خانه / فیلم / 7 تا از بهترین فیلم های گرگینه ای+ لینک دانلود
گرگینه

7 تا از بهترین فیلم های گرگینه ای+ لینک دانلود

در این مطلب جذاب ترین و پرامتیازترین فیلم های گرگینه ای تمام تاریخ سینما را به شما معرفی می کنیم. ضمنا لینک دانلود رایگان هر فیلم نیز زیر آن قرار دارد. امیداوارم از این فیلم ها لذت ببرید. دقت کنید همه این شخصیت های گرگینه ای فیلم ها با جلوه های ویژه تغییر ظاهر نمیدهند بلکه با کمک بهترین سالن های زیبایی گاهی با میکاپ تغییر چهره می دهند.

6 نکته درباره این فیلم های گرگینه ای

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود فیلم ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ فیلمی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر فیلمی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید فیلم مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم فیلم را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-مرد گرگ نما (The Wolf Man) 1941

  • ژانر:  ترسناک
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.3 ، امتیاز گوگل 87
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه بهترین مجموعه DVD/Blu-Ray از Academy of Science Fiction, Fantasy & Horror Films, USA در سال 2013
  • دانلود

مرد گرگ نما (The Wolf Man) 1941

مرد گرگ نما داستانی مربوط به سال ۱۹۴۱ و دومین فیلم مشهوری بود که در مورد گرگ ها اکران شد. فیلمی که شما را به تعجب وا می‌ دارد. در مورد مرگ عجیب و غریب برادرِ شخصیت فیلم صحبت می‌ کند که عاشق صاحب یک مغازه آنتیک است و می‌ خواهد دوستش را نیز از حمله ناگهانی حفظ کند. اتفاقات بسیار تراژدی هستند و این حمله باعث می شود که شخصیت اصلی داستان رفتار عجیب و غریبی پیدا کند. همچنین شرایط کمی دشوار می گردد و رفتار و خوی وحشیگرانه گرگ در بعضی از افراد پیدا می شود.‌ نقش اصلی فیلم با حافظه خود درگیر است و اتفاقاتی رخ می دهد که در نهایت منجر به مرگ او می شود.

مرد گرگ نما با اجرای لون چانی که شخصیت اصلی فیلم را بازی می‌ کند، توانست یک هیولای درون را به خوبی نشان دهد که به شدت عالی ایفا شده است و قطعا هر کسی به این بازیگر افتخار می کند. همچنین میکاپ و گریم او بسیار عالی است و شما کاملا باور می‌کنید که با یک گرگ مواجه هستید، نه یک انسان. به علت نبود تکنولوژی جلوه های ویژه با یک میکاپ ساده اما قدرتمند در زمان خود جایزه هایی در این زمینه نصیب خود کرده است!

2- گرگ برف تو خالی (The Wolf of Snow Hollow) 2020

  • ژانر:  ترسناک/کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.2 ، امتیاز گوگل 79
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم اکران محدود از Fangoria Chainsaw Awards در سال 2021 و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از Fright Meter Awards در سال 2020
  • دانلود

گرگ برف تو خالی (The Wolf of Snow Hollow) 2020

این فیلم یکی از بهترین فیلم های گرگینه ای خواهد بود که می‌ توانید تماشایش کنید. احتمالاً از اینکه این فیلم توانسته با گریم بسیار عالی شخصیت‌ ها را کاملاً قابل باور کند، به هیجان در می آیید. این فیلم در مورد موضوعی صحبت می‌ کند که در یک شهر کوچک کوهستانی اتفاق می‌ افتد؛ اتفاقی که بسیار عجیب و غریب است.

آن ها متوجه می‌ شوند که در این شهر بعد از اینکه یک ماه به طور کامل سپری می شود، همیشه یک جسد پیدا می گردد. تا زمانی که مردم می‌‌خواهند این موضوع را فراموش کنند، دوباره یک ماه بعد جسدی دیگر یافت شده و این باعث می شود که ترس و وحشت تمام مردم شهر را در بر بگیرد. در این فیلم با یک دختر نوجوان مواجه هستید که نمی‌ تواند شب‌ ها بخوابد، بعلاوه اینکه از اتفاقات موجود می ترسد.

همچنین باید از پدر بیمار خودش هم مراقبت کند. این ترس و وحشت در درونش وجود دارد که بی خوابی هم یک معضل بسیار بزرگ شده که در این بین، یکی از افرادی که در ایالت زندگی می کند و رتبه و مقام بالایی هم دارد، به او یادآوری می کند که هیچ چیز به نام گرگینه وجود ندارد و نباید از آن ترسید.

3- گرگینه های درون (Werewolves Within) 2021

  • ژانر:  ترسناک/کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6، امتیاز گوگل 81
  • جوایز دریافتی:  نامزد دریافت جایزه بهترین داستان و انیمیشن از ReFrame در سال 2021
  • دانلود

گرگینه های درون (Werewolves Within) 2021

گرگینه های درون فیلمی مهیج است که کمی به موضوع تاریخی هم پرداخته؛ اما در طول آن می توانید با گرگینه هایی مواجه شوید که کمی عجیب و غریب و کمی هم فانتزی هستند اما این فیلم، تمیز ساخته شده است و همه چیز را برای شما قابل باور می کند‌. ‌فیلمی که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده و بسیار جدید است و در آن می توانید ژانر وحشت و کمدی را هم زمان با یکدیگر تجربه کنید. البته که اقتباسی از یک بازی ویدئویی است و در آن گروه هایی را می بینید که می‌ خواهند به جایی حمله کنند و مجبور می شوند که با یکدیگر متعهد شوند و در این بین اتفاقات مختلفی رخ می‌ دهد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

نوع داستان پردازی این فیلم بسیار جذاب است و شما با فراز و نشیب های زیادی مواجه هستید. این فیلم نویسندگی بسیار عالی دارد و کارگردان آن توانسته در  بهترین شکل ممکن؛ فضای جذابی را برای شما ایجاد کند و باعث شود که با یک فیلم مدرن کلاسیک مواجه شوید که در آن باید شخصیت های فانتزی را که در قالب یک گرگ نمایش داده می شوند؛ تماشا کنید و با آن ها همزاد پنداری داشته باشید.

یه لیست خفن: بهترین فیلم های تاریخی در 30 سال اخیر

4- سربازان سگی (Dog Soldiers) 2002

  • ژانر:  ترسناک
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.8 ، امتیاز گوگل 92
  • جوایز دریافتی:   دریافت جایزه بهترین نسخه دی وی دی از Academy of Science Fiction, Fantasy & Horror Films, USA در سال 2003
  • دانلود

سربازان سگی (Dog Soldiers) 2002

سربازان سگی در مورد یک عده سرباز بریتانیایی صحبت می‌ کند که قرار است در یک ماموریت تمرینی در اسکاتلند فعالیت کنند و هدفشان پیدا کردن افرادی است که قرار است با آن ها مبارزه کنند اما متوجه شرایط عجیب و غریبی می شوند و گروهی به آنها حمله می‌کنند و تمام برنامه های شان را به هم می ریزند.

این فیلم در ژانر وحشت ساخته شده است . کارگردان آن نیل مارشال است. آن ها قرار است گروه سربازان انگلیسی را برای تمرین به ارتفاعات بفرستند اما داستان های ترسناکی که در این بین اتفاق می‌ افتد، بچه گانه است و بیشتر به خاطر شنیده‌ های آن ها از قبل است که باعث می‌ شود دچار توهم و خیال پردازی شوند و زمانی که به آن جا می رسند، متوجه می‌ شوند که تعدادی جسد خونی در آن جا وجود دارد که به یک باره ترس و وحشت، همگان را فرا می گیرد و نمی دانند که در این بین باید چه کار کنند و چگونه این ماموریت خطرناک را به انجام برسانند. در طول این فیلم احتمالا شما نیز با ترس و هیجان این سربازان همراه خواهید بود.

5- گاز گرفتن جینجر (Ginger Snaps) 2000

  • ژانر:  ترسناک/درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.8 ، امتیاز گوگل 91
  • جوایز دریافتی:   دریافت جایزه بهترین نسخه دی وی دی از Academy of Science Fiction, Fantasy & Horror Films, USA در سال 2002 و دریافت جایزه بهترین فیلم اکران محدود از Fangoria Chainsaw Awards در سال 2002

گاز گرفتن جینجر (Ginger Snaps) 2000

در این فیلم متوجه می‌ شوید که شخصیت اصلی به نام بریژیت چند سال است که از شخصی به نام بیلی فرار می کند.

او قصد دارد که با تیراندازی به مادربزرگ، حذفش کند و راحت تر بتواند از خواهرش محافظت کند. نام خواهر او جینجر است که نام فیلم هم به خاطر این شخصیت گذاشته شده است . سرانجام اقداماتش، باعث می شود که خواهر او سقوط کند. پلیس مسئله را پیگیری می‌ کند و بعد از کشمکش های بسیار زیاد متوجه یک ماده مخدر غیرقانونی می شود. در نتیجه او را معتاد شناسایی کرده و سپس برای ترک اعتیاد به جای دیگری اعزام می کند.. این ماده مخدر باعث می‌ شد که او به حیوان تبدیل شود و همه را بکشد؛‌ اما دیگر چنین دسترسی و امکانی ندارد و از همه چیز بی نصیب مانده است.

در طول داستان با یک دختر مواجه می شوند که دختر بازیگوشی است و نمی‌ تواند در کنار او آرامش داشته باشد و متوجه می‌ شود که این دختر هم به خودش شباهت دارد و به کمک او سعی می‌ کند تا با مشکلی که جدیداً پیدا کرده، کم کم کنار بیاید و از نفرین گرگ در زندگیش فرار کند.

حتما ببینید: بهترین فیلم های ترسناک دهه اخیر

6-مراحل آخر (Late Phases) 2014

  • ژانر:  ترسناک/فانتزی
  • امتیازها: امتیاز imdb 6 ، امتیاز گوگل 80
  • جوایز دریافتی:   نامزد جایزه بهترین فیلم از BloodGuts UK Horror Awards در سال 2014 و نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد از Fangoria Chainsaw Awards در سال 2015
  • دانلود

مراحل آخر (Late Phases) 2014

موضوع اصلی فیلم در مورد یک فرد دامپزشک است که محدودیت های زیادی دارد. بزرگ ترین محدودیت او در زندگی این است که از نعمت بینایی محروم است و در یک جامعه بازنشستگان زندگی می‌ کند که حالا می‌ خواهد به ساکنانی که در این شهر هستند و وضعیت خطرناکی دارند و بسیاری از آن ها در حال مردن می باشند، چیز های مختلفی یاد بدهد.

جالب است بدانید که مرگ ساکنان این شهر به خاطر سن و سال بالا یا بیماری نیست، بلکه آن ها از حملات سگ های بسیار زیاد مورد خطر قرار گرفته اند و چیزی تا مرگ فاصله ندارند اما بعد از چند شب متوجه می‌ شوند که حمله کنندگان یا مهاجمان فقط سگ ها نیستند، بلکه حیوانات دیگری را هم شامل می‌ شوند که این خطر را چند برابر می کند و ترس و وحشت را در دل مردم به راه می‌ اندازد.

7-فیلم گرگ WER 2013

  • ژانر:  ترسناک
  • امتیازها: امتیاز imdb 5.9 ، امتیاز گوگل 57
  • جوایز دریافتی:   نامزد جایزه بهترین تدوین صدا از Motion Picture Sound Editors, USA در ساال 2015
  • دانلود

فیلم گرگ WER 2013

خانواده شخصیت اصلی فیلم به نام پورتر در یک کمپ در جنگل زندگی  می‌ کردند که به آن ها حمله می شود و به شدت زخمی شده و آسیب می بینند. سپس پلیس به آنجا مراجعه می‌ کند تا بتواند گزارش تهیه کند و متوجه موضوع اصلی شود. تا اینکه این خانم گزارش می کند که شوهر و پسرش که نام های آنها هنری و پیتر بوده است، توسط مرد با جثه ای غول پیکر و وحشتناک خورده شده اند.

یه لیست مرتبط و خفن: بهترین فیلم های علمی تخیلی در ده سال اخیر

یکی دیگر از شخصیت های اصلی فیلم با مادرش در همین جنگل زندگی می‌ کنند و تنها متهمان اصلی به قتل هستند و توسط پلیس بازداشت شده‌ اند. پلیس با تمرکز کامل این پرونده را پیگیری می‌ کند. پسر جوان با مادرش به جلسه دادگاه می‌ روند تا بازجویی شوند و اگر تشخیص دادگاه دادند، وکیل از آن ها دفاع کند. البته پلیس اطمینان دارد که پسر این خانم که در جنگل زندگی می کند؛ قتل را انجام داده‌ اما مجبور است که پروسه ها را تا انتها پیگیری کند. داستان به شدت آشفته می‌ شود و همه چیز به یکدیگر گره می خورد. سپس در وسط داستان متوجه بیماری این پسر می‌ شوند که بسیار نادر است و احتمال می دهند که علت کشتن شوهر این خانم هم، همین بیماری نادرش باشد که او را از انسان بودن دور کرده است.

حتما بخوانید!

15 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست