خانه / آموزش تار و سه تار / آموزش سه تار (گام به گام) / 10 نمونه کلیپ از سه تار نوازی فوق العاده زیبای استاد لطفی
استاد-محمد-رضا-لطفی

10 نمونه کلیپ از سه تار نوازی فوق العاده زیبای استاد لطفی

تار-سه-تار

یکی از بهترینهای موسیقی ایران استاد محمدرضا لطفی می باشند که موسیقی هایش را با اشعار حافظ، مولانا، باباطاهر و … می‌نوازد و سازهایش را هم با شور اعتقادی همین آب و خاک می‌زند، به همین خاطر خیلی از افراد هم جذب این موسیقی با احساس کشورمان توسط این استاد برجسته و معروف شدند. در این بخش از آموزشهای انواع موسیقی تصمیم داریم 10 نمونه کلیپ از سه تار نوازی فوق العاده زیبای استاد لطفی را برای شما به اشتراک بگذاریم.

مقدمه:

هنرجویان زیادی هستند که هنوز هم می خواهند سبک و روش استاد لطفی را ادامه دهند و بهمین منظور به دنبال آموزشها و نوازندگی های این استاد گرانقدر هستند. از اینرو در ادامه ویدئوهایی را برای دانلود رایگان در اختیارتان قرار می دهیم تا با الگوبرداری از آموزش های این استاد بتوانید سه تار نوازی را خیلی حرفه ای و اصولی یاد بگیرید. همچنین در گردآوری این کلیپها سعی نموده ایم تا بهترین و بی نظیرترین نوازندگی های این استاد را برای شما تهیه کنیم تا ضمن یادگیری آنها درک بهتری از موسیقی سه تار پیدا کنید.

پست مشابه: دانلود رایگان 8 فیلم زیبا از سه تار نوازی های فوق العاده


نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

لینک دانلود :

⇓  دانلود فیلم های سه تار نوازی فوق العاده زیبای استاد لطفی

در این قسمت هم تصاویر مختلف از این ویدئوها را می بینید:

 


توی این پک فوق العاده، استاد بهزاد سلیمی، نواختن سه تار رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان یک سه تارنواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

همچنین بخوانید: خلاصه ای از آموزش صفر تا صد سه تار

افرادی که تمایل به یادگیری و آموزش انواع موسیقی را دارند می توانند با مطالعه آموزش انواع ساز و موسیقی در سایت سازی ها این هنر جذاب وفوق العاده را در کمترین زمان و خیلی راحت یاد بگیرند. در پایان هم از اینکه نظرات باارزش خود را در بخش نظرات با ما درمیان می گذارید از شما سپاسگذاریم.

تار-سه-تار

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • احمد هوشیار
    تیر 16, 1399 11:26 ب.ظ

    درود جناب لطفی و استاد مشکاتیان

    پاسخ
  • رضا اعرابی
    آبان 20, 1402 12:07 ق.ظ

    با تقدیم احترامات … خلاصه عرض کرده شود بین شیش و بش معلق مانده ام ..تار یا سه تار مسئله اینست .سه سال تار تمرین شد ..سه سال دستم به سازی نخورد … شاید خواب دیدم سه تا سه تار خوشرنگ ، سه تار خوشرنگ را خوردند .از آن استاد بزرگوار درخواست مشورت دارم.تشکر میکنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست