خانه / آموزش گیتار به زبان ساده / آموزش تصویری گیتار / 8 نمونه فیلم فوق العاده ملودی گیتار (رایگان)
گیتار

8 نمونه فیلم فوق العاده ملودی گیتار (رایگان)

آموزش گیتار

یکی از موسیقی هایی که طرفدران زیادی دارد و جزء موسیقی ها باکلاس به شما می رود ساز گیتار است که انواع و سبکهای مختلفی را شامل می شود. در این بخش از آموزشهای سایت سازیها نمونه فیلم هایی از نوازندگی ها و ملودی های زیبای گیتار را برای شما تهیه کرده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما علاقمندان به هنر موسیقی قرار می دهیم. در گردآوری این ویدئوها سعی کرده ایم تا زیباترین و اثرگذارترین ملودی های این ساز خوش آهنگ را برای شما تهیه نماییم تا ضمن الگوبرداری از این آموزشها از گوش دادن و تماشای این کلیپها لذت ببرید. 

مقدمه:

سازهای زهی گونه های مختلفی دارند که گیتار نمونه بارز آنهاست. با اینکه برخی معتقدند که گیتار از مصر سرچشمه گرفته اما برخی دیگر گیتار را متعلق به یونان میدانند و عده دیگری هم بر این باورند که وجود پسوند تار در نام گیتار می‌تواند موید این باشد که گیتار سازی ایرانی است. انواع گیتارهای آکوستیک ,انواع گیتارهای کلاسیک, انواع گیتارهای الکتروآکوستیک, گیتار با بدنه چوبی توخالی, گیتار با بدنه چوبی نیمه خالی , گیتار با بدنه چوبی توپر , گیتار با بدنه فلزی، گیتار بیس و … که همگی اینها از نظر جنس صدا و سبک مورد استفاده با هم فرق می کنند. نوازندگی گیتار کلاسیک امروزه در کشورهای غربی به شیوه آکادمیک تا دورهٔ دکترا ارائه می‌شود.

مطالعه این مطلب آموزشی را از دست ندهید: آشنایی کامل با گیتار و انواع آن


نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

لینک دانلود :

⇓  دانلود فیلم های فوق العاده ملودی گیتار

در این قسمت هم تصاویر مختلف از این ویدئوها را می بینید:

 


گیتار-min

توی این پک های فوق العاده، نواختن هر نوع گیتاری رو از ابتدا جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان گیتار نواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

علاقمندان بخوانند: آموزش مقدماتی گیتار کلاسیک در 5 درس کاربردی برای نوآموزان

خیلی از هنردوستان وقت کافی برای شرکت در آموزشگاهها و کلاسهای آموزش گیتار را ندارندکه پیشنهاد ما به این افراد این است که با دانلود رایگان ۳ کتاب ارزشمند آموزش گیتار خیلی سریع و آسان، این موسیقی جذاب را یاد بگیرند. چنانچه مطالبی هم درمورد ملودی گیتار دارید با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

گیتار

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • من گیتار یاماها گرفتم مبتدی هستم میتونم کلاس نروم داخل خانه یاد بگیرم من بی نت دوست دارم چون قبلا سنتور بی نت یاد گرفتم ملودی اهنگ قدیمی میزدم گیتار باعث میشه فرم نشستن من تغییر کنه مادرم از روحیه بد بیاد بیرون من پول ندارم برم کلاس دوم آیا میتونم ناخن بکارم گیتار بزنم ناخن ندارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست