خانه / مطالب متنوع دیگر / 10 کلیپ شاد و زیبای نی انبان (نی همبون)
نی-انبان01

10 کلیپ شاد و زیبای نی انبان (نی همبون)

تئوری-موسیقی

در مطلب قبلی با 10 درس مهم و کاربردی آموزش نی انبان بندری (نی همبون) در خدمت شما بودیم. در این پست کلیپهای بسیار زیبا از نحوه نواختن نی انبان را برای شما تهیه کرده ایم که برای دانلود رایگان در اختیارتان قرار می دهیم. این ویدئوها بصورت گلچین شده از بهترین و کاربردی ترین نواخت های ساز نی انبان  انتخاب شده است. امیدواریم که این ویدئوها را ببینید و لذت ببرید.

مقدمه:

حتما تاکنون در مجالس عروسی ساز نی انبان را دیده اید و تا حدودی با آن آشنایی دارید و می دانید که نی‌انبان یکی از سازهای شاد است. این ساز بادی بدون انقطاع نواخته می شود و از دو قسمت ساخته شده است. قسمت اول كه نقش منبع باد را دارد و قسمت دوم دسته نی‌انبان است كه در واقع تولید و تغییر صدا از این ناحیه است. نی‌انبان سازی‌است تشكیل‌شده از دو قسمت كلی. انبان (مشك) و نی در قسمت اول یعنی انبان، یك دهنی وجود دارد كه درواقع ورودی هواست. دهنی طوری طراحی شده كه هوای خارج‌شده از دهان پس از دمیدن به انبان، دیگر باز نمی‌گردد و در حكم یك شیر یك‌طرفه عمل می‌كند. با تماشای کلیپهایی که در ادامه لینک دانلود آنها را قرار داده ایم می توانیدضمن الگوبرداری از نوازندگی این استادان بصورت حرفه ای و زیبا نی انبان بنوازید.


نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، دارای کیفیت بالاتری می باشند):

مطالعه این پست را از دست ندهید: ۱۰ نکته مهم و کاربردی برای نواختن ساز ساکسیفون که باید بدانید

لینک دانلود :

⇓  دانلود  کلیپ های شاد و زیبای نی انبان (نی همبون)

و حالا در سایت سازی ها تصاویر مختلف از این دروس را می بینید:

همچنین بخوانید: هارمونیکا چیست؟ از کجا با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

اگر هم در مورد محتوای این ویدئوهای آموزشی سؤال و ایرادی داشتی در بخش نظرات سؤالاتتان را از ما بپرسید و پاسخ آنها را دریافت کنید.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست