خانه / سریال / 9 تا از بهترین سریال های ژاپنی در 20 سال اخیر+ دانلود
سریال ژاپنی

9 تا از بهترین سریال های ژاپنی در 20 سال اخیر+ دانلود

در این مطلب 9 تا از بهترین سریال های ژاپنی که طی 20 سال اخیر ساخته شده اند را همراه با لینک دانلود به شما معرفی می کنیم. مطمئن باشید از این گلچین سریالهای ژاپنی نهایت لذت را خواهید برد.

6 نکته درباره این سریالهای برتر ژاپنی

  • لینک دانلود سریال ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • اکثر این عنوانها در فیلیمو نیز به صورت دوبله شده قابل تماشا هستند. حتما توصیه می شود برای رعایت حقوق مولفین اکانت فیلیمو تهیه نمایید.
  • در انتخاب هیچ سریالی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر سریالی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید فیلم مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم سریال را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1-عشق اوسان- Ossan’s Love2018

  • ژانر:  درام، کمدی، رمانتیک
  • امتیازها: امتیاز imdb 7
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه Anime بهترین درام
  • تعدادفصل: 1فصل
  • دانلود

عشق اوسان- Ossan’s Love2018

سوئیچی هاروتا مردی 33 ساله است که در یک آژانس دولتی مشغول به کار است و هنوز با مادرش زندگی می کند. با اینکه او دنبال پیدا کردن نیمه گمشده خودش است تا ازدواج کند، اما به خاطر شخصیت دست و پا چلفتی و حواس پرتی که دارد در ارتباط با خانمها نتوانسته به هیچ موفقیتی برسد.

یک روز مادر هاروتا که از اوضاع نابسامان خانه خسته شده او را از خانه بیرون می کند و حالا هاروتا باید به دنبال آپارتمان جدیدی برای زندگی باشد. خوشبختانه ریوتا ماکی، همکار هاروتا او را به عنوان هم خانه جدیدش می پذیرد و به این ترتیب زندگی هاروتا به شدت تغییر می کند، چون همکار او کاملا برعکس خودش است؛ یعنی تمیز و مرتب و آراسته!

در همین اوضاع و احوال موساشی کوروساوا رئیس هاروتا در محل کارش که یک همجنسگرا است اعلام می کند که عاشق هاروتا شده. این اتفاق باعث می شود که اوضاع این سه مرد و روابطشان دستخوش تغییرات و اتفاقات زیادی شود.

2-کانتارو: کارمند شیرینی دوست- Kantaro: The Sweet Tooth Salaryman 2017

  • ژانر:  درام، کمدی، ماجراجویی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.5 ، امتیاز گوگل 83 و امتیاز Rotten Tomatoes 100
  • جوایز دریافتی: 
  • تعدادفصل: 1فصل
  • دانلود

کانتارو: کارمند شیرینی دوست- Kantaro: The Sweet Tooth Salaryman 2017

همانطور که می دانید سریال های ژاپنی زیادی درباره غذا وجود دارد و این موضوع یکی از رایج ترین و محبوبترین موضوعات برای ساخت سریال های ژاپنی محسوب می شود. سریال “کانتارو: کارمند شیرینی دوست (به ژاپنیさぼリー マン飴谷甘太郎)” هم یکی از همین نوع سریال هاست که توسط هاگیوارا (Hagiwara) و ابیدی اینو (Abidi Inoue) ساخته شده است.

ماجرای سریال حول محور “کانتارو آمتانی” که ظاهرا مردی عادی و معمولی است می چرخد. ولی نکته اینجاست که کانتارو یک عشق پنهانی دارد: او عاشق شیرینی است! او به قدری شیرینی دوست دارد که بالاخره یک روز تصمیم می گیرد شغل خود را به عنوان مهندس سیستم رها کند و در بخش فروش و بازاریابی انتشارات کیچو مشغول به کار شود. چون وقتی مهندس سیستم بود فقط آخر هفته ها می توانست برای شیرینی خوردن بیرون برود ولی حالا شغل جدیدش ایجاب می کند که به کتابفروشی های مختلف در محله های مختلف توکیو سر بزند و اگر این بازدیدها را زودتر از زمان برنامه ریزی شده به اتمام برساند می تواند در وقت آزادی که گیرش می آید به کافه یا شیرینی فروشی معروف در آن منطقه برود و دلی از عزا دربیاورد!

توکیو صدها شیرینی‌ فروشی معروف دارد و به خاطر سپردن همه آنها واقعا کار دشواری است؛ اما کانتارو حافظه باور نکردنی و خارق العاده ای دارد و دقیقا می داند که شیرینی فروشی های هر محله چه شیرینی هایی دارند. علاوه بر این، برای اینکه کانتارو بتواند بازدید از کتابفروشی ها را زودتر از موعد به پایان برساند باید آدرس تمام کتابفروشی هایی که قرار است به آنها مراجعه کند را هم از حفظ کند و برنامه اش را طوری بچیند که به هدفش برسد. کانتارو علاوه بر رفتن به کافی شاپ ها و شیرینی فروشی ها در اوقات فراغتش به طور ناشناس یک وبلاگ محبوب نقد و بررسی تخصصی مغازه های شیرینی و دسر به نام Amablo را هم مدیریت می کند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

3-پایان بافتنی- Close-Knit 2017

  • ژانر:  درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 7، امتیاز گوگل 94 و امتیاز Rotten Tomatoes 100
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه ویژه هیئت داوران
  • دانلود

پایان بافتنی- Close-Knit 2017

“تومو اوگاوا” دختر 11 ساله ای است که با مادرش زندگی می کند. مادر تومو زن بی شوهر و بی مسئولیتی است که سرانجام دخترش را رها می کند و با مرد مورد علاقه اش می رود. این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد و مادر تومو قبلا هم چندین بار او را ترک کرده بود. بعد از این اتفاق تومو پیش عمویش ماکیو می رود تا با او زندگی کند. نامزد عموی تومو زنی به نام رینکیو که با او زندگی می کند یک فرد تراجنسیتی است و اگرچه این اتفاق در ابتدا غیر عادی به نظر می رسد ولی این سه نفر درست مثل یک خانواده شروع به زندگی با هم می کنند و تومو معنای عشق و مهربانی مادری را در وجود رینیکو می یابد.

در سراسر سریال ما شاهد حضور هنر بافندگی هستیم؛ چیزی که شاید در نگاه اول بیهوده یا بی اهمیت به نظر برسد ولی اگر دقیق تر شویم می فهمیم که استعاره از پیوند بین افراد درون قصه است. این سریال همچنین به بیان مسائلی مثل خانواده های نامتعارف و غیر معمولی و یا پذیرش رینکیو از سمت خانواده ماکیو می پردازد.

عاشق این انیمه ها می شوید: 12 انیمه ژاپنی برتر (به انتخاب کاربران و کارشناسان)

4-گیری/ هاجی (وظیفه/ شرم)- Giri/Haji 2019

  • ژانر:  جنایی، درام، رازالود، هیجانی
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.9، امتیاز گوگل 90 و امتیاز Rotten Tomatoes 100
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه BAFTA
  • تعدادفصل: 1فصل
  • دانلود

گیری/ هاجی (وظیفه/ شرم)- Giri/Haji 2019

این سریال در واقع در انگلستان تولید شده، ولی خب ما می دانیم که همه شما دلتان می خواهد سریالی تماشا کنید که در آن مافیای معروف ژاپنی یعنی یاکوزا حضور دارد. البته جای نگرانی نیست، چون بخشی از سریال هم در ترکیه فیلمبرداری شده و صحنه های زیادی دارد که در آن بازیگران به زبان ژاپنی صحبت می کنند. گیری/ هاجی (義理/恥) در زبان ژاپنی به معنای وظیفه/ شرم است.

داستان این سریال جذاب درباره کارآگاهی به نام کنزو موری است که برای پیدا کردن برادرش که به طرز مرموزی گمشده و به نظر می رسد مرده است از توکیو به لندن سفر می کند. یوتو برادر کنزو قبل از ناپدید شدن یکی از اعضای گروه یاکوزا بود که به قتل برادرزاده رئیس یاکوزا متهم شده بود. کنزو در مسیر جستجو برای یافتن برادرش با دنیای جنایتکار و هولناک لندن مواجه می شود. اگر به سریال های پلیسی- جنایی که پر از اکشن است علاقه دارید سریال گیری/ هاجی برای خود شما ساخته شده است.

5-وی اس آراشی- VS Arashi 2008

  • ژانر:  جنایی، درام، رازالود، هیجانی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.8، امتیاز گوگل 95
  • جوایز دریافتی: 
  • تعدادفصل: 13فصل
  • دانلود فارسی نبود

وی اس آراشی- VS Arashi 2008

مجموعه تلویزیونی بعدی ما یک برنامه چند قسمتی مهیج با حضور ستاره های گروه موسیقی پسرانه معروف ژاپنی یعنی آراشی است. وی اس آراشی برنامه ای تلویزیونی است که در آن مهمان ها برای انجام یک سری چالش های سرگرم کننده به برنامه دعوت می شوند. این چالش ها انواع مختلفی دارند و از قدرت بدنی گرفته تا قدرت ذهن و تفکر و جرات و جسارت شرکت کنندگان را محک می زند. موقع تماشای این برنامه خواهید دید که چه اتفاقات خنده دار و هیجان انگیزی رخ می دهد، چون مهمان های برنامه باید تمام تلاش خودشان را بکنند تا از بازی های مختلف پیش رویشان پیروز بیرون بیایند.

پخش این برنامه از سال 2008 شروع شد و تا الان صدها قسمت از آن منتشر شده است. اگر بازیگر یا خواننده ژاپنی مورد علاقه ای دارید پیشنهاد می کنیم حتما این مجموعه را دنبال کنید تا بفهمید سلبریتی مورد علاقه شما به برنامه دعوت می شود یا نه و اگر دعوت شد چطور از پس چالش ها برمی آید؟ ستاره های مهمان در این برنامه از گروه های مختلفی هستند و هدف همه آنها یک چیز است: برنده شدن در برنامه وی اس آراشی!

6-من عاشق باغ حیوانات هستم- I LOVE みんなのどうぶつ園

  • ژانر:  نمایش گوناگون
  • امتیازها:  امتیاز گوگل 62
  • جوایز دریافتی: 
  • دانلود فارسی نبود

من عاشق باغ حیوانات هستم- I LOVE みんなのどうぶつ園

مجموعه تلویزیونی من عاشق Minna No Doubutsuen هستم (I LOVE Minna no Doubutsuen) در واقع ادامه سریال بسیار موفق “نابغه! باغ حیوانات” (Genius! Shimura Animal Garden) است که بیش از 16 سال از تلویزیون پخش شد. سال گذشته یعنی در سال 2020، سازندگان این سریال محبوب تصمیم گرفتند مجموعه جدیدی با موضوع مشابه و با اجرای ماساکی آیبا (Masaki Aiba)- یکی از اعضای گروه آراشی- تولید کنند. در این برنامه آیبا مکان های هیجان انگیز و جالبی که حیوانات در آنها نگهداری می شوند را معرفی می کند و به باغ وحش های مختلف سر می زند تا شما را با حیوانات مختلف آشنا کند.

هدف از تولید این مجموعه معرفی حیوانات وحشی، محافظت شده و یا در معرض خطر است تا مخاطب به آنها عشق بورزد و جهان تبدیل یه یک باغ حیوانات همگانی شود؛ درست همانطور که اسم مجموعه می گوید! اگر جزو کسانی هستید که عاشق مجموعه برنامه های مربوط به حیوانات هستند به هیچ وجه نباید این سری جذاب را از دست بدهید. گاهی اوقات آیبا ستاره های معروفی را به عنوان مهمان به برنامه دعوت می کنند تا با هم سفر کنند و دنبال حیوانات محافظت شده و در معرض خطر انقراض بگردند.

لیست عالی دیگه: بهترین فیلم های چینی در 20 سال اخیر

این مجموعه تلویزیونی وقتی برای اولین بار پخش شد مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت و استقبال خیلی خوبی از آن شد که نشان می دهد مردم ژاپن به محیط زیست خودشان و مخصوصا سلامت و ایمنی حیواناتی که در جهان زندگی می کنند بسیار اهمیت می دهند.

7-چرا به ژاپن آمدی؟- Why Did You Come To Japan? 2013

  • ژانر:  نمایش گوناگون
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.1، امتیاز گوگل 83
  • جوایز دریافتی: 
  • تعدادفصل: 1فصل
  • دانلود فارسی نبود

چرا به ژاپن آمدی؟- Why Did You Come To Japan? 2013

یکی دیگر از برنامه های پرطرفدار ساخت ژاپن مجموعه ای به نام “چرا به ژاپن آمدی؟” (به ژاپنی YOUは何しに日本へ?) است که محور آن مصاحبه و گفتگو با غیر ژاپنی هاست. دست اندرکاران این برنامه تلویزیونی با غیر ژاپنی هایی که به این کشور آمده اند مصاحبه می کنند و دلیل آنها برای سفر یا مهاجرت به
ژاپن را جویا می شوند. مصاحبه شوندگان می توانند هر کسی باشند؛ از افرادی که در ژاپن زندگی می کنند اما ژاپنی نیستند گرفته تا توریست ها و گردشگرانی که بطور موقت به این کشور آمده اند.

زمانی که این برنامه برای اولین بار از تلویزیون پخش شد، اکثر خارجی هایی که به ژاپن آمده بودند و با آنها مصاحبه شده بود نظر مثبت و خوبی درباره این کشور دادند. آنها به موارد جالب و خوب زندگی در ژاپن مثل رفتار صمیمانه و دوستانه مردم این کشور، فرصت ها و موقعیت های خاص و منحصر به فرد زندگی در ژاپن و غذاهای خوشمزه ژاپنی اشاره کردند.

معمولا تیم سازنده برنامه “چرا به ژاپن آمدی؟” برای مصاحبه با افراد مورد نظرش به طراف ناریتا و فرودگاه بین‌المللی هاندا می رود. این مجموعه جذاب می تواند دیدگاه های مختلف افراد غیر ژاپنی را درباره این کشور با شما در میان بگذارد تا با ژاپن بیشتر آشنا بشوید.

مجری این برنامه یوکی هیمورا (Yuki Himura) است و اوسامو شیتارا (Osamu Shitara) هم به عنوان دستیار مجری در آن حضور دارد. اگر در ژاپن زندگی می کنید و دلتان می خواهد با شما هم مصاحبه شود می توانید با سازندگان این برنامه جالب و سرگرم کننده تماس بگیرید! تماشای این مجموعه تلویزیونی لحظات مفرح و شادی را برایتان به ارمغان می آورد، چون بعضی از مصاحبه شوندگان واقعا جواب های خنده داری به سوالات می دهند!

8-آراستن با ماری کندو- Tidying Up with Marie Kondo2019

  • ژانر:  نمایش گوناگون
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.6، امتیاز گوگل 83 و امتیاز Rotten Tomatoes 81
  • جوایز دریافتی:  نامزد جایزه PrimeTime Emmy
  • تعدادفصل: 1فصل
  • دانلود

آراستن با ماری کندو- Tidying Up with Marie Kondo2019

این مجموعه تلویزیونی یکی از معروف ترین برنامه های ژاپنی پخش شده از شبکه نتفلیکس است که از سال 2019 پخش آن شروع شد. آراستن با ماری کندو درباره هنر خانه داری و بیان جزئیات و مواردیست که برای همه زوج های تازه ازدواج کرده ضروری و مهم هستند.

ماری کندو هنر مرتب و تمیز کردن خانه را به عنوان راهی برای داشتن یک خانه دنج و در عین حال تمیز و مرتب و منظم را به شما یاد می دهد. او با افراد مختلفی ملاقات می کند و به آنها می آموزد که چطور خانه هایشان را با ایده و الهام گرفتن از خانه های کوچک ژاپنی آراسته و زیبا کنند.

از دست ندهید: بهترین فیلم های ژاپنی (2000-2021)

هر مراجعه کننده مشکلات متفاوتی دارد و ماری کندو برای حل این مشکلات راه حل های مختلفی ارائه می دهد که ممکن است برای شما هم کارگشا باشند. اکثر قسمت های این مجموعه به زبان انگلیسی ساخته شده است. خیلی خب! منتظر چه هستید؟ با نتفلیکس همراه شوید و با یادگیری چیزهای شگفت انگیزی که ماری کندو در اختیارتان می گذارد خانه تان را تغییر بدهید و عزیزانتان را غافلگیر کنید!

9-شهری که تنها من در آن گمشده ام- Erased 2016

  • ژانر:  درام، فانتزی
  • امتیازها: امتیاز imdb 8.5
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه Anime بهترین درام
  • تعدادفصل: 1فصل
  • دانلود

شهری که تنها من در آن گمشده ام- Erased 2016

سریال “پاک شده” یا “شهری که تنها من در آن گم شده ام” (به ژاپنی僕だけがいない街) یک لایو اکشن انیمه است که بر اساس مانگای (کمیک ژاپنی) کی سانبه (Kei Sanbe) ساخته شده است. قهرمان داستان، دختر جوان 28 ساله ای به نام “ساتورو فوجینوما” است که که آرزوی مانگاکا بودن (نویسنده آثار مانگا) را در سر می پروراند ولی در حال حاضر به عنوان یک پیک در غذاخوری مشغول به کار است.

تا اینجای داستان ساتورو شبیه یک جوان ژاپنی معمولی است ولی در حقیقت او قدرت عجیب و خارق العاده ای دارد و آن هم این است که اگر او در لحظه وقوع یک اتفاق تلخ و تراژدیک مثل کشته شدن یا مرگ کسی حضور داشته باشد می تواند یکی دو دقیقه به عقب برگردد تا جلوی وقوع آن اتفاق بد را بگیرد.

یه لیست خفن دیگه: 10 تا از بهترین انیمیشن های ژاپنی

با این حال ساتورو نمی تواند تصمیم بگیرد که چه زمانی به گذشته برگردد و اصولا هم نمی داند که قرار است چه فاجعه ای رخ بدهد، برای همین باید از احساسات غریزی خودش برای فهمیدن این موضوع استفاده کند. زندگی ساتورو زمانی که مادرش در آپارتمانش به قتل می رسد دستخوش تغییر بزرگی می شود.

او برای اینکه جلوی قتل مادرش را بگیرد به گذشته سفر می کند ولی ناگهان خودش را در سال 1988 می یابد؛ سالی که در آن یکی از همکلاسی های مادرش به نام کایو هینازوکی به طور مرموزی ناپدید می شود. اینطور که به نظر می رسد کایو یک سری قتل ها و گمشدن های مرموز افراد در آن سال است. ساتورو برای اینکه بتواند جان مادرش را نجات بدهد باید کشف کند که چه کسی پشت همه این ماجراهاست.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست