خانه / آموزش گیتار به زبان ساده / آموزش تصویری گیتار / معرفی 10 وب سایت برتر برای یادگیری نواختن گیتار (آنلاین و رایگان)
Judas-Priest

معرفی 10 وب سایت برتر برای یادگیری نواختن گیتار (آنلاین و رایگان)

آموزش گیتار

این که بهترین وب سایت برای یادگیری آنلاین گیتار کدام است؟ پرسشی است که در ذهن بسیاری از نوازندگان گیتار شکل می گیرد. در این پست با استناد به رای چندین کاربر و وب سایت آکادمی های موسیقی ایالات متحده، 10 وب سایت برتر برای یادگیری رایگان گیتار نوازی را به شما معرفی می کنیم.

با رشد و توسعه ی اینترنت مردم با روش های جدید برای ایجاد و ترویج ابزارهای آموزش آنلاین مواجه شدند. در گذشته اگر کسی قصد داشت نواختن گیتار را فرابگیرد، ا محدود به درسهای شخصی، ویدئو و کتابها بود، اگر گیتاریست های مبتدی میخواستند یاد بگیرند چگونه یک آهنگ پیچیده را بنوازند مجبود بودند، آهنگ را روی یک سی دی یا نوار با سرعت نرمال بارها و بارها گوش دهند تا یک تکنوازی ( blistriny) آهنگ زمینه ای که در موسیقی جاز وجود دارد که پشت سر هم تکرار میشود را فرا بگیرندnoty rilf مقاله بعد از آگهی ادامه پیدا میکند.

اکنون برخی وب‌سایت ها به نوازندگان این امکان را میدهند که یک ترک گیتار را مجزا کنند،یک قسمت خاص و مشکل را اجرا کنند،آنرا کوتا و کند کنند و دوباره بنوازند. این لیست بررسی ۱۰ وب‌سایت برتر برای یادگیری گیتاراست.

website-icon-18   shred academy 10

تنها یکی از وب‌سایت هایی است ک کاملا به گیتار های متال اختصاص داده شده است. اجزای اصلی آن ویدئو هایی روی تکنیک های مختلف متال می باشد،مانند: پنج صدای پیشرفته ضربه های دودستی،حرکت جارو شکل )از بالا به پائین( و…. آکادمی شرد همچنین ویدئو هایی از چگونگی کوک کردن گیتار با سیستم ترسولورزفلوید پیشنهاد میدهد که خود را بیازمایندویا روی موضوع

 


گیتار-min

توی این پک های فوق العاده، نواختن هر نوع گیتاری رو از ابتدا جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان گیتار نواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

خاصی مهارتهایی را کسب کنند. فراتر از همه اینها این سایت مربیانی آماده میکند که در همه ی زمینه های هوی متال خبره هستند.

website-icon-18   Music Rader 9

Music Rader موزیک رادار یک وب سایت است که شامل نکات و درس هایی برای علاقه مندان به فراگیری نواختن گیتار است. کانال سایت یوتیوب هزاران ویدئو دارد که نشان میدهد چگونه موسیقی را در ژانرهای مختلف بنوازد. باشماری از راکر های برتر که نکاتی را آموزش میدهند و یا درباره ی انتخاب های مختلف شان بحث میکنند. علاوه بر درسهای گیتار وب‌سایت همچنین دیدگاهایی برای دیگر ادوات موسیقی مانند; درام طبل کیبورد رانیز فراهم میسازد. برخی از موزیک ویدئو های اخیرMusic Rader صحبت ها و نکاتی از فرانک ترنر، آهنگ Winy dogs ازبیلی شنان و Tastment آهنگ از الکس اسکولینگ را پوشش داد.

website-icon-18    Dolphin Street   8

یک کانال گسترده در یوتبوب Dolphin Street است که مجموعه ی عظیمی از ویدئوهای آموزشی را عرضه می کند. ویدئو های این سایت بیشتر روی تئوری موسیقی متمرکز هستند. موضاعاتی مانند; میزان و رتبه های کمینه و بیشینه و بدیهه سازی را پوشش میدهد. همچنین آهنگ های راحت و جالبی دارد که بچه ها میتوانند یادبگیرند و با آنها تمرین کنند.

Dolphin Stree دیدگاه های مختلف عالی را نشان میدهد و به بازدیدکنندگان این شانس را میدهد که یادبگیرند چه نوع گیتارهایی چه صداهایی میدهند.

نکته مهم! حتما این مقالات و ویدیوهای ما در مورد آموزش گیتار را ببینید!

website-icon-18   Jammit 7

یکی از خوشایند ترین وب سایت ها در ۱۰ وب‌سایت برتر برای فراگیری گیتار، jammit است. این سایت آهنگ هایی از برخی معروف ترین باند های جهان را پوشش میدهد. این سایت به اعضایش اجازه میدهد با هرکس از جراس پرسیت تا دریم تیتر بنوازد. این آهنگ ها از قطعه کارهای اصلی ساخته شده اند و کاربران میتوانند به تنهایی هرقسمت از آهنگ را کوتاه کنند یا آهسته و کند کنند و دوباره بخوانند. این باعث میشود که یادگیری این تک نوازی آسانتر شود. حتی یک لاین ۶ اسبابی وجود دارد که به آن sonic point گفته میشود که به کاربران اجازه میدهد که مستقیما به برق وصل شوند و صدایی درست شبیه گیتارهای واقعی تولید میکنند.

website-icon-18   6 Justin guitar

justin guitar یک وب‌سایت رایگان است که برای آموزش گیتار نواختن به مردم وقف شده است. اساس کار این سایت اضافه کردن 3 درس در یک هفته است. همچنین این سایت یک بخشی را تدارک دیده است. جایی که کاربران میتوانند صفحاتی را دانلود کنند که به آنها اجازه میدهد علائم موسیقی وکتاب های آکورد خودشان را داشته باشند علاوه براین مصاحبات زیادی با اسطوره های گیتار مانند; استیو وای دراین سایت قرار داده شده است. این سایت راهنمایی هایی نیز برای آموزش شنیداری دارد. مزید آلات و حتی رکورد های justin guitar برای همه رایگان می باشد.

با این بسته های آموزشی فوق العاده، بدون نیاز به کلاس، یک گیتار نواز حرفه ای شوید!

website-icon-18   Bobby Crispy 5

یکی از بهترین مکانها برای یادگیری نواختن گیتار you Tube است و Bobby Grispy یکی از بهترین کانال های یوتیوب دردسترس یرای نوازندگات با انگیزه گیتار را دارد.

ویدئو های آن حتی شامل علائم موسیقی است برای اینکه آموزش گیتار را راحت تر کند او هزاران آهنگ مختلف را پوشش میدهد. شامل: هوی متال های کلاسیک مانند; Metalicals master’s of puppets, fade to black . اوهمچنین چگونگی نواختن آهنگهای کلاسیک مانند مجموعه ی کاملی از آهنگ های beatles را پوشش میدهد. اوحتی از تیم جنگ های ستاره ای نیز فراتر میرود. کانال های گسترده ی یوتیوب به بخش های مختلفی تقسیم میشود که این کار باعث میشود مردم راحت تر بفهمند که دقیقا چه چیزی میخواهند یادبگیرند. نگاهی به درس Bobby Grispy روی آهنگ Fade to black (محو شدن به سمت سیاهی ) متالیک بیندازید.

website-icon-18   4 Guitar lessons

Guitar Lessons یکی از بزرگترین مجموعه های ویدئوهای ابزاری دردسترس آنلاین است و بهترین بخش آن این است که دیدن آنها رایگان است. بخش مبتدی بیشتر تکنیک های اساسی را پوشش میدهد. باچگونگی نگه داشتن گیتار شروع میشود و سپس با درسهایی درباره ی اینکه چگونه گیتار را باگوش خود تنظیم کنید و چگونه گیتار را با پدال کوک کنید و همچنین درسهایی دارد که برای گیتاریست های حرفه ای مناسب است با ژانرهای مختلف موسیقی. این وب‌سایت ترک های موسیقی دارد که به مردم این تواتایی را میدهد که باهمراهی طبل یا یک بند کامل بنوازد. یک گیتار متال جاز را در پایین مشاهده کنید.

website-icon-18   3 Guitar World

Gitar World سایتی که به گیتاریست ها کمک میکند که آهنگ های قدیمی را یاد بگیرند. آنها درس و علائم موسیقی را در مجلات شان ارائه میدهند. آنها ویدئوهایی موازی با درسهایشان در کانال یوتیوب دارند. این ویدئوها دربر دارنده ی نگاه اختصاصی محبوب ترین گیتاریست ها به نوازندگی هایشان دارد. این یک روش عالی برای گیتاریست هاست که بدانند و اطمینان پیدا کنند که آنها آهنگ های مورد علاقه شان را به درستی فراگرفته اند. کانال یوتیوب Guitar World همچنین شامل درسهایی روی تئوری موسیقی و تکنیک هایش دارد. در زیر ببینید که Steel Panther (پانچ فولادی )چه درسهایی ازStachel (کیف مدرسه) گیتارسیت می آموزد.

website-icon-18  Jam play 2

این سایت قطعا استحقاق داشتن چنین جایگاهی دربین ۱۰ سایت برتر یادگیری نواختن پیانو دارد. این سایت هزاران ساعت ویدئوی درسی که همه ی ژانر ها و اسلوب هارا پوشش میدهد را دراختیار میگذارد. ویدئو های اختصاصی از نواختن گیتار مربیان و درسهای آنها. Jam play یک لیست بلند بالایی از مربیان معروف مانند استیو استونز از گرو Billy aden (بیلی آدن) ، مایک موشاک از گروه Staind ،تراویس میگل از گروه Atreyu ، نیک کانتانیز از انجمن Black lable , …را دارد. این سایت همچنین گفتگو های زنده ای با مربیان مهیا نموده است که به نوازندگان باانگیزه این شانس را میدهد که به سوال های خاص آنها جواب دهند

website-icon-18  Artist Works Guitar Campus 1

درسهای Artist Worker انواع گسترده ای از مهارتهای موسیقی از صدا و آواز و صدای بم گرفته تا صدای طبل….و این باید برترین وب‌سایت یادگیری گیتار باشد. آنها در کتلج های گیتارشان یک مسیری از سبک های موزیک شامل Blue Grass ، metal ، flat picking ، dobro را پوشش میدهد. آنها شش مربی عالی دارند که درسهای ویدئویی را آموزش میدهند،از جمله اسطوره Shredding پائولو گیلبرت( سبک نواختن گیتار صداهای شلتر و پیچیده). این سایت نه تنها برای کسانی که میخواهند shred (نواختن گیتار برکی با سبک خاص)شوند بلکه برای آنهایی که میخواهند افق های موسیقیایی خودرا باانواع خاصی از موزیک گسترش بدهند نیز مناسب است.

گیتار

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست