خانه / آموزش گیتار به زبان ساده / آموزش تصویری گیتار / آموزش آپاگادو در گیتار (به زبان ساده)
آپاگادو گیتار

آموزش آپاگادو در گیتار (به زبان ساده)

آموزش گیتار

کلمه اسپانیایی “آپاگادو” به معنای “خاموش” یا ” ضعیف ” است. این دقیقا همان چیزی است که در این تکنیک فلامنکو اتفاق می افتد و شبیه تکنیک پیزیکاتو موسیقی کلاسیک می باشد. آپاگادو را می توان با دست راست و چپ انجام داد.

آپاگادوی دست راست: پس از ضربه زدن، دست راست تان را با شدت روی تار ها پایین بیاورید. این کار باید به گونه ای انجام شود که پایه انگشت کوچک و لبه کف دست شما بلافاصله لرزش رشته ها را متوقف کند. برای متوقف کردن سیم ها، کافی است که مچ دست تان را به شدت به سمت صفحه جلویی گیتار تان فشار دهید.

آپاگادوی دست چپ : می ‌توانید لرزش سیم ‌ها را فورا با انگشت کوچک دست چپ تان خفه کنید. بلافاصله بعد از این که دست راست تان آکوردی را به صدا درآورد، انگشت کوچک تان را مستقیما به صورت زاویه قائم روی سیم‌ ها فرود بیاورید. انگشت کوچک شما برای این که صدای گیتار را خفه کند، کافی است یک لحظه به صورت عرضی روی سیم ها بماند. سیم ها را روی صفحه انگشت فشار ندهید ، بلکه اجازه دهید انگشتان تان سریع و آرام روی آن ها فرود بیایند.

3 نکته مهم در باره گیتار فلامنکو قبل از شروع به یادگیری آن

آپاگادو سمت راست قدرتمند تر است، در حالی که آپاگادو سمت چپ ظرافت بیشتری ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تا آن را سریع تکرار کرده و آکورد های استاکاتو ( ناگهانی ) را پی در پی خلق کنید .

 


گیتار-min

توی این پک های فوق العاده، نواختن هر نوع گیتاری رو از ابتدا جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان گیتار نواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

ویدیوی آموزشی

 

حتما دانلود کنید: دانلود کتاب کاربردی آموزش فارسی ریتم نوازی گیتار 

گیتار

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست