خانه / فیلم / 16 تا از بهترین فیلم های ابرقهرمانی+ لینک دانلود
فیلم های معروف ابرقهرمانی

16 تا از بهترین فیلم های ابرقهرمانی+ لینک دانلود

از دیرباز داستان ها و کاراکتر های حماسی و ابرقهرمانی درجلب نظر مردم نقش پررنگی را ایفا نمودند، قاب تصویری فرای بعد کالبد آدمی، خارج از مکان و زمان یک روایت،انعکاس قوه تخیل خیلی از افراد است،در این بخش شانزده فیلم برتر با محور ابرقهرمانی معرفی کردیم، باما همراه باشید.

6 نکته درباره این فیلم های ابرقهرمانی

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود فیلم ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ فیلمی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر فیلمی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید فیلم مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم فیلم را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) 2014

  • ژانر: اکشن ، علمی _ تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8/10 ، امتیاز گوگل 89% و امتیاز : 92% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت آکادمی اسکار 2015 ،نامزد دریافت جایزه BAFTA 2015
  • دانلود

نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) 2014

این فیلم در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است و در مورد پسری کوچک به نام پیتر کوییل صحبت می‌ کند. این پسر سختی‌ های زیادی را در زندگی اش متحمل شده است. مادرش هم از دنیا رفته و همین باعث می شود که خیلی راهنمای خوبی در زندگی نداشته باشد. تا اینکه توسط دزدان فضایی ربوده می شود . رهبری این دزدان توسط فردی بسیار شرور است. آن ها این پسر بچه را از سیاره زمین می دزدند. حدوداً سال‌ های زیادی از این ماجرا می‌ گذرد و بیش از ۲۰ سال است که این کودک یک زندگی ماورایی دارد و خیلی شبیه به کودکان دیگر بزرگ نمی شود؛ اما فیلم به دلیل فضای فانتزی که دارد، داستان هیجان انگیزی را برای شما رقم می زند.

بعد از 20 سال، این کودک از یک سیاره  عجیب و غریب یک گوی می دزدد. این گوی، اسرار آمیز است و باعث می‌ شود که او در دنیای تازه ای وارد شود. همچنین یک گروه دزد و تبهکار دیگر هم به دنبال این گوی هستند و باعث می شود که خطر زیادی این پسر را تهدید کند.

2-انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into The Spider-verse) 2018

  • ژانر: اکشن ، خانوادگی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8 /10 ، امتیاز گوگل 87% و امتیاز : 97% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت آکادمی اسکار 2019 ،برنده دریافت جایزه BAFTA 2019
  • دانلود

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into The Spider-verse) 2018

مرد عنکبوتی شاید معروف ترین فیلمی باشد که به گوش تان خورده است که در آن با یک جوان و نقش اصلی فیلم رو به رو هستید که قدرت اعجاب انگیزی دارد و باعث می‌ شود که به خاطر همین قدرتش؛ مسئولیت های زیادی را بپذیرد.

داستان مرد عنکبوتی خیلی راحت می‌ تواند در یک فیلم سینمایی ؛ کار های انیمیشنی را هم به تصویر بکشد و شما را با ابعاد چندگانه ای از داستان و شخصیت اصلی فیلم آشنا می‌ سازد که در بعضی از حالات، به گذشته هم سفر می‌ کند و باعث می‌ شود که شما بتوانید صحنه ها و سکانس های بسیار جذابی را مشاهده کنید.

یه لیست مرتبط و خفن: بهترین فیلم های علمی تخیلی در ده سال اخیر

البته مرد عنکبوتی تا به حال توسط چند کارگردان ساخته شده است و سر و صدای زیادی به پا کرده است و احتمالاً اگر نام این فیلم را بشنوید، دوست دارید که انواع جدیدتر آن را هم ببینید که یکی از بهترین فیلم هایی است که در مورد ابر قهرمان ها صحبت می‌ کند و حتما به آن علاقه پیدا خواهید کرد.

همچنین انیمیشن مرد عنکبوتی هم ساخته شده که یکی از بهترین نویسندگی ها را دارد و می‌ تواند جزء شاهکار های سینمایی محسوب شود.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

اما می توان گفت در بین همه فیلم های مرد عنکبوتی که ساخته شده ، پیتر پوکر بهترین ابر قهرمان شناخته می شود که ابعاد شخصیتی بسیار گوناگونی دارد و حتماً با تماشای این فیلم به شخصیت اصلی علاقه زیادی پیدا خواهید کرد.

3-مرد عنکبوتی ۲ (Spider-Man 2)2004

  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز، علمی _ تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.3/10 ، امتیاز گوگل 89% و امتیاز : 93% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت آکادمی اسکار 2005
  • دانلود

مرد عنکبوتی ۲ (Spider-Man 2)2004

مرد عنکبوتی ۲ تعادلی بسیار عالی بین هنر های آکروباتیک و صحنه های اکشن ایجاد کرده است و درون شما را بیدار می‌ کند و باعث می‌ شود که مجذوب شخصیت اصلی ابر قهرمان داستان شوید.

همچنین یک داستان رمانتیکی هم در کنار آن وجود دارد که باعث می‌ شود تا به صورت چند وجهی داستان مرد عنکبوتی را دنبال کنید. آلفرد مولینا نقش پزشک را به شدت عالی ایفا کرده است و کاملا همه چیز قابل باور است اما داستان غم انگیزی را برای شما رقم می زند که باز هم تجربیات شگفت انگیز و بی نظیری را در اختیارتان قرار می دهد. مرد عنکبوتیِ ۲، جزء آن دسته از فیلم های ابر قهرمانی است که هرگز قدیمی نخواهد شد.

4-بتمن (Batman)1992

  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز، علمی _ تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 9/10 ، امتیاز گوگل 92%
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه Primetime Emmy 1993
  • دانلود

بتمن (Batman)1992

چند لحظه صبر کنید! آیا به نظر شما کسی هست که نام بتمن را از خاطرش پاک کرده باشد ؟ بتمن یکی از ابرقهرمان هایی است که فیلم آن ساخته شده و احساس قدرت و انگیزه را دوباره در شما ایجاد می‌ کند. بتمن می‌ تواند یک فیلم اعجاب انگیز مدرن محسوب شود که شما در آن با فانتزی و یک داستان رئال و واقعی مواجه هستید. یکی از بی نظیر ترین فیلم های ابر قهرمانی در سینمای هالیوود محسوب می‌ شود که کل جهان به تماشای آن پرداخته اند. البته در گذشته و آینده هم فیلم های بتمن زیادی وجود داشته و خواهد داشت.

زیرا یکی از بهترین ابرقهرمان هایی است که تا چندین سال می توان در مورد آن فیلم ساخت.

13 تا از بهترین فیلم های اکشن 2019

5-کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) 2016

  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.8/10 ، امتیاز گوگل 86% و امتیاز : 90% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک، ایالات متحده آمریکا 2017
  • دانلود

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) 2016

این فیلم از آن دسته از داستان های ابرقهرمانی است که کمی به موضوعات سیاسی هم پرداخته  و جزء بهترین محصولات ساخته شده ابرقهرمانی محسوب می شود. تصاویر بسیار جذاب و صدا های خیلی هنرمندانه ای در این فیلم می شنوید و می توانید شاهد اتفاقات بسیار بزرگی از جمله جنگ هواپیماها با یکدیگر باشید. این فیلم در مورد دولت های ابر قدرت در جهان صحبت می‌ کند ؛ دولت‌ هایی که قوانین مختلف را در کل دنیا وضع می کنند و به هر طریقی که شده، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مردم را رهبری می‌ کنند.

در این فیلم می توانید فعالیت‌ های همه ابر قهرمانان دنیا را ببینید که تحت کنترل قرار گرفته اند و توسط دولت‌ ها کنترل و مدیریت می شوند؛ ابرقهرمان هایی که در هر کشوری که وجود داشته باشند، باز هم موظف هستند تا برای دولت آمریکا کار کنند اما بالاخره افرادی هستند که صدای اعتراض خود را به گوش دیگران برسانند. به همین دلیل کاپیتان آمریکا و مرد آهنی در مورد این قانون گذاری و این استعداد ها نظرات مختلفی دارند. در نتیجه مجبور هستند تا مقابل یکدیگر بایستند و هر دو روی نظر خود نیز پافشاری می‌ کنند.

6-انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)2019

  • ژانر: اکشن ، علمی _ تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.4/10 ، امتیاز گوگل 94% و امتیاز : 94% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت آکادمی اسکار 2020 ،نامزد دریافت جایزه BAFTA 2020
  • دانلود

انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame)2019

انتقام جویان جزء آن فیلم هایی است که با دیدنش ناامید نمی شوید و می توانید آن را به دیگران هم معرفی کنید. یکی از فیلم های عجیب و غریب با شخصیت‌ های بسیار ناشناخته که شما را به فکر فرو می دارد. این فیلم در مورد اتفاقات و رویداد های بسیار مصیبت باری صحبت می‌ کند که هنوز معلوم نیست در کجا ریشه دارد اما این اتفاقات باعث می‌ شود که مردم بیگناه زیادی به بیماری‌، مشکلات و گرفتاری‌ ها و ویرانی خانه هایشان دچار شوند.

مهم تر از همه اینکه مرگ و میر در کل جهان به شدت افزایش پیدا می‌ کند. افرادی پشت این قضایا هستند که هنوز اثری از وجود آن ها نیست تا اینکه گروهی از مردم به عنوان انتقام جویان با یکدیگر متحد می شوند تا بتوانند ریشه های این مشکلات و افرادی که دسیسه ایجاد می‌ کنند را پیدا کنند. در نتیجه با همه توانی که برایشان مانده است و امکانات کمی که در اختیار دارند، سعی می کنند تا دوباره توازن و زندگی عادی و معمولی را به مردم برگردانند و دوباره شاهد ایجاد آرامش و سلامت روانی و جسمی در بین مردم و جامعه باشند.

7-کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو (Captain America: The First Avenger ) 2011

  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.9/10 ، امتیاز گوگل 85% و امتیاز : 80% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه فیلم و تلوزیون BMI 2012
  • دانلود

کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو (Captain America: The First Avenger ) 2011

این فیلم؛ داستانی از سال ۱۹۴۲ را روایت می‌ کند و یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی محسوب می شود که شاید شما نسبت به شخصیت اصلی داستان اطلاعات زیادی داشته باشید و آن را در فیلم های دیگر هم دیده باشید اما این فیلم تضمین می‌ کند که شما یک روایت متفاوت را ببینید .‌ در این داستان آمریکا به تازگی وارد جنگ جهانی دوم شده است.‌

شخصیت اصلی به نام کریس در امتحان ورودی برای ارتش قبول نشده و به شدت ناامید و خسته است و هیچ برنامه ‌ای برای آینده اش ندارد و فکر می‌ کند که دیگر راهی برای پیدا کردن شغل و ایجاد موفقیت در آینده نیست‌؛ تا این که وارد یک پروژه مرموز و پنهانی می شود که نباید هیچ کس از آن خبر داشته باشد‌ و در نتیجه به صورت داوطلبانه در این پروژه شرکت می‌ کند و بعد از وارد شدن به این گروه، همه زندگی او دست خوش تغییر می شود و او را متعجب می کند.

15 تا از بهترین فیلم های علمی تخیلی در ده سال اخیر

آزمایش های فوق سری را به انجام می‌ رساند و مراحل زیادی را پشت سر قرار می دهد و متوجه می شود که بدن ضعیف و نحیفش، چگونه توانسته بعد از تمرین های زیاد در این مدت به قدرت حداکثری برسد.

این مورد در بین تمام فیلم هایی که در این لیست نام برده ایم، یکی از بهترین های ابرقهرمانی است و در طول زمان طرفدارانش بیشتر شده و شاید با دیدن آن دل تان بخواهد که چندین بار پشت سر هم آن را ببینید و هر بار نکته جدیدی از فیلم دریافت کنید.

8-مرد آهنی (Iron Man) 2008

  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.9/10 ، امتیاز گوگل 88% و امتیاز : 94% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت آکادمی اسکار 2009 ،نامزد دریافت جایزه BAFTA 2009
  • دانلود

مرد آهنی (Iron Man) 2008

مرد آهنی یکی از فیلم های ابرقهرمانی است که در آن با افراد زیادی مواجه می شوید که هرکدام می‌خواهند کار های متفاوتی را به انجام برسانند . شخصیت اصلی فیلم هم ذهن خود را درگیر کرده است که چگونه بتواند به حداکثر موفقیت برسد. جالب است که مرد آهنی در چند فصل ساخته شده و شما به فصل‌ های این فیلم اعتیاد پیدا می ‌کنید و می ‌خواهید پشت سر هم آن ها را تماشا کنید.

این فیلم در مورد شخصیتی به نام تونی استارک صحبت می کند که دنیای منحصر به فرد خودش را دارد و همیشه در ذهنش رویا پردازی های زیادی می‌ کند تا در نهایت به آنچه که می خواهد برسد؛ اما سر و کله یک تروریست در زندگی او به نام ماندارین پیدا می‌ شود. یک تروریست که بسیار قوی و نیرومند است و شهرت بسیار زیادی دارد. اقدامات بسیار خارق العاده ای انجام می‌ دهد اما کار ها و اقداماتش باعث می‌ شوند که دنیای درونیش به طور کامل پاشیده شود؛ اما خودش را نمی بازد‌.

او سعی می کند هر طور که شده شکست های گذشته اش را فراموش کند و دوباره دنیای عجیب و غریب خودش را بازسازی کند و این رقیب سرسختی را که دارد، برای همیشه شکست دهد و در نتیجه شروع به تلاش و پشتکار زیادی می کند و کارهایی را رقم می‌ زند که تعجب بیننده را برمی‌ انگیزد.

9-جوکر (Joker) 2019

  • ژانر: درام،جنایی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.4/10 ، امتیاز گوگل 91% و امتیاز : 68% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت آکادمی اسکار 2020 ،نامزد دریافت جایزه BAFTA 2020
  • دانلود

جوکر (Joker) 2019

جوکر یکی از بهترین فیلم‌ های ابرقهرمانی است که می‌ توانید به دلایل مختلف به تماشای آن بپردازید‌. این فیلم به شدت از داستان‌ های استعاره‌ ای کمک می گیرد و شما را به چالش می کشد و در مورد افرادی صحبت می‌ کند که لیاقت جایگاه بالاتری را داشته اند اما به هر دلیلی نتوانستند به آن برسند‌.

جوکر یک فیلم ابرقهرمانی است که ترس و وحشت را نیز در دل بیننده می‌ اندازد‌. بیشتر در مورد مسائل اجتماعی مانند فاصله طبقاتی و مشکلات رفاهی مردم صحبت می‌ کند. کاراکتر اصلی فیلم قصد دارد تا با اجرای بی نظیرش، شما را وارد دنیای عجیب و غریب خودش کند که شاید برایتان قابل درک نباشد؛ اما مطمئناً فیلم جوکر از آن دسته از فیلم‌ هایی است که اگر آن را تماشا کنید، تا چند روز ذهن تان درگیرش خواهد بود.

10-شزم (Shazam) 2019

  • ژانر: اکشن ، ماجراجویی و کمدی
  • جوایز دریافتی:  نامزد HCA و HFCS 2020
  • دانلود

شزم (Shazam) 2019

این فیلم محصول سال ۲۰۱۹ است. در مورد یک پسر نوجوان روایت می کند ؛ پسری به نام بیلی که به تازگی متوجه یک جادوی بسیار قدیمی حدوداً هزار ساله شده است. جادوی او به این صورت است که او تنها باید یک کلمه جادویی را بیان کند تا به یک ابرقهرمان بالغ تبدیل شود و این ابرقهرمان نامی ندارد جز شزم.

بعد از اینکه قدرت والای خودش را کشف می‌ کند، با یک پزشکی به نام تادیوس سیوانا آشنا می شود و متوجه این موضوع می شوند که چیزی در وجود او غیر طبیعی است و. در نتیجه او را شبیه به یک موش آزمایشگاهی با خودش همراه می کند.

یه لیست خفن: بهترین فیلم های تاریخی در 30 سال اخیر

11-نشکن (Unbreakable) 2000

  • ژانر: دلهره آور،رازآلود
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.3/10 ، امتیاز گوگل 86% و امتیاز : 70% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک، ایالات متحده آمریکا 2001
  • دانلود

نشکن (Unbreakable) 2000

این فیلم ابرقهرمانی محصول بسیار موفقی است که می‌ توانید آن را به همه علاقه مندان به این ژانر معرفی کنید. در این فیلم شخصیتی به نام دیوید را مشاهده می کنید که قدرت های خاص و خارق العاده ای دارد؛ به این صورت که هر حادثه ای برایش رخ دهد، شکست نمی‌ خورد و آسیب پذیر یا نشکن است و کاملاً سالم بیرون می‌ آید‌؛ به طوری که هیچ گونه آسیب دیدگی کوچکی هم در او دیده نخواهد شد.‌ فرد دیگری در این فیلم وجود دارد که به او مرد شیشه‌ای می‌ گویند. مرد شیشه‌ای کاملاً برعکس است. یعنی اگر کوچک ترین ضربه‌ ای به استخوان هایش وارد شود، دقیقاً شبیه به شیشه می شکند. در طول داستان؛ این دو نفر با یکدیگر آشنا می‌ شوند؛ دو نفری که کاملاً با هم متفاوت هستند.

12-پرندگان شکاری (Birds of Prey) 2020

  • ژانر: اکشن ، ابرقهرمانی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.1/10 ، امتیاز گوگل 75% و امتیاز : 79% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک، ایالات متحده آمریکا 2021
  • دانلود

پرندگان شکاری (Birds of Prey) 2020

پرندگان شکاری یکی از فیلم‌ های ابرقهرمانی است که می‌ توانید همراه با خانواده آن را تماشا کنید. این فیلم اشاره ای هم به داستان جوکر دارد که در آن شخصیتی به نام هارلی کویین با ابر قهرمان های دیگر مانند قناری سیاه یا هانترس همکاری می کنند تا کار های بزرگی را به انجام برسانند. آن ها معمولاً به دنبال کار خلاف و غیر قانونی نمی‌ روند اما پروژه ای که هم اکنون باید روی آن کار کنند، نجات یک دختر جوان از دست یک ارباب بی رحم و عصبانی است که همگی متفق القول می شوند تا این اقدام را به انجام برسانند.

13-ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) 2017

  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.9/10 ، امتیاز گوگل 87% و امتیاز : 93% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک، ایالات متحده آمریکا 2018
  • دانلود

ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) 2017

شاید بتوان گفت که این فیلم بعد از انتقام جویان؛ بهترین فیلمی است که می توانید آن را مشاهده کنید. صحنه های جذاب بسیار زیادی را برای شما نمایش می دهد. افرادی را می بینید که در یک دنیای دیگر کاملاً گیر افتاده و یا بهتر می‌ توان گفت که زندانی شده اند و در نتیجه باید به موقعیت قبلی خودشان برگردند.

در این فیلم نبرد پایانی و نهایی کار توسط ابرقهرمان های اسکاندیناوی انجام می شود تا این که شخصیت اصلی اش متوجه می‌ شود کسی که مقابل او می‌ جنگد، ذات بسیار حیله گری دارد و او کسی نیست جز دوست قدیمی اش. این اتفاق باعث می شود که به طور کل تفکر و ایده اش را تغییر دهد و بین او و کاری که باید انجام دهد؛ گیر بیفتد.

14-نقابداران (Watchmen) 2009

  • ژانر: اکشن ، علمی _ تخیلی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.6/10 ، امتیاز گوگل75% و امتیاز : 65% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده دریافت جایزه آکادمی فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک، ایالات متحده آمریکا 2010، برنده جایزه فیلم و تلوزیون BMI 2009
  • دانلود

نقابداران (Watchmen) 2009

در این فیلم با یک شهر بزرگ روبرو هستید که گروه‌ های خلافکار و تبهکار بسیار زیادی در آن وجود دارد و در کل شهر پخش شده‌ اند . از طرفی با تعدادی ابرقهرمان مواجه می شوید که با همکاری هم می‌ خواهند شهر خود را نجات دهند و از هر گونه دزدی، جنایت و تبهکاری پاکسازی کنند اما این شهر اوضاع بسیار بدی دارد و به طور کل در فساد و خرابی غرق شده است و همه مقامات، پلیس ها و افرادی که کاری از دست شان بر می آیند با یکدیگر متحد شده اند تا بتوانند اوضاع را بهبود ببخشند اما بالاخره همین نوع دفاع هم عامل ایجاد درگیری و خون ریزی خواهد بود.

یه لیست عالی دیگه: 18 تا از بهترین فیلم های زامبی دنیای سینما

15-زن شگفت انگیز (Wonder Woman) 2017

  • ژانر: فانتزی ،هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb7.4/10
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه انجمن بازیگران سینما 2018، برنده جایزه AARP 2018
  • دانلود

زن شگفت انگیز (Wonder Woman) 2017

زن شگفت انگیز همان طور که از نامش هم پیداست؛ در مورد یک زن قوی و شگفت انگیز صحبت می کند. همچنین داستان یک شاهزاده در آمازون را روایت می‌ کند که یک پناهگاه مخفی برای خودش دارد.

او قصد دارد در این پناهگاه کار های جدیدی را انجام دهد و تبدیل به یک فرد مبارز و جنگجو شود که هیچ‌کس توانایی شکست دادن او را نداشته باشد اما در این میان، یک خلبان آمریکایی که به شدت در کارش قدرتمند است، هواپیمایش سقوط می‌ کند و در جزیره آن ها فرود می‌ آید، جزیره ‌ای که مختص تمرین شخصیت اصلی داستان است؛ اما دایانا متوجه می‌ شود که دیگر در این جزیره تنها نیست و نمی‌ تواند کارش را مانند قبل پیش ببرد. همچنین در این بین؛ متوجه یک جنگ جهانی بسیار بزرگ می شود.

16-جوخه انتحار (The Suicide Squad)2021

  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.3/10 ، امتیاز گوگل 85% و امتیاز : 90% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه انجمن منتقدان هالیوود 2022،برنده جایزه ماهواره 2022
  • دانلود

جوخه انتحار (The Suicide Squad)2021

این فیلم یکی از بهترین فیلم ها در ژانر ابر قهرمانی است که در آن شخصیتی به نام هارلی کویین را مشاهده می کنید که همراه با یک عده زندانی خلافکار و سابقه‌ دار وارد یک گروه می شوند. گروهی که کاملاً سری و مخفی کار می‌ کنند.

وظیفه آن ها این است که در برابر دشمنان خطرناک کل دنیا مبارزه کنند؛ دشمنانی که باعث می شوند جان همه انسان ها به خطر بیفتد و هنوز معلوم نیست که دقیقا در چه فعالیت هایی مشغول به کار هستند. به همین دلیل آن ها مأموریت بسیار سختی را در پیش دارند. این دشمنان در یک جزیره دور افتاده رها شده اند و می خواهند اهداف بسیار شوم و پلیدی را در حق مردم انجام دهند اما این گروه ابر قهرمان هم کارش را خوب بلد است.

یه لیست عالی دیگه در ادامه: 7 تا از بهترین فیلم های گرگینه ای

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست