خانه / سایر / انیمه های معروف: 12 تا از معروف ترین انیمه های دنیا
انیمه ژاپنی

انیمه های معروف: 12 تا از معروف ترین انیمه های دنیا

دنیای جذاب و پرمخاطب انیمه ها سرگرم کننده و کماکان آموزنده، درصدر توجه افراد قرار دارد. این مجموعه ی تکنولوژی و هنر به قدری خیره کننده است که ما لیستی از دوازده انیمه معروف را به همراه لینک دانلود فراهم کردیم، با ما همراه باشید.

6 نکته درباره بهترین انیمه های معروف

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود انیمه ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ انیمه ای، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان انیمه، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر انیمه می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام انیمه را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید آن انیمه مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم انیمه را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-پوکمون- Pokemon

  • ژانر:  فانتزی – ماجراجویی – کمدی
  • تعداد قسمت ها: بیشتر از 1000 و در حال افزایش تعداد فصل ها: 22 و در حال ادامه
  • دانلود

پوکمون- Pokemon

“پوکمون” به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین انیمه های سریالی شناخته می شود. این سریال پر از صحنه های سرگرم کننده، ماجراجویانه و اکشن است و همچنین مفاهیم و مضامین اخلاقی را هم به بیننده منتقل می کند. از آنجایی که مخاطب انیمه پوکمون به طور عمده کودکان هستند، درس های اخلاقی گنجانده شده در قسمت های مختلف این سریال جذاب می تواند برای بچه ها بسیار آموزنده باشد.

داستان های سریال پوکمون فقط در یک شهر خاص اتفاق نمی افتند؛ بنابراین اصلا برایتان خسته کننده نخواهند بود.

داستان این انیمه درباره پسر 10 ساله ای به نام “ساتوشی” است که آرزوی همیشگی اش این بوده که به یک استاد پوکمون تبدیل شود. پوکمون ها موجودات کوچکی هستند که به همراه مربی شان وارد مسابقات می شوند. ساتوشی متوجه می شود که همه پوکمون های مختص مبتدیان از قبل برده شده و فقط یک پوکمون برقی سرکش به نام “پیکاچو” باقی مانده است. ساتوشی و پیکاچو برای تبدیل شدن به گروه عازم سفری می شوند که ماجراهای زیادی را به همراه دارد.

2-ناروتو- Naruto-2002-2007

  • ژانر:  اکشن، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.3/10
  • تعداد قسمت ها: 220 قسمت (سریال اصلی)، 500 قسمت (سریال ناروتو: شیپودن- Naruto: Shippuden) و بیشتر از 100 قسمت (سریال بروتو: ناروتو نسل های بعدی- Boruto: Naruto Next Generations)- تعداد فصل ها: 5 فصل (سریال اصلی)، 21 فصل (ناروتو: شیپودن)، و 1 فصل (بوروتو: ناروتو نسل های بعدی)
  • دانلود

ناروتو- Naruto-2002-2007

مطمئنا با تماشای این انیمه زیبا از احساسات زیادی که در آن به چشم می خورد لذت خواهید برد. لحظات زیادی در این انیمه وجود دارد که باعث می شود نگران حال شخصیت های داستان شوید و حتی ممکن است مثل ابر بهار اشک بریزید!

دلایل زیادی باعث محبوب شدن انیمه ناروتو می شوند که در راس آنها شخصیت پردازی قوی وجود دارد. هر کدام از شخصیت های موجود در انیمه گذشته تاریک مخصوص خودشان را دارند که بیننده را به داستان پیوند می دهند. مطمئن باشید حتی شخصیت های ضد قهرمان و منفی این انیمه هم دوست داشتنی هستند، چون هر کدامشان دلایل خاص خودشان را برای نوع رفتارشان دارند. علاوه بر این، در کنار شخصیت های منفی قصه، کاراکترهای باهوش، دوست داشتنی و درستکار زیادی هم در سریال وجود دارد.

یکی دیگر از چیزهایی که باعث می شود انیمه ناروتو خیلی خاص باشد ساختار جوتسو عمیقا پردازش شده آن است؛ به این معنی که شخصیت های موجود در این انیمه صرفا پر قدرت نیستند، بلکه هر کدامشان سبک مبارزه ای منحصر به فرد خودشان را دارند. این مساله یکی از پیچیدگی های انیمه ناروتو است که آن را از سایر انیمه ها متمایز می کند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

12 انیمه ژاپنی برتر (به انتخاب کاربران و کارشناسان)

داستان انیمه ناروتو حول محور پسری می چرخد که یک هیولای زنده درونش وجود دارد. ماجرا از آنجا شروع می شود که سالها پیش روباه قدرتمندی به نام نُه دُم به به یکی از روستاهای کشور شینوبی حمله می کند. رهبر دهکده جان خود را فدا و سپس هیولا را درون پسر تازه متولد شده خود یعنی “ناروتو” محبوس می کند.

سالها بعد و وقتی ناروتو بزرگ می شود تلاش می کند تا جای خودش را در این دنیا پیدا کند و سرانجام به یک نینجا تبدیل می شود. او تیم خود را تشکیل می دهد و به ماموریت های مختلفی میرود که روستاییان از او درخواست می کنند. در این مسیر ناروتو با دشمنان خطرناک زیادی روبرو می شود و آنها را شکست می دهد.

3-دفتر مرگ- Death Note- 2006–2007

  • ژانر:  درام،جنایی
  • امتیازها: امتیاز imdb 9/10
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه انیمه ژاپنی 2007 و2008
  • تعداد قسمت ها: 37 تعداد فصل ها: 1
  • دانلود

دفتر مرگ- Death Note- 2006–2007

اگر دلتان یک داستان واقعا منحصر به فرد و جذاب می خواهد، انیمه “دفتر مرگ” را امتحان کنید. این انیمه واقعا یکی از بهترین و محبوب ترین انیمه های موجود است که بیننده را در احساس گنگ و مبهمی فرو می برد و او را به فکر وا می دارد. در طول تماشای این انیمه حتما از خودتان می پرسید که اگر جای یکی از شخصیت های داستان بودید چه کار می کردید؟

تصور کنید دفترچه ای پیدا می کنید که به محض نوشتن نام یک نفر در آن، شخص مورد نظر می میرد. دیوانه کننده است، نه؟ خب، این دقیقا همان اتفاقی است که شخصیت اول داستان یعنی “لایت یاگامی” می افتد. او یک دانش آموز دبیرستانی است که به طور تصادفی با یک دفترچه مرگ برخورد می کند.

یه لیست خفن دیگه: 10 انیمه فانتزی برتر در تمام دنیا

این دفترچه خاص توسط خدای مرگ به دنیای انسان ها پرتاب شده است. او این کار را فقط از سر بیحوصلگی و کسالت انجام داد ولی خبر نداشت که ماجراهایی را با این کار رقم می زند. لایت پس از کشف چنین قدرتی تصمیم می گیرد با از بین بردن جنایتکاران دنیا را به مکان بهتر و زیباتری تبدیل کند؛ اما بعد از مدتی پلیس به یک سری قتل های زنجیره ای غیر عادی مشکوک می شود و کارآگاهان برای دستگیری مجرم دست به کار می شوند.

4-کاراگاه کونان- Detective Conan-1996

  • ژانر:  کمدی ،جنایی
  • امتیازها: امتیاز imdb8.4/10
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه Crunchyroll Anime 2018
  • تعداد قسمت ها: بیشتر از 900 قسمت و در حال افزایش تعداد فصل ها: 27 فصل و در حال ادامه
  • دانلود

کاراگاه کونان- Detective Conan-1996

انیمه “کاراگاه کونان” هر چیزی که باید برای علاقمند کردن شما داشته باشد از لحظات خنده دار گرفته تا داستان عاشقانه، درام و رازهای منحصر به فرد را دارد. اگر دنبال معماهای فکری خاصی هستید که راه حل هایشان چندان واضح نیست، پس حتما باید این انیمه را ببینید! نویسندگان این انیمه تلاش زیادی کرده اند تا ریتم داستانی جالب و سوال برانگیزی از آب دربیاورند و انصافا هم موفق بوده اند.

داستان این انیمه جذاب درباره کاراگاهی به نام “شینیچی کودو” است که در حل چالش برانگیزترین و سخت ترین پرونده های پلیسی مهارت فوق العاده ای دارد. این مساله زمانی جالبتر می شود که بدانید او فقط 17 سال سن دارد!

شبی از شبها زندگی شینیچی دستخوش تغییر می شود. شبی که کارآگاه جوان شاهد دو مرد مشکوک در یک شهربازی است. قاتلین متوجه حضور او می شوند و به او دارویی می دهند تا بمیرد ولی شینیچی بیهوش می شود و وقتی به هوش می آید می بیند به یک پسر بچه 7 ساله تبدیل شده است! بعد از این ماجرا او هویت اصلی اش را مخفی و تلاش می کند تا سازمان عجیبی که باعث بروز این تغییرات در بدنش شده را کشف کند.

5-حمله به تایتان- Attack on Titan-2013

  • ژانر:  اکشن،علمی تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 9/10 ، امتیاز گوگل 96% و امتیاز : 96% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه بهترین صدای بازیگر انیمه ژاپنی 2015،برنده جایزه بازیگران صدا پیشه 2015
  • تعداد قسمت ها:54 تعداد فصل ها: 3
  • دانلود

حمله به تایتان- Attack on Titan-2013

اگر دنبال یک انیمه حماسی و دراماتیک با داستانی گیرا هستید، دیگر لازم نیست دنبالش بگردید! انیمه حمله به تایتان اینجاست! این انیمه یکی از محبوب ترین سریال های انیمه ای است که کلی صحنه مبارزه حماسی و همچنین روایتی جالب و معنادار دارد. علاوه بر این، صحنه های غم انگیز زیادی هم در آن مشاهده خواهید کرد. این سریال احتمالا قلبتان را می شکند، چون در طی داستان بسیاری از شخصیت های آن زندگی خود را برای محافظت از بشریت فدا می کنند.

انیمه حمله به تایتان اقتباسی از مانگای جایزه برده ای به همین نام است و ما را به دنیایی می برد که در آن نسل بشر در آستانه انقراض است. در این انیمه می بینیم که موجودات وحشتناک و عظیمی به نام تایتان انسانها را مجبور کرده اند که برای حفاظت از جانشان پشت دیوارهای بلند و عظیم پناه بیاورند.

یه لیست جذاب دیگه: 15 تا از بهترین انیمه های 2021

این تایتان ها خوردن گوشت انسان را نه از روی گرسنگی بلکه از روی لذت دوست دارند. این مساله باعث می شود که آنها ترسناک تر و وحشتناک تر هم بشوند. انسان ها 100 سال است که پشت دیوارها پنهان شده اند و تصور می کنند که تایتان ها نمی توانند به درون دیوارها نفوذ کنند. اما زندگی آرام آنها زمانی به پایان می رسد که یک تایتان دیوار بیرونی را می شکند.

انیمه حمله به تایتان داستان “اِرن یگار” و دو متحدش را دنبال می کند که زندگی خود را وقف شکست دادن این موجودات انسان خوار می کنند. شک نکنید و همین الان این انیمه زیبا را دانلود و تماشا کنید!

6-خاطرات آینده (میرای نیکی)- Future Diary – 2011–2013

  • ژانر:  درام، اکشن
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.6/10
  • دانلود

خاطرات آینده (میرای نیکی)- Future Diary - 2011–2013

انیمه “میرای نیکی” یا “خاطرات آینده” یکی از جذابترین داستان هایی است که تا به حال در تاریخ انیمه دیده اید. داستان از این قرار است که به قهرمان انیمه دفتر خاطراتی داده می شود که به وسیله آن می تواند آینده را پیش بینی کند و از او دعوت می شود تا در مسابقه ای شرکت کند که برنده آن در نهایت عنوان خدا را به خودش اختصاص می دهد. جذاب به نظر می رسد مگر نه؟

بدون شک سریال خاطرات آینده انیمه ای است که می تواند توجه شما را به خودش جلب کند و نیازی به گفتن نیست که طرفداران ژانر علمی تخیلی تا چه حد از دیدن این انیمه زیبا لذت خواهند برد.

7-توپ اژدها- Dragon Ball- 1986–1989

  • ژانر:  اکشن، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.5/10
  • دانلود

توپ اژدها- Dragon Ball- 1986–1989

انیمه “دراگون بال” یا “توپ اژدها” یکی دیگر از انیمه های افسانه ای جذاب لیست امروز ما است که بعد از انتشارش به پدیده ای جهانی تبدیل شد و کلی طرفدار در سراسر دنیا پیدا کرد. با اینکه این انیمه بهترین انیمه طول تاریخ نیست ولی یکی از معروف ترین و محبوب ترین انیمه های تمام دوران است.

داستان توپ اژدها درباره یک پسر جوان خیلی قوی به نام گوکو است که دنبال هفت توپ اژدها می گردد. این توپ‌ها وقتی با هم ترکیب شوند می توانند هر آرزویی را برای صاحبشان برآورده کنند.

یه لیست جذاب دیگه: بهترین انیمه های 10 سال اخیر در دنیا

8-ماجراجویی عجیب جوجو- JoJo’s Bizarre Adventure-2012

  • ژانر:  اکشن،هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb8.4/10
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه Crunchyroll Anime2020،برنده جایزه بازیگران صدا پیشه 2016
  • دانلود

ماجراجویی عجیب جوجو- JoJo's Bizarre Adventure-2012

ماجراجویی عجیب جوجو یکی از آن انیمه هایی است که لایه های یک داستان جذاب را به همراه یک موسیقی فوق العاده به هم می بافد. این مجموعه شامل 9 خط داستانی اصلی است که طرفداران را مجذوب خود می کند و باعث می شود هر بار بیشتر از دفعه قبل کنجکاو شوند که ببینند ادامه ماجرا چطور می شود. جذابیت این سریال آنقدر زیاد بود که خیلی زود به یک پدیده جهانی و همه گیر تبدیل شد.

این سریال که توسط هیروهیکو آراکی نوشته و تصویرسازی شده، از سال 1987 تا 2004 پخش شد و بیش از 100 میلیون نسخه فروخت. پس از آن نیز مجموعه ای از بازی های ویدیویی، رمان ها، انیمیشن های تلویزیونی و حتی یک فیلم لایو اکشن از آن ساخته شد. نیازی به گفتن نیست که انیمه ماجراجویی های عجیب جوجو به زبان های بی شماری برای طرفداران در سراسر جهان ترجمه شده است!

9-ناروتو شیپودن- Naruto Shippūden-2007

  • ژانر:  اکشن، تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.6/10 ، امتیاز گوگل 95%
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه بازیگران صدا پیشه 2017
  • دانلود

ناروتو شیپودن- Naruto Shippūden-2007

“ناروتو اوزوماکی” یک نینجا پر سر و صدا، بیش فعال و نوجوان است که دائماً دنبال این است که تایید دیگران را جلب کند. او تلاش می کند به هوکاگه – رهبر و قوی ترین نینجای دهکده – تبدیل شود. داستان این انیمه بسیار زیبا است و مبارزات حماسی جذاب و غیر قابل پیش بینی اش بسیار سرگرم کننده و متحیر کننده هستند.

یه لیست خفن دیگه: 12 انیمه ترسناک برتر در بیست سال اخیر

10-دراگون بال زد- Dragon Ball Z-1989

  • ژانر:  اکشن
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.7/10 ، امتیاز گوگل 93%
  • دانلود

دراگون بال زد- Dragon Ball Z-1989

جنگجویی به نام “گوکو” بعد از اینکه می فهمد اهل سیاره دیگری است، به همراه دوستانش تلاش می کند تا با موجودات فرا زمینی مبارزه کند. در این انیمه که شاید بتوان گفت معروف ترین انیمه آسیایی در کشورهای غربی باشد یکی از تاثیرگذارترین داستان هایی که تا کنون ساخته شده است را مشاهده می کنید.

11-هنر شمشیر زنی آنلاین- Sword Art Online-2012

  • ژانر:  اکشن ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.9/10 ، امتیاز گوگل 94% و امتیاز : 98% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده انیمه ژاپن 2013
  • دانلود

هنر شمشیر زنی آنلاین- Sword Art Online-2012

داستان از این قرار است که در سال 2022، چند گیمر از سراسر جهان در روز تاسیس بازی هنر شمشیرزنی آنلاین MMORPG شرکت می کنند. در این بازی بازیکنان می توانند با استفاده از کلاه های ایمنی خاصی Nerve Gear به دنیای واقعیت مجازی وارد شوند.

یکی از این گیمرها “کیریتو” (Kirito) نام دارد که مدت زیادی را صرف آزمایش نسخه بتای بازی کرده است و الان خیلی مشتاق است که وارد بازی اصلی شود. او خیلی زود با جنگجوی تازه کاری به نام کلاین دوست می شود و فکر می کنید بعد از آن چه اتفاقی می افتد؟ خب، برای فهمیدن ادامه ماجرا باید انیمه را تماشا کنید تا بفهمید چه چیزی آن را به یکی از معروف ترین انیمه های دنیا تبدیل کرده است!

12-گینتاما- Gin Tama-2006

  • ژانر:  اکشن ، تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.6/10 ، امتیاز گوگل 91%
  • جوایز دریافتی:  برنده انیمه ژاپن 2016
  • دانلود

گینتاما- Gin Tama-2006

“گینتاما” نام مانگایی ژاپنی است که توسط هیداکی سوراچی نوشته و تصویرگری شده است. داستان این انیمه حول محور بیگانگان فضایی و ماجراهای یک سامورایی به نام “ساکاتا گینتوکی” می چرخد که تلاش می کند بیگانگان را از بین ببرد و مردم را نجات بدهد.

از دست ندین: لیست بهترین انیمه های 10 سال اخیر در دنیا

این انیمه آنقدر محبوب شد که یک سریال انیمه تلویزیونی، یک فیلم و همینطور رمان های مختلفی از آن اقتباس شد. در سال ۲۰۱۷ نیز یک فیلم لایو اکشن در ژاپن توسط کمپانی برادران وارنر پیکچرز (Warner Bros. Pictures) با اقتباس از انیمه گینتاما منتشر شد. این انیمه با بیش از 50 میلیون نسخه منتشر شده یکی از محبوب ترین و معروف ترین انیمه های تمام تاریخ است.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست