف با قدرت های ماورایی و خارق العاده است. معمولا در انیمه های اکشن انتظار می رود شخصیت هایی وجود داشته باشد که از نظر نیرو و قدرت یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشند و خیلی سخت شکست بخورند. انیمه مرد تک مشتی به طور کامل و جالبی این فرضیه را کنار می زند و مفهوم شکست ناپذیر بودن را به شکل بامزه و طنزآمیزی به بازی می گیرد.

One Punch Man داستان فردی به نام سایتاما (Saitama) را روایت می کند. او قدرتی باورنکردنی دارد و همانطور که از اسم انیمه هم مشخص است، سایتاما می تواند فقط با یک ضربه مشت دشمنانش را از پا بیندازد و نابود کند. قهرمان این داستان از اینکه به راحتی می تواند دشمنانش را شکست بدهد و چالش خاصی روبرویش نیست ناراحت است. این ناراحتی سایتاما از ضعف دشمنانش زندگی او را یکنواخت و کسل کننده کرده تا اینکه در ادامه با ماجراهای جالبی روبرو می شود.

یه لیست خفن دیگه: 12 انیمه ترسناک برتر در بیست سال اخیر

اگر دنبال انیمه ای هستید که هم لحظات هیجان انگیز و اکشن داشته باشد و هم طنز و کنایه موجود در آن شما را بخنداند و سرگرم کند، پس اصلا انیمه مرد تک مشتی را از دست ندهید!

4-دروازه اشتاین- Steins;Gate-2011

  • ژانر: علمی، تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.8/10 ، امتیاز گوگل 95%
  • دانلود
  • یک فصل

دروازه اشتاین- Steins;Gate-2011

درست مثل انیمه هایی دیگری که امروز معرفی کردیم، انیمه دروازه اشتاین نیز جذابیت خودش را مدیون چیزهای غیر قابل انتظار و متفاوتی است که معمولا در انیمه های دیگر پیدا نمی شوند. با دیدن این انیمه می توانید تجربه ای استثنایی از تماشای یک انیمه جذاب به دست بیاورید. چیزی که انیمه دروازه اشتاین را از بقیه انیمه ها متمایز می کند تمرکز آن روی روابط شخصیت های داستان و طنز موجود در آن است.

داستان انیمه درباره دانشمند دیوانه ای به نام رینتارو اوکابه است که با چند نفر از دوستانش به طور تصادفی روشی برای سفر در زمان کشف می کنند. این راه به آنها امکان می دهد به گذشته ایمیل بفرستند و بتوانند آینده را تغییر بدهند. همانطور که انتظار می رود، این اتفاق توجه سایر علاقمندان به سفر در زمان را هم جلب می کند و باعث به وجود آمدن حوادث مختلفی می شود که روند داستان را تشکیل می دهند.

جذابیت انیمه دروازه اشتاین فقط به استفاده عالی آن از یک داستان علمی تخیلی محدود نمی شود، بلکه عوامل زیادی در برجسته شدن این انیمه دخیل هستند. همانطور که قبلا هم گفتیم، روابط بین شخصیت های داستان به شکل ظریف و پویایی به تصویر کشیده شده و همه این شخصیت ها با مرکزیت شخصیت اول ماجرا دور هم جمع می شوند. با اینکه این دانشمند دیوانه به خاطر کارها و خصوصیات اخلاقی اش ممکن است اصلا دوست داشتنی به نظر نرسد، اما مطمئن باشید نمی توانید منکر جذابیت عجیب و غریب و جالبش بشوید!

علاوه بر این، ریتم خود داستان هم پس از رمز و راز است. با اینکه اوایل انیمه سرعت داستان آهسته جلو می رود ولی کم کم پیچ و خم های ماجرا خودشان را نشان می دهند و شما را غافلگیر می کنند.

5-آکادمی قهرمان من- My Hero Academia-2016

  • ژانر: اکشن،هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.4/10
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه بازیگران صداپیشه 2017و2018
  • دانلود
  • 5 فصل

آکادمی قهرمان من- My Hero Academia-2016

هر چقدر انیمه “مرد تک مشتی” نگاه کنایه ای و طعنه آمیزی دنیای ابرقهرمانان و قدرت های آنها دارد، آکادمی قهرمان من یک ادای احترام عاشقانه به آنها محسوب می شود. این سریال جذاب درباره دنیای قهرمانان است و برای کسانی که شخصیت های ماورایی و قهرمانی را دوست دارند بسیار جالب خواهد بود. لحظات پر از اکشن، شخصیت های سرگرم کننده و ژانر ابر قهرمانی این انیمه آن را به اثری جذاب و دیدنی تبدیل کرده است.

داستان انیمه My Hero Academia درباره پسری به نام ایزوکو میدوریا است که آرزو داری روزی به یک ابر قهرمان تبدیل شود. با وجود اینکه همه افراد دور و بر ایزوکو قدرت های مختلفی دارند، اما او به شکل عجیبی فاقد هر نوع قدرتی است. با این حال او هنوز هم برای ثبت نام در آکادمی قهرمانان و تبدیل شدن به چیزی که دلش می خواهد می جنگد. در ادامه داستان می بینیم که ایزوکو بعد از یک اتفاق مهارت های جدید و باورنکردنی قدرتمندی به او تعلق می گیرد که به او کمک می کنند وارد مدرسه قهرمانان شود.

با اینکه انیمه آکادمی قهرمان من شگفتی های زیادی برای شما به ارمغان می آورد، اما به لطف ریزه کاری های هنرمندانه و ریتم خوب داستانش می تواند رضایت شما را جلب کند. شاید موقع تماشای این انیمه به نظرتان برسد که ابر قهرمان های داستان بیش از اندازه اغراق آمیز نشان داده می شوند، ولی یادتان باشد که جذابیت انیمه آکادمی قهرمان من به لطف وجود همین چیزهاست.

6-متولد آبیس- Made In Abyss-2017

  • ژانر:  درام ،هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.4/10
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه Crunchyroll Anime2018
  • دانلود
  • 2فصل

متولد آبیس- Made In Abyss-2017

انیمه های زیادی وجود دارند که تمرکزشان روی قدرت، شخصیت های حواس پرت و گیج و یا نمایش انیمیشنی فوق العاده است. اینها همان چیزهاییست که انیمه ها را زیبا و جذاب می کنند. ولی در این میان، انیمه هایی را هم می توان پیدا کرد که به لطف داستان سرایی آرام و واضحشان منحصر به فرد می شوند. انیمه متولد آبیس یکی از همین موارد است.

داستان این انیمه درباره دختری به نام ریکو است که به همراه ربات انسان نمایی به نام رِگ به اعماق غاری هولناک سفر می کنند تا مادر ریکو را پیدا کنند. این سریال خیره کننده انیمیشن چشمگیر و برجسته ای دارد، مخصوصا وقتی پای موجودات عجیب و غریب وسط می آید. این موجودات در سریال به شکلی باورپذیر و در عین حال وحشتناک و ترس آور ترسیم شده اند.

یه لیست جذاب دیگه: بهترین انیمه های 10 سال اخیر در دنیا

علاوه بر این، با اینکه صحنه های اکشن و مبارزه ای سریال زیاد هستند، اما از طرف دیگر رابطه زیبا و لطیف بین ریکو و رگ را می بینیم که جذابیت انیمه را بیشتر می کنند. اعتماد آنها به یکدیگر و همینطور نمایش صحنه های غمگین تر باعث می شود این انیمه واقعا خاص شود و ارزش دیدن داشته باشد.

7-شکارچی × شکارچی- Hunter x Hunter-2011

  • ژانر: علمی، تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 9/10 ، امتیاز گوگل 95%
  • جوایز دریافتی:  برنده دو جایزه بازیگران صدا پیشه 2017
  • دانلود
  • 5فصل

شکارچی × شکارچی- Hunter x Hunter-2011

انیمه “هانتر × هانتر” یا “شکارچی × شکارچی” یک انیمه قدیمی و کلاسیک است اما نسخه بازسازی شده آن در سال 2011 دوباره توانست قلب های طرفداران انیمه را از آن خود کند. داستان انیمه درباره پسری به نام گون است که مدتهاست پدرش ناپدید شده. برای همین گون تصمیم می گیرد مثل پدرش شکارچی شود تا بتواند او را پیدا کند. بازسازی جدید این انیمه جزئیات جالب و خوبی دارد که در نسخه قدیمی و کلاسیک آن گنجانده نشده بودند.

8-روان گذر (سایکو پاس)-Psycho-Pass-2012

  • ژانر: کمدی ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.2/10 ، امتیاز گوگل 92%
  • جوایز دریافتی:  برنده دو جایزه بازیگران صدا پیشه 2015
  • دانلود
  • 3فصل

روان گذر (سایکو پاس)-Psycho-Pass-2012

دلتان می خواهد یک انیمه روانشناختی و سایپرپانک که در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد ببینید؟ خب، پس حتما باید “سایکو پاس” را تماشا کنید. داستان این انیمه جذاب در زمان آینده رخ می دهد؛ زمانی که می توان شخصیت و وضعیت روحی روانی افراد را با عدد و رقم بیان کرد. در این زمان، انسانها مدام از نظر رفتاری مورد ارزیابی قرار می گیرند تا مشخص شود هر فرد چقدر میل و اشتیاق به انجام جرم در وجود خود دارد. به این ترتیب کسانی که مشخص شود میل به جرم در آنها زیاد است حتی اگر جرمی مرتکب نشده باشند هم عنوان مجرمان پنهان برچسب زده می‌شوند.

9-هایکیو!!- Haikyuu!!- 2014–2020

  • ژانر: کمدی ، درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.7/10
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه Crunchyroll Anime 2021
  • دانلود
  • 4فصل

هایکیو!!- Haikyuu!!- 2014–2020

انیمه هایکیو هم درست مثل انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan) توسط هاروئیچی فوروداته نوشته شده است. داستان این انیمه درباره پسری به نام هیناتا شویو است که علیرغم جثه کوچکی که دارد مصمم است هر طور شده به یک بازیکن بزرگ والیبال تبدیل شود. به این ترتیب با پیوستن به باشگاه والیبال دبیرستان کاراسونو، او و رقیب هم تیمی اش کاگیاما توبیو تلاش می کنند تا به اوج برسند.

10-نوراگامی- Noragami- 2014–2016

  • ژانر:  اکشن ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.9/10
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه بازیگران صدا پیشه 2016
  • دانلود
  • 2فصل

نوراگامی- Noragami- 2014–2016

انیمه “نوراگامی” درباره خدای ژاپنی فقیری به نام یاتو است که یک تصادف جاده ای با دختری به نام هیوری آشنا می شود. علاوه بر این، یاتو روح انسان مرده ای به نام یوکینه را هم پیدا می کند که می تواند به خدمت خدایان دربیاید. این سه نفر با هم به ماجراجویی می پردازند و در این میان یاتو در تلاش است تا به یک خدای معروف تبدیل شود.

یه لیست جذاب دیگه: 15 تا از بهترین انیمه های 2021

11-دروغ تو در آوریل-Your Lie in April- 2014–2015

  • ژانر: درام، موزیکال
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.6/10
  • جوایز دریافتی:  برنده دو جایزه بازیگران صدا پیشه 2017
  • دانلود
  • 1 فصل

دروغ تو در آوریل-Your Lie in April- 2014–2015

دوست دارید انیمه ای ببینید که اشکتان را دربیاورد؟ “دروغ تو در آوریل” دقیقا همین کار را می کند! داستان این انیمه زیبا زندگی پسری به نام کوسی آریما را روایت می کند که اعجوبه دنیای پیانو است اما او بعد از مرگ مادرش انگیزه اش برای نواختن پیانو را از دست می دهد و آن را کنار می گذارد. بعد از مدتی او با یک ویولونیست به نام کائوری میازونو آشنا می شود که زندگی او را تغییر می دهد.

این سریال موفق سال 2014 بر اساس مانگای ناوشی آراکاوا که از سال 2011 تا 2015 پخش شد ساخته شده است.

12-جنگ غذاها! شوکوگکی نو سوما-Food Wars! Shokugeki no Soma-2015

  • ژانر: کمدی ، درام
  • امتیازها: امتیاز imdb8.1/10
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه بازیگران صدا پیشه 2018
  • دانلود
  • 5فصل

جنگ غذاها! شوکوگکی نو سوما-Food Wars! Shokugeki no Soma-2015

انیمه “جنگ غذاها! شوکوگکی نو سوما” بر اساس مانگایی به همین نام و با نویسندگی یوتو سوکودا و تصویرگری شون سائیکی ساخته شده است. داستان این انیمه درباره سوما یوکیهیرا است که رویای تبدیل شدن به یک سرآشپز بزرگ را در سر می پروراند. او پس از بسته شدن رستوران خانواده اش در یک مدرسه آشپزی ثبت نام می کند. این انیمه در نوامبر 2012 پخش و در ژوئن 2019 به پایان رسید.

13-موب سایکو 100- Mob Psycho 100-2016

  • ژانر: کمدی ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.6/10 ، امتیاز گوگل 92%
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت جایزه Crunchyroll Anime 2017 و 2020
  • 2فصل

موب سایکو 100- Mob Psycho 100-2016

دلتان هوای انیمه ای با طنز عجیب و غریب کرده است؟ پس “موب سایکو 100” را نگاه کنید! این سریال سرگرم کننده درباره یک دانش آموز دبیرستانی به نام شیگئو است که با وجود ظاهر معمولی و عادی اش قدرت های روانی و ذهنی عجیبی دارد. او خیلی زود متوجه می شود که چنین قدرتهایی به جای اینکه به او کمک کنند، در واقع برای زندگی اش تهدید کننده هستند برای همین تصمیم به سرکوب کردن آنها می گیرد.

14-یوری روی یخ- Yuri on Ice-2016

  • ژانر: کمدی ،
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.3/10 ، امتیاز گوگل 97%
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت جایزه Crunchyroll Anime 2017
  • دانلود
  • 1فصل

یوری روی یخ- Yuri on Ice-2016

انیمه زیبای «یوری روی یخ» از زمان اکرانش در سال 2016 تا الان کلی طرفدار پیدا کرده است؛ برای همین احتمالا شما هم دلتان نمی خواهد که دیدن آن را از دست بدهید.

این انیمه سریالی درباره اسکیت باز بزرگ و ماهری به نام یوری کاتسوکی است که در مسابقات شکست سنگینی متحمل می شود و انگیزه اش را برای ادامه از دست می دهد. اما پس از یک سری اتفاقات باورنکردنی، یوری با ویکتور نیکیفوروف قهرمان پنج دوره جهان آشنا می شود. ویکتور در جایگاه مربی یوری به او کمک می کند تا دوباره به دوران اوج خودش برگردد.

یه لیست خفن دیگه: 10 انیمه فانتزی برتر در تمام دنیا

15-مرد شیطانی گریان-Devilman Crybaby-2018

  • ژانر: طنز تلخ ،درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.6/10 ، امتیاز گوگل 91%
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت جایزه Crunchyroll Anime 2019
  • دانلود
  • 1فصل

مرد شیطانی گریان-Devilman Crybaby-2018

داستان انیمه دویلمن کرای بیبی در دنیایی رخ می دهد که شیاطین در آن بیدار شده اند و دنیای انسانها را در دست گرفته اند. در این میان، پسری به نام آکیرا به موجودی تبدیل می شود قدرت شیاطین را در اختیار دارد اما قلب و روحش انسانی است. این پسر توسط دوستش ریو به جنگ با شیاطین تشویق می شود.

16-شهری که تنها من در آن گمشده ام-Erased-2016

  • ژانر: درام،فانتزی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.5/10 Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت جایزه Crunchyroll Anime 2017
  • دانلود
  • 1فصل

شهری که تنها من در آن گمشده ام-Erased-2016

انیمه فراموش شده که در ژاپن با نام شهری که تنها من در آن گمشده ام معروف است ترکیبی از ژانر جنایی، راز آلود و ماوراء الطبیعه را به شما هدیه می کند. این انیمه روایتگر زندگی فردی به نام ساتورو فوجینوما است که متوجه می شود می تواند در زمان سفر کند و جلوی اتفاقات بد مثل کشته شدن دیگران را بگیرد. وقتی او به 18 سال پیش سفر می کند، فرصت پیدا می کند تا همکلاسی هایش که در آینده کشته می شوند را نجات بدهد.

17-وایولت اورگاردن- Violet Evergarden-2018

  • ژانر:  درام، فانتزی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.5/10 ، امتیاز گوگل 96%
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت جایزه Crunchyroll Anime 2019
  • دانلود
  • 1فصل

وایولت اورگاردن- Violet Evergarden-2018

«وایولت اورگاردن» بدون شک یک اثر هنری است. داستان این انیمه زیبا درباره فردی به نام وایولت است که برای آموزش دختری به اسم ایزابلا بورک راهی یک آکادمی خصوصی دخترانه می شود. ایزابلا دختر ثروتمندی است که به خاطر اسم و رسم خانواده اش و اتفاقات اطرافش احساس غم و تنهایی می کند. وایولت چند روز فرصت دارد تا به ایزابلا راه و روش معاشرت به سبک افراد درجه بالای جامعه را آموزش بدهد و در این مسیر تلاش می کند به عنوان یک معلم ایزابلا از از ته دل خوشحال و شاد کند.

18-شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا- Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba-2019

  • ژانر:  اکشن ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.7/10
  • جوایز دریافتی:  برنده Crunchyroll Anime 2020، برنده جایزه انیمه ژاپن 2020
  • دانلود
  • 3فصل

شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا- Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba-2019

به هیچ وجه نباید انیمه فوق العاده شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا که دنبال انیمه شهر اشباح (Spirited Away) است و تبدیل به پرفروش ترین انیمه تمام تاریخ شده را از دست بدهید.

داستان این انیمه حول محور پسر جوانی به نام تانجیرو کامادو می چرخد که بعد از اینکه شیاطین پدر و مادرش را کشتند و خواهرش نزوکو هم به شیطان تبدیل شد تصمیم می گیرد به یک شیطان تبدیل شود.

12 انیمه ژاپنی برتر (به انتخاب کاربران و کارشناسان)

19-دکتر استون- Dr. Stone-2019

  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.2/10
  • جوایز دریافتی:  برنده Crunchyroll Anime 2020
  • دانلود
  • 3 فصل

دکتر استون- Dr. Stone-2019

«دکتر استون» بر اساس مانگای نوشته ریچیرو ایناگاکی و تصویرگری بوئیچی ساخته شده است. داستان این انیمه درباره دانش آموزی به نام تایجو است که در جهانی پر از انسانهایی که تبدیل به مجسمه های سنگی شده اند از خواب بیدار می شود. دوست او سنکو که چند ماهی زودتر از او پا به این دنیای سنگی گذاشته تلاش می کند تا تمدن بشری را بازسازی کند. به این ترتیب آن دو با هم همراه می شوند و روند داستان را به جلو می برند.

20-سبد میوه-Fruits Basket- 2019–2021

  • ژانر: کمدی ، درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.3/10 ، امتیاز گوگل 88% و امتیاز : 62% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده Crunchyroll Anime 2021
  • دانلود
  • 3 فصل

سبد میوه-Fruits Basket- 2019–2021

سبد میوه داستانی دلچسب و احساسی از دوستی و عشق یک یتیم بی خانمان به نام تورو هوندا را روایت می کند. او طی اتفاقاتی وارد قبیله مرموزی به نام سوما می شود و متوجه می شود که اعضای این قبیله نفرین شده اند؛ به طوری که اگر جنس مخالف را در آغوش بگیرند به حیوانات زودیاک تبدیل می شوند.

یه لیست خفن دیگه: انیمه های معروف: 12 تا از معروف ترین انیمه های دنیا

21-جوجوتسو کایسن-Jujutsu Kaisen-2020

  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.7/10
  • جوایز دریافتی:  برنده Crunchyroll Anime 2021
  • دانلود
  • 1فصل

جوجوتسو کایسن-Jujutsu Kaisen-2020

انیمه «جوجوتسو کایسن» بر اساس مانگای گگ آکوتمی ساخته شده و داستان آن درباره شخصیتی به نام یوجی ایتادوری است که به طور اتفاقی با اشیاء نفرین شده تماس پیدا می کند. سپس او به مدرسه جادوگری می رود و تلاش می کند تا تکه های شئ نفرین شده را پیدا کند و بتواند به آن پایان بدهد.

حتما بخوانید!

21 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • باورم نمیشه انیمه ناروتو رو فراموش کردین اما خب باشه انیمه ناروتو به کنار آخه چطوری اتک آن تایتان رو فراموش کردین!!!!!!!این انیمه خیلی معروف شده

    پاسخ
    • اینا به کنار چطور ری زیرو رو فراموش کردین آخه…

      پاسخ
      • اینا به کنار چطوری وان پیسو فراموش کردید

        پاسخ
      • اتک آن تایتان کو؟؟؟ناروتو کو؟‌؟؟وان پیس کو؟؟؟توکیو غول کو؟؟؟

        اونا هیچی مهم نیستن برام
        شما داستان شیطان کش رو اشتباه نوشتی تانجورو به اینه که نزوکو خواهرش رو دوباره به آدم تبدیل کنه
        نه اینکه خودش بره شیطان بشه

        پاسخ
        • اقا جان اینجا کلا گفته ۲۰ سال اخیر مثلا
          وانپیس برای قبل از سال ۲۰۰۰ ناروتو هم فکر کنم برای ۲۰۰۰یا ۲۰۰۴ باشه . من همه ی این انیمه هارو دیدم و خیلی هم خو بودند

          پاسخ
  • باورم نمیشه چطور ممکنه ناروتو رو نگذارید ناروتو عالیه !!!

    پاسخ
  • چراااااا نارو تو و توکیو غول نیس

    پاسخ
  • ناروتو جز ستونای دنیای انیمه ایه نمی دونم چرا تو لیست نیست😑

    پاسخ
  • خوب از بس اتک و ناروتو رو گراشتن دیگه کسی نیست ندیده باشتش
    حداقل چند تا چیز جدید گذاشتن

    پاسخ
  • ببخشید چطوری اتک ان تایتان توی این لیست نیست؟!!!

    پاسخ
  • و کی تانجیرو این تصمیم رو میگیره؟
    اگه حتی اینا رو نمیدونی مجبور نیستی نظر بدی

    پاسخ
  • اتک ان تایتان.ناروتو.سورد ارت انلاین.کدگیاس.هانترایکس هانتر.وینلندساگا.چرانبودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • ❦𝓜𝓲𝓼𝓼⋆𝒿 𝒜 𝓈 𝒪 𝓃꧂
    آبان 1, 1401 9:43 ب.ظ

    خیلی از انیمه های معروف دیگه رو فراموش کردی بزاری مثل تایتان ها توکيو غول هنر شمشیرزنی آنلاین

    پاسخ
  • خدایی چطوری ناروتو و توکیو روینجرز و هنر شمشیر زنی انلاین و…. .

    پاسخ
  • black Clover, death note , Naroto, one peace, dragon Ball, death note, Tokyo ghule, Tokyo revengers, bungo stray dogs, attack on titan. اینا رو یادتون رفت 😊

    پاسخ
  • الان واقعا چرا توکیو غول نیس

    پاسخ
  • ینی واقعا توی این لیست، انیمه death note نباید باشه؟؟

    پاسخ
  • باشه میگم ناروتو رد فراموش کردین
    چطوری اتکان تایتان و توکیو غول رو فراموش کردین

    پاسخ
  • یونگی لاور 🙂
    بهمن 13, 1401 3:55 ب.ظ

    بانگو چییییی

    پاسخ
  • پس ناروتو و اتم آن تابستان کو تازه داستان شیطان کش هم اشتبا نوشتید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست