خانه / مطالب متنوع دیگر / 20 تا از محبوب ترین خوانندگان قرن 21
خواننده محبوب

20 تا از محبوب ترین خوانندگان قرن 21

تئوری-موسیقی

تجارت موسیقی یکی از رقابتی ترین بازار های جهان است. از دست دادن شهرت در این جا هم بسیار رایج است و در عرض چند ساعت وایرال و در رسانه ها پخش می شود. اما برخی از نوازندگان با موفقیت توانسته ‌اند سال ‌ها و برخی حتی دهه‌ ها مشهور بمانند. بدیهی است که آن ها خوانندگان بزرگی هستند، اما آیا همین کافیست؟ مسلما خیر . داشتن نگرش مثبت و ساختن مداوم موسیقی خوب و باکیفیت فاکتوری است که برای معروف شدن لازم است.

در این لیست به معرفی 20 خواننده برتر جهان در سال 2021، که تعدادی ستاره نو ظهور و برخی از کهنه کار های این حرفه هستند، می پردازیم. همه آن ها فاکتور های لازم برای قرار گرفتن در این لیست را دارند.

1-دِ ویکند (The weekend)

دِ ویکند (The weekend)

در سال 2021، The Weeknd برنده 10 جایزه موسیقی بیلبورد و 5 جایزه موسیقی iHeartRadio و همین طور بهترین هنرمند سال شد و همین او را به محبوب ترین خواننده جهان تبدیل کرد. این مرد 31 ساله به خاطر آثارش در ژانر های R&B و پاپ شناخته شده است. او که کارش را با چند میکس تِیپ شروع کرد، خیلی زود به بالاترین درجه شهرت در پلتفرم های تجاری دست یافت. آلبوم‌ های او قلب میلیون ‌ها نفر را تسخیر می کند. برخی از موفق‌ ترین آلبوم‌ های ویکند Beauty Behind the Madness، Starboy و . . . هستند. او یکی از پرفروش ‌ترین موزیسین‌ های تمام دوران است که به ساخت موسیقی خوب و انتشار پیام عشق اختصاص داده است.

2-جاستین بیبر (Justin Bieber)

جاستین بیبر (Justin Bieber)

جاستین بیبر احتمالا جوان ترین خواننده ای است که به لطف مدیرش اسکوتر براون در همه جای دنیا مشهور شده است. اولین آلبوم این خواننده 16 ساله My Life 2.0 است و او را به جوان ترین فردی تبدیل کرد که در صدر بیلبورد 200 قرار گرفت. موفقیت او در طول زمان افزوده شد. برخی از محبوب ترین آهنگ های پاپ مثل “ Cold water ”، “Let me love you” و “ I’m the One ” متعلق به او است. جاستین برنده دو جایزه گرمی، رکورد 21 جایزه موسیقی MTV اروپا ، 20 جایزه موسیقی بیلبورد، 18 جایزه موسیقی آمریکاست و تاکنون 6 آلبوم منتشر کرده است. آخرین آلبوم او به نام Justice در سال 2021 منتشر شده است. جاستین علاوه بر این که یکی از مشهور ترین خوانندگان جهان است، به لطف تاتو هایش به یک چهره برجسته دنیای مد تبدیل شده است.

تک تک بزرگان موسیقی ایران و جهان را در اینجا معرفی کرده ایم

3-بیلی آیلیش (Billie Eilish)

بیلی آیلیش (Billie Eilish)

بیلی آیلیش آخرین نفری است که به فهرست افراد مشهور در صنعت موسیقی اضافه شده است. تک آهنگ های این خواننده تازه‌ وارد متولد 2001، مثل “Everything I wanted” و “Therefore I Am” میلیاردها بازدید داشته است. او یکی از معدود خواننده های نسل خودش است که نزدیک به 100 میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد. مردم ابتدا بیلی را در Soundcloud کشف کردند. وقتی او با شرکت Records قرارداد بست، آهنگ هایی مثل “Bad Guy” میلیون و میلیارد ها بازدید و پخش در سراسر جهان گرفت. خواننده ای که قبل از رسیدن به سن 20 سالگی ؛ 7 جایزه گرمی دریافت کرده است، مطمئنا آنچه لازم است برای تبدیل شدن به یک موسیقی دان اسطوره ای را دارد.

4-آریانا گرانده (Ariana Grande)

آریانا گرانده (Ariana Grande)

آریانا گرانده با 239 میلیون فالوئر، پر دنبال‌کننده‌ ترین زن در اینستاگرام و سومین فرد پرطرفدار در جهان است. هر آهنگی وقتی که توسط میلیون ها فالوئر در اینستاگرام دیده شود، یک آهنگ موفق به حساب می آید. شروع کارش را حول حوش سال 2013 شروع کرد. این خواننده تا کنون 6 آلبوم منتشر کرده است که آخرین آنPosition در سال 2020 است. گرانده که به دلیل پرداختن به مسائل اجتماعی شناخته شده است، اغلب در فهرست تاثیر گذارترین افراد مجلاتی مثل Time و Forbes قرار دارد. بیلبورد آریانا را زن سال 2018 انتخاب کرد.

5-اد شیران (Ed Sheeran)

اد شیران (Ed Sheeran)

این خواننده بریتانیایی مسحور کننده با صدای جادویی اش واقعا مرز ها را جا به جا کرد. اد در واقع یکی از آن هنرمندانی است که نیازی به نمایش پر زرق و برق، عجیب و غریب و دختران جذاب در ویدیو هایش ندارد ک ه این به دلیل ساده بودن شعار او است. او در آهنگ هایی مثل “Castle on the Hill”، “Thinking out loud” و “Perfect” داستان سرایی می کند که مهم ترین بخش هنر او است. اد تاکنون چهار آلبوم منتشر کرده است که آخرین آلبومش No.6 Collabrations Project است. فهرست بلند بالای جوایز او شامل چهار گرمی، یک MBEاز خانواده سلطنتی بریتانیا است. او دومین خواننده در فهرست پرمخاطب ترین خوانندگان اسپاتیفای است.

50 گیتاریست برتر تمام تاریخ تا امروز

6-تیلور سوبیفت (Taylor Swift)

تیلور سوبیفت (Taylor Swift)

به نظر ما تیلور سوییفت شاهزاده خانم موسیقی پاپ است. گوش دادن به موسیقی و صدای او بسیار لذت بخش است. اگر بخواهیم اجرای او را در یک کلمه خلاصه کنیم باید بگوییم ، فوق العاده است. تیلور کارش را به صورت آزمایشی با آهنگ های کانتری در سال 2006 در یک آلبوم آغاز کرد. از آن زمان روند آزمایشی اش را هم در آلبوم هایی مثل Fearless, Red, Reputation ادامه داد. او 11 بار برنده جایزه گرمی در زمینه پاپ، الکتروپاپ، آلترناتیو پاپ و غیره شد. این غول دنیای موسیقی دو آلبوم “ Folklore ” و “Evenmore” را در سال 2020 منتشر کرد. این دو آلبوم بسیار موفق، جایزه گرمی و Real Estate را در بالای جدول بیلبورد 200 برای تیلور به ارمغان آورد. این خواننده افسانه ای همیشه طرفدارانش را شگفت زده می کند.

7-سلنا گومز (Selena Gomez)

سلنا گومز (Selena Gomez)

سلنا این خواننده محبوب پاپ بار ها و بار ها خودش را به طرفدارانش ثابت کرده است. این دختر اهل تگزاس کارش را در یک برنامه تلویزیونی به نام The Wizards of the Waverly Place آغاز کرد. سلنا علاوه بر تولید موسیقی فوق العاده و اجرای برنامه های تلویزیونی، در چندین فیلم از جمله “ Monte Carlo ” و “A Rainy Day in New York” هم بازی کرده است. سه آلبوم سولویش یعنی Stars Dance، Revival و Rare او را به درجات بالا رسانده و به یکی از محبوب ترین خواننده های زن نسل ما تبدیل کرده است. این خواننده در سال 2017 به عنوان بهترین خوانندگان زن بیلبورد انتخاب شد.

8-زین ملک (Zayn Malik)

زین ملک (Zayn Malik)

بعضی ها زین را به خاطر موسیقی اش دوست دارند، بعضی ها فقط به خاطر ظاهرش. هنوز برای ما یک معماست که یک نفر چطور می تواند در عین حال این قدر جذاب و خون سرد به نظر برسد. با این حال، فارغ از این موضوعات بحث برانگیز، بیایید روی موسیقی او تمرکز کنیم. او توانسته میلیون ها طرفدار را از طریق موسیقی اش جذب کند. این عضو سابق گروه One Direction تاکنون سه آلبوم منتشر کرده است. او برای یکی از آهنگ هایش برنده جایزه موسیقی آمریکا و جایزه موسیقی ویدئویی ام تی وی شده است. فعالیت انفرادی زین در سال 2015 زمانی که این گروه را ترک کرد و به شرکت RCA پیوست، شروع شد . از آن زمان به بعد همیشه منحنی پیشرفتش صعودی بوده است.

15 تا از بزرگ ترین و معروف ترین اساتید موسیقی ایران

9-دوآ لیپا (Dua Lipa)

دوآ لیپا (Dua Lipa)

دوران حرفه ای دوآ به مرز پنج سال هم نرسیده است، اما این بدان معنا نیست که او نمی تواند یکی از محبوب ترین خواننده های بریتانیا باشد . اولین آلبوم او، Dua Lipa، در سال 2017 منتشر شد، کاملا موفقیت آمیز بود، به رتبه سوم جدول آلبوم های بریتانیا رسید، در صدر جدول تک آهنگ های بریتانیا قرار گرفت و حتی چند جایزه بریت را هم برد. دوآ پس از تثبیت نامش در این صنعت ، تاکنون تنها دو آلبوم منتشر کرده است. دومین آلبومش Future Nostalgia به یک موفقیت بین المللی در 15 کشور تبدیل شد. دوآ برنده جایزه گرمی بهترین آلبوم آواز پاپ برای این آلبوم شد. این ستاره در حال ظهور در سال 2021 موفق به انتشار چند آهنگ پر طرفدار شده است.

10-آدام لوین (Adam Levin)

آدام لوین (Adam Levin)

آدام لوین خواننده گروه Maroon 5 یکی از محبوب ترین ستاره های پاپ زمان ما است . این گروه زمانی که در اوایل دهه 2000 شروع به کار کردند در صدر گروه های پاپ قرار داشتند . آهنگ ‌هایی مثل “Girls like you” ، “Payphone” و “Memories” در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. آدام استعداد های بی نظیر و فوق العاده ای دارد. او علاوه بر خواننده بودن، یک کار آفرین موفق است که یک برند از ساز های موسیقی و برخی از مشاغل دیگر را اداره می کند.

11-مایلی سایرس (Miley Cyrus)

مایلی سایرس (Miley Cyrus)

مثل بسیاری از خواننده ها، مایلی هم به دلیل تعداد موفقیت هایی که در زمینه موسیقی داشته، شایسته این است که در یک مقاله جداگانه به معرفی او بپردازیم . بازیگر مشهور “ Hannah Montana ” به عنوان یک بازیگر خردسال تماشاگران را شوکه کرد. او تاکنون هفت آلبوم منتشر کرده است که تقریبا همه آن ها در لیست پنج برتر بیلبورد 200 قرار دارند. تایم 100 او را در هفت شماره متوالی در جایگاه 8 تا 14 قرار داده است. بیلبورد همچنین ستاره خانواده سایرس را در جدول بهترین هنرمندان تمام دوران خود قرار داد. بنابراین، اگر مایلی را باور نداشتید، وقت آن است که به او یک شانس بدهید.

12-شاون مندز (Shawn Mendes)

شاون مندز (Shawn Mendes)

این اعجوبه موسیقی کانادایی حال و هوای متفاوتی را به دنیای موسیقی افزوده است . توانایی استادانه او در بیان داستان های بسیار متفاوت با کلمات و لحن خاصش، غیر قابل قیاس است. ممکن است او را به خاطر عقاید نامتعارفش در آهنگ” There Is Nothing Holding Me Back” دوست داشته باشید، ممکن است او را به ‌خاطر حرکات نمایشی اش در” Senorita” دوست داشته باشید، یا شاید برداشت او از خشونت خانگی درTreat You Better” شما را تحت تاثیر قرار دهد. شاون در زمینه موسیقی مهارت فوق العاده ای دارد. او تاکنون چهار آلبوم منتشر کرده است و عنوان جوان ترین هنرمند مردی که چهار آلبوم در بیلبورد 200 دارد را یدک می کشد.

10 تا از بهترین نوازندگان ساز دهنی در جهان

13-پست مالون (Post Malone)

پست مالون (Post Malone)

همین که پست مالون تنها خواننده رپ در این لیست است ، نشان دهنده منحصر به فرد بودنش است. پست حرفه خوانندگی را به طور رسمی در سال 2016 آغاز کرد و پس از چند سال، دو آلبومش در صدر جدول بیلبورد 200 قرار گرفت. اولین آهنگ های او هم اغلب در لیست آهنگ های R&B و هیپ هاپ جای داشتند. پست بدون شک یک هنرمند برجسته رپ در کنار خوانندگانی مثل دریک و دیگران به حساب می آید. مهم‌ ترین دستاورد های مهم این رپر شامل شش نامزدی برای جایزه گرمی است که برای اولین هنرمند سولویی که به طور هم زمان در لیست بیلبورد رپ ایرپلی و بزرگسالان معاصر قرار دارد ، یک رکورد به حساب می آید.

14-گروه بی تی اس

گروه بی تی اس

گروه بی تی اس که با نام بنگتن بویز (Bangtan Boys) هم شناخته می شود، یک گروه هفت نفره از کره جنوبی است. این گروه در سال 2013 شروع به کار کرد اما چندین سال قبل از انتشار اولین آلبوم خود، زیر نظر کمپانی بیگ هیت (Big Hit Entertainment) آموزش می دید. هر یک از اعضای گروه BTS، در کار خاصی مانند رپ، رقص و خوانندگی تخصص دارند و در کنار یکدیگر، گروه را تکمیل می کنند. طرفداران زیادی در ایران هم دارد و درواقع بخاطر کامنت های بیشمار این طرفداران پر و پاقرص یک مقاله مجزا هم درج شده است.

این گروه امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و در کل جهان شناخته شده است. اما این موفقیت به سادگی بدست نیامده است! درباره این گروه دوست داشتنی بیشتر بخوانید (کلیک کنید)

 

مایکل جکسون چه کسی بود؟ نکات جالب و بهترین آهنگ ها

15-دمی لواتو (Demi Lovato )

دمی لواتو (Demi Lovato )

دمی لواتو کارش را با بازیگری آغاز کرد. بعد از حضور در چند برنامه تلویزیونی و فیلم ، موسیقی را به صورت جدی و حرفه ای دنبال کرد. اولین آهنگ او مربوط به یک آلبوم چند آهنگه یا یک تک آهنگ نبود، بلکه در واقع مربوط به یک تیتراژ بود که دمی آن را برای فیلم ” Camp Rock ” ضبط کرد. این آهنگ در Billboard Hot 100 در رتبه نهم قرار گرفت، در نتیجه، او با هالیوود رکوردز قرارداد بست و اولین آلبوم در سال 2008 به نام “ Don’t Forget ” را منتشر کرد. این آهنگ فورا محبوبیت یافت و در بیلبورد 200 رتبه دوم را از آن خود کرد. از آن زمان، این هنرمند که دو بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده بود ، هفت آلبوم منتشر کرد که آخرین آن Dancing with the Devil… the Art of Starting Over است.

16-سام اسمیت (Sam Smith)

سام اسمیت (Sam Smith)

اولین آلبوم سام در سال 2014 منتشر شد. این آلبوم او با نام In the Lonely Hour به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. مجموعه ‌ای از تک ‌آهنگ ‌ها مثل” Money on My Mind ” و ”Stay With Me ” به چارت های ملی و بین‌المللی راه یافتند. در مجموع این آلبوم چهار جایزه گرمی دریافت کرد. او همچنین برنده جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار برای تک آهنگ “Writing’s on the Wall” شد. سه آلبوم سام همگی در نوع خود موفقیت های بزرگی هستند. سام بدون شک یکی از با استعداد ترین خوانندگان زمان ماست و همچنان ما را با موسیقی اش مسحور خواهد کرد.

17-دوجا کت (Doja Cat)

دوجا کت (Doja Cat)

دوجا کت یکی از ستاره های نو ظهور موسیقی مدرن است. او اولین تک آهنگش را در سال 2014 منتشر کرد اما به دلایل شخصی چند سال از موسیقی دور شد . پس از بازگشت دوجا در سال 2018، اولین آلبوم او یعنی Amala منتشر شد. او در دنیای مجازی بسیار پر طرفدار است و آهنگ Mooo او خیلی وایرال شد. میم و آهنگ های او توجه زیادی را جلب کردند. اما این همه ماجرا نبود ، خیلی زود او با خوانندگانی مثل نیکی میناژ، آریانا گرانده و مگان تی استالیون همکاری کرد. هر یک از تک آهنگ های او به جدول های بیلبورد راه پیدا کردند. این خواننده تا کنون دو آلبوم منتشر کرده است که چند تک‌آهنگ چند پلاتینیومی دارد.

18-لیل ناس ایکس (Lil Nas x)

لیل ناس ایکس (Lil Nas x)

لیل ناس ایکس یکی از خوانندگان جوان ژانر هیپ هاپ است . او در سال 2018- 2019 با اولین تک آهنگش یعنی” Old Town Road ” وارد دنیای موسیقی شد. این تک‌ آهنگ دارای گواهی الماس بود و با رکوردشکنی، ۱۹ هفته در صدر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد باقی ماند. پس از موفقیت در این تک آهنگ، او اولین آلبوم چند آهنگی اش به نام 7 را منتشر کرد. او دو جایزه گرمی برای بهترین موزیک ویدیو و بهترین اجرای دو نفره / گروهی پاپ دریافت کرده است. فوربس او را در فهرست 30 نفر برترش قرار داد و تایم هم نام او را جز لیست 25 نفر از تأثیر گذارترین افراد فضای آنلاین معرفی کرد. این چهره در حال ترقی رپ و هیپ کانتری اولین آلبومش را در سال 2021 به نام Montero منتشر کرد.

19-امینم (Eminem)

امینم

مارشال بروس مدرز سوم (انگلیسی: Marshall Bruce Mathers III؛ زادهٔ ۱۷ اکتبر ۱۹۷۲) که با نام حرفه‌ای امینم یا امِنِم شناخته می‌شود، رپر، ترانه‌نویس و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی است. امینم با فروش تخمینی بالغ بر ۲۰۰ میلیون از آثارش، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در تاریخ است. او بابت محبوب‌کردن موسیقی هیپ هاپ در مرکز آمریکا معروف است و از سوی منتقدان به‌عنوان یکی از برترین رپرهای تمام دوران تلقی می‌شود.

تمرین آواز خواندن برای مبتدی ها (به نقل از بزرگان موسیقی)

20-اولیویا رودریگو (Olivia Rodrigo)

اولیویا رودریگو (Olivia Rodrigo)

اولیویا رودریگو برای اجرای فوق‌العاده‌اش در Bizarardvark مورد توجه قرار گرفت. اما او فقط با این اثر شناخته نمی شود . اولیویا اولین تک آهنگش را در سال 2020 منتشر کرد. آهنگ “Drivers License ” به قدری محبوب شد که این خواننده 18 ساله اولین نفری شد که در سال 2020 استریم هایش به یک میلیارد رسید. پس از موفقیت اولیویا ، او تک آهنگ دیگری به نام “ Déjà vu ” را منتشر کرد. با این که دومین آهنگ او به خوبی اولی نشد اما موفقیت آمیز بود. اگر او به همین منوال ادامه دهد ، در مدت کوتاهی بیلی آیلیش بعدی در ژانر پاپ خواهد بود.

حتما بخوانید!

107 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • چرا BTS اینجا نیست ؟؟؟؟!!! 😡

    پاسخ
  • چرا بی تی اس اینجا نیست😡😡🤬
    بی تی اس که از اینا معروف تر . پول دار تر . محبوب تر است😏❤️

    پاسخ
    • هیتر بی تی اس
      بهمن 30, 1400 3:05 ب.ظ

      اسکل بی تی اس نیست وقتی امینم و ایکس ایکس ایکس تنتاسیون نباشه چرا باید بی تی اس باشه و تازه بی تی اس چیش محبوبه

      پاسخ
      • تازه از زندان آزاد شدی؟ آخه یه جوری میگی انگار بی تی اس هیچی نیس…بی تی اس بزرگترین بوی بند جهانه و بزرگترین فندوم رو داره و ۲۳ تا رکورد جهانی گینس…اینو بکن تو مغزت بعد حرف بزن

        پاسخ
      • امین تنتاسیون رواستن میکنی بابی تی اس چیکارداری؟
        هرچقدبه بی تی اس توهین کنین بی تی اس به شماها اهمیت نمیده وکمپانی ازشماها شکایت میکنه و
        این بازی برای مادوسربرده😉

        پاسخ
      • همچیش بی حیا

        پاسخ
        • بی تی اس هست آرمی ها آروم باشین اینا برای خودشون حرف میزنن آروم باشین بی تی اس هست بی تی اس همیشه در سطر جهانی هست هیترا گوه میخورن شما گوش ندین اینا برامون عادیه دیگه اینقدر هیت شنیدیم که این پیش کش

          پاسخ
      • اول برو تحقیق کن بعد حرف بزن

        پاسخ
      • وقتی ن بی تی اس توشه ن امینم پیداست کلا الکیه

        پاسخ
        • میلاد حیدری
          مهر 16, 1401 4:51 ق.ظ

          چقد بی تی اس طرفدار داره . آخه بله مطلب با افزودن این دو خواننده دوست داشتنی به روز رسانی شد

          پاسخ
          • ببخشید ولی اکس اکس تنتاسیون هم کم طرفدار نداره ۴ ساله مرده ولی هنوز طرفدار دارههههه

      • شاسکول جان منظور این مقاله اصن وکالیستاس چند تا از خوش صدا ترین رپرا رو هم گذاشتن

        پاسخ
        • (๑˙ー˙๑)
          آذر 7, 1401 3:02 ب.ظ

          داوشم چهار نفر از اعضای بی تی اس ووکالیستن.. و سه تاشونم جزو خوش صدا ترین رپرای کره جنوبین😐

          پاسخ
        • بچه ها اینکه از یک خواننده یا گروه خوشمون نمیاد دلیل نمیشه به خودشون یا فن هاشون توهین کنیم من خودم بی تی اس فن نیستم ولی از بی تی اس بدم نمیاد چون گروهیه که داره تلاش میکنه

          پاسخ
      • بی تی اس که هست.چطور ندیدی؟

        پاسخ
      • از حرف های مفت تو که بهترن

        پاسخ
        • بی تی اس یکی از معروف ترین خواننده جهان و ۳ میلیارد دلار میگیره بعد مایکل جکسون هم بی تی اس معروف برو تو گوگل بزن Who Is The largest fandom in the world? برات بی تی اس رو میاره و اینکه اولی باید بی تی اس میبود

          پاسخ
      • چیشون محبوبه ؟ همه چیزشون .اونا جایگاه اول رو واسه ما آرمی ها دارن .اون خیلی معروف تر از این خواننده هایی هستن که تو می گی و من اصلا یدونه از آهنگاهوش رو نمی شناسم
        و اینکه باید بلک پینک رو هم می گذاشتن که نذاشتن

        پاسخ
      • انقد محبوبه که تو بهش حسودی میکنی جوجو

        پاسخ
    • سیهدیر بابا
      چی ایژی کره؟

      پاسخ
    • چون بی تی اس گروهه اینجا داشت خواننده معرفی میکرد

      پاسخ
    • جاي که آدل امینم نباشه بی تی اس هیچه

      پاسخ
    • چرا مایکل جکسون سلطان پاپ جهان ومثلا چنیفر لوپز اینجا نیس؟؟؟

      پاسخ
    • بی تی اس فقط رقصش قشنگه تو صداشونم یدونه جیمین صداش قشنگه بقیه صدا ندارن ک 🤷‍♀️😐

      پاسخ
      • سلیقه ها فرق داره بیاید به سلیقه همدیگه احترام بزاریم

        پاسخ
        • واقعا مایکل جکسون
          هرچقدر بگذره هیچ وقت از یاد طرفدار هاش نمیره
          واقعا بعضیا چجوری میتونن بتس رو با مایکل جکسون بزرگ که صدای بهشتی داشت مقایسه کنن؟؟
          مایکل جوریه که بعد ۱۴ سال هنوز کتاب ماه نورد اون فروش میره:)

          پاسخ
  • آشغالتر از امیم و تنتاسیون هم توی خواننده ها نیست

    پاسخ
  • Bts از همشون محبوب تره

    پاسخ
  • مقایسه امینم و تنتاسیون با گی تی لز فقط میتونه کار شما بچه سالا باشه
    چون تو ایران بچه سال عقل ندارن شاخ شدن بی تی اس محبوب شده
    ولی مردم تو کل دنیا امینم گوش میدن کل فروش کیپاپ رو روهم جمع کنید اندازه فروش چند تا آلبوم اینا نمیشه
    ا

    پاسخ
    • چه احمقی😂😂

      پاسخ
    • اها پس من با ۲۶ سال سن بچه م خودم نمیدونستم 😂

      پاسخ
    • ه اونجا کسایی مثل شما نیست هیترا هم کی چیزشون نیستن پس نظرت …شره

      پاسخ
    • انتی بی تی اس
      آبان 4, 1401 3:46 ب.ظ

      حق*****************************

      پاسخ
    • (๑˙ー˙๑)
      آذر 7, 1401 3:01 ب.ظ

      داداش چرا فقط ایرانو چسبیدی؟ یعنی میخوای بگی یک سوم جمعیت هرکشور که بی تی اسو استن(طرفدار) میکنن یه مشت بچن؟ (๑˙ー˙๑)…. مشکل اینه همین بیلی آیلیشی که اینجا نوشته شده یبار تو کنسرتش گفت میخواد با بی تی اس کنه.. اهنگ سیویج لاو ادشیرن هم به لطف بی تی اس شهرت گرفت داوشم.. دقتم کنی میبینی نصف کامنتا طرفدارا بی تی اسن… پس دیگه جای بحث باقی میمونه بنظرت😐

      پاسخ
      • یه بنده خدا
        تیر 25, 1402 9:06 ب.ظ

        بقیه خودشونو بندازن چاه باید ما هم بندازیم؟
        دوما مطمعنم بخاطر شما فن های **** بی تی اس هیت میگیره انقدر که بی ادبید

        پاسخ
    • فعلا که بی تی اس داره کل رکوردهای اینا رو میزنه و کی گفته طرفداراش بچن اکثر خواننده های بزرگ جهان طرفدار بی تی اس هستن چشم ندارین معروفیتشونو ببینین
      یکم نژادپرستیتونو بزارین کنار

      پاسخ
    • وقتی خیلی فشار میخوری:

      پاسخ
    • درست صحبت نکردن که تو خون جوونای ایرانیه. و اینکه رکورد فروش آلبوم فیزیکال دست بی تی اسه جناب 😔 امینم واقعا خوبه اما مقایسه این دوتا اصلا درست نیست. امینم سولویسته بی تی اس بنده. از لحاظ معروفیت و محبوبیت هم یه سرچ بزنی بد نیست 😉

      پاسخ
  • باشه اما جای سیا، بی‌‌تی‌اس، هری و هالزی تو این لیست واقعاً خالیه!!!

    پاسخ
  • یعنی شهرت اولیویا از کیتی پری ، لیدی گاگا و امینم
    بی تی اس ام بیشتره ؟؟؟؟

    پاسخ
  • ببینم کاری ندارم هستن یا نه طرفدارشون هم نیستم اما چه گی باشن چه ن ب تو ربطی نداره زندگی ت نی و تا جایی که میدونم بچه سال ها از این حرفای بچگانه میزنن اوکی

    پاسخ
  • ........................
    اردیبهشت 20, 1401 1:56 ب.ظ

    الان ۱۰ تا ۱۲ ساله دارین میگین بچه سال یعنی دارین میگین فقط شما رشد میکنین ؟ والا ۱۲ ساله ها هم تا الان رشد کردن اما ت نه

    پاسخ
  • اگر عقل در سر نباشد جان در عذاب است میدونین من این جمله رو خیلی دوس دارم و به همه ی هیتر هایی که به بی تی اس توهین میکنن تقدیم میکنم این جملرو ضمنن بی تی اس از همه کس معروف تره چرا نیس ؟
    هیتر های عزیز همون طور که گفتم این جمله مناسبه واسه شما خوب روش تمرکز کنین و بعد در مورد بی تی اس حرف بزنین
    با تشکر

    پاسخ
    • من هیتر اون هفت تا کوتوله نیستم بیشتر از شما فن ها بدم میاد که تو زندگی یک باند خیلی فوضولید
      خیلی اهمیت میدید انگار نسبت نزدیک دارید باهاش تازه یکی میگه دوسشون نداره یجوری میریزید سرش انگار ۵۰ نفر کشته اینم نظره من

      پاسخ
  • جالبه الویا رودریگو امسال تازه یه کم تو دنیا شناخته شده بعد اصلا به قوی بودن موسیقی بی تی اس نمیرسه ولی اسمش هست بی تی اس نیست 😂 واقعا چرا اینقد کم فکرین

    پاسخ
  • واقعا بی تی اس چرا نیست؟😐😐😑

    پاسخ
  • ادل؟😐😐😐

    پاسخ
  • …. فکر نمیکنم اولیویا از بی تی اس و امینم محبوبتر باشه🗿
    میشه بپرسم این اطلاعات بنا بر چه نظرسنجی جمع آوری شده؟

    پاسخ
  • اینجا خواننده ها رو نوشته گروه ها رو ننوشته😐

    پاسخ
  • just Michael king

    پاسخ
    • حدود بیست ساله متالیکا گوش میدم خیلی راضیم ، از هر لحاظ بهم کمک کرده آهنگاش ، اجتماعی ، فرهنگی ، تاریخ ، اقتصاد ، سیاست ، ورزشی . خیلی خوبه

      پاسخ
  • پس جکسون و تنتاسیون

    پاسخ
  • چه ربطی داره چرا وقتی اطلاعاتتون پایینه میاین حرف میزنید من الان۲۷ سالمه و طرفدار بی تی اسم و اینکه در این که امینم و کلی خواننده های دیگه محبوب و بی نظیرن هیچ شکی نیست و قطعا هم همین طوره ولی بی تی اس هم از بزرگترین و محبوب ترین خواننده های دنیاست بعدشم دلیل نمیشه چون ما میگیم بی تی اس خوبه بقیه بد باشن همه عالی هستن ولی بی تی اس محبوبیت زیادی پیدا کرده بین مردم
    و اینکه فقط ایرانیا طرفدار بی تی اس نیستن کل جهان عاشق بی تی اس هستن پس لطفا از کم اطلاعاتی حرف نزنید

    پاسخ
  • به به دوالیپا گل و گلاب خودم

    پاسخ
  • عجیب بود برام Adele نبود تو لیست !

    پاسخ
  • بابا چی میگین شما نسل فرق کرده btsبرا خودش و گروهش و طرفداراش ما دهه ۶۰ خوانندهای که خوب باشه بخونه فرقی نداره چه نسلی باشه دیدگاه من مثل harry Styles

    پاسخ
  • adel
    tentasion
    jony
    rauf faik
    kina
    🤦🗿

    پاسخ
  • ادل به کل اینا میارزه ولی

    پاسخ
  • الان سال ۲۰۲۳ هستیم ، مردم هزاران هزار عقیده علاقه وگرایش دارن و هیچکسی حق توهین به دیگری رو نداره چون اشتباست زندگی اونه و ما حق دخالت نداریم قبل از هرچیزی من با بیست سال سن آرمیم و فک نکنم بچه محسوب شم ، بعدنم شمایی که دارید آرمی رو دخترای پونزده ساله خطاب میکنید مگه اون دختر حق زندگی نداره؟ خوش حالم به اون درجه از شعور رسیدم که نخوام علایق و عقاید کسی رو زیر سوال نبرم و به تمسخر نگیرم و به نظرم اونایی بچه سالن که هنوز نفهمیدن علایق بقیه شخصیه زندگیه بقیه به کسی مربوط نیست و حق دخالت ندارن

    پاسخ
  • حالا همه واسه ما۷۰سالشونه و ۵تاهم نوه دارن و فن بتس هستن و این یعنی فناش بچه سال نیستن

    پاسخ
  • واااای امینم از بی تی اس و اریانا گرانده و … کمتره ؟ پرام 🤣 با این سایتتون

    پاسخ
  • واقا که مایکل جکسون چرا مایکل جکسون نیست مثلا معروف ترین خواننده ی جهانه؟ باید از خودتون خجالت بکشید

    پاسخ
    • میلاد حیدری
      اردیبهشت 4, 1402 6:03 ق.ظ

      :/ عنوان رو ببینید … خوانندگان قرن 21 . مایکل بزرگ قرن 20 هست دوست عزیز. بله لیست جای کار داره مثل امینم که دوستان اشاره کردن و چند تا خواننده دیگه. این مورد ترجمه شده از دو مطلب اول گوگل بوده که توی اونها هم امینم و اون دو سه خواننده دیگه وجود نداشتن بزودی اضافه میشه و بروزرسانی

      پاسخ
  • اونایی که نوشتن چرا بی تی اس نیست اگه دقت کنین اون بالا هستش

    پاسخ
  • دوستانی که بشدت درباره ی بی تی اس حرفای اضافه میزنن باید بگم که محبوب ترین بعد مایکل جکسون عزیز بی تی اس هست پس میشه محبوب ترین آرتیست زنده جهان

    پاسخ
  • چرا اینجوری اید شما؟مگه هرجا صحبت از خواننده های محبوبه بی تی اسم باید باشه؟ محض اطلاعتون من آرمیم

    پاسخ
  • لعنت بر این دنیایی که مایکل جکسون رو فراموش کرد….
    آقو ویراش بزن مایکل هم بیار

    پاسخ
  • واقعا براتون متاسفم،چرا باید گروه چرت و مزخرف و بد صدای بی تی اس باشه ولی اسمی از بانو هایده و شجریان و حمیرا و… برده نشه؟معلومه شما ذره ای علم موسیقی ندارید وگرنه بانو هایده و شجریان جز اولین نفر بودن

    پاسخ
  • کیتی پری؟
    لانا دل ری؟

    پاسخ
  • پسر آریایی
    شهریور 25, 1402 11:08 ق.ظ

    چه آدم های حقیر و احمقی تو دنیای مجازی هستند همین آدم ها هستن که نمیزارن ایران پیشرفت کنه

    پاسخ
  • محمد رضا
    دی 26, 1402 12:51 ب.ظ

    جای شادمهر خالیه

    پاسخ
  • خواهر و برداران عزیز که درحال هیت دادن به بی تی اس هستین اینا بفهمین پرطرفدار ترین گروه جهان توی این سال های اخیر که شما درکی ازش ندارین و فکر افکارتو توی زمان قاجار مونده چندین بارهم اعضای بی تی اس در جاهای که خیلی از اونایی که میگن اصلا نمیدونن کجاست مثل کاخ سفید، اجرا داشتن
    اهنگ دینامیت بی تی اس پرطرفدار ترین موزیک جهان بود اونا چندین رکورد گنیس دارن
    خیلی از همین خواننده ها ارمی هستن مثل سلنا یا بیلی که واقعا گفتن دوستشون دارن
    راستی اونا تلاش زیادی کردن شما همسن اونا بودید اینقدر موفقیت داشتین اونا توی ۱۵،۱۴،۱۶سالگی دبیو کردن
    از قدیم گفتن: تا با کفش یکی راه نرفتی اونو قضاوت نکن(فک کنم دیگه حداقل معنی اینو میدونین)
    حالا اینا بعضیاش بود که گفتم برین تحقیق کنین بعد بیاین به بی تی اس هیت بدین👌

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست