خانه / آموزش تار و سه تار / آموزش سه تار (گام به گام) / 8 تا از زیباترین تکنوازی های سه تار حسین علیزاده
حسین-علیزاده

8 تا از زیباترین تکنوازی های سه تار حسین علیزاده

تار-سه-تار

یکی از اساتید برجسته هنر موسیقی و نوابغ آهنگسازی ایران جناب استاد حسین علیزاده هستند که توانایی وی در این هنر بر کسی پوشیده نیست و عده زیادی طرفدار ایشان می باشند. در این مطلب نمونه ویدئوهایی از زیباترین تکنوازی های سه تار استاد حسین علیزاده را تهیه کرده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما علاقمندان به هنر موسیقی قرار می دهیم. این فیلم ها شامل آموزش هایی است که می تواند به هنرجویان از سطح مبتدی تا پیشرفته کمک کند.

مقدمه:

در انتخاب این ویدیو ها سعی کرده ایم کلیپ هایی را برایتان گرد هم آوریم که علاوه بر لذت بردن از تماشای آنها بتوانید بهره کافی را از نوازندگی استاد علیزاده ببرید و از آموزشهای کاربردی وی استفاده نمایید. این 8 ویدیوی دیدنی در این پست شامل قطعه موسیقی های بسیار شنیدنی و بهترین تکنوازی های استاد علیزاده می باشد که می توانید ضمن دقت به نوع نواختن وی، آموزش های لازم را از این استاد گرانقدر دریابید. لازم است بدانید که استاد حسین علیزاده آهنگ‌ساز، پژوهش‌گر و نوازنده تار و سه‌تار ایرانی و نامزد دریافت ۳ جایزه گرمی است. جوایز گرمی معتبرترین جایزه صنعت ضبط و پخش موسیقی در آمریکا محسوب می‌شوند. همچنین علاوه بر اینها استاد علیزاده جوایز زیادی در سطح بین المللی دریافت کرده اند.

مطلب کاربردی: راهنمای خرید بهترین مارک سه تار خوب با قیمت و کیفیت مناسب (مبتدی-حرفه ای)

نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

در این قسمت هم  تصاویر مختلف از این دروس را می بینید:

 


توی این پک فوق العاده، استاد بهزاد سلیمی، نواختن سه تار رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان یک سه تارنواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

شاید به مطالعه این پست علاقمند باشید: نحوه نگهداری از ساز تار و سه تار (همراه با فیلم آموزشی)

لینک دانلود:

دانلود ویدئوهای زیباترین تکنوازی های سه تار حسین علیزاده

در پایان هم پیشنهاد می کنیم که با دانلود آهنگ های تک نوازی سه تار (لطفی،علیزاده،غمگین و…) با آثار ارزشمند هنرمندان معروف ساز سه تار آشنا شوید.

دوستانی که در مورد تکنوازی های سه تار استاد حسین علیزاده سؤالی دارند، می توانند در بخش نظرات سؤالات خود را مطرح کنند تا به آنها پاسخ دهیم.

تار-سه-تار

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست