خانه / مطالب متنوع دیگر / بهترین هدفون برای موسیقی در سال 2023
بهترین هدفون برای موسیقی

بهترین هدفون برای موسیقی در سال 2023

تئوری-موسیقی

یکی از تفریحات همیشگی بسیاری از افراد، گوش کردن به موسیقی با استفاده هدفون‌هاست. اگر شما هم یکی از همین افراد هستید و قصد خرید محصولی جدید را دارید، با ما همراه شوید تا بهترین هندزفری برای موسیقی و گوش دادن به موزیک را به شما معرفی کنیم.

بهترین هدفون برای موسیقی کدام است؟

با توجه به تنوع بسیار بالای هدفون‌ها و هندزفری‌ها در بازار، ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا با جمع‌آوری لیستی از پرفروش‌ترین محصولات، نمونه‌های برتر را معرفی کرده و در زمان شما برای جستجو و خرید، صرفه‌جویی کنیم.

کیو سی وای T13

بهترین ایرپاد برای موسیقی که قیمتی پایین هم داشته باشد، بی‌شک QCY T13 است. این هندزفری بلوتوثی که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده، مجموعا 48 گرم وزن داشته و با گواهینامه IPX4 برای تضمین مقاومت دستگاه در برابر پاشش آب، رطوبت و باران به دست کاربران می‌رسد. مهندسان شیائومی از درایورهای 7.2 میلی‌متری برای پخش صدا استفاده کرده‌اند تا پرداخت هزینه‌ای معقول، کاربران بتوانند از گوش کردن به موسیقی با یک محصول باکیفیت، نهایت لذت را ببرند. شارژدهی 8 ساعته و کنترل موسیقی در حال پخش از طریق کلیدهای لمسی از ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول هستند.

انکر R100

اگر به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث برای موسیقی با قیمتی مناسب هستید، Anker R100 را مد نظر قرار دهید. این هدفون محبوب با طراحی کاملا ارگونومی تولید شده است تا خیلی دقیق و محکم، داخل گوش قرار گرفته و مانع از خستگی گوش و سر در اثر استفاده طولانی‌مدت شود. انکر قابلیت BassUp را هم به این هندزفری اضافه کرده است تا با فعال کردن آن، صداهای پایین و بم با دقتی بالا پخش شوند. شما همچنین می‌توانید صدای در حال پخش را متناسب با سلیقه خود، شخصی‌سازی کنید تا گوش کردن به موسیقی با موبایل، لذت‌بخش‌تر از همیشه شود.

اپل AirPods Pro 2021

اپل AirPods Pro 2021

در میان محصولات رده‌بالا، بی‌شک ایرپادز پرو نسل اول اپل را می‌توان بهترین هندزفری برای موسیقی دانست؛ محصولی با کیفیت صدای فوق‌العاده بالا و طراحی کاملا مهندسی‌شده تجربه‌ای متفاوت از گوش کردن به آهنگ را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای بهبود عملکرد، اپل از تراشه اختصاصی H1 در کنار امکانات دیگری مانند حذف نویز فعال و آمپلی‌فایر شخصی‌سازی‌شده توسط مهندسان این شرکت استفاده کرده است. به علاوه، باتری قوی با قابلیت شارژ بی‌سیم، کار شما در استفاده طولانی‌مدت از این هدفون را آسان خواهد کرد.

برای اینکه بتوانید از تمام امکانات و قابلیت‌های این هندزفری استفاده کنید، لازم است که از دارندگان محصولات اپل باشید؛ این هدفون با اندروید نیز سازگاری دارد، اما برخی قابلیت‌های آن بر روی این سیستم عامل غیر فعال خواهد شد.

اپل ایرپاد مکس

ایرپاد مکس یکی از بهترین هدست‌های موجود در بازار است. محصولی که نه تنها ظاهری بسیار زیبا و خیره کننده دارد، بلکه از ویژگی‌های بسیار جذابی هم بهره می‌برد. سیستم حذف صدای مزاحم ایرپاد مکس آنقدر قوی است که با فعال کردن آن دیگر متوجه صدای بیرون نخواهید شد و می‌توانید موسیقی خودتان را با کیفیتی عالی گوش کنید. ایرپاد مکس از صدای فضایی پشتیبانی می‌کند و با استفاده از تکنولوژی تشخیص حرکت سر آن هم به صورت داینامیک می‌تواند صدا را در جهت حرکت شما حرکت دهد.

این هدست با کیفیت اپل از نه میکروفن بهره می‌برد که هشت عدد از این میکروفن‌ها به تکنولوژی حذف صدای مزاحم مجهز شده‌اند. موضوعی که باعث شده این هدست کیفیت صدای بالایی داشته باشد، برخورداری از تراشه اپل H1 است. تراشه‌ای که نظارت خوبی روی کیفیت صدا و سازگاری با محصولات اپل دارد.

کیو سی وای T5

یکی دیگر از محصولات خوش‌قیمت بازار که محبوبیت زیادی هم در میان کاربران دارد، QCY T5 است. طراحی ارگونومی و توانایی پخش صدای HiFi را می‌توان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این هدفون دانست. سازندگان از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به گوشی‌ها و سایر دستگاه‌های هوشمند استفاده کرده‌اند تا علاوه بر پایداری، مصرف انرژی هم بهینه‌تر از همیشه شود. به علاوه، پشتیبانی از فناوری DSP در این هندزفری باعث شده تا کیفیت پخش صدا تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

کیو سی وای T20

نماینده دیگر QCY در لیست انواع بهترین هندزفری بلوتوث برای موسیقی، مدل T20 است. این هدفون بی سیم جدید به بلوتوث نسخه 5.3 مجهز شده است تا اتصال سریع و کاملا پایدار، تضمین شود. درایورهای 13 میلی‌متری که به صورت ویژه توسط مهندسان این شرکت تنظیم شده‌اند، مسئولیت پخش صدا را بر عهده داشته و قادر به تولید صدایی استریو و بلند با وضوح عالی هستند. در اینجا از طراحی کاملا مهندسی ایربادها هم نباید گذشت چرا که این طراحی، مانع از خروج صدا به بیرون از گوش شده و مانع از شنیدن صداهای بیرونی نیز می‌شود.

وان مور Comfo Buds Pro

کامفو بادز پرو را می‌توان یکی از انواع بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی دانست؛ محصولی پرفروش که توسط وان مور (یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی) تولید شده و به واسطه طراحی عالی و همچنین قابلیت‌های مختلفی مانند حذف نویز فعال (ANC) و QuietMax، می‌تواند تجربه‌ای عالی از گوش کردن به موسیقی را رقم بزند. نکته قابل توجه در مورد این محصول، تنظیم صدای هندزفری توسط یکی از صدابرداران مشهور به نام «لوکا بیگناردی» است تا خریداران مطمئن باشند که صدا با بالاترین کیفیت ممکن پخش خواهد شد.

سامسونگ Galaxy Buds 2

سامسونگ Galaxy Buds 2

همان‌طور که احتمالا حدس زده باشید، سامسونگ هم یک نماینده در لیست ما دارد و آن، گلکسی بادز 2 است؛ محصولی خوش‌قیمت با طراحی بدون ساقه و عملکرد عالی اسپیکرهای داخلی در پخش صدا. این محصول که بعضی از آن به عنوان بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی یاد می‌کنند، به چیپست BES2500ZP برای پردازش و تولید صدا با وضوح بالاتر بهره برده و قابلیت‌هایی مانند حذف نویز فعال و تنظیم اکولایزر از طریق اپلیکیشن مخصوص به آن، دنیای هدفون‌ها را جذاب تر از همیشه کرده است.

سامسونگ ANC Type-C Earphone AKG

در لیست خود بهتر است سراغ بهترین هندزفری سیمی برای موسیقی هم برویم؛ هندزفری سامسونگ مدل ANC Earphone AKG که را رابط USB-C تولید شده است، یکی از پرفروش‌ترین و بهترین محصولات برای گوشی‌های هوشمندی است که فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا هستند. طول کابل این هندزفری، 1.2 متر است و روی آن می‌توان میکروفون برای مکالمه و همچنین کلید کنترل صدا را هم پیدا کرد؛ این کابل همچنین به گونه‌ای طراحی شده که بدون نگرانی در مورد گره خوردن، بتوان از آن استفاده کرد.

جمع بندی

انتخاب بهترین هدست برای موسیقی کار آسانی نیست و حجم بسیار بالای هدفون ها و هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار نیز کاربران را سردرگم می‌کنند. در چنین شرایطی، توصیه می‌کنیم سراغ محصولات پرفروش و محبوب‌تر رفته و با مطالعه نقدها و نظرهای کاربران دیگر، اقدام به خرید هندزفری کنید. برای اطمینان از کیفیت محصولات هم شاید بد نباشد که هندزفری خود را از محصولات برندهای معتبر انتخاب کنید تا در صورت نیاز، کمک گرفتن از پشتیبانی هم امکان‌پذیر باشد.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست