خانه / ریپورتاژ آگهی / معرفی انواع روش های استفاده از پودر بستنی
بستنی

معرفی انواع روش های استفاده از پودر بستنی

بستنی، دسری بسیار خوشمزه که کمتر کسی پیدا می شود به این دسر نه بگوید. روش های مختلفی برای رسیدن به بستنی وجود دارد. راحت ترین این روش ها خرید بستنی است. اما این روش معایبی هم دارد. شما می توانید با استفاده از هزینه ای که برای خرید بستنی کرده اید، خودتان بستنی را آماده کنید. با کمک پودر بستنی ، بستنی خودتان را آماده کنید. با ما همراه باشید تا شما را با انواع روش های استفاده از پودر بستنی آشنا کنیم.

پودر بستنی چیست؟

در دنیای تولید بستنی، پودر بستنی نقش مهمی را ایفا می‌ کند. این پودر جادویی که در ساخت بستنی به کار می‌ رود، مواد زیادی را در خود جای داده است.

شما می توانید از این پودر استفاده کنید تا با ترکیب آن با مواد دیگر، بستنی‌ هایی با طعم دلخواه تهیه کنید. به نقل از فروشگاه اینترنتی محصولات غذایی عابسی اجزای تشکیل‌دهنده پودرهای بستنی شامل شکر، استابیلایزر، پودر گلوکز، پودر مالتودکسترین، کربوکسی متیل سلولوز و طعم دهنده می ‌باشد.

حالا بیایید بیشتر با اجزای مختلف این پودر آشنا بشویم. یکی از اجزای اساسی پودرهای بستنی، چربی شیر است. این چربی می ‌تواند به صورت خامه شیرین، خامه یخ زده و کره بدون نمک باشد.

علاوه بر چربی شیر، مواد جامد بدون چربی شیر نیز از اجزای مهم پودرهای بستنی هستند. شیر تازه بدون چربی، پودر شیر بدون چربی و آب پنیر از مواد جامد بدون چربی شیر به شمار میز‌روند که می‌ توانند در تهیه پودرهای بستنی به کار روند.

بستنی‌ ها شیرین هستند و برای اینکه مزه‌ لذت‌ بخش خود را بیشتر کنند، نیاز به شیرین‌ کننده دارند. شکر، چغندرقند، انواع شیرین‌کننده دیگر، عسل و شربت از موادی هستند که می ‌توانند برای شیرین ‌کردن بستنی استفاده شوند.

برای ایجاد قوام در بستنی ‌ها، نیاز به قوام ‌دهنده داریم. منو و دی‌ گلیسریدها، لستین، استرهای مختلف و… از موادی هستند که در این زمینه کاربرد دارند.

در آخر، نمک‌ ها نیز نقش مهمی در ترکیب بستنی دارند. اکسیدهای کلسیم و منیزیم، سیترات سدیم،سدیم هگزامتافسفات و… از نمک‌ های معدنی هستند که می‌ توانند به ترکیب بستنی عطر و طعمی خاص بدهند.

پودر بستنی

روش های استفاده از پودر بستنی

همان طور که می دانید پودر بستنی معمولاً از موادی مانند شیرخشک، ثعلب، شکر، استابلایزر (مانند ثعلب) و طعم ‌دهنده ‌ها تشکیل شده است. پودرهای بستنی با روش‌ های مختلفی می ‌توان آماده کرد. دو نوع اصلی پودر بستنی وجود دارد:

پودرهای بستنی بر پایه آب

برای تهیه این نوع پودرهای بستنی، از آب، گاهی شکر، آب میوه و ثعلب استفاده می‌ شود. این نوع پودرهای بستنی معمولاً برای بستنی‌ هایی استفاده می‌ شود که در ترکیبات آن از طعم‌ های ترش استفاده شده است و نمی‌ توان از شیر برای تهیه آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که اگر از آب برای تهیه بستنی استفاده کنید، بافت نهایی بستنی شما یخی خواهد شد.

پودرهای بستنی بر پایه شیر

برای تهیه این نوع بستنی از شیر، شکر، ثعلب و طعم ‌دهنده‌ های مختلف استفاده می‌ شود. با استفاده از شیر برای تهیه این نوع بستنی، بافتی کاملاً مشابه بستنی ‌های میوه‌ ای اسکوب به دست می‌ آید.

شما هم می توانید در منزل از پودرهای بستنی استفاده کنید. و تجربه ای خوشمزه را برای خودتان رقم بزنید. تنها کافی است به سایت فروشگاه اینترنتی عابسی مراجعه کنید و اقدام به خرید پودر بستنی کنید.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست