خانه / آموزش ویولن (رایگان) / آموزش ویولن مقدماتی (گام به گام) / چرا تئوری موسیقی برای ویولنیست ها مهم است؟ علامت های مهم ویولن کدامند؟
ویولن

چرا تئوری موسیقی برای ویولنیست ها مهم است؟ علامت های مهم ویولن کدامند؟

ویولن

اگر موسیقی را حتی به مقدار اندکی بتوانید بخوانید، پس باید بگوییم که شما با تئوری موسیقی آشناهستید. بعنوان یک معلم از هنرجوی خود بخواهید تا علایم مختلف موسیقی را به شما توضیح‌دهد. پس از انجام این کار می‌توانید به نقاط ضعف او (کارآموز ویولن‌زن) پی ببرید.

بعبارت دیگر، اگر فردی با تئوری موسیقی آشنا نباشد، نمی‌تواند به درجه بالایی در موسیقی برسد و نمی‌تواند توانایی‌های موسیقیایی خود را بهبود ببخشد.

هنگامی‌که یک کاغذ جلوی شما قرار می‌گیرد، حتی اگر فقط پژواک ملودی روی آن آورده شده‌باشد، شما می‌توانید با استفاده از آن به ساختار موسیقی پی ببرید.

آموزش اصولی نوت های ویولن ویژه افراد مبتدی-متوسط

(این رویکرد یک رویکرد کلاسیک است و معمولا در زمان اجراهای دسته‌جمعی مورد استفاده قرار می‌گیرد). این کاغذ، به شما اجازه می‌دهد تا درک خوبی از آنچه باید اجراکنید، داشته باشید و همچنین بتوانید به‌خوبی با دیگر موسیقی‌دان‌ها ارتباط برقرار کنید. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و بهبود عملکرد شما در اجرا می‌شود.

 


ویولن

توی این پک فوق العاده، نواختن ویولن رو از ابتدا جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان ویولن نواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

بسیار مهم است که ویولونیست با علایم کلیدی موسیقی آشنایی داشته باشد تا بتواند اجرای خود را به بهترین شکل انجام دهد. اگر شما نسبت به این علایم آشنایی داشته باشید، اعتماد بنفس شما تقویت‌شده و می‌توانید عملکرد درخشان‌تری داشته باشید.

علایم کلیدی ویولن

بسیاری از افرادی که می‌خواهند کار موسیقی را آغاز کنند با تئوری موسیقی آشنایی ندارند. و برخی دیگر نیز نسبت به کلیدها آشنایی ندارند. اما علایم کلیدی چیست؟

علایم کلیدی، علایمی هستند که در اول هر بند شعری نوشته می‌شوند.

علایمی مثل # و b به ما می‌گوید که در چه مواقعی باید به موسیقی شدت دهیم و در چه مواقعی آرام‌تر بنوازیم.

آموزش تصویری و کامل نت خوانی موسیقی+ دانلود کتاب نوت و تئوری

اگر جایی علامت F# دیدید، معنی آن این است که تمام Fهای بعدی را باید بصورت F# بنوازید. همچنین اگر جایی علامت Bb دیدید، تمام Bهای بعدی را باید بصورت Bb بنوزید.

این کلیدها به ما می‌گویند که کدام کلید را در موسیقی باید بنوازیم

با توجه به شماره علامت کلیدی می‌توانید متوجه‌شوید روی کدام کلید قرار دارید و کدام تون موسیقیایی را باید بنوازید.

ویولن

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست