خانه / آموزش تار و سه تار / آموزش سه تار (گام به گام) / دانلود سه تا از بهترین کتاب های آموزش سه تار (pdf رایگان)
کتاب-آموزش-سه-تار

دانلود سه تا از بهترین کتاب های آموزش سه تار (pdf رایگان)

تار سه تار

در مطلب قبلی 10 نمونه کلیپ از سه تار نوازی فوق العاده زیبای استاد لطفی را برای شما به اشتراک گذاشتیم. در این مقاله سه نمونه از بهترین کتاب های آموزش سه تار را برای طرفداران موسیقی سه تار تهیه کرده ایم که می توانید این کتابها را به رایگان دانلود و مطالعه نمایید.

مقدمه:

اساتید و مدرسان موسیقی سه تار در ایران آموزش های ارزنده ای را به شاگردان و هنرجویان زیادی ارائه داده اند و کتابهایی را نیز در این راستا تألیف کرده اند. در ادامه سه تا از بهترین این کتابها را برای دانلود رایگان شما قرار داده ایم تا با بهره گیری از آموزش های آن بتوانید سنتور نوازی را اصولی و حرفه ای بیاموزید. البته لازم به ذکر است که هنرجویان این موسیقی تنها به مطالعه این کتابها نباید اکتفا کنند و بهتر است علاوه بر خواندن کتاب و انجام تمرینات مستمر زیر نظر استاد مربوطه به انجام تمرینات و آهنگسازی بپردازند.

ویدئو سه تار نوازی شاهکار و با احساس استاد ابوسعید مرضایی:

 

پست مشابه: برای یادگیری کدامیک را انتخاب کنیم؟ تار بهتر است یا سه تار؟


همانطور که می دانید روش آموزش سه تار به طور کلی سینه به سینه بوده است. در بیش از نیم قرن گذشته کتاب هایی برای آموزش تار چاپ شده که نام سه تار نیز در کنار نام تار در روی صفحه عنوان بسیاری از این کتاب ها آمده است، کتابهایی که در ادامه نام آنها را مشاهده می کنید آموزش سه تار را بصورت اصولی و حرفا ای به شما آموزش می دهند. پیشنهاد ما این است که حتماً آنها را دانلود و مطالعه نمایید.

  لینک دریافت کتاب آموزش دستور سه تار 

 


توی این پک فوق العاده، استاد بهزاد سلیمی، نواختن سه تار رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان یک سه تارنواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

لینک دریافت کتاب آموزش سه تار از استاد کیوان ساکت

تماشای این کلیپ های زیبا را از دست ندهید: 8 تا از زیباترین تکنوازی های سه تار حسین علیزاده

همانند دیگر سازها کتاب هایی که برای آموزش این ساز ها نیز موجود است در دو دسته جای می گیرد یکی کتاب هایی که به آموزش تئوری ، اصول و قواعد موسیقی و نوازندگی می پردازند و دیگری کتاب هایی که به آموزش نواختن قطعه و آهنگ می پردازند و معمولا در آموزشگاه موسیقی و مراکز آموزشی دیگر هر دو این کتاب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کتاب هایی که به آموزش اصول موسیقی و نوازندگی می پردازند هر چند که جذابیت کتاب های آهنگ نوازی را ندارند اما بسیار مهم تر می باشند چرا که سواد موسیقی را می آموزند و از این رو اساتید برای تمرین این کتاب ها توصیه اکید دارند.

در پایان هم از دوستانی که تجربیات با ارزش و مفیدشان در مورد نوازندگی سه تار را در بخش نظرات با ما در میان می گذارند سپاسگذاریم.

تار-سه-تار

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • دکتر عظیمی
    مرداد 21, 1399 7:48 ق.ظ

    سلام …بسیار ممنون ..چرا صدای شما انقدر پایین ضبط شده لطفا باز نگری بفرمایید . سپاسگزارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست