خانه / آموزش اصولی پیانو (رایگان) / نکات اساسی برای شروع و پیشرفت سریع در نواختن پیانو
نکات اساسی برای شروع و پیشرفت سریع در نواختن پیانو

نکات اساسی برای شروع و پیشرفت سریع در نواختن پیانو

پیانو

برای شروع به نواختن پیانو یک انگیزه وافر نیاز دارید و یک پشتکار . سازی ها در این بخش برای شما شرح خواهد داد که از کجا شروع کنید و اینکه چگونه پیشرفت کنید.

یکی از مهمترین ساز ها ساز پیانو است خیلی از افراد هستند که ساز پیانو را تهیه کرده اند و علاقه شدیدی دارند که این ساز را فرا بگیرند اما نمیدانند از کجا باید شروع کنند و اینکه چگونه در سریع ترین زمان پیانو بنوازند اما خیلی از مشکلات مانع از ان میشود از جمله مشغله کاری هزینه های زیاد مسافت طولانی تا اموزشگاه اعتماد نبود یک استاد خوب و ….

پیانو را از کجا شروع کنم

پیانو را از کجا شروع کنم

مطلب مهم برای نوازندگان پیانو: آموزش تصویری و کامل نت خوانی موسیقی+ دانلود کتاب نوت و تئوری

سوالی که مطرح میشود اینکه بهترین راه چیست ؟

ابتدا باید هنرجویان عزیز بدانند که پیانو سازی نیست که بتوان در زمان کوتاهی و در دو الی سه جلسه مانند بتهوون بنوازند بلکه به دلیل اینکه در این ساز باید از هر دو دست کمک گرفت تمرکز و تمرین های مداوم و زیادی باید انجام داد

خیلی از اساتید محترمی که برای اموزش انتخاب میشوند به دلیل سن بالا زیاد بودن شاگرد ها و حتی عدم ارتباط موثر با هنر جو نمیتوانند در روند اموزشی انها تاثیری بگذارند که این سبب میشود هم هزینه وقت و حتی امید افراد به یادگیری موسیقی پیانو از بین برود

 


پیانو آموزش

توی این پک فوق العاده، استاد الینا جبل عملی، نواختن پیانو رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان یک پیانیست حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

اما چه کنیم؟

راه حل ما به شما استفاده از پکیج آموزش کامل پیانو است :اینجا کلیک کنید پکیج آموزش پیانو

دوره آموزشی پیانو که در پیش روی شماست با بهره گیری از تکنیک های نوین آموزشی و جدیدترین روش های آموزش موسیقی و آموزش پیانو تهیه شده است ..

شروع یادگیری نوازندگی پیانو

مطالعه کامل هر درس و یادگیری مفهومی آن به طور معمول حدود 40 تا 45 دقیقه زمان می برد اما این عدد در هنرجویان مختلف متفاوت می باشد و توصیه می گردد که مطالب ارائه شده با دقت تمام و فهم کامل مورد مطالعه قرار گیرد و نکته دیگر اینکه مطالب ارائه شده به صورت زنجیر وار ، مرتبط و پیوسته به هم می باشند و فهم کامل هر درس و تسلط کامل بر تکنبک مربوطه و تمرین ارائه شده پیش از اقدام به شروع مطالعه درس بعدی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد .

مطلب مهم:۲۰ تمرین کاربردی در نوازندگی (به قلم اساتید)

فاصله استاندارد هر درس تا شروع درس بعدی یک هفته می باشد و اما بسته به استعداد هنرجو و زمان اختصاص یافته برای انجام تمرینات روزانه و نیز تسلط هنرجو بر پیانو این فاصله متغیر می باشد.

این هم توضیحات امروز آکادمی موسیقی سازی ها به قلم استاد حیدری برای هنرجویان عرصه موسیقی

پیانو

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست