سونگ هه کیو زیبا

سونگ هه کیو: زندگینامه، بهترین فیلم ها و 20 حقیقت جالب

سونگ هه کیو (Song Hye Kyo)، همسر سابق سونگ جونگ کی و بازیگر، مجری و هنرمند محبوب کره جنوبی است. سونگ جونگ با بازی بسیار خوبش در یک سریال درام تاریخی کره‌ ای با نام Scandal Sungkyunkwan به شهرت رسید. او با حضور در فیلم ‌و سریال ‌ها و کسب جوایز متعدد به جایگاه ویژه ‌ای در بازیگری رسیده است.

سونگ هی کیو یکی از مشهورترین بازیگران زن و مدل‌ ها در کره جنوبی است. او به عنوان یک بازیگر پس از ایفای نقش در سریال Autumn in My Heart در کانون توجه قرار گرفت. او همچنین در فیلم‌ های سینمایی و سریال ‌های درام‌ تلویزیونی مختلفی بازی کرده و جوایز متعددی به دست آورده است. اما با وجود این همه شهرت در کره جنوبی و حتی کشور های دیگر طرفداران او نمی‌ توانند شوهرش را فراموش کنند. اما شوهر سونگ هی کیو کیست؟

بیوگرافی شوهر سابق سونگ هی کیو

سونگ جونگ کی در 19 اکتبر 1985 در ناحیه دونگ دائجون در کره جنوبی به دنیا آمد. او پسر سونگ یونگ گاک است. این بازیگر یک خواهر به نام سونگ کیول کی و برادر به نام سونگ سونگ کی دارد.

جونگ کی در مدرسه دانش ‌آموز باهوشی بود. پس از دبیرستان به دانشگاه سونگ کیونکوان رفت و در سال 2012 در رشته مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل شد. در دوران مدرسه، او یک اسکیت‌ باز ماهر و نماینده شهرش در مسابقات قهرمانی کشور بود. با این حال، او اسکیت را به دلیل آسیب‌ دیدگی کنار گذاشت.

از بازیگران جذاب و معروف دیگر کره: کیم هی سان: زندگینامه، بهترین فیلم ها و 20 حقیقت جالب

سونگ هی کیو زیبا

حرفه سونگ جونگ کی

او استعدادش در بازیگری را کشف و بلافاصله پس از دبیرستان فعالیتش در این زمینه را شروع کرد . متأسفانه، والدینش نمی ‌خواستند او در رشته بازیگری فعالیت کند و همین امر باعث شد تا در دانشگاه در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کند.

او در سال 2008 با بازی در نقش مکمل در A Frozen Flower، یک فیلم تاریخی کره‌ ای، حرفه بازیگری را آغاز کرد. این فیلم درباره دوران سلطنت پادشاه گونگمین گوریو بود که در قرن چهاردهم در کره حکومت کرد. این فیلم به یک موفقیت مالی بزرگ تبدیل شد و جوایز مختلفی کسب کرد .

سونگ جونگ کی در فیلم وارثان خورشید و عکس ازدواج او با سونگ هه کیو

لیست قطعی بهترین سریال های کره ای (2010 تا 2023)

جونگ کی پس از بازی در نقش‌ های کوتاه، بالاخره با فیلم Sungkyunkwan Scandal در سال 2010 به شهرت رسید. این فیلم به کارگردانی کیم وون سوک و بر اساس رمان‌ پرفروش جونگ یون گوول تحت عنوان The Lives of Sungkyunkwan Confucian Scholars ساخته شده است . در همان سال 2010، او در Running Man یک جُنگ تلویزیونی حضور داشت؛ اما بعد از یک سال این برنامه را ترک کرد. او بعدا به کمدی رمانتیک به کارگردانی کیم جونگ هوان با نام Penny Pinchers ملحق شد . با وجود اینکه این فیلم موفقیت تجاری نداشت، اما جونگ کی به خاطر نقشش در نمایشنامه مورد تحسین قرار گرفت.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

سونگ هه کیو

اما بازیگر اصلی یعنی سونگ هه کیو در حال حاضر با چه کسی ازدواج کرده است؟ آیا سونگ هی کیو شوهر هیون بین است؟ خوب، این ها سوالاتی هستند که هر وقت به این که شوهر این بازیگر کیست فکر می‌کنید احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند. سونگ او با هیون بین رابطه داشت اما این زوج هیچ وقت با هم ازدواج نکردند، زیرا رابطه آن ها در سال 2011 یعنی تقریبا دو سال بعد خاتمه یافت.

این بازیگر اولین بار در 31 اکتبر 2017 با همسرش سونگ جونگ کی ازدواج کرد و در جولای همان سال رابطه ‌اش را علنی کرد. گفته می ‌شود که این دو سلبریتی از طریق یک دوست مشترک به نام جو این سونگ، با هم آشنا شده ‌اند. این زوج در یک سریال درام تلویزیونی با عنوان Descendants of the Sun با هم هم بازی شدند. (منبع)

 

لیست قطعی بهترین فیلم های کره ای (2010 تا 2023)

طلاق

جدایی این زوج دو سال پس از جشن عروسی، برای طرفداران و فالوئرهای شان شوکه‌ کننده بود. شایعات طلاق آن ها در اوایل سال 2019 منتشر و در 27 ژوئیه همان سال توسط وکیل جونگ کی با انتشار یک بیانیه تأیید شد. به گفته شوهر سابق سونگ هه کیو، او می ‌خواست این وصلت را بدون تنش و به صورت دوستانه خاتمه دهد، اما اشاره‌ ای نکرده که چه اتفاقی برای حکم طلاق افتاده است.

از سوی دیگر، هه کیو تایید کرد که طلاق گرفته ‌اند. او دلیل طلاق شان را متفاوت بودن شخصیت شان بیان کرد. بنابراین آن ها به دلیل نداشتن تفاهم تصمیم به طلاق گرفتند.

عکسی از مراسم ازدواج سونگ جون کی و سونگ هه کیو

9 حقیقت درباره او

1-او با چندین بازیگر مطرح، از جمله هیون بین رابطه داشته است.

2- در جام جهانی 2002 این سونگ هه کیو بود که قرعه ‌کشی را انجام داد.

3- او در یک فیلم خارجی بازی کرد که در کره توقیف شد.

4- او فعالیتش را به عنوان یک مدل تجاری انجام داد.

5- او پیش از این اسکیت‌ باز بوده است.

کی پاپ چیست؟ 8 گروه معروف سبک پاپ کره ای را بشناسید

6- او بلد است به گویش کانتونی صحبت کند.

7- سریال درام “پاییز در قلب من” او با استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفت.

8- کیم یون شیک شعری به نام این بازیگر سروده است .

9- او یکی از سه زن زیبای کره است. (منبع)

بیوگرافیسینما

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.