خانه / آموزش گیتار به زبان ساده / آموزش تصویری گیتار / انواع مختلف کوک گیتار (آموزش به زبان ساده)
کوک گیتار

انواع مختلف کوک گیتار (آموزش به زبان ساده)

آموزش گیتار

انواع اصلی کوک های گیتار

کوک استاندارد

اکثر گیتاریست ها سازشان را به این روش کوک می کنند و تقریبا همه با این کوک آشنایی دارند، پس ما خیلی به توضیح آن نمی پردازیم. این نوع کوک به این صورت است: EADGBe “” .

و بیشتر در آهنگ های پاپ کاربرد دارد.

10 اپلیکیشن برتر برای کوک گیتار (و لینک دانلود)

کوک یک پرده پایین تر

معمولا این روش بیشتر سبک کار گروه راک Guns N ‘Roses و بنجامین چیس هارپر است. این کوک هم خیلی مورد استقبال قرار گرفته است. هر یک از سیم ها در مقایسه با کوک استاندارد، یک پرده پایین تر کوک می شوند که نتیجه این نوع کوک، به این صورت است: DGCFAd .

در این کوک ما صدایی عمیق تر داریم.

 


گیتار-min

توی این پک های فوق العاده، نواختن هر نوع گیتاری رو از ابتدا جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان گیتار نواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

کوک open E، بدون نت سوم

این کوک در موسیقی bluesmen استفاده می شود که با نت پایه E و پنجمین نت، یعنی B بدون نت سوم یعنی G ساخته می شود که نتیجه این نوع کوک، به این صورت است: EBEEBe

کوک open C بدون نت سوم

این کوک در مقایسه با کوک استاندارد، با تنظیم چند پرده پایین تر سیم ها حاصل می شود که به ترتیب عبارت است از: ۲ پرده-۱ پرده- ۱پرده- ۴ پرده- ۲ پرده- ۲ پرده که باعث ایجاد نت CGCCGC می شود. این کوک کم تر مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات یادگیری بهتر گیتار (21 ترفند برای مبتدیان)

کوک open D بدون نت سوم

این نوع کوک به این صورت است: DADDAd

کوک سلتیک

این کوک در موسیقی سلتیک برای تقلید از صدای نی انبان به کار می رود. سیم های A و D بلند های طنین دار نامیده می شوند. از این کوک برای تولید صدای زیبا استفاده می شود و نت این کوک بدین صورت است: DADGAD

کوک Drop D

از این کوک در موسیقی متال و راک استفاده می شود. تفاوتی که این کوک با کوک استاندارد دارد، این است که صدای سیم E را پایین تر می آوریم تا به صدای سیم D برسیم. در حقیقت الگوی این کوک این است: DADGBE.

این کوک صدای قوی تری دارد. کوک دیگری نیز هست که شبیه کوک Drop D است و تنها تفاوت شان این است که در این کوک سیم آزاد E ، یک پرده پایین تر می آید. DADGBd

آموزش گام های گیتار در 8 مرحله آسان

گیتار

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست