خانه / سایر / آراس بولوت اینملی: زندگینامه، بهترین فیلم ها و 7 حقیقت جالب
آراس بولوت اینملی

آراس بولوت اینملی: زندگینامه، بهترین فیلم ها و 7 حقیقت جالب

آراس بولوت اینملی برای اولین بار با بازی در مجموعه تلویزیونی محبوب “Öyle Bir Geçer Zaman ki” یا همان روزی روزگاری شناخته شد. او در این سریال در نقش شخصیت Mete Akarsu بازی کرد و جایزه Antalya Television را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرد. آراس در آن زمان فقط 20 سال داشت. او به خاطر بازی در نقش از طرف منتقدان تحسین و به طور گسترده در ترکیه معروف شد.

از آن زمان، آراس بولوت اینملی هم چنان تماشاگران را با اجرا های خوبش تحت تاثیر قرار داده است. او نقش‌ های مختلفی را در تلویزیون بازی کرده است. او توانسته توانایی‌ اش در بازی در درام‌ های عاشقانه و حتی اکشن هیجانی، ارائه بازی ‌های احساسی و تصویر سازی هر نوع کاراکتری را نشان دهد. (منبع این بخش)

آراس بولوت اینملی در یکی از فیلمهایش

یه بازیگر ترک پرطرفدار دیگه: اوزجان دنیز کیست؟ آثار برتر و 10 نکته جالب

بیوگرافی

نام مستعار آراس (Aras)
نام واقعی آراس بولوت اینملی (Aras Bulut Iynemli)
تاریخ تولد 25 آگوست 1990
محل تولد استانبول
ملیت ترک
مذهب اسلام
حرفه بازیگری، مدل
تحصیلات فارغ‌التحصیل در رشته مهندسی هواپیما از دانشگاه فنی استانبول
قد 1.83 متر
وزن 75 کیلوگرم
رنگ مو قهوه‌ای روشن
رنگ چشم سبز
نامزد الوین لویلر (2012-2013)/ سیلان چپا (2014)/ بیجه اونال (2015 تا الان)
شروع فعالیت بازیگری تلویزیون: روزی روزگاری (2010)

فیلم: محمود و مریم (2013)

سریال: آتاتورک (2023)

علایق
بازیگران مرد مورد علاقه متیو مک کانهی
بازیگران زن مورد علاقه هزل کایا، دمت اوزدمیر
تیم ورزشی مورد علاقه بشیکتاش
خواننده مورد علاقه مورات بوز
ورزش مورد علاقه فوتبال
غذای مورد علاقه بورانی، بائوزی
شهر یا کشورهای مورد علاقه سوئیس، لندن، دوبی
سرگرمی‌ها سفر، رفتن به باشگاه، مطالعه

حرفه و زندگی کاری

برخی از سریال ‌های تلویزیونی برجسته او عبارتند از: Muhteşem Yüzyıl (2013-2014)،Maral En Güzel Hikayem (2014)، İçerde (2016-2017) و Çukur (2017-2021) و . . . در سال 2023، اینملی اولین سریالش به نام Atatürk را با مجموعه دیزنی پلاس استارت زد.

آراس پس از موفقیت در تلویزیون، وارد سینما شد و در چندین فیلم موفق بازی کرد. او با ایفای نقش‌ های متنوع در فیلم‌ هایی مثل Mahmut ile Meryem (2013) (اولین فیلم)، (2013) Tamam mıyız، Martıların Efendisi (2017) و 7. Koğuştaki Mucize (2019)استعدادش را به عنوان یک بازیگر همه فن حریف نشان داد. اجرا های او به دلیل عمق و واقعی بودن شان مورد ستایش قرار گرفته ‌اند و جوایز و نامزدی‌ های بسیاری را برایش به ارمغان آورده ‌اند.

آراس بولوت اینملی جذاب

آراس بولوت اینملی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری به خاطر فعالیت ‌های خیرخواهانه اش هم شهرت دارد. او در سازمان ‌ها و فعالیت ‌های خیریه‌ متعددی مشارکت داشته و از شهرتش برای ایجاد تأثیر مثبت بر زندگی دیگران استفاده کرده است. او واقعا مشتاق است تا از موفقیت و معروفیتش برای کمک به نیازمندان استفاده کند.

به طور کلی، رزومه آراس بولوت اینملی استعداد و پشتکارش در بازیگری را ثابت کرده ‌اند. او هم چنان با هر پروژه جدیدی مخاطبانش را سوپرایز می ‌کند.

دانلود کنید: بهترین سریالهای ترکی 10 سال اخیر با لینک دانلود

زندگی شخصی آراس بولموت

اینملی علاوه بر موفقیتش در عرصه بازیگری، زندگی شخصی پر باری هم داشته است. او به خاطر مخفی نگه داشتن زندگی شخصی ‌اش معروف است چرا که روابط شخصی ‌اش را از انظار عمومی دور نگه می ‌دارد. با این حال، مشخص است که او با چندین ستاره ترک از جمله الوین لوینلر (2012-2013) و جیلان چپا (2014) در ارتباط بوده است. آراس بولوت اینملی از سال 2015 با بیگ اونال (بازیگر و تهیه‌کننده ترکیه‌ای) رابطه دارد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

آراس بولوت اینملی در کنار بیگه اونال

اینملی علی ‌رغم شهرت و موفقیتش، متواضع و سر به زیر است. معلوم است که او با خانواده ‌اش رابطه صمیمانه دارد و هر زمان که بتواند از گذراندن وقت با آن ها دریغ نمی ‌کند. او علاقه زیادی به مسائل زیست محیطی دارد و همیشه از سازمان ‌های مختلف زیست محیطی حمایت می‌ کند.

آراس بولوت اینملی همواره با استعداد و کاریزمایی که دارد، مخاطبان را مجذوب خودش می ‌کند. آینده او در صنعت سرگرمی امیدوار کننده به نظر می‌ رسد.

پروفایل ‌های رسانه‌ های اجتماعی

دانلود کنید: بهترین فیلم های سینمایی ترکی برای دانلود

ارزش خالص دارایی ‌های آراس بولوت اینملی چه قدر است؟

ارزش خالص دارایی ‌های آراس بولوت اینملی حدود 8 میلیون دلار است .

حقوق ماهیانه آراس بولوت اینملی چه قدر است؟

دستمزد ماهانه آراس تقریبا بالای 200 هزار دلار است.

آراس چند سال دارد؟

آراس بولوت اینملی در 25 آگوست 1990 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او تا به الان (2023)، 32 سال سن دارد.

حقوق سالانه آراس بولوت اینملی چقدر است؟

حقوق سالانه آراس بیش از 2.5 میلیون دلار است.

آراس بولوت اینملی و بیگه اونال

7 نکته درباره آراس بولوت اینملی که نمی ‌دانستید

1-پیشینه خانوادگی آراس بولوت اینملی

او اهل ترکیه است و از والدینی ترک متولد شده است. او یک برادر به نام Orcun Iynemli دارد که او هم بازیگر است. و یک خواهر بزرگ تر به نام Yeşim İynemli دارد که مجری و خواننده تلویزیون است. او فامیل ‌های دیگری مثل میرای دانر (پسر عمو)، چنگیز دانر (عمو) و لهان دانر (برادر پدربزرگ) در سینمای ترکیه دارد.

2- سوابق تحصیلی آراس

آراس در استانبول زندگی کرد و تحصیلاتش را در آن جا به پایان رساند. او برای تکمیل تحصیلات عالی ‌اش در رشته مهندسی هواپیما وارد دانشگاه فنی شد.

3- فعالیت تلویزیونی او

آراس پس از ایفای نقش در 2 یا 3 نقش، در سال 2010 در سریال درامی به نام “روزی روزگاری” بازی کرد. این سریال موفقیتی جهانی را برای او در پی داشت داد. قبل از این ، او در نمایش “شوی خیابان پشتی” حضور داشت، اگر چه پس از اولین سری، از این کار دست کشید تا تحصیلاتش را در زمینه مهندسی هواپیما ادامه دهد. او به عنوان یکی از بین 100 داوطلب شرکت‌ کننده در آزمون OSS، اول شد. او تحصیلاتش را در دانشگاه فنی استانبول ادامه داد. در سال 2011 هم در سن 20 سالگی جایزه آنتالیا را دریافت کرد.

4- علت معروفیت وی

اینملی بازیگر بزرگ ترکیه ‌ای است که به عنوان یکی از بهترین بازیگران جوان شناخته می ‌شود. او بیشتر برای بازی ‌اش در مجموعه ‌های تلویزیونی “روزی روزگاری”،”حریم سلطان” و فیلم‌ و سریال‌ های دیگر شناخته می‌ شود.

دانلود کنید: 25 آهنگ ترکی گلچین شده

5- جوایز او

آراس برای بازی ‌های استثنایی‌اش تحسین شده و جوایز بسیاری از جمله جایزه پروانه طلایی را دریافت کرده است.

6- بازی در فیلم ‌های تبلیغاتی

او با وجود حرفه بازیگری، در فیلم ‌های تبلیغاتی زیادی هم بازی کرده و به چهره برند های مختلف تبدیل شده است. در سال2018، مجله GQTurkey او را به عنوان مرد سال انتخاب کرد.

7- محبوبیت در رسانه ‌های اجتماعی

او یکی از پرمخاطب ‌ترین بازیگران در شبکه‌ های اجتماعی است. او به طور فعال در تمام اکانت ‌های شبکه ‌های اجتماعی ‌اش حضور دارد و با انتشار پست در اینستاگرام، فالوئر و مخاطبانش را نسبت به احوالاتش آگاه نگه می‌ دارد. (منبع)

 

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست