خانه / آموزش اصولی پیانو (رایگان) / 4 تا از بهترین اساتید پیانو در تهران کدامند؟
Learn-Piano

4 تا از بهترین اساتید پیانو در تهران کدامند؟

پیانو

در ادامه آموزش های کاربردی پیانو در این مطلب 4 استاد خوب در زمینه آموزش پیانو در تهران را به شما معرفی می کنیم. منظور از استاد خوب فقط سطح سواد و دانش نوازندگی پیانو نیست، استاد باید خوش اخلاق، صبور و دارای یک متد آموزشی گیرا و اصولی باشد و این موضوعات نیز جزو معیارهای مهم هستند.

یادگیری بدون کمک مربی

یادگیری نواختن پیانو با کمک یک مربی بهترین روش ممکن است. یک مربی یادگیری این ساز را به روش های زیر آسان تر می کند:

  • ایجاد عادات خوب: بخش بزرگی از نوازندگی پیانو با یادگیری موقعیت مناسب بدن و دست ها و حرکت انگشتان در ارتباط است. اگرچه یادگیری به کمک یک مربی الزاما تضمین نمی کند که شما به یک پیانیست ماهر تبدیل شوید، اما مطمئنا از شکل گیری عادات بد و نادرست که ترک آنها سخت خواهد بود جلوگیری می کند.
  • تصحیح: پیانو باید در حجم ، ریتم و سرعت مناسب اجرا شود. همچنین اگر حرکت انگشتان و حرکت صحیح دست را بدانید، نواختن برایتان ساده تر خواهد شد. بدون کمک یک مربی خصوصی نمی توانید اشتباهاتتان را تشخیص دهید و اصلاح کنید. این بازخورد چیزی نیست که بتوانید از یک کتاب درسی دریافت کنید و البته برای پیشرفت به سطح بعدی الزامی است.
  • تهیه مطالب آموزشی: اگر در خواندن موسیقی و یا درک سایر قسمت های تئوری مشکل دارید، به تمرین بیشتر نیاز خواهید داشت. یک مربی خصوصی می تواند نقاط ضعف شما را تشخیص دهد و تمرینات اضافی را برای کمک به بهبود آنها توصیه کند. بدون کمک یک مربی، ممکن است خیلی بیشتر از حد لازم با تئوری موسیقی درگیر شوید.
  • ایجاد احساس مسئولیت: برای اینکه بتوانید به اهداف خود برسید به کسی نیاز دارید که شما را کنترل کند. در یادگیری پیانو، این شخص کسی نیست جز یک مربی خصوصی. مربی شما انتظارات معینی از شما خواهد داشت و شما را در قبال آنها پاسخگو می کند.

عدم تمایل به تمرین

یادگیری پیانو سخت است؟ خوب، این مسئله به این بستگی دارد که شما چقدر تمایل به تمرین داشته باشید! اگر فقط یک یا دو بار در هفته تمرین کنید، احتمالاً با سرعت مورد نظر پیشرفت نخواهید کرد. اگر قرار نیست بین جلسات آموزشی تمرین داشته باشید، استخدام مربی کار بیهوده ای است.

به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید حداقل 30 دقیقه در روز تمرین کنید. اگر می خواهید هر هفته پیشرفت کنید، باید زمان بگذارید.

 


پیانو آموزش

توی این پک فوق العاده، استاد الینا جبل عملی، نواختن پیانو رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان یک پیانیست حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

حتما بخوانید: آموزش 15 ترفند بسیار کاربردی برای شروع یادگیری پیانو بصورت اصولی

نداشتن پیش زمینه موسیقی

اگر تجربه موسیقی قبلی نداشته باشید، یادگیری پیانو غیرممکن نخواهد بود اما باید انتظار داشته باشید که در شروع کار کمی بیشتر برای یادگیری اصول خواندن موسیقی وقت بگذارید. به هر حال، هر کسی باید از جایی شروع کند! صبور، متمرکز و مثبت باشید!

و اما بهترین اساتید پیانو از نظر ما

۱- استاد پویان آزاده

استاد پویان آزاده

 

یکی از بهترین و با اخلاق ترین اساتید آموزش پیانو در تهران پویان آزاده می باشد. پویان آزاده دارای دکترای آموزش پیانو از دانشگاه مارتین لوتر آلمان و عضو هیات علمی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران است و در گروه ها و جشنواره های مختلفی نواخته است. کلاس های آموزشی این استاد هم در حال حاضر در انستیتوی پیانو پویان برگزار می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد این استاد

2- استاد آرمینه آبوویان

استاد آرمینه آبوویان

استادی خوش اخلاق و باتجربه کافی در زمینه آموزش پیانو! پس از به اتمام رساندن دوره 11 ساله مدرسه ، وارد دانشگاه ملی موسیقی ارمنستان ( کنسرواتوار کومیتاس) شده و به صورت همزمان وارد گروه ویولونیست های رادیو و تلویزیون ایروان به رهبری پروفسور گئورک آجمیان شدند که هفته ای یک بار اجرای زنده از رادیو و تلویزیون داشتند. این گروه کنسرت های متعددی در کشورهای مختلف برگزار می کردند.

اطلاعات بیشتر در مورد این استاد

3- استاد سعید خیرخواه

saeed_kheirkhah

در زمینه اساتید پیانو نباید از اساتید جوان تر هم غافل شد. سعید خیرخواه موسیقی را از 13 سالگی با ساز ارگ آغاز کرد. پس از آن زیر نظر کلارا بوکوچوا و آلکس هاوانسیان پیانو را ادامه داد. وی تئوری موسیقی و مبانی آهنگسازی را زیر نظر مصطفی پورتراب، نادر مشایخی، و مارینا آغابیکیان فرا گرفت. در زمینه نوازندگی پاپ با گروه های متعددی همکاری داشته است و هم اکنون در آموزشگاه موسیقی پارت مشغول تدریس پیانو هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد این استاد

4- استاد کامیاب بهرودی

بهرودی-استاد پیانو

 

از اساتید جوان که کار تدریس پیانو را به خوبی مسلط است. موسیقی را از سن ۶ سالگی نزد پیمان مدنی با فراگیری ساز پیانو آغاز کرد. سپس وارد هنرستان عالی موسیقی شد و زیر نظر استاد علیرضا دریاری به نوازندگی پیانو ادامه داد و در سال ۱۳۹۲ فارغ التحصیل شد. وی همچنین رسیتال ها و کنسرت های متعددی در فرهنگسرای نیاوران، فرهنگسرای ارسباران، تالار رودکی و نیز تالار وحدت داشته است و در حال حاضر در آموزشگاه موسیقی رسانه هنر مشغول تدریس هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد این استاد

حتما بخوانید: نکات اساسی برای شروع و پیشرفت سریع در نواختن پیانو

اگر تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید لطفا رزومه خود را به ایمیل یا شماره تماس ما ارسال کنید. قطعا اساتید پیانو باتجربه و عالی در تهران کم نیستند، اگر شما هم استاد خوبی در زمینه پیانو می شناسید یا هرگونه سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

پیانو

حتما بخوانید!

24 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام لطفا استاد علی مرعشی رو به لیستتون اضافه کنید

    پاسخ
  • با عرض سلام و خسته نباشید کسی استاد پیانو به نام احسان کوپایه رو میشناسه،،،؟

    پاسخ
  • سیروس شاهرخی
    مهر 21, 1397 8:04 ب.ظ

    سلام آقای فخرالدینی از مربیان خوش اخلاق و محترم هستند و بیان مطالبشان مناسب است . علاوه بر مهارت عالی در اجرای قطعات سطح معلومات علمی ایشان و تجربه ی نوازندگی شان بسیار خوب است . با تشکر

    پاسخ
  • سلام‌ پس اقای سامان احتشامی چی ؟

    پاسخ
  • نوازنده پیانو فقط سه نفر1-استاد سیاوش قمیشی2-استاد بابک بیات3-استاد صادق نوجوکی ولی در کل فقط سیاوش قمیشی سلطان پیانو اینایی که گفتی انگشت کوچیکه اینایی که گفتم مخصوصا سیاوش قمیشی نمیشن

    پاسخ
  • خود من از بچگى با چند تا از استادهاى پيانو كار كردم و بعد كه دكتر آزاده اومدن ايران كلاس هاى ايشون رو ثبت نام كردم واقعا راضى هستم خيلى پيشرفت داشتم تو اين يك سال اخير

    پاسخ
    • سلام عزیز منم بک مشتاق یادگیری پیانو هستم .میشه لطف کنین شماره تماس یا اینستا یا هر راه ارتباطی با استاد آزاده به من ارسال کنین🙏

      پاسخ
  • سلام استادحسین مرادی به نظرم فوق العاده اخلاق حرفه ای دارندودرنواختن پیانو فوق حرفه ای هستندودرحال حاضردرهردوهتل اسپیناس مشغول به کاردرزمینه موسیقی هستندصدای فوق العاده دلنشینی هم دارند که درهنگام نواختن پیانوگاهی هم آوازمیخوانند باتشکر

    پاسخ
  • مهدی اردکانی
    تیر 4, 1399 5:29 ب.ظ

    برای یادگیری هارمونی و آهنگسازی بهترین استاد تا جایی که میدونم استاد کیان بزرگمهری هست که فکر میکنم تو یه موسسه سمت قیطریه تدریس میکنن .فقط اگه چند تا از کتابها یا ویدویهای آموزشیشون رو ببینین متوجه میشین که تو این رشته چقدر با معلومات هستن

    پاسخ
  • سلام ممکنه تلفن یا آدرسی از آموزشگاهی که استاد هماوران تدریس میکنند بنویسید؟ من برای کلاسهای آهنگسازی و فرم شناسی میخوام برم پیششون، هرجا گشتم پیداشون نکردم، ممنون میشم

    پاسخ
  • یاسمن ایزدی خواه
    مرداد 29, 1399 1:31 ب.ظ

    استاد کیمیا محمدی که از اساتید محترم دانشگاه هنر و هنرستان موسیقی دختران هستن هم باید در لیست قرار بگیرن.

    پاسخ
    • سمیه عباسیان
      مرداد 10, 1402 4:59 ب.ظ

      ولی از لحاظ اخلاقی، اخلاق تند خودخواهانه ای دارند. این مورد را همه ی شاگردانش وکسانی که با ایشان برخورد داشته اند اذعان دارند. جای بسی تاسف است کسی که دستی در موسیقی دارد اخلاق تندی داشته باشد.

      پاسخ
  • سلام ، یکی استاد هایی که در تهران پیانو آموزش میدن استاد محمداف هستند
    متد ایشان بسیار عالیه و فن بیان خیلی خوبی دارن
    امیدوارم که همیشه سلامت و موفق باشند

    پاسخ
  • سلام.
    فکر می کنم در معرفی اساتید برتر پیانو ایران باید تجدید نظر شود، لطفا از متخصصین این رشته برای معرفی اساتید برتر راهنمایی بگیرید.

    من از کودکی نوازندگی پیانو را شروع کرده ام.
    این رشته را بعنوان حرفه اصلی انتخاب کرده ام و هم اکنون مشغول تدریس پیانو هستم.

    از زمانیکه استاد بابک پاکزاد از اتریش برگشته اند در دانشگاه با ایشان آشنا شده ام و برای آشنایی با روش تدریس با ایشان شروع بکار کرده ام.
    مهارت نوازندگی، تدریس و آشنایی به علوم موسیقی ایشان در مقایسه با دیگر اساتید بی همتاست.
    خیلی از مدرسین پیانو برای اینکه با روش تدریس ایشان آشنا شوند با ایشان کار می کنند.
    ایشان را برای افراد با استعداد و جدی و کسانی که می خواهند حرفه تدریس پیانو را بیاموزند توصیه می کنم.
    با تشکر

    پاسخ
    • سلام عزیز منم بک مشتاق یادگیری پیانو هستم .میشه لطف کنین شماره تماس یا اینستا یا هر راه ارتباطی با استاد پاکزاد به من ارسال کنین🙏

      پاسخ
  • درود آموزشگاه آوای هیوا در فلکه دوم صادقیه خیلی خوب هستش من کلاس استاد پیر جانی برای صدا سازی و خانم برزگر برای پیانو میرم خیلی عالی با متد خوب هستش و بسیار پیشرفت کردم

    پاسخ
  • حسین پورسیفی
    شهریور 23, 1400 12:06 ب.ظ

    با سلام خدمت همه دوستان. من به دنبال استادی هستم که واقعا کار تدریس پیانو رو دوست داشته باشه و اینکار رو با علاقه انجام بده. استادی که آدم کنارش حس خوب پیانو زدن و مشتاق شدن برای تمرین بیشتر رو تجربه کنه. اگه چنین کسی رو می شناسین به بنده معرفی کنین

    پاسخ
  • دوستان کسی آموزشگاه موسیقی درجه یک برای پیانو و ویولن اطراف پونک میتونه معرفی کنه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست