خانه / آموزش گیتار به زبان ساده / پکیج های آموزش گیتار / خرید 7 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش گیتار (کودک-بزرگسال)
در حال گیتار نوازی

خرید 7 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش گیتار (کودک-بزرگسال)

امروز 7 تا از بهترین سی دی ها، دی وی دی ها و نرم افزارهای آموزش گیتار (مقدماتی-پیشرفته) را برای خرید آنلاین خدمت شما معرفی می کنیم. این دی وی دی ها بعنوان یکی از بهترین راه های یادگیری موسیقی مطرح هستند و چون ماه ها بر روی آنها کار شده است از این لحاظ، جهت یادگیری منبع بسیار مناسبی هستند.

بسیاری از کسانی که در حال تدریس گیتار هستند از همین نرم افزارهای آموزشی یا دی وی دی ها استفاده کرده اند. و این لیست 7 تایی حاصل سال ها تجربه در زمینه کار با گیتار بوده است. در حال حاضر بهترین بسته های آموزشی موجود در بازار به شرح زیر است:

۱- پکیج آموزش گیتار کودکان در منزل

سی دی آموزش گیتار کودکان

همانطور که میدانید آموزش موسیقی به کودکان آنها را بسیار باهوش تر , با ادب تر و اجتماعی تر خواهد کرد.لذا ما پکیجی برای پدر و مادرهایی آماده کرده ایم که دوست دارند اشتیاق فرزندشان به موسیقی را بسنجند و ما به شدت توصیه میکنیم ابتدا در خانه کودک خود را با موسیقی آشنا کنید و آموزشهای ابتدای آنرا شما با این پکیج به آنها بدهید و سپس آموزشگاهها و کلاسهای خصوصی…

اطلاعات بیشتر + خرید این دی وی دی آموزشی

۲- پکیج آموزش گیتار باس

سی دی آموزش گیتار بیس

گیتار بیس یا باس را به صورت تصویری و به زبان فارسی به راحتی در منزل بیاموزید! این مجموعه توسط یکی از برترین اساتید کشور آموزش داده میشود که شما با هزینه بسیار پایین این مجموعه را که مو به مو گیتار بیس را برای شما شرح میدهد خرید میکنید و خودتان استاد را به منزل خود میبرید.

 


گیتار-min

توی این پک های فوق العاده، نواختن هر نوع گیتاری رو از ابتدا جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان گیتار نواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

اطلاعات بیشتر + خرید این دی وی دی آموزشی

3- پکیج های آموزش ریتم نوازی گیتار

سی دی آموزش ریتم نوازی در گیتار

ریتم نوازی گیتار را از مبتدی تا سطح پیشرفته بیاموزید.شما به راحتی با این پکیج میتوانید بدون صرف وقت و هزینه های گزاف کلاسهای موسیقی و کلاسهای خصوصی از صفر تا صد ریتم نوازی گیتار را فرا بگیرید.

اطلاعات بیشتر + خرید این دی وی دی آموزشی

4- پکیج های آموزش گیتار آکوستیک

سی دی آموزش گیتار آکوستیک

امروز به شما کاملترین پکیج آموزش مو به موی گیتار آکوستیک را معرفی میکنیم که توسط آکادمی سازی ها برای فروش قرار داده شده است.لذا این پکیج ها از مقدماتی تا پیشرفته برای مبتدی ها و نوآموزان تا سطح حرفه ای گردآوری شده اند.

اطلاعات بیشتر + خرید این دی وی دی آموزشی

5- پکیج های آموزش گیتار الکتریک

با توجه به مشکلات کمبود وقت و هزینه های سنگین کلاسهای آموزشی ، سازی ها پکیجی کامل از مقدماتی تا پیشرفته آموزش گیتار الکتریک را توسط دو استاد از برترینهای کشور برای شما قرار داده است. لذا این مجموعه شما را قدم به قدم به شما آموزش گیتار الکتریک خواهد داد.

اطلاعات بیشتر + خرید این دی وی دی آموزشی

6- پکیج های آموزش گیتار پاپ

سی دی آموزش گیتار پاپ

پکیج های گیتار پاپ مقدماتی و پیشرفته کاملترین پک این آموزش هستند که به زبان فارسی توسط سازی ها برای فروش قرار داده شده است .این پکیج مو به مو همه مطالب را برای شما به صورت تصویری با هزینه بسیار کم نسبت به کلاسهای موسیقی شرح خواهد داد و همچنین دو نفر از بهترن اساتید گیتار پاپ کشور آنرا به شما آموزش خواهند داد.

اطلاعات بیشتر + خرید این دی وی دی آموزشی

7- پکیج های آموزش گیتار فلامنکو

سی دی آموزش گیتار فلامنکو

چنانچه وقت کافی برای رفتن به کلاسهای موسیقی را ندارید و قدرت پرداخت هزینه های گزاف کلاسهای آموزشی را ندارید ما این محموعه و پکیج استثنایی آموزش گیتار فلامنکو را به شما توصیه میکنیم.در این پکیج دو نفر از بهترین اساتید گیتار فلامنکو را آموزش میدهد که از صفر تا صد آموزش را مو به مو به شما توضیح میدهند.

اطلاعات بیشتر + خرید این دی وی دی آموزشی

هر گونه سوالی در این زمینه دارید با شماره ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تماس بگیرید.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست