خانه / فیلم / لیست قطعی بهترین فیلم های ژاپنی (2010-2023)+ لینک دانلود
فیلم ژاپنی

لیست قطعی بهترین فیلم های ژاپنی (2010-2023)+ لینک دانلود

سینمای ژاپن همیشه حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد و در مورد مشکلات ساختاری صحبت می‌‌ کند. مخاطبان جوان خیلی زیاد به آن جذب می‌ شوند و معمولاً مسیر این فیلم ها به سمت درام و برگرفته از رمان های معروف است که باعث می‌ شود تاثیرگذاری و جذابیت آن دوچندان شود. خوشبختانه کشور ژاپن توانست یک سینما و صنعت مستقل را برای خودش به وجود بیاورد که اکثر افراد آن را می‌ پسندند. در این مقاله قصد داریم بهترین فیلم های ژاپنی را به شما معرفی کنیم.

6 نکته درباره فیلم های برتر ژاپنی

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود فیلم ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ فیلمی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر فیلمی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید فیلم مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم فیلم را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

Helldriver (Yoshihiro Nishimura, 2010) -1

Helldriver (Yoshihiro Nishimura, 2010)

  • ژانر: هیجان انگیز/علمی-تخیلی
  • امتیازها: IMDb 5.3، امتیاز گوگل 69
  • دانلود

در طول این چند سال به جلو حرکت می‌ کنیم و متوجه می‌ شویم که کشور چین به دو نیم تقسیم شده و یک دیوار وسط آن کشیده اند که بخشی از آن زامبی ها قرار گرفته و بخش دیگر انسان‌ های عادی زندگی می‌ کنند. انسان‌ های عادی ترس و وحشت زیادی از این زامبی ها دارند، زیرا ممکن است هر بلایی سرشان بیاورند. همه چیز آنقدر ترس و وحشتناک است که نمی‌ توان زبانا آن ها را بیان کرد. همچنین نگرانی‌ هایی در مورد رسیدگی به دارو ها، صنعت، پزشکی و نژادپرستی هم وجود دارد.

Villain (Lee Sang-il, 2010)-2 شرور

Villain (Lee Sang-il, 2010) شرور

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 6.9، امتیاز گوگل 83
  • جوایز دریافتی: در سی و چهارمین جایزه آکادمی ژاپن 5 جایزه و 4 نامزدی را از آن خود کرد.
  • دانلود

این فیلم در مورد قتل یک زن جوان صحبت می‌ کند؛ قتل زن جوانی که موفقیت‌ های زیادی داشته اما به یکباره دیگران باعث می شوند که زندگی اش تمام شود. این موضوع نسبتاً اجتماعی است. در مورد جامعه سیاه و تاریک صحبت می‌ کند که نمی توان در آن امنیت کامل را احساس کرد. جوانی هم در طول داستان نشان داده می‌ شود که همراه با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کند. مادرش آن ها را ترک کرده است. او به دنبال این است که شرایط مناسب برای زندگی خودش پیدا کند تا از این تنهایی بیرون بیاید اما به یک باره همه چیز دستخوش تغییر می شود.

او بعد از اینکه با این دختر وارد رابطه می شود، بسیار از رابطه اش راضی است اما احساس می‌ کند کمی احساسشان نسبت به یکدیگر متفاوت است. شبی که در آن همه چیز به خوبی پیش می رود اما صبح روز بعد هنگامی که به سراغ او می‌ رود، جنازه‌ اش را پیدا می‌ کند و از همین جا داستان شروع می‌ شود.

یه لیست عالی دیگه: 19 تا از بهترین انیمیشن های جهان

داستانی غم انگیز است که رگه های رمانتیک سینما را به خوبی به تصویر می‌ کشد اما شما باید در طول فیلم احساسات خود را مدیریت کنید. مهم تر از همه ای نکه پرده‌ برداری از راز قتل این دختر ، داستان را جذاب تر می کند و شما دوست دارید که او را همراهی کنید.

Parasyte (Takeshi Yamazaki, 2015)-3 انگل

Parasyte (Takeshi Yamazaki, 2015) انگل

  • ژانر: اکشن/علمی-تخیلی
  • امتیازها: IMDb 6.5، امتیاز گوگل 88
  • دانلود

فیلم خانوادگی که به دو بخش تقسیم بندی می شود و شما را وارد دنیای جدیدی از محیط خانواده می کنند. در مورد خانواده ای صحبت می کند که از لحاظ مالی دچار مشکل هستند. هر کدام سعی می کنند از طریق این، وضعیت مالی خود را سپری کنند. همچنین دچار شوک ها و غافلگیری هایی می شوند و مهم تر از همه اینکه این فیلم در مورد مسئولیت های اجتماعی هم صحبت می کند .

در بخش دوم شما صحنه های دراماتیک بیشتری را مشاهده می کنید که نشان دهنده یک فضای ترسناک در مورد زندگی افراد است.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

ترکیبی از اتفاقات مختلف در آن به جریان می‌ افتد. همچنین از حس شوخ طبعی استفاده می کند. در این فیلم اتفاقات بزرگی پشت سر هم چیده می‌ شوند و تاثیر مینیمالیستی ک روی افراد دارند، صحنه‌ ها را به خوبی به تصویر می‌ کشند. این فیلم فراتر از مرز ها حرکت می‌ کند و در یاد و خاطره شما باقی می ماند. معضلات اجتماعی و خانوادگی را به بهترین شکل ممکن بررسی می‌ کند.

Rurouni Kenshin Trilogy (Keishi Otomo, 2012,2014) -4 شمشیر زن دوره گرد

Rurouni Kenshin Trilogy (Keishi Otomo, 2012,2014) شمشیر زن دوره گرد

  • ژانر: اکشن
  • امتیازها: IMDb 7.5
  • دانلود

پیروزی نیرو های امپریالیست در نبرد توبا – فوشیمی یکی از بهترین صحنه هایی است که در این فیلم مشاهده می کنید. جنگ و نبرد به خوبی در آن به تصویر کشیده شده است. در مورد افرادی صحبت می کنند که قصد ایجاد تغییراتی را دارند. همچنین نیرو های امنیتی در ژاپن به خوبی به تصویر کشیده شده اند و شما می توانید با روش کار و مبارزه آن ها آشنا شوید.

در این بین یک ماجرا هم انجام می‌ گیرد و همکارانش با پلیس به دنبال سر باز کردن راز این قتل هستند تا قاتل را پیدا کنند و وارد توکیو می‌ شوند تا سر از راز این قتل به دست بیاورند. شخصیت های داستان به خوبی توانسته اند به شکل واقعی نقش‌ های خود را به تصویر بکشند. این فیلم به خوبی داستان را روایت می کند . در آن شاهد صحنه‌ های بسیار جذاب خواهید بود که شما را میخکوب می کند.

10 تا از بهترین فیلم های ترکیه ای

We Shall Overcome (Chie Mikami, 2015, Japan)-5 ما بر آن غلبه می کنیم

We Shall Overcome (Chie Mikami, 2015, Japan) ما بر آن غلبه می کنیم

شاید این فیلم در دسته ‌بندی سینمای آسیا خیلی شناخته شده نباشد اما یکی از بهترین هایی است که می تواند از محصولات کشور ژاپن مشاهده کنید. خوشبختانه در دهه اخیر محبوبیت این فیلم افزایش پیدا کرده است. صحنه های بسیار جذاب در آن به نمایش گذاشته اند و می توانید آن ها را در پلتفرم ها و رسانه های دیجیتالی مشاهده کنید. این فیلم در مورد جزیره اوکیناوا صحبت می کند که در جنوب غربی ژاپن واقع شده است که نیروهایی می‌ آیند و آنجا را اشغال می کنند.

این اتفاق در جنگ جهانی دوم رخ می‌ دهد، بیش از ۱۰۰ هزار مردم بومی در این ناحیه کشته می‌ شوند و فقط جنازه ها باقی می مانند و از جنگ اوکیناوا همه چیز تحت تغییرات زیادی قرار می‌ گیرد و کشور زیر سلطه آمریکا می‌ رود.

نیرو های ارتش وارد این سرزمین می شوند، در نتیجه این منطقه محاصره می گردد. این فیلم کمی شبیه به مستند، داستان فیلم را بیان می کند، صحنه های آن، آن قدر واقعی هستند که می توانید تمام لحظات را باور کنید. در مورد این جزیره محاصره شده صحبت می‌ کند، کاراکتر ها به خوبی نقش خود را ایفا می‌ کنند.

شلوغی، هیجان و هیاهو را در این شخصیت های فیلم می توانید به خوبی مشاهده کنید.

Lowlife Love (Eiji Uchida, 2016) -6 عشق سطح پایین

Lowlife Love (Eiji Uchida, 2016)  عشق سطح پایین

  • امتیازها: IMDb 6.5 ،امتیاز کاربران گوگل 80
  • دانلود

تاتسو در فیلم کارگردانی است که زیاد موفق نبوده و زندگی رو به افولی دارد. او یک بازنده‌ی واقعی ا‌ست و با وجود اینکه به سن 30 سالگی رسیده همچنان با مادر و خواهرش زندگی می کند. تا اینکه یک روز او با دو نفر آشنا می شود که قصد تبدیل شدن به بازیگرانی حرفه ای را دارند. خانه آن ها بسیار کوچک است همیشه با کمبود پول و فقر مواجه هستند و احساس می‌ کنند که از مردانگی اش را به خوبی به تصویر بکشد. این فیلم همچنین در مورد امیدواری هم صحبت می‌کند. شخصیت اصلی داستان با دو دانش آموز برخورد دارد که یکی از آن ها ؛ دختر خانمی بوده که قصد دارد بازیگر شود و دیگری به زمینه نویسندگی علاقه مند است‌ با این افراد آشنا شده و شخصیت آنها تاثیر زیادی روی او دارند.

بازیگران این فیلم به شدت احساسات خود را به شکل کاملاً ظریف بروز می‌ دهند. اکثر شخصیت های فیلم به دنبال راهی برای پول درآوردن هستند. هدف کارگردان در این فیلم کاملاً مشخص است، او به شدت روی جلوه های بصری تاکید دارد. این فیلم خیلی به جنسیت اهمیت نمی دهد و در کل در مورد انسان صحبت می کند.

Miss Zombie (Sabu, 2013)-7 خانم زامبی

Miss Zombie (Sabu, 2013) خانم زامبی

  • ژانر: ترسناک
  • امتیازها: IMDb 6.3، امتیاز گوگل 77
  • دانلود

این فیلم هم یکی دیگر از فیلم‌ های ژانر وحشت محصول ژاپن است که طرفداران بسیار زیادی داشته است.  در این فیلم با یک خانواده ژاپنی روبرو هستید که گوشت نمی خورند و فقط به خوردن میوه و سبزیجات می پردازند. البته شاید از لحاظ بدنی خیلی وضعیت خوبی نداشته باشند اما روتین زندگی آن ها سالم است. همچنین یکی از شخصیت‌ های اصلی این داستان با مشکلاتی مواجه هست.

خانوادگی خدمتکار دارند که در واقع یک زامبی است اما هنوز او را نشناخته اند و با ارواح بیگانه در ارتباط است که همین باعث اتفاقات وحشتناکی در این داستان می شود. در واقع این خانم به زامبی تبدیل شده تا بتواند زنده بماند، زیرا قبلا در اثر یک تصادف جان خود را از دست داده و اکنون به شکل یک زامبی زندگی می کند.

یه لیست درجه یک دیگه: 10 تا از بهترین انیمیشن های ژاپنی

این فیلم صحنه های مینیمالیستی دارد. جلوه های بصری در آن به قدری عادی هستند که فضا را قابل باور می‌ کنند. دو راوی زن در فیلم وجود دارند که داستان را برای شما بیان می کنند و از دید آن ها با داستان مواجه می شوید. همچنین در مورد یک مادر هیستریک هم صحبت می‌ کند که خودش عامل ایجاد مشکلات زیادی است.

 Light Shines Only There (Mipo Oh, 2014)-8 نور تنها اینجا می تابد

 Light Shines Only There (Mipo Oh, 2014) نور تنها اینجا می تابد

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 6.5، امتیاز گوگل 81
  • جوایز دریافتی: برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره جهانی فیلم مونترال و در انجمن سینمایی تاما برنده بهترین بازیگر زن (چیزورو ایکواکی) بهترین بازیگر نقش اول مرد (ماساکی سودا)
  • دانلود

این فیلم یک داستان تراژدی دارد. نویسنده رمان آن نیز توانسته است داستان را به خوبی به تصویر بکشد و شما می توانید در آن نیز صحنه های بسیار جذاب را مشاهده کنید. البته نویسنده این رمان یک سال پس از نوشتن آن خودکشی کرده و در سال ۱۹۹۰ از دنیا رفته است.

این فیلم در مورد یک زوج صحبت می‌ کند؛ در صورتی که هر دو روح آشفته دارند و در کنار یکدیگر اتفاقاتی رقم می زنند که شاید برای شما عجیب و غریب به نظر برسند اما شرایط به طور کل جذاب پیش می رود.

آنها در حاشیه یک شهر بندری در صلح و صفای زیادی زندگی می‌ کنند، به یکدیگر تمایل و عشق زیادی دارند. اتفاقات دقیقا در بندر همان شهر رخ می دهد و نقشه ‌های آن ها کاملا سر جای خودشان قرار می گیرند. شخصیت های اصلی، بازی بسیار قوی دارند. فضای مینیمالیستی با سرعت کم رخ می دهند. توجه زیاد به جزئیات باعث می شود که شما از دیدن این داستان لذت ببرید.

The Great Passage (Yuya Ishii, 2013)-9 دروازه بزرگ

The Great Passage (Yuya Ishii, 2013) دروازه بزرگ

  • ژانر: رمانتیک/درام
  • امتیازها: IMDb 7.1، امتیاز گوگل 85
  • امتیاز دریافتی: برنده بهترین بازیگر مرد جوایز روبان آبی
  • دانلود

دروازه بزرگ فیلمی است که بیشتر ژاپنی ها آن را دوست دارند. محصول سال ۲۰۱۳ است و یکی از بهترین انتخاب هایی است که می‌ تواند برای اسکار جایزه دریافت کند. بیشترین فروش  را آن سال داشته است و روی ایجاد یک فرهنگ جدید تمرکز دارد و بیشتر راجع به مهارت افراد صحبت می‌ کند.

این فیلم در مورد یک تاجر صحبت می‌ کند که در سال ۱۹۹۵ زندگی می کرده اند. او به کار تجارت علاقه زیادی ندارد. استعداد او هم در این مسیر نیست اما به اجبار وارد این مسیر شده است.

جالب‌تر اینکه در زمینه نویسندگی استعداد دارد اما کسی به این استعدادها بها نداده است. بازی با کلمات به قدری عالی است که خودش از انجام این کار لذت می برد و برای خودش دست ‌نوشته‌ هایی دارد و داستان‌ هایی را خلق می‌ کند اما کسی از آن ها خبردار نیست تا این که به صورت اتفاقی یک ناشر، جذب نوشته‌ های او می شود و تصمیم می گیرد که با او همکاری کند  و همه اینها زندگی اش را تحت تاثیر قرار می دهد.  پیش زمینه این فیلم بسیار عالی است و شما را مجاب می‌ کند که تا انتها آن را دنبال کنید. صحنه های بسیار جذاب با نویسندگی بسیار عالی در آن، فضای بسیار زیبایی را ایجاد می کند.

Like Father, Like Son (Hirokazu Koreeda, 2013) -10 پسر کو ندارد نشان از پدر

Like Father, Like Son (Hirokazu Koreeda, 2013) پسر کو ندارد نشان از پدر

  • ژانر: درام/خانوادگی
  • امتیازها: IMDb 7.8، امتیاز گوگل 85،Rotten Tomatoes 87
  • جوایز دریافتی: نامزد نخل طلا در جشنوار کن
  • دانلود

ژانر این فیلم بسیار هنرمندانه به تصویر کشیده شده است و موفقیت زیادی را در صنعت فیلم های ژاپنی به تصویر می‌ کشد که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است و در مورد خانواده صحبت می کند که یکی از آنها به تازگی فرزندی به دنیا آورده و مادر این خانواده در بیمارستان است تا اینکه یکی از پرستارها سرش شلوغ می شود و به اشتباه فرزندان تازه به دنیا آمده را باید دیگر جابجا می کنند. یکی از این فرزندان اشتباهی وارد این خانواده می شوند. بعد از اینکه بزرگ می‌ شود، این قضیه لو می رود و حال خانواده‌ ها با وجود این که سال‌ های زیادی برای فرزندانشان زحمت کشیدند، متوجه می‌ شوند که آنها متعلق به خودشان نیستند.

در نتیجه مجبور می شوند که آنها را عوض کنند. همه چیز از یک آزمایش خون شروع می‌ شود و زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. مشکلاتی که خانواده با آن روبرو هستند، این است که آنقدر فرزندی را که بزرگ کردند دوست دارند که حاضر نیستند او را به خانواده دیگر بدهند. از طرفی دلشان نمی خواهد فرزند اصلی خودشان را هم ببینند. آنها در یک کشمکش بسیار سخت گرفتار می‌ شوند.

نویسنده این داستان روی دو موضوع اصلی تمرکز می‌ کند؛ یک اینکه فاصله طبقات اجتماعی هنوز هم در شهر های بزرگ ژاپن وجود دارد و این نیاز به توجه از طرف مسئولین دارد. دوم اینکه چه چیزی باعث می شود که یک پسر واقعا شبیه پدرش باشد؛ حتی اگر از او دور بماند و اما باز هم ویژگی‌ های رفتاری پدر در او هویدا می شود.

11- Assassins (Takashi Miike, 2010) ادمکش

Assassins (Takashi Miike, 2010) ادمکش

  • ژانر: اکشن/ماجراجویی
  • امتیازها: IMDb 7.6، امتیاز گوگل 86،Rotten Tomatoes 95
  • جوایز دریافتی: برنده بهترین طراحی تولید جوایز فیلم آسیایی
  • دانلود

این فیلم جایزه های بین المللی زیادی برده است. سازنده آن به خوبی و با قدرت زیاد عمل کرده است. ۱۳ آدمکش یک فیلم ژاپنی سامورایی است و از آن دسته از فیلم هایی است که در آنها هنر های رزمی به خوبی به تصویر کشیده شده اند و جذابیت داستان را بالا می‌ برند که احتمالاً اکثر افراد مخصوصا آقایان را می پسندند. کارگردان این فیلم فردی به نام تاکاشی میکه  است.  این فیلم بازسازی یک فیلم ژاپنی سیاه و سفید بوده که نام آن هم ۱۳ آدمکش بود و در سال ۱۹۶۳ به کارگردانی کودوئو ساکائه ساخته شد.

این فیلم یک داستان حماسی از سامورایی ها را بیان می کند. رگه هایی در تاریخ دارد و در مورد اواخر دوره ای در ژاپن صحبت می‌ کند که یک رقیب به نام تو شو مامیا برای او پیدا می‌ شود و همین هیجان داستان را بالا می برد، زیرا شما مدام به دنبال این هستید که چه کسی در این رقابت پیروز می شود و می خواهید ببینید که آخر داستان چه اتفاقاتی می‌ افتد.

11 تا از بهترین فیلم های عاشقانه 2021

در طول این داستان و در طول این رقابت، جنایت های زیادی رخ می دهد و درگیری بزرگی بین افراد ایجاد می‌ شود تا این که تصمیم به ترور نارسوگو ماستوداریا قطعی می‌ شود و از آن به بعد همه چیز در داستان تغییر می کند و شما با صحنه های جدیدتری مواجه می شوید.

Destruction Babies (Tetsuya Mariko, 2016) -12 نوزادان تخریب

Destruction Babies (Tetsuya Mariko, 2016) نوزادان تخریب

  • ژانر: درام/هیجان انگیز
  • امتیازها: IMDb 5.5، امتیاز گوگل 65،Rotten Tomatoes 100
  • جوایز دریافتی: این فیلم برنده 14 جایزه در جشنواره های مختلف شده است.
  • دانلود

این فیلم در بندر کوچکی در غرب کشور ساخته شده است. در مورد یک خانواده صحبت می‌ کند که در آن دو برادر زندگی می‌ کنند. برادر کوچک  دوران دبیرستان را سپری می کند و برادر بزرگتر وارد رشته پرواز می شود و قصد دارد موفقیت ‌های زیادی را رقم بزند. نام این دو نفر “تایرا” و “کیتارا” است که شروع به آزار و اذیت مردم می کنند و انجام این کار برایشان تبدیل به یک سرگرمی شده است. تایرا سراغ مردان می رود و به اذیت و آزار آن ها می‌ پردازد؛ حتی ممکن است در این بین دزدی هم صورت بگیرد و به شدت آن ها را می‌ ترساند.

کیتارا معمولاً طعمه‌ های خود را از بین زنان انتخاب می‌کند و آن ها را جنس ضعیف تر می داند. در نتیجه احساس می‌ کند بهتر از پس آن ها بر می‌ آید و سعی می‌کند که به اذیت و آزار آن ها بپردازد. این دو نفر به کار خود ادامه می‌ دهند؛ تا جایی که بیش از حد زیاده روی کرده و گیر می افتند و به یکباره همه چیز تغییر می کند.

البته این افراد قربانی های زیادی به جا گذاشته اند که کاملا بی گناه بودند و از انجام این کار لذت می‌ برند و احساس می‌ کنند که یک سرگرمی است. جنگ و جدل آن ها تمامی ندارد و حتی گاهی اوقات صحنه ها در سکوت سپری می شود و شما نمی توانید چشم از فیلم بردارید.

Godzilla Resurgence (Hideaki Anno, Shinji Higuchi, 2016)-13 بازخیز گودزیلا

Godzilla Resurgence (Hideaki Anno, Shinji Higuchi, 2016) بازخیز گودزیلا

  • ژانر: اکشن/علمی-تخیلی
  • امتیازها: IMDb 6.8، امتیاز گوگل 87،Rotten Tomatoes 86
  • جوایز دریافتی: این فیلم 11 نامزدی جایزه اسکار ژاپن را دریافت کرد و هفت عنوان از جمله تصویر سال و کارگردان سال را از آن خود کرد.
  • دانلود

فیلمی علمی تخیلی که در آن صحنه های جذاب به تصویر در می‌ آیند و همانطور که از نامش پیداست، شما با اتفاقات بسیار هیجان انگیزی روبرو می شوید. گودزیلاها و یا موجودات غول پیکر که در این فیلم دیده می شوند، فضای بسیار جذابی را در توکیو ایجاد می‌ کنند. دولت ژاپن به دنبال یک بروکراسی است تا بتواند با همکاری مقامات رسمی و دوراندیشی هایی که دارند، در برابر اتفاقات مبارزه کنند اما از آنجایی که قدرت این موجود بیشتر است، معمولاً در برابر آن شکست می خورند. خطرات زیادی از طرف این موجودات اعجاب انگیز به آنها وارد می‌ شود که باعث می ‌شود شما با صحنه های کاملا خاص رو به رو شوید. البته علم و اگاهی هم به کمک می آید.

این فیلم کارگردانی متفاوت و منحصر به فردی دارد. صحنه های جذاب به گونه ای به  تصویر کشیده می‌ شود که شما احساس می کنید همه چیز واقعی است. تغییرات به طور مداوم در طول فیلم اتفاق می افتند؛  تغییراتی که تاثیرات بسیار مهمی روی افراد ایجاد می کنند. طراحی صحنه این فیلم بسیار عالی انجام شده است. صحنه هایی از خرابی ها به وجود می آید که کاملا قابل باور هستند.

Yen Love (Masaharu Take, 2014)-14 عشق ۱۰۰ ینی

Yen Love (Masaharu Take, 2014) عشق ۱۰۰ ینی

  • ژانر: درام/ورزشی
  • امتیازها: IMDb 7.1، امتیاز گوگل 89
  • جوایز دریافتی: این فیلم به عنوان ورودی ژاپنی برای بهترین فیلم خارجی زبان در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد اما نامزد نشد.
  • دانلود

ایچیکو 32 سال سن دارد. این فیلم نمونه بارز یکی از بهترین فیلم های ژاپنی است. در مورد واقعیت‌ ها صحبت می‌ کند. به خوبی تصاویر جذاب را پیش چشم شما به تصویر می کشد. در مورد یک خانواده ای است که در طبقه فقیر زندگی می‌ کنند و مشکلات روبرو هستند. شرایط برای آنها بسیار سخت و طاقت فرسا سپری می‌ شود و انگار که همه از زندگی خسته شده اند.

این فیلم تراژدی است که غم و درد و رنج را به خوبی به تصویر می‌ کشد. یکی از اعضای اصلی این داستان به دنبال شغلی در سوپر مارکت می‌ گردد که در خانه‌اش باشد و بتواند همزمان از خانواده اش هم مراقبت کند و شخصیتش بسیار قوی بوده و سعی می‌ کند با مشکلات زندگی هر طور که شده دست و پنجه نرم کند و کارش را هم انجام دهد و حتی مجبور است غذای باقی مانده دیگران را بخورد تا کمی شکم خود را سیر کند.

این شخصیت یک فیلم تراژدی است و راه خودش را پیش می‌ برد. دیگران حقیقت زندگی او را نمی دانند و قربانی داستان تلقی می شود و همیشه امید به بهبود دارد.

Caterpillar (Koji Wakamatsu, 2010)-15 کاترپیلار

Caterpillar (Koji Wakamatsu, 2010) کاترپیلار

  • ژانر: جنگی/درام
  • امتیازها: IMDb 6.7، امتیاز گوگل 68
  • جوایز دریافتی: این فیلم نامزد خرس طلایی در شصتمین جشنواره بین المللی فیلم برلین شد. شینوبو تراجیما خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش اول زن را در جشنواره فیلم برلین برای بازی در نقش همسر کوروکاوا دریافت کرد.
  • دانلود

این فیلم یکی از قوی ترین فیلم های ژاپنی محسوب می‌ شود و آخرین کار این کارگردان است. زیرا در سال ۲۰۱۲ از دنیا رفت. نگاه او به زندگی کمی متفاوت است و در سال‌ های نهایی زندگی ‌اش این کار را ساخت. این فیلم از یک رمان در سال ۱۹۲۹ ساخته شده است که البته این داستان تا سال ۱۹۳۹ یک داستان ممنوع بود و کسی حق نداشت این کتاب را بخرد تا اینکه بعد از آن آزاد شد. این رمان طرفداران بسیار زیادی داشت و همه دوست داشتند که آن را بخوانند و بعد ها فیلم آن هم طرفداران زیادی پیدا کرد.

صحنه های این فیلم به گونه ای زیبا طراحی شده اند که شما دوست دارید آن را پیگیری کنید. راوی داستان به خوبی داستان را بیان می‌ کند و با هیچ پیچیدگی و دشواری مواجه نمی‌ شوید. وضعیت ها به خوبی به تصویر کشیده شده اند. بازی بازیگران به قدری زیباست که شما می توانید با آن ها همزاد پنداری کنید. همچنین کمی هم رگه های سیاسی در این فیلم ژاپنی به کار رفته است که تفکرات شما را بالا می برد و باعث می‌ شود هم وارد مسائل سیاسی شده و هم به آن علاقه مند شوید. این فیلم به خوبی توانسته تمام جنبه های رفتاری یک انسان را به واقعی ترین شکل ممکن به تصویر بکشد.

 Himeanole (Keisuke Yoshida, 2016)-16

Himeanole (Keisuke Yoshida, 2016)

  • ژانر: درام/جنایی
  • امتیازها: IMDb 6.7، امتیاز گوگل 63
  • جوایز دریافتی: برنده بهترین جایزه بهترین تصویر چهل و یکمین جوایز فیلم هوچی
  • دانلود

جریان این داستان به خوبی پیش می‌ رود و در طول آن شما با دو دوست روبه‌رو هستید که صحنه های کمدی درام را در آن مشاهده می کنید. این دو نفر بعد از سال ها دوباره یکدیگر را پیدا کرده اند و قصد دارند در کنار هم کار های بزرگی را رقم بزنند. دو دوست قدیمی که قبلا با یکدیگر بسیار صمیمی بودند اما به دلایلی از هم دور می افتند اما دوباره دست سرنوشت آن ها را به یکدیگر می رساند

در واقع تا قبل از اینکه یکدیگر را پیدا کنند؛ زندگی برایشان معنی نداشت اما با دیدن هم دوباره جان می گیرند. علاقه آن ها به هم باعث می شود که امید و انگیزه برای تلاش کردن پیدا کنند.

این فیلم جنبه‌ هایی از وجود شما را بیدار می‌ کند. از چند بخش ساخته شده که در بخش دوم شما تغییراتی را در تمرکز انسان مشاهده می کنید و احساس می کنید که کل فیلم تغییر کرده و در حال مشاهده فیلم دیگری هستید. درگیر جرم و جنایت و قتل می شوید. هدف نهایی این فیلم، رساندن حداکثر هیجان به شما است. دو کاراکتر و شخصیت اصلی این فیلم در قسمت اول ظاهر می‌ شوند که در قسمت های بعدی نیستند و همین باعث می شود که داستان عجیب تر پیش برود. این فیلم تغییراتی را بین صحنه ها و بخش های مختلف به خوبی نشان می‌ دهد و در بخش دوم خشونت بیشتر نمایان است.

Cold Fish (Sion Sono, 2010)-17 ماهی سرد

Cold Fish (Sion Sono, 2010) ماهی سرد

  • ژانر: درام/هیجان انگیز
  • امتیازها: IMDb 7.1، امتیاز گوگل 76،Rotten Tomatoes 74
  • جوایز دریافتی: برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره ونیز
  • دانلود

این فیلم، داستانی ساده و در عین حال زیبا دارد و در مورد یکی از شهر های ژاپن صحبت می کند که در این شهر مردی زندگی می‌ کند که کاملاً آرام و درون‌ گرا است.

خانه آن ها نزدیک یک بزرگراه قرار گرفته، یک مغازه ماهی فروشی کوچک هم دارد و از این طریق امور زندگی را سپری می‌ کند و همچنین با همسر و دخترش زندگی می کند اما زندگی آرام آن ها تبدیل به یک زندگی با هیاهو و کشمکش می شود.

موضوع فیلم بیشتر حول محور دختر این خانواده سپری می شود. همسر اول این مرد از دنیا رفته و ازدواج مجدد داشته اما رابطه این دختر با مادرش خوب نیست. حتی ممکن است به یکدیگر آسیب فیزیکی هم وارد کنند. این دختر به شدت پرخاشگر است و همیشه به دور از چشم دیگران با نامادری بدرفتاری می کند تا اینکه مرد و همسرش تصمیم می گیرند که برای عذرخواهی به سمت او بروند و خسارت پرداخت کنند اما متوجه حضور یک مرد خوش مشرب می‌ شوند که نقطه مقابل آن ها است؛ مردی که کاملا ثروتمند بوده و کارش هم فروش ماهی است. فروشگاه بزرگی هم دارد که با این دختر در آنجا مشغول به کار هستند.

داستان از جایی قدرت می‌ گیرد که دختر مشغول به کار می ‌شود، شخصیتش تغییر می کند و شما می توانید بزرگ شدن و استقلال فکری را در او احساس کنید. استقلالی که بعد از شاغل شدن به دست می‌ آید و طرز فکر و نگاه او نسبت به جهان و انسان های اطراف را تغییر می‌دهد که پدر از این بابت کاملا خوشحال است که دخترش در جایی مشغول به کار شده و می‌ تواند روی پای خودش بایستد.

Guilty of Romance (Sion Sono, 2011)-18 جرم عاشقانه

Guilty of Romance (Sion Sono, 2011) جرم عاشقانه

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 6.8، امتیاز گوگل 78
  • دانلود

این داستان یکی دیگر از شاهکار هایی است که می توانید تماشا کنید و قطعاً جذابیتش به شدت بالا خواهد بود و دوست دارید آن را به دیگران هم معرفی کنید. این فیلم جنبه‌ های مختلفی را پیش چشم شما نمایان می‌ کند، در مورد یک قتل در سال ۱۹۹۷ صحبت می‌ کند که اتفاق افتاده و باعث می شود که پلیس ها بخواهند این قضیه را موشکافی کنند.

داستان یک زن است که در یک ساختمان متروکه جنازه‌ اش پیدا می‌ شود. جالب این است که کسی به او سر نمی زند. پلیس که موضوع را بررسی می‌ کند ، متوجه حضور دو زن می شود.

“ این فیلم به گونه ای ساخته شده است، که داستانش کمی به عقب می‌ رود تا پیشینه افراد و شخصیت های مختلف را نشان دهد. یکی از شخصیت های فیلم با یک رمان نویس معروف ازدواج کرده و همسرش بیشتر روز ها را خارج از منزل سپری می کند و می خواهد به دنبال یک انگیزه و یا سوژه برای نوشتن کتاب بگردد.

همسرش هم در منزل مدام به دنبال دم کردن یک چای خوشمزه و درست کردن یک غذای عالی است تا شوهرش را راضی نگه دارد. این فیلم توجه خاصی به نقش زنان و مردان در خانواده می‌ پردازد و همچنین از عشق صحبت می کند.

بهترین فیلم های کره ای (2010 تا 2021)+ لینک دانلود

Confessions (Tetsuya Nakashima, 2010)-19 اعترافات

Confessions (Tetsuya Nakashima, 2010) اعترافات

  • ژانر: درام/رازآلود
  • امتیازها: IMDb 7.7، امتیاز گوگل 90
  • جوایز دریافتی: برنده جایزه بهترین کارگردانی سی و پنجمین جوایز فیلم هوچی
  • دانلود

این فیلم در مورد یک خانم صحبت می‌ کند که به تازگی دختر کوچکش را از دست داده است. این خانم معلمی است که در مدرسه ارتباط خوبی با بچه ها دارد اما متاسفانه خودش فرزندش را از دست داده است.

او سعی می‌ کند به بچه‌ ها چیز های آموزنده بیاموزد و به آن ها درس زندگی بدهد. معمولاً در ساعت پایانی کلاس، بچه ها را دور هم جمع می‌ کند تا چیز های جدیدی به آن ها بگوید. او تصمیم می گیرد که یک روز داستان زندگی اش را بعد از کلاس برای بچه ها تعریف کند. سپس به قسمتی از داستان می‌ رسد که چگونه بچه کوچکش را از دست داده است.

تمام بچه ‌ها دائماً سر و صدا می‌ کنند و اصلاً حواس شان را به حرفه های معلمان نمی دهند اما زمانی که صحبت از مردن دختر معلم می‌ شود، کم کم توجهشان جلب می‌ شود.

Kingdom -20 امپراطوری (2019)

Kingdom  امپراطوری (2019)

  • ژانر: اکشن/ماجراجویی
  • امتیازها: IMDb 6.5، امتیاز گوگل 86،Rotten Tomatoes 94
  • دانلود

فیلم امپراطوری یکی از بهترین فیلم هایی است که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است و در مورد دوران قدیم در کشور چین صحبت می‌کند. کاراکتر ها به خوبی توانسته اند نقش خود را ایفا کنند. در مورد یک فرد صحبت می‌ کند که زمان کودکی اش در پرورشگاه بوده اما خود ساخته و قوی است و در نهایت به یکی از رهبران موفق ارتش تبدیل می‌شود.‌ دوستان بسیار زیادی دارد. در جنگ ‌ها بسیار خوش می‌ درخشد. ردپای آثار تاریخی در این فیلم به خوبی نمایش داده شده اند و شما می توانید با دیدن آن انگیزه بگیرید و سرشار از لذت و انرژی شوید. مهم تر از همه این که جنگ ها به خوبی به تصویر کشیده شده اند. هنر های رزمی هم جذابیت داستان را افزایش می‌ دهند.

We Are Little Zombies -21 ما زامبی های کوچک هستیم (2019 )

We Are Little Zombies ما زامبی های کوچک هستیم (2019 )

  • امتیازها: IMDb 6.5، امتیاز گوگل 87،Rotten Tomatoes 93
  • دانلود

این فیلم در مورد زامبی ها در ژاپن صحبت می‌ کند. این اتفاق مربوط به سال ۲۰۱۹ و فیلم در زمان حال ساخته شده است و داستان آن در زمان حال اتفاق می‌ وفتد. در مورد کودک ۱۳ ساله ای صحبت می‌کند که تبدیل به یک زامبی می‌ شود و همه چیز برای خانواده خطر ناک می گردد. این فیلم آنقدر عجیب و غریب ساخته شده اما شما به راحتی با آن همزاد پنداری می کنید و اصلا احساس نمی کنید که با چیز عجیب و غریبی روبرو هستید. از لحاظ احساسی هم شما را درگیر می‌ کند و به خوبی توانسته است صحنه ها را به تصویر در بیاورد. گاهی اوقات احساس می کنید که در حال تماشای یک بازی ویدئویی هستید اما همه چیز در قالب یک فیلم ساخته شده است و شما از وجود کاراکتر ها احساس رضایت دارید و احساس می کنید همه داستان به خوبی اجرا شده است.

Seconds -22 ثانیه (2019)

Seconds  ثانیه (2019)

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 7.3، امتیاز گوگل 89،Rotten Tomatoes 88
  • جوایز دریافتی: این فیلم در شصت و نهمین جشنواره بین المللی فیلم برلین به نمایش درآمد و برنده جایزه تماشاگران و جایزه سینمای هنری کنفدراسیون بین المللی سینماهای هنر در بخش پانورامای جشنواره شد.
  • دانلود

این فیلم در سال ۲۰۱۹ جایزه بین‌المللی فستیوال برلین را دریافت کرد و یکی دیگر از بهترین فیلم‌ های ژاپن محسوب می‌ شود و  در آن تکنیک های بسیار عالی برای فیلم سازی در نظر گرفته شده است. در طول فیلم شما با یک فرد ۲۳ ساله روبرو هستید که هنگامی که متولد شده، ۳۷ ثانیه نفس نکشیده است. همین باعث ایجاد مشکلاتی در او شده است. او روی ویلچر زندگی می‌ کند اما استعداد هنری بسیار زیادی دارد و تشنه زندگی کردن است.

آثار هنری بسیار زیادی را رقم می زند و می تواند روی پای خودش بایستد و کاملاً مستقل باشد اما احساس می‌کند که دیگران او را به اندازه کافی باور ندارند.

بهترین سریال های کره ای (2010 تا 2021)

Labyrinth of Cinema -23 معمای سینما (2020)

Labyrinth of Cinema  معمای سینما (2020)

  • ژانر: جنگی/رمانتیک
  • امتیازها: IMDb 6.5، امتیاز گوگل 81،Rotten Tomatoes 85

این فیلم یکی از بهترین ها در صنعت فیلم سازی ژاپن محسوب می‌ شود. شما می توانید تا مدت ها به آنالیز و نقد این داستان گوش کنید. مهم تر از همه این که توانایی بسیار عالی کارگردان به همه ثابت می شود. پشت این داستان یک تیم بسیار قوی بوده و شما را به فکر فرو می‌ برد. در مورد کشمکش و چالش‌ های جهان صحبت می‌کند. کمی فضای سینماتیک آن تغییر می‌ کند و از حالت سایلنت دوباره سر و صدای زیادی را احساس می‌ کنید که خشونت در آن به کار رفته که البته لازمه داستان است. همه این ها به خوبی به تصویر کشیده می‌ شود. شما در این فیلم با پیچیدگی هایی مواجه می شوید که راجع به سیاست هم است.

Wife of a Spy -24 همسر یک جاسوس ( 2020)

Wife of a Spy همسر یک جاسوس ( 2020)

  • ژانر: درام/رمانتیک
  • امتیازها: IMDb 6.5، امتیاز گوگل 72،Rotten Tomatoes 100
  • جوایز دریافتی: نسخه تئاتری فیلم در بخش مسابقه اصلی هفتاد و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز انتخاب و برنده شیر نقره ای شد.
  • دانلود

این فیلم یکی از بهترین انتخاب‌ هایی است که می توانید در بین فیلم های ژاپنی داشته باشید. فضایی بسیار خوبی را به تصویر می‌ کشد. یکی از بهترین فیلم هایی است که جایزه بین المللی را برده است. همچنین در مورد یک خانم صحبت می‌ کند که همسرش یک مرد تاجر ابریشم بوده و بسیار پولدار است‌. این دو نفر در طول زندگی با یک راز مواجه می‌ شوند که کمی زندگی آن ها را دستخوش تغییر می کند. همین باعث می شود که زندگی شان کمی دچار چالش و مشکل شود. این فیلم در مورد خطرات زندگی صحبت کرده و کمی مخاطبان را به فکر فرو می برد.

25- I Fell In Love Like A Bouquet 花束みたいな恋をした (2021) من عاشق باکت شدم

I Fell In Love Like A Bouquet 花束みたいな恋をした (2021) من عاشق باکت شدم

  • ژانر: رمانتیک/درام
  • امتیازها: IMDb 7، امتیاز گوگل 90
  • دانلود

به نظر شما اگر آخرین قطار را از دست بدهید، چه اتفاقی برایتان می افتد؟ از دست دادن آخرین قطار در این فیلم ماجرای بسیار جالبی را رقم می‌ زند. راوی داستان یک فرد ۲۲ ساله است که به طور اتفاقی با یک خانم آشنا می‌ شود و احساس می‌ کند که با او هیجانات و علایق مشترک دارد و به سرعت عاشق او می‌ شود. این فیلم در دنیای مدرن توکیو ساخته شده است و داستان رمانتیک را به خوبی به تصویر می‌ کشد، کاملا سرگرم کننده بوده و شما احساس می کنید که در طول مسیر زندگی با این دو نفر همراه شده اید و می خواهید در کنار آن ها باشید. همچنین تغییرات آن ها را از دوران نوجوانی به جوانی نشان می‌ دهد.

بهترین فیلم های رزمی 20 سال اخیر+ لینک دانلود

26- The Master Plan 名も無き世界のエンドロール (2021) نقشه ماهرانه

The Master Plan 名も無き世界のエンドロール (2021) نقشه ماهرانه

  • ژانر: رازآلود/درام
  • امتیازها: IMDb 7.4، امتیاز گوگل 83
  • دانلود

این فیلم در یک محیط سخت و پیچیده ساخته شده و در آن در مورد جوانی افرادی صحبت می‌ کنند که دوستی شان با یک دیگر پایدار باقی می‌ ماند اما یک روز تغییراتی ایجاد می‌ شود و یکی از آن ها ناپدید می‌ شوند. حال دوستانِ دیگر به دنبال پیدا کردن دوست ناپدید شده شان هستند و در این مسیر با اتفاقات زیاد و گاهی ترسناک مواجه می‌ شوند. دو سال بعد متوجه می‌ شوند که دوست ناپدید شده شان اکنون صاحب یک کمپانی است و همه در پی فکر کردن به این موضوع هستند که چطور چنین اتفاقی رخ داده است.

27- First Love ファーストラヴ (2021) عشق اول

First Love ファーストラヴ (2021) عشق اول

  • ژانر: رازآلود/درام
  • امتیازها: IMDb 5.9، امتیاز گوگل 85
  • دانلود

عشق اول از روی یک رمان ساخته شده است که بسیار مخاطب داشته است. سعی می کند که جریان عشقی زندگی را به خوبی به تصویر بکشد. در مورد خانمی صحبت می‌ کند که قاتل پدرش بوده است. توجه عمومی به این فیلم بسیار زیاد است و از لحاظ روانی روی شما کار می کند. هنگامی که پرده از حقیقت قتل برداشته می شود، همه چیز تغییر پیدا می کند و این خانم احساس سبکی و راحتی می کند و سعی می کند به عمق وجودی خود پی ببرد .

فیلم هایی که باید دید (2010 تا 2021) +لینک دانلود

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام من دنبال یه سریال ترکی هستم راجب دو تا خواهر دوقلو که روز عروسی یکی از قل ها خواهرش اونو میکشه ولی کسی نمی‌فهمه یه مدت بعد تو روز عروسیش حقیقت معلوم میشه طی یه اتفاقی اونم میمیره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست