خانه / سایت آموزش آهنگسازی و تنظیم / آموزش اف ال استودیو / دانلود نرم افزار و آموزشهای رایگان اف ال استودیو (صفر تا صد)
دانلود نرم افزار و آموزشهای رایگان اف ال استودیو (صفر تا صد)

دانلود نرم افزار و آموزشهای رایگان اف ال استودیو (صفر تا صد)

نرم افزار اف ال استودیو (Fl studio) دارای طرفداران بسیاری است و همیشه یکی از بهترینها برای آهنگ سازی هنرآموزان ایرانی است.

آنچه در این مطلب به آن دست خواهید یافت:

  1. آموزش نرم افزار اف ال استودیو قرار گرفته با 16 درس آموزش تصویری به زبان فارسی

  2. دانلود نرم افزار جدید و به روز اف ال استودیو به همراه کرک همیشگی

این روز ها بسیاری از افراد به نرم افزار اف ال استودیو علاقه زیادی نشان می دهند و دوست دارند کار کردن با این نرم افزار را یاد بگیرند و با کمک نرم افزار اف ال استودیو به آهنگسازی بپردازند به همین دلیل ما قصد داریم آموزش اف ال استودیو را در اختیار شما کاربران قرار دهیم اما بهتر است قبل از کاری شما با این نرم افزار بیشتر آشنا شوید. توجه داشته باشید که نرم افزار اف ال استودیو یک نرم افزار بسیار قوی می باشد و تمام نیاز های شما را برای آهنگ سازی بر طرف خواهد کرد. نکته مهم در مورد این نرم افزار پشتیبانی از ( پلاگین، پریست، وی اس تی، وی اس تی تحت کانتکت، سینتی سایزر و سمپل ) می باشد با تمام این تفاسیر در ادامه محتوا همراه ما باشید تا با این نرم افزار بیشتر آشنا شوید.

نمونه ای آموزش ها:

آموزش اف ال استودیو:

این نرم افزار بسیار جامع می باشد و دارای دشواری های خاصی است و به راحتی نمی توانید با این نرم افزار به ساخت موزیک بپردازید به همین دلیل ما آموزش این نرم افزار را با تمام جزئیات برای شما کاربران تهیه کرده ایم، شما با تهیه این پکیج میتوانید به راحتی با این نرم افزار کار کرده و موزیک های بسیار زیبا و حرفه ای را خلق کنید. اگر برای دانلود خود نرم افزار هم مشکلی دارید بهتر است بدانید ما این نرم افزار ها را در وب سایت آپلود کرده ایم و شما میتوانید به روز ترین نرم افزار های موسیقی را دانلود کنید. در نتیجه شما میتوانید نرم افزاری بروز داشته و با جدیدترین آپشن های موجود در آن به آهنگسازی بپردازید. لازم به ذکر است بدانید که ما همواره در حال بروز رسانی آموزش اف ال استودیو می باشیم و شما با تهیه این نرم افزار میتوانید به صورت رایگان از آپدیت های جدید این آموزش بهره مند شوید.

آموزش کامل اف ال استودیو سایت سازی ها در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد که این آموزش ها در قالب مطالب رایگان و پکیج های آموزشی ارائه می شود .

نرم افزار و آموزشهای رایگان اف ال استودیو

مقدمه :

به طور کلی برای ساخت یک آهنگ چهار مرحله اصلی باید گذرانده شود که این فرآیند ها عبارت اند از :

آهنگسازی قطعه
تنظیم موسیقی
میکس لاین ها
مسترینگ پروژه

ما در این پکیج بسیار کامل: آموزش کامل آهنگ سازی با اف ال استودیو به زبانی ساده (جدید) 

این نرم افزار آموزش داده ایم…

که با مراجعه به بخش فروشگاه محصولات سایت , می توانید نسبت به تهیه و دریافت این محصولات آموزشی اقدام فرمایید .

اف ال استودیو یک نرم افزار جامع و کامل در زمینه تولید موسیقی الکترونیک می باشد . که خود به تنهایی ,
تمامی نیاز های ما را در زمینه آهنگسازی, تنظیم, میکس و مسترینگ برطرف می سازد .

نرم افزار اف ال استودیو

مراحل آهنگ سازی با اف ال استودیو:

اف ال استودیو (Fl studio) در بین دیگر DAW ها یکی از بهترین و سریع ترین رابط های کاربری را دارا می باشد می توان گفت یکی از دلایل محبوبیت این نرم افزار همین رابط کاربری ساده است از جمله قابلیت های دیگر این نرم افزار نصب VST ها ، Plugin ها ، رکورد کردن Automation هاو… می باشد.
در این مجموعه آموزش اف ال استودیو (Fl studio) می خواهیم همه ی قسمت های این نرم افزار را به طور کامل و تخصصی توضیح دهیم. این نرم افزار از قسمت های مهمی چون میکسر (mixer) پنل Channel rack، و پنجره ی پلی لیست (playlist) تشکیل شده است…
برای آهنگسازی و تنظیم ، میکس و مسترینگ با اف ال استودیو (Fl studio)نیاز داریم:

۱)اصول آهنگسازی و تنظیم:

اصول آهنگسازی و تنظیم در واقع به ما کمک می کند تا بتوانیم با آگاهی از نحوه ی عملکرد هر یک از ابزار های نرم افزار اف ال استودیو (Fl studio) ایده های هنری خود را در زمینه ی موسیقی پیاده کنیم و آنها را ویرایش کنیم در نهایت یک اثری زیبا را خلق کنیم برخلاف تفکر اشتباه رایج که آهنگسازی و تنظیم را صرفا به یادگیری نرم افزار محدود می دانند باید گفت یادگیری اصول اصلی ترین قدمی است که باید قبل از یادگیری نرم افزار برداریم…

۲)علم صدا:

در واقع نرم افزار فرقی ندارد اف ال استودیو (Flstudio) باشد یا دیگری یک استودیوی مجازی می باشد که ما می توانیم با کمترین هزینه این استودیو را پیشرفته کنیم حال اگر ندانیم چگونه باید از این تجهیزات استفاده کنیم یا اینکه نداینم هر کدام برای چه تغییری کاربرد دارند عملا نمی توانیم حتی از یک درصد این استودیو هم استفاده ی مفید کنیم…
بیشتر پلاگین ها و وی اس تی های نرم افزار اف ال استودیو (Fl studio) در واقع بدون داشتن دانش مهندسی صدا عملا حتی کارایشان را هم بدانیم مثلا بدانیم چگونه اضافه می شوند کاربرد مفیدی برایمان نخواهد داشت بنابرین قبل از اینکه بخواهیم از این نرم افزار استفاده کنیم می بایست یک مهندس صدا خوب باشیم تا بتوانیم از امکانات این نرم افزار یا بهتر بگوییم استودیوی مجازی به نحو احسن استفاده کنیم..

۳)بعد از آنکه اصول آهنگسازی و تنظیم را آموختیم و علم صدا را بخوبی فراگرفتیم حالا باید نحوه ی کارکر قسمت های مختلف نرم افزار را بدانیم در نهایت با دانشی که از گذشته بدست آوردیم می توانیم هم آهنگسازی و تنظیم را و هم میکس و مسترینگ را حرفه ای انجام دهیم…

پکیج آموزش اف ال استودیو

آموزش کامل اف ال استودیو مربوط به هر بخش از مراحل ساخت یک بیت (آهنگسازی, تنظیم, میکس و مسترینگ) در پکیج مربوطه آموزش داده شده است . به طوری که : از هنرجو انتظار می رود بعد از تهیه و دیدن این آموزش ها , که به صورت فیلم آموزشی و به زبان فارسی ارائه شده است . قادر باشد به آهنگسازی با اف ال استودیو بپردازید .

پکیج آموزش کامل آهنگ سازی با اف ال استودیو به زبانی ساده (جدید)

روی عکس کلیک کنید

آهنگساز و تنظیم کننده شدن دشوار نیست , بلکه بسیار مبحث شیرین و سرگرم کننده ای می باشد . کافیست که راه و روش درست را بدانید .
ما همه چیز را به طور کامل به شما آموزش می دهیم , که با داشتن مقداری علاقه و تمرین و تکرار , بدون شک یادگیری شما تضمین می شود .

دانلود آموزشهای رایگان و نرم افزار اف ال استودیو به :

دانلود بخش اول دروس

دانلود بخش دوم دروس

دانلود اف ال استودیو 20.7.2.1863 به همراه کرک و فیلم آموزش کرک کردن (1.1گیگ)

حتما بخوانید!

27 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • خیلیم عالی

    پاسخ
  • واقعا تشکر بابت زحمات و مطالب مفیدتون

    پاسخ
  • با سلام میشه جز اهنگ ساختن خودم هم بخونم میشه

    پاسخ
  • ممنون مصل همیشه عالی

    پاسخ
    • سلام باید چجوری خودمون بخونیم با چه چیزی دستگاه باید بهش وصل کنیم؟

      پاسخ
      • سلام شما باید یک کارت صدا و میکرفون خوب داشته باشی که بتونی وکال خودتو ظبط کنی ،، یا میکرفون یو اس بی ،
        من با کارت صدا رو ترجیح میدم یکم هزینه دارع ولی خیلی خوبه ، و یو اس بی که نیاز به کارت صدا احتیاج ندارع برای مبتدی ها خوبه …

        پاسخ
  • با عرض سلام و خسته نباشید.ببخشید اگر بخواهیم دو وکاله مختلف را به طوره کامل شبیه یکدیگر کنیم(از لحاظ زیروبمی و میزان صدا) باید چه کار کنیم؟

    پاسخ
  • باعرض سلام وخسته نباشید.اگر دو وکاله مختلف داشته باشیم مثلن یک وکاله زن و یک وکاله مرد.آیا می شود روی آنها تغییراتی ایجاد کنیم که مثله همدیگر شوند به طوریکه شنونده احساس کند که هر دو وکال برایه یک نفر است. من پیچ هایه هر دو را دست کاری کردم ولی به نتیجه مطلوبی نرسیدم .با سپاس

    پاسخ
  • چجوری یک موزیک دیگه بهش اضافه کنم

    پاسخ
  • سلام ببخشید توی اولین فایل و اولین ویدیو که اسمش 1 هست مدرس اسمشون چی هست ؟ چون خیلی خوب توضیح دادن

    پاسخ
  • خیلی ممنون از برنامه خوبتون من چند اهنگ با این برنام عالی ساخت پیشنهاد میکنم نصب کنید بهتر از هر برنامه ای هست ممنون

    پاسخ
  • رمز فایل فشرده اموزشیتون چیه؟؟؟؟؟ با تشکر

    پاسخ
  • دمت گرم که رایگاه هنرتو دراختیار میزاری

    پاسخ
  • سلام اگه بخوام مثل جیمی و سولو ریمیکس از رپها همگی باهم بزنم یعنی مثل میکس میشه ادغام همه رپر هارو رویه بیت چیکار باید بکنم بعد اینکه بیت رو ساختم میشه راهنمایی کنید؟

    پاسخ
  • سلام میخواستم ببینم این پکیج برای اف ال استودیو موبایل هست یا کامپيوتر

    پاسخ
  • رمضان علیزاده
    دی 6, 1401 6:34 ق.ظ

    باسلام و تشکر فراوان،
    و قعاممنوم از زحمات تون
    یه سوال داشتم اگه لطف نماید راهنمایم کنید ممنون میشم،
    من یه چنل یوتیوب دارم “کودکانه” است، میخوام
    موزیک بگراند شو خودم بسازم ، با ایف ال استودیو میتوانم این کارو بکنم ؟

    پاسخ
  • ممنون ار آموزش تون دسستون درد نکنه بابت تمام زحماتتون

    پاسخ
  • سلام ممنون از توضیحات عالی. دو تا سوال داشتم

    – یک تنظیمات خوب برای بخش piano grand در fl studio معرفی میکنید که یک صدای با کیفیت و مرواریدی داشته باشه؟ نسخه دیفالت خودش کیفیت چندان خوبی نداره و صداش بم هست!

    – من کیبورد به fl studio متصل کردم و یک فایل میدی ضبط کردم و خروجی گرفتم. مشکلی که وجود داره در زمانی که پدال کیبورد رو میگیرم نت های میدی کشیده میشن! در صورتی که من میخوام تنها تا زمانی نت های کشیده بشن که من کلاویه کیبورد رو گرفتم. چه طور میتونم کاری کنم نت ها در زمان گرفتن پدال کشیده نشن؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    من بخش اول دروس را دانلود کردم ولی هیچ کدوم از قسمت ها مال یکی مدرس نیست و همه مدرس ها قسمت اول را میگن
    من الان باید چیکار کنم

    پاسخ
  • سلام من اپلیکیشن رو دانلود کردم اما نمیتونم نصبش کنم از من رمز میخواد چیکار کنم؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست