خانه / فیلم / لیست قطعی بهترین فیلم های کره ای (2010 تا 2023)+ لینک دانلود
فیلم های کره ای

لیست قطعی بهترین فیلم های کره ای (2010 تا 2023)+ لینک دانلود

سینمای کره جنوبی همیشه در عرصه بین‌الملل حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد و همیشه جزء‌ بهترین‌ هاست. همچنین بسیاری از بازیگران و کارگردانان این فیلم ها در سطح جهان شناخته شده هستند و در فستیوال های جهانی حضور دارند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله بهترین فیلم های کره ای را به شما معرفی کنیم که ارزش تماشا را دارد و شما را با دنیای جدیدی از سینما آشنا می‌ کند. ضمنا در کنار این فیلم های تماشایی توصیه می کنیم فیلم های آموزش آشپزی را نیز دانلود و از یادگیری لذت ببرید!

1- راه طولانی خانه (2002) THE WAY HOME

  • ژانر: درام/خانوادگی
  • امتیازها: IMDb 7.8، امتیاز گوگل 95،Rotten Tomatoes 75
  • جوایز دریافتی: این فیلم اسکار کره جنوبی را برای بهترین تصویر و فیلمنامه از آن خود کرد.
  • دانلود

حتماً شما با سبک داستانی این فیلم آشنایی دارید و در آن لحظات احساسی زیادی را تجربه می‌ کنید. این فیلم در مورد یک مادر بزرگ ساکت و مهربان است که چیزی از تکنولوژی های مدرن مانند برق، سیستم تهویه، و آشپزخانه های جدید نمیداند و نوه اش کل تابستان را در روستای او زندگی می کند. علت آن هم این است که مادر این کودک مجبور بوده فرزندش را پیش مادربزرگ بگذارد تا بتواند در شهر شغلی پیدا کند. نویسنده و کارگردان این فیلم به نام Jeong-Hyang Lee  بیشتر روی مهربانی و محبت کاراکتر ها تمرکز می کند و به دنبال یافتن چیزی جدید است و از صحنه های کلیشه به شدت خودداری می کند و یک ساختار جدید را به ما نشان می دهد و تفاوت کاراکتر های اصلی داستان را به خوبی به تصویر می‌ کشد.

2- روز رسیدن او THE DAY HE ARRIVES (2011)

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 7، امتیاز گوگل 84،Rotten Tomatoes 91
  • دانلود

قطعاً اگر فیلم های کارگردان این فیلم را دنبال کرده باشید، متوجه می شوید که تجربه شخصی اش را داخل داستان می آورد و یک فضای صمیمانه را برای شما ایجاد می کند. فیلم “روز رسیدن او” شما را درگیر می‌ کند، احساساتتان را به جریان می‌ اندازد و کمی هم کمدی را در کار دخیل می‌ کند.

داستان این فیلم در مورد یک فیلم ساز بوده که نامش Seong-jun است و تا به حال ۴ فیلم ساخته و دوستان قدیمی اش را ملاقات می کند و زمان زیادی را با آن ها سپری می کند. همچنین با همسر سابقش هم یک تجدید دیدار می کند که باعث می شود انرژی اش در طول روز تغییر پیدا کند و نگاه جدیدی نسبت به زندگی داشته باشد. تعاملات در این فیلم کاملاً واقعی و قابل انتظار است. شخصیت ها در طول فیلم دچار پیچیدگی هایی می‌ شوند، مکالمه و گفت و گو بین آن ها کمی تغییر پیدا می‌ کند، بحران‌ هایی ایجاد می‌ شود، همچنین فضا های سیاه و سفید در این فیلم به سادگی و زیبایی دسته‌بندی شده است و می‌ توان گفت این فیلم یکی از زیباترین جلوه های بصری را دارد.

3-آتش نقاشی شده PAINTED FIRE (2002)

  • ژانر: درام/تاریخی
  • امتیازها: IMDb 7.2، امتیاز گوگل 80،Rotten Tomatoes 83
  • جوایز دریافتی: برنده 3 جایزه از جمله بهترین فیلم در بیست و سومین جوایز فیلم اژدهای آبی
  • دانلود

جلوه های بصری در این فیلم به طرز عالی ایجاد شده‌ اند و نگاهی به زندگی و کار های هنری قرن ۱۹ یک نقاش کره‌ ای به نام Jang Seung-eop می اندازد که طبع هنری بسیار زیاد دارد و یکی از بهترین نقاش ها در زمان خودش محسوب می‌ شود که البته تحصیلات رسمی و آکادمیکی ندارد اما می‌ تواند در هر هنری که وارد می‌ شود، به خوبی بدرخشد‌. همچنین بحران های سختی را پشت سر می گذارد و کمی با تغییرات فرهنگی و اجتماعی روبرو می‌ شود اما می‌ تواند آثار خودش را به زیبایی به تصویر بکشد. کاراکتر اصلی این فیلم نقاط روشن زیادی دارد و اجرایش هم بسیار عالی است.

4- از گربه ام مراقبت کن TAKE CARE OF MY CAT (2011)

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 7.2، امتیاز گوگل 85،Rotten Tomatoes 82
  • جوایز دریافتی: برنده بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم بوسان
  • دانلود

کارگردان و نویسنده این فیلم به نام Jae-eun Jeong کاملاً چند وجهی و چند بعدی کار کرده است و یک درام زیبا را به تصویر کشیده است. او شکاف اقتصادی و فرهنگی را به خوبی به تصویر می‌ کشد و در مورد پنج دختر صحبت می‌ کند که از دوران مدرسه با یکدیگر دوست شده اند و در بندرگاه اینچون زندگی می‌ کنند. یکی از این شخصیت ها کاملاً خودخواه است و به خودش فکر می‌ کند اما بلند پرواز بوده و به دنبال چیز های مادی می‌ گردد و شادی را در وجود آن‌ ها می‌ بیند و برای آینده خود برنامه می‌ ریزد و دوستانش هم به او کمک می‌ کنند.

او کمی از بالا به پایین آن ها نگاه می کند. متاسفانه این ۵ نفر شغل ثابتی ندارند و در نتیجه با یکدیگر پیمان می بندند که آینده خود را به شکل بهتری رقم بزنند. در طول داستان با بحران های اقتصادی روبرو می شوند اما باز هم انگیزه خود را از دست نمی‌ دهند و هنگامی که ناامید می‌ شوند، دوباره به یکدیگر یادآوری کرده و انگیزه می بخشند. یکی دیگر از کاراکتر ها، یک شخصیت بالغ با قلبی مهربان است، برای کمک به خانواده اش کار می‌ کند و اصلاً دوست ندارد در خانه بماند و فضای خانه را شلوغ و پرسروصدا می‌ داند. هر کدام از این شخصیت ها وضعیت های بسیار سختی را پشت سر می‌ گذارند و به دنبال موفقیت هستند تا بتوانند روزی در امکانات و رفاه زندگی کنند و داستان های هر کدام از آنها به یکدیگر ربط پیدا می کند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

5- تصمیم رفتن 2022 Decision to Leave

Decision to Leave

  • ژانر: رازآلود و عاشقانه
  • امتیازها: IMDb 7.4، امتیاز گوگل 87،Rotten Tomatoes 86
  • جوایز دریافتی: 
  • دانلود

های – جیون (Hae-Joon)به عنوان یک کارآگاه کار می کند. او نسبت به دیگران مودب است، اما هنگام بررسی پرونده ها احساساتی است. او تحقیقات در مورد یک پرونده مرگ غیرطبیعی که در یک کوه رخ داده است را آغاز می کند. در حین بررسی پرونده، های – جیون با سئو – ری (Tang Wei)آشنا می شود. او همسر سابق یک مرد متوفی و یک زن بیوه است. های – جیون به او مشکوک می شود، اما همزمان به او علاقه مند می گردد.

6- بهار، تابستان، پاییز، زمستان… و اینک دوباره بهار SPRING, SUMMER, FALL, WINTER… AND SPRING  (2003)

  • ژانر: درام/رمانتیک
  • امتیازها: IMDb 8، امتیاز گوگل 88،Rotten Tomatoes 94
  • دانلود

بسیار سخت است که بخواهیم در مورد یک فیلم شهودی و احساسی و گسترده در چند خط یادداشت بنویسیم. ایا می توان در مورد فیلمی نوشت که تمام لحظات زندگی را به خوبی برای ما به تصویر می‌ کشد و معنای عمیقس را جستجو می کند؟ این فیلم در مورد بوداییسم صحبت می‌ کند و جهان آن ها را به تصویر می کشد و چرخه زندگی ما را به خوبی به نمایش در می آورد.

همچنین در مورد یک استاد و شاگرد صحبت می‌ کند که چرخه های تکراری فصل‌ ها را پشت سر می‌ گذارند و زندگی آن ها طی می‌ شود‌. ۵ اپیزود در این فیلم ایجاد شده است که هر کدام مربوط به فصل های مختلف بوده و دوباره همه چیز به بهار انتقال پیدا کرده و جانی تازه می گیرد.

7- خدمتکار یا کنیز THE HANDMAIDEN  (2016)

  • ژانر: رمانتیک/درام
  • امتیازها: IMDb 8.1، امتیاز گوگل 91،Rotten Tomatoes 95
  • جوایز دریافتی: این فیلم در هفتاد و یکمین دوره جوایز فیلم اسکار بریتانیا ، فیلم برنده بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شد.
  • دانلود

در فیلم خدمتکار چند چیز را در یکدیگر می آمیزند. یکی از آن ها دوره رمانتیک و عاشقانه، دیگری درام روانشناسانه و کمی هم در مورد اشغال کره توسط ژاپن در سال ۱۹۳۰ که همه این ها ترکیب داستان را به خوبی شکل می دهد. داستان خدمتکار به خوبی توانسته است که در عرصه سینما موفقیت کسب کند و نماد فیلمی از عشق و زیبایی و آزادی زنان باشد. این فیلم به کارگردانی استادانه Park Chan-Wook ساخته شده است که در سراسر جهان شناخته شده و بعد از دیدن آن قطعاً لذت خواهید برد و با آن سرگرم می شوید، زیرا داستان بسیار جذابی دارد.

8- سوختن BURNING (2018)

  • ژانر: دارم/رازآلود
  • امتیازها: IMDb 7.5، امتیاز گوگل 80،Rotten Tomatoes 95
  • جوایز دریافتی: این فیلم به عنوان ورودی کره جنوبی برای بهترین فیلم خارجی زبان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار انتخاب شد. اگرچه نامزد نشده بود ، اما اولین فیلم کره ای بود که در فهرست نهایی نه فیلم نهایی قرار گرفت وجز 10 فیلم برتر سال 2018 شد.
  • دانلود

سوختن، یک فیلم جذاب و فوق العاده و پر از هیجان است که در آن می‌ توانید پدیده‌ ها را با ترتیب نامعین مشاهده کنید که همین هیجان فیلم را بالا می برد. فیلمی است که در آن سکوت زیادی وجود دارد. نویسنده کنترل زیادی روی متن دارد و کاراکتر ها بسیار قدرتمند ظاهر شده اند و به خوبی فراز و فرود را در فیلم به تصویر می‌ کشد. علت موفقیت این فیلم این است که داستان به شدت تحت کنترل است. کمترین میزان خطا در آن وجود دارد و جلوه های بصری به شکل کاملاً هنری به تصویر در آمده اند. خشم، اضطراب، انتقام، غم، عشق و حسادت هم به خوبی در این فیلم به نمایش گذاشته شده اند. البته یک سکوت آزار دهنده اما هنری هم در طول فیلم وجود دارد.

9- کوه بی درخت (2008) TREELESS MOUNTAIN

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 7، امتیاز گوگل 94،Rotten Tomatoes 86
  • جوایز دریافتی: کوه بی درخت برنده جایزه هیئت داوران اکومنیک در جشنواره بین المللی فیلم برلین 2009 در بخش انجمن شد. همچنین در جشنواره بین المللی فیلم دبی در سال 2008 برنده جایزه مهر بهترین فیلم شد. همچنین برنده جایزه Netpac در جشنواره بین المللی فیلم پوسان در سال 2008 شد. همچنین در جشنواره بین المللی فیلم دمشق در سال 2009 برنده جایزه طلا شد.
  • دانلود

کوه بی درخت یک داستان هوشمندانه است که از ایجاد فضای بیش از حد احساسی دوری می کند و شخصیت ها کاملاً طبیعی ایفای نقش می‌ کنند. در مورد دختر معصوم و بی گناهی است که مادر آن ها را پیش عمه شان می گذارد و خودش به دنبال شوهرش می رود که چندین سال پیش آن ها را ترک کرده و رفته است. در یکی از صحنه ها، عمه دختر پنج ساله را به خاطر دستشویی کردن در رختخواب به شدت سرزنش می کند. این دختر تعجب می‌ کند؛ چرا که اصلاً این کار را انجام نداده است و این کار خواهر بزرگتر ۷ ساله اش است که جایش را خیس می‌ کند اما به خاطر خجالتی که می کشد، این موضوع را به دیگران بیان نمی کند و تقصیر گردن خواهر کوچکتر می افتد.

سازنده این فیلم یک فضای پر از کشمکش و دراماتیک را به وجود آورده که شما به خوبی با دختران داخل فیلم همزاد پنداری می کنید و می فهمید که دیگران آن ها را درک نمی کنند و دلتان هم برای این دو می سوزد. در نتیجه این فیلم با احساسات شما درگیر است و یک درام به شدت احساسی بوده که به فیلم های اصغر فرهادی شباهت دارد و نکته ‌های ظریفی هم از فیلم‌ های مجید مجیدی و جعفر پناهی دریافت کرده است که به جذابیت فیلم کمک می کند.

10- آفتاب پنهان (2007) SECRET SUNSHINE

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 7.5، امتیاز گوگل 79،Rotten Tomatoes 94
  • جوایز دریافتی: برای بازی در فیلم ، جئون دو یون برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم کن 2007 شد. این فیلم همچنین برنده جایزه بهترین فیلم در جوایز فیلم آسیایی و جوایز نمایش آسیا و اقیانوسیه شد.
  • دانلود

آفتاب پنهان یک درام شاعرانه و زیبا است که از لحاظ احساسی شما را درگیر می‌ کند و باعث می‌ شود که بیشتر به احساسات درون خود رجوع کنید. روایت این داستان به جذاب ترین و احساسی ترین شکل ممکن گفته شده است. در مورد زن جوانی است که در غصه از دست دادن پسرش زندگی می کند؛ در حالی که قبل از آن به تازگی همسرش را از دست داده بود و سعی می کرد که با این شرایط کنار بیاید اما فاجعه پسرش وضعیت را بدتر می کند. او قبل از مرگ پسرش به مکانی می‌ رود که همسرش در آن جا متولد شده بود و سعی می‌ کند زندگی را بسازد اما ناگهان پسرش را گروگان می گیرند و سپس بعد از مدتی جنازه او را پیدا می‌ کند و همین باعث می شود که دیگر نتواند آرامش اصلی را به دست بیاورد و غصه زیادی را تجربه خواهد کرد. شخصیت اصلی این داستان به عنوان بهترین بازیگر زن، جایزه فستیوال کن را برده است.

بهترین فیلم های دنیا از 2000 تا 2021

11- پادشاه و دلقک (2005) THE KING AND THE CLOWN

  • ژانر: درام/ترسناک
  • امتیازها: IMDb 7.4، امتیاز گوگل 92،Rotten Tomatoes 88
  • جوایز دریافتی: این فیلم به عنوان ارسال رسمی کره جنوبی برای اسکار 2006 بهترین فیلم خارجی زبان انتخاب شد.
  • دانلود

پادشاه و دلقک یک تراژدی کمدی تاریخی محسوب می ‌‌شود که در آن به موضوع جنسیت ، عشق، حسادت و دیوانگی به خوبی پرداخته شده است و در مورد وضعیت اجتماعی فرهنگی قرن ۱۵ در کشور کره صحبت می کند. مونولوگ های بسیار قوی در این فیلم استفاده شده است که فضای دراماتیک و تراژیک را به وجود می آورد و شما را یاد تراژدی های شکسپیر می‌ اندازد . کارگردان این فیلم به نام Lee Joon-ik و نویسنده آن به نام Choi Seok-hwan’ فضای فیلم را به بهترین شکل ممکن پیش چشمان شما به تصویر می کشند. این فیلم در مورد مهربانی، از خود گذشتگی و زندگی خوب هم صحبت می کند.

12- شیون (2016) THE WAILING

  • ژانر: ترسناک
  • امتیازها: IMDb 7.5، امتیاز گوگل 87،Rotten Tomatoes 99
  • جوایز دریافتی: این فیلم برنده 5 جایزه در سی و هفتمین جوایز فیلم اژدهای آبی شد.
  • دانلود

شما می‌ توانید ژانر های مختلف را در این فیلم مشاهده کنید و از هیجان آن به وجد بیایید. فیلم شیون در مورد یک هیولای بزرگ صحبت می‌ کند که البته داخل فیلم نشان داده نمی شود اما یک هیولای تروریست بوده و قدرت ماورا طبیعی دارد و در سکوت انسان ها را می کشد. افرادی در کوه های کره‌ شمالی دهکده‌ ای دارند که در آن یک کابوس شبانه اتفاق می‌ افتد. تعدادی از آن ها کشته می‌ شوند و افرادی هم که جان سالم به در می‌ برند، دچار مشکلات روحی روانی می‌ شوند . پلیس هم قصد دارد که به اتفاقات موجود در این فیلم رسیدگی کند اما متاسفانه دست و پا چلفتی است. به همین دلیل از یک کشیش و چند نفر دیگر کمک می‌ گیرند. این فیلم کره‌ ای به خوبی توانسته است که در ژانر وحشت خوش بدرخشد.

13- آبنبات نعنایی (2000) PEPPERMINT CANDY

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 7.7، امتیاز گوگل 85،Rotten Tomatoes 86
  • جوایز دریافتی: در جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری جوایز متعددی را کسب کرد و برنده شد. همچنین برنده جایزه گرند بل بهترین فیلم سال 2000 شد.
  • دانلود

این فیلم صحنه های عجیبی را پیش چشم شما به نمایش در می آورد و در مورد معکوس شدن زمان صحبت می‌ کند و محیطی اجتماعی سیاسی را در کشور کره به تصویر می کشد. پنج مرحله در روایت زندگی یک مرد در این داستان وجود دارد که ساختار خوبی برای آن انتخاب شده و گاهی اوقات ترتیب زمان در داستان معکوس می شود‌. به عنوان مثال به انتهای زندگی فرد و زمان مرگ می رود.

سپس دوباره به روز های دانشگاهی ‌اش مراجعه می‌ کند و به دنبال یک کشف و شهود فیزیولوژیکی و روانی در شخصیت اصلی داستان است و همه این ها از آنجا شروع می‌ شود که او به یک دختر بی گناه در سال ۱۹۸۰ شلیک می کند و این باعث ایجاد یک زخم و رنج در روح و روانش می شود.

سپس این مرد وارد ارتش کره می‌ شود که اصلا چنین محیطی را دوست ندارد و نه خودش و نه اطرافیانش را نمی‌ تواند تحمل کند. آبنبات نعنایی فراز و فرود هایی را در شخصیت این مرد به تصویر می کشد و در مورد رابطه او با همسرش صحبت می کند که گاهی اوقات یک رابطه صمیمی پیش چشمانش را به تصویر کشیده می‌ شود. یکی از مهم ترین لحظات تروریستی که در این فیلم کره ای اتفاق می افتد و باعث می شود که شخصیت ها به خوبی به تصویر کشیده شوند.

بهترین فیلم های تاریخی در 30 سال اخیر

14- خاطرات قتل MEMORIES OF MURDER(2003)

  • ژانر: ترسناک/ جنایی
  • امتیازها: IMDb 8.1، امتیاز گوگل 94،Rotten Tomatoes 95
  • جوایز دریافتی: این فیلم سی جایزه دریافت کرد و بسیاری آن را یکی از بهترین فیلم های کره جنوبی دانستند.
  • دانلود

این فیلم جزئیات را به تصویر می‌ کشد که شاید اعصاب شما را به هم بریزد اما شخصیت ها به شکل کاملاً هنرمندانه در آن ایفای نقش می‌ کنند. شاید تنش در این فیلم زیاد باشد. همچنین رنگ خنثی که در آن به کار رفته شده، نشان دهنده یک فضای پوچ است. باران در این فیلم زیاد به تصویر کشیده شده است و ترس و وحشت را برای افراد ایجاد می‌ کند. این سریال در مورد قتل یک خانم صحبت می‌ کند که در یک دهکده کوچک در کره شمالی اتفاق افتاده و پلیس به دنبال قاتل بوده اما یک افسر پلیس از سئول به آن ها می پیوندد تا در پرونده به آن ها کمک کند تا این که قتل دوم هم اتفاق می‌ افتد.

این قتل ها بعد از تجاوز به قربانی ها صورت می‌ گیرد و این دو پلیس مدام به دنبال راز سر به مهر هستند که یک فضای بسیار جذابی ایجاد می کند. آن ها هم در اجتماع به دنبال مجرم اصلی می‌ گردند.

شخصیت ‌ها در آن به خوبی ایفای نقش می‌ کنند. فضای روانشناسانه خوبی در این فیلم به تصویر کشیده شده است و می‌ توان گفت این فیلم یکی از شاهکار های صنعت فیلم سازی کشور کره است.

15- شاعری (2010) POETRY

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 7.8، امتیاز گوگل 90،Rotten Tomatoes 100
  • جوایز دریافتی: این فیلم برای مسابقه اصلی جشنواره فیلم کن 2010 انتخاب شد ، جایی که جایزه بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد. جوایز بزرگ بل برای بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن ، جوایز فیلم اژدهای آبی برای بهترین بازیگر زن ، جایزه انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس برای بهترین بازیگر زن ، و جایزه صفحه آسیا و اقیانوسیه برای موفقیت در کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول زن را شامل می شود.
  • دانلود

این فیلم بسیار هدفمند ساخته شده است و می توان گفت بهترین فیلم کره ای در قرن اخیر محسوب می شود. بدون شک کاراکتر اصلی نقش خود را به خوبی ایفا می‌ کند. همچنین کارگردانی و نویسندگی آن تا به امروز یکی از بهترین ها محسوب می‌ شود. چیدمان داستان به خوبی پیش رفته و فضای پیچیده همراه با یک درام بسیار زیبا در آن به تصویر کشیده می ‌‌شود که شخصیت اصلی سعی دارد فضای موجود را به طور کامل تفسیر کند و هیچ نامی بهتر از شاعری نمی توان برای این فیلم انتخاب کرد که در مورد گناه، غم، غصه و وضعیت و بحران‌ های اجتماعی موجود در جامعه صحبت می‌ کند که از زبان یک زن مسن به شعر در می‌ آید و فضای احساسی را به خوبی به تصویر می‌ کشد.

16- تماس (2020) The Call

تماس

  • ژانر: ترسناک/فانتزی
  • امتیازها: IMDb 7.1، امتیاز گوگل 88،Rotten Tomatoes 100
  • جوایز دریافتی: برنده بهترین بازیگر زن در پنجاه و هفتمین جوایز هنری بیکسانگ
  • دانلود

در فیلمِ تماس، یک خانم جوان به نام سئون با یک تلفن رمزآلود با خانم دیگری به نام یونگ آشنا می‌ شود که متعلق به ۲۰ سال پیش است اما این دو نفر از طریق تماس تلفنی به یکدیگر وصل می شوند و زندگی آن ها دستخوش تغییر قرار می‌ گیرد و متوجه می‌ شوند که ردپای یک مرگ در این تماس وجود دارد و نتایج آن در زمان حال مشخص شده است.

جلوه های بصری به خوبی در این فیلم خودنمایی می‌ کنند و فضای جذابی را به وجود می‌ آورند. شما در طول داستان بار ها غافلگیر خواهید شد. همچنین کاراکتر ها به خوبی نقش خود را ایفا می کنند و در نتیجه این فیلم را می توانید جزء آن دسته از فیلم هایی قرار دهید که باید حتما ببینید.

بهترین فیلم های انگیزشی 40 سال اخیر

17- حیواناتی که به کاه چنگ می زنند(2020) Beasts Clawing at Straws

  • ژانر: ترسناک/ جنایی
  • امتیازها: IMDb 7.1، امتیاز گوگل 88،Rotten Tomatoes 94
  • جوایز دریافتی: این فیلم برنده بهترین تدوین در چهل و یکمین جوایز فیلم اژدهای آبی شد.
  • دانلود

کاراکتر های این فیلم به خوبی ایفای نقش می‌ کنند. این فیلم در شش فصل به تصویر کشیده می‌ شود و یکی از بهترین فیلم های کره ای است که ستاره های سینما هم در آن ایفای نقش می‌ کنند. موضوع در مورد ۶ نفر است که در سونا متوجه یک کیسه پول می شوند و بر سر آن به جنگ و جدل می افتند و این جنگ بین آنان یک شکاف را ایجاد می‌ کند.

مهم تر از همه اینکه این افراد به پول زیادی نیاز دارند و نمی‌ توانند از آن بگذرند. در فستیوال های مختلف جوایز زیادی را دریافت کرده است و نمی توان از جذابیت آن چشم‌پوشی کرد و مخاطبانی از سراسر جهان را می‌ تواند به خودش جذب کند و همه آن ها را میخکوب خود کند.

18- مرد ایستاده بعدی (2020) The Man Standing Next

  • ژانر: درام
  • امتیازها: IMDb 7، امتیاز گوگل 84،Rotten Tomatoes 88
  • جوایز دریافتی: این فیلم به عنوان ورودی کره جنوبی برای بهترین فیلم بلند بین المللی در 93 مین دوره جوایز اسکار انتخاب شد ، اما نامزد نشد.اما در چهل و یکمین جوایز فیلم اژدهای آبی برنده جایزه بهترین فیلم شد.
  • دانلود

این فیلم یکی از بهترین ‌های سال ۲۰۲۰ محسوب می‌ شود و می‌ توانید به خوبی آن را آنالیز کنید. مهم تر از همه این که کل فیلم به صورت استراتژیک ساخته شده و در مورد کره جنوبی مدرن صحبت می‌ کند که اتفاقات عجیب و غریبی هم در پیشینه تاریخی آن رخ داده است. این فیلم از سوپر استار ها و بازیگران به نام استفاده کرده‌ است که رئیس جمهور را به قتل می رسانند. داستان شبیه به داستان های تراژدی شکسپیر است که در آن یک قهرمان خودنمایی می کند. این فیلم در مورد فضای سیاسی صحبت می‌ کند اما توانسته تاثیر مثبتی روی دیگران بگذارد و همه بعد از آن قطعا نتیجه گیری خوبی خواهند داشت.

به خوبی فضای سیاسی را به تصویر می کشد؛ از تاریخ هم کمک می گیرد تا بتواند شما را بر سر ذوق آورد تا بتوانید به اندازه کامل آن را تماشا کنید و می توان گفت یکی از بهترین های ۲۰۲۰ بوده که لایق اسکار هست.

بهترین فیلم های ترسناک دهه اخیر

19- جعبه(2021) The Box 더 박스

  • ژانر: موزیکال/درام
  • امتیازها: IMDb 8.1، امتیاز گوگل97
  • دانلود

نقش اصلی این فیلم به طرز عالی ایفای نقش می کند و آرزو دارد که خواننده شود و مدام در جعبه ذهنش برای خودش خوانندگی می کند تا این که با یک تولید کننده موسیقی بلند پرواز آشنا می‌ شود که او هم به دنبال موفقیت است و این دو در کنار هم سفر زندگی را پیش می‌ برند. قطعاً این فیلم یکی از بهترین ها است که بعد از تماشایش بسیار لذت خواهید برد.

20- هیپنوتیزم کننده (2021) Hypnosis 최면

  • ژانر: ترسناک
  • امتیازها: IMDb 5.1، امتیاز گوگل 74
  • دانلود

این فیلم در مورد یک دانشجوی جوان به نام Do-hyeon است که او را به شخصی معرفی می‌ کنند تا هیپنوتیزم کند. بعد از این که توسط این پروفسور هیپنوتیزم می شود، علائم وحشتناکی در او ظاهر می گردد که مربوط به حافظه ناشناخته او است و همچنین در طول داستان با اتفاقات مختلفی مواجه می‌ شود که شما را شوکه خواهد کرد.

21- سئو بوک (2021) SEOBOK 서복

  • ژانر: علمی-تخیلی/اکشن
  • امتیازها: IMDb 6.1، امتیاز گوگل 92،Rotten Tomatoes 60
  • دانلود

این فیلم در ژانر علمی تخیلی و اکشن در مورد فردی صحبت می‌ کند که رمز زندگی ابدی را می داند و دیگران سعی دارند که در طی یک ماموریت او را کنترل کنند و ببینند که چه رازی در ذهن او است که بتوانند از لحاظ ژنتیکی آن را به دیگران انتقال دهند. این فیلم در مورد تعقیب و گریز صحبت می کند و شما می توانید از طریق آن به هیجان برسید و فضای جذابی را برای شما به وجود می‌ آورد.

در ادامه بخوانید: لیست قطعی بهترین سریال های کره ای (2010 تا 2021)

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست