خانه / ریپورتاژ آگهی / آشنایی با کلاس گیتار ، پیانو و موسیقی کودک ریتم آوا
کلاس گیتار

آشنایی با کلاس گیتار ، پیانو و موسیقی کودک ریتم آوا

گیتار

گیتار سازی است که نسبت به سایر سازها علاقه‌مندان بیشتری برای آموزش دارد و همین باعث شده تا که هزینه کلاس گیتار 1401 یکی از دغدغه‌های آن‌ها باشد. این موضوع کاملاً عادی است که هر شخص پیش از ثبت‌نام در دوره‌های آموزش گیتار به دنبال قیمت آموزش این ساز باشد. اما این یک قیمت ثابت ندارد و بر اساس شرایط و موقعیت‌های متفاوت قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد. گیتار اساساً از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد روی به آموزش این ساز بیاورند. قیمت این دسته از افراد بسیار کم است اما آموزش گیتار توسط این افراد نتیجه خوب و قابل قبولی نخواهد داشت و قطعاً نیاز دارید دوباره در یک آموزشگاه با توانایی آموزش بالایی ثبت‌نام کنید. ما در ریتم آوا این اطمینان را به شما می‌دهیم که اگر انگیزه و علاقه کافی در شما وجود داشته باشد به بهترین شکل ممکن این ساز را بیاموزید بدون اینکه هزینه صرف شده بالا و غیرقابل پرداخت باشد.

قیمت گیتار بر اساس سبک و نوع گیتار

یکی از عوامل تأثیرگذار بر هزینه کلاس گیتار 1401 سبک و نوع گیتار است. قطعاً علاقه شما به‌گونه‌ای است که می‌بایست یکی از انواع گیتار را برای آموزش انتخاب کنید. پس لازم است ساز انتخابی شما بین انواع ساز آکوستیک و الکترونیک باشد. شما نیز می‌بایست یکی از انواع سازهای سبک پاپ ، کلاسیک ، بلوز ، فلامنکو ، جز و یا غیره را برای آموزش انتخاب کنید. هزینه هر یک از سبک‌ها بر اساس سختی آموزش و عوامل دیگر متفاوت خواهد بود. این می‌شود که درنتیجه هر سبک قیمت متفاوتی را خواهد داشت و درنتیجه شما باید بر اساس سلیقه خود نسبت به آموزش هر ساز هزینه متفاوتی را بپردازید.

پیانو

در حال آموزش و یادگیری پیانو

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که به پیانو علاقه دارید حتما همواره به دنبال کلاس پیانو هستید. یک آموزشگاه موسیقی خوب که می توانید به راحتی در نواختن موسیقی تجربه های کافی به دست بیاورید. در کلاس های پیانو در یک آموزشگاه موسیقی از سبک ها و متدهای آموزشی مختلف و اساتید مجرب استفاده می‌شود. در طول روزهای هفته می توانید در آنها شرکت کنید. علاقه مندان به رشته موسیقی و پیانو می توانند با مراجعه به سایت ریتم آوا از هزینه کلاس پیانو و نحوه برگزاری آنها باخبر شوند. همچنین می توانید از هزینه کلاسها که دارای تایم های مختلفی هستند با خبر شوید.

قبل از اینکه به بررسی هزینه کلاس پیانو ابتدا باید یک سری اصول در مورد کلاس های پیانو را بیان کنیم. اهمیت کلاس پیانو این است که یکی از سازهای مهم در موسیقی به شمار می رود. علاوه بر موسیقی در نوازندگی و آهنگسازی هم کاربرد دارد؛ بنابراین یکی از سازهای عمومی است و به عنوان سخت ترین ساز شناخته شده است که به آن ساز لقب ساز مادر را داده‌اند. کلاس پیانو در آموزشگاه موسیقی تفاوتی کوچکی با کلاس های معمولی دارند آن هم این است که در آن توجه خاصی به آموزش داده می شود. در کلاس های آموزشی پیانو کاملا آکادمیک به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

عوامل موثر در قیمت کلاس پیانو

در تعیین هزینه قیمت کلاس پیانو عوامل مختلفی دخیل هستند که هر کدام با توجه به مشخصه های که دارند قیمتی متفاوت خواهند داشت. اول از همه اساتید متبحر و متخصص هستند. شما با انتخاب یک استاد متبحر و متخصص باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید تا بتوانید از تجربیات و متد های آموزشی آنها استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید اساتیدی که به تازگی شروع به کار کرده‌اند انتخاب کنید و با آنها کلاس های خود را بگذرانید.

پیانو یاماها

عامل دیگری که در هزینه کلاسها تاثیرگذار است سن هنرجو می‌باشد. در آموزشگاههای موسیقی اساتیدی هستند که برای کار با کودکان تخصص دارند و با توجه به گروه های سنی کودکان کار می‌کنند. همچنین بزرگسالان نیز می‌توانند از اساتید دیگر استفاده کنند. آموزش موسیقی به کودک، نیاز به زمان و صبر بیشتری دارد و علاوه بر تئوری موسیقی تدریس ابتدایی نیز برای آنها انجام می‌شود. هزینه کلاس پیانو 1401 با توجه به تک جلسه‌ای یا ترمی بودن مختلف است. بازدهی آن برای هر کودک متفاوت می باشد. برای دریافت قیمت های دقیق و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت آموزشگاه ریتم آوا مراجعه فرمایید.

تاثیر سطح هنرجو در قیمت کلاس پیانو

عامل دیگری که در هزینه و قیمت کلاس پیانو تاثیرگذار است سطح هنرجو می باشد. این که شما می خواهید از صفر، متوسط یا حرفه ای شروع کنید، متفاوت است. با توجه به حرفه ای بودن یا مبتدی بودن هزینه پرداخت خواهید کرد. هنرجو قبل از ثبت نام تعیین سطح می شود و یک مشاوره رایگان برای او انجام می گیرد تا بتواند انتخاب درستی داشته باشد. البته به غیر از داشتن استاد حرفه ای بهتر است همیشه و به صورت روزانه تمرین و ممارست داشته باشید و با انجام یک برنامه ریزی مناسب در نواختن ساز پیشرفت کنید. در غیر این صورت یادگیری پیانو و همچنین بقیه سازها برای شما سخت خواهد شد و پس از گذشت یک سری از جلسات خسته خواهید شد. البته آموزش پیانو کمی سخت تر است زیرا باید از هر دو دست چپ و راست در نواختن نت ها استفاده کنید.

منبع : ریتم آوا

Ritmava.com

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست