خانه / فیلم / 11 تا از بهترین فیلم های عاشقانه 2021+ لینک دانلود
فیلم های عاشقانه

11 تا از بهترین فیلم های عاشقانه 2021+ لینک دانلود

معمولا فیلم عاشقانه خوب به سختی پیدا می شود. این ژانر اگر خوب به آن پرداخته نشود، به راحتی به کلیشه یا موضوعی غیررواقعی تبدیل می شود و حتی ممکن است ناخواسته الگویی برای شکل گیری روابط سمی باشد. البته برخی از بهترین فیلم‌ های عاشقانه تمام دوران یعنی تایتانیک و کوه بروکبک و حتی کازابلانکا با به تصویر کشیدن حال و هوای عاشقانه نشان دادند که این ژانر می ‌تواند فیلم هایی را معرفی کند که بینندگان عاشق آن شوند و برای همیشه در ذهن هایشان بماند. سال 2021 هم خالی از شاهکار های رمانس نبوده، به همین دلیل این مقاله را به معرفی بهترین فیلم های عاشقانه امسال اختصاص داده ایم.

6 نکته درباره فیلم های برتر عاشقانه 2021

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست.
  • لینک دانلود فیلم ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ فیلمی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر فیلمی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید فیلم مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
  • در صفحات دانلود هم نسخه دوبله و هم زیرنویس قرار دارد. اگر باز هم موفق به دانلود زیرنویس نشدید اسم فیلم را در قسمت Search این سایت وارد کنید و به راحتی زیرنویس را دانلود نمایید.
  • هر لینک دانلودی کار نکرد در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود

1- دو نفر از ما (Two of us)

  • ژانر: درام، رمانتیک
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.1/10 ، امتیاز گوگل 73% و امتیاز : 98% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه انجمن سینماگران آمریکا 2021،برنده جایزه جشنواره اولین فیلم اروپا خشم 2020

دو نفر از ما (Two of us)

“دو نفر از ما” چیزی بسیار فراتر از داستان های عاشقانه دبیرستانی است. این فیلم فرانسوی زبان به کارگردانی فیلیپو منگتی، بر زندگی دو زن بازنشسته تمرکز دارد که دهه ‌ها مخفیانه عاشق یکدیگر بوده‌ اند. خانواده ‌های نینا (باربارا سوکووا) و مادلین (مارتین شوالیه) فکر می‌ کنند که آن ها فقط همسایه ‌اند، زیرا تنها دو آپارتمان در طبقه بالای ساختمانشان دارند، اما آن ها مدت ‌ها پیش با هم جور شده اند و در کنار هم به خوشی زندگی می ‌کنند. هنگامی که یک اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ می دهد و یکی از دختران آن ها شروع به کشف حقیقت در مورد این زوج می کند، زندگی مشترک شان به خطر می افتد.

داستان عاشقانه نینا و مادلین به دلیل به تصویر کشیدن یک رابطه طولانی مدت و عاشقانه توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است . Globe and Mail آن را” کاوشی باور نکردنی در مورد معنای عشق ورزیدن و دوست داشتن متقابل” می نامد. منتقدان همچنین بر روی دو بازیگر نقش اول زن تمرکز کرده ‌اند که بدون آن ‌ها این عاشقانه، باورکردنی یا جذاب نخواهد بود. AV کلاب نوشت: “این اولین فیلمی است که سوکووا و شوالیر استعداد شان را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.”

یه لیست جذاب دیگه: بهترین فیلم های عاشقانه 2019

2- ماهی کوچولو (Little fish)

  • ژانر:  علمی _تخیلی،درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.9/10 ، امتیاز گوگل 67% و امتیاز : 91% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی: نامزد دریافت دو جایزه جشنواره Tribeca و leo
  • دانلود

ماهی کوچولو (Little fish)

فیلم ماهی کوچولو به کارگردانی چاد هارتیگان، در زمان پاندمی کرونا ساخته شد. این فیلم در سیاتل یعنی جایی که ساکنان آن مثل سایر نقاط جهان با مشکل التهاب عصبی یا NIA دست و پنجه نرم می کنند، فیلم برداری شده است. این بیماری شایع، بغرنج و به سرعت پیش رونده باعث پاک شدن حافظه افراد می شود. زوج متعهد جود ویلیامز (جک اوکانل) و اِما رایرسون باید با NIA و تأثیراتی که بر گذشته و حال روابط آن ها می گذارد، مقابله کنند.

علیرغم پیش فرض علمی تخیلی این فیلم که معمولا باید بیماری بر کل افراد جامعه تاثیر بگذارد، بیشتر به تأثیر آن بر یک زوج پرداخته شده است. اتفاقا محدود کردن یک مشکل در سطح زندگی دو نفر مورد ستایش قرار گرفته و به نظر منتقدان این فیلم را با ارزش کرده است. Flickering Myth در نقد خود نوشت: “ماهی کوچولو با نزدیک خصوصی کردن وقایع عمدا می ‌تواند از پرداختن به چیز های اضافی فاصله بگیرد و بیشتر روی جنبه عاطفی موضوع تمرکز کند که ارزش بحث دارند.”

علاوه بر این، بازیگران اصلی هر دو به خاطر کارشان برای زنده کردن داستان این زوج مورد تحسین قرار گرفته اند.

3- شکستن سریع (Breaking fast)

  • ژانر: درام
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.4/10 ، امتیاز گوگل 62% و امتیاز : 96 Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی: برنده دو جایزه جشنواره Cambria 2020
  • دانلود

شکستن سریع (Breaking fast)

تا این جای لیست، به معرفی درام های عاشقانه پرداخته ایم، اما ” شکستن سریع ” یک کمدی رمانتیک است. این فیلم به کارگردانی مایک مسلم داستان مردی است که در غرب هالیوود کالیفرنیا زندگی می کند. شخصیت اصلی ما، مو (حاز سلیمان)، یک مسلمان معتقد است که هنوز با آخرین شکست عشقی اش دست و پنجه نرم می ‌کند اما در همین اثنا با کال (مایکل کسیدی)، مرد سفید پوستی که ظاهرا شباهت زیادی با او دارد، آشنا می شود. کال کم کم در افطار های ماه رمضان به او ملحق می شود و این دو ارتباط نزدیکی با هم برقرار می کنند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر فیلم، سریال یا انیمیشنی رو بدون زیرنویس متوجه شو! با یادگیری یک زبان در 80 روز همه رو انگشت به دهان کن!


 

” شکستن سریع ” مثل تمام کمدی های عاشقانه سبک و سیاقی دارد که برای مخاطب آشنا است. لس آنجلس تایمز از نظر جایگاه این فیلم در این ژانر می نویسد: “دیدگاه صریح و صمیمانه مسلم نسبت به مسائل عشقی، مذهبی ، خانوادگی و فرهنگی این فیلم را متمایز می کند.”

بهترین فیلم های تاریخی در 30 سال اخیر

4- آمادگی برای با هم بودن برای مدتی نامعلوم (Preparations to be together for an unknow period of time)

  • ژانر: درام، عاشقانه
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.6/10 ، امتیاز گوگل 75% و امتیاز : 88% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  برنده جایزه جشنواره بین المللی شیکاگو 2020،برنده جایزه پرتقال طلایی آنتالیا
  • دانلود

آمادگی برای با هم بودن برای مدتی نامعلوم (Preparations to be together for an unknow period of time)

“آمادگی برای با هم بودن برای مدتی نامعلوم” فیلمی مجارستانی و ساخته کارگردان لیلی هوروات است که حول زندگی مارتا ویزی (ناتاسا استورک)، جراح مغز و اعصاب که بعد از دو دهه کار در ایالات متحده به شهر خود بوداپست بازمی‌گردد، تمرکز دارد . بینندگان به سرعت متوجه می ‌شوند که او وقتی در ایالات متحده بود، با یک پزشک مجارستانی، یانوس درکسلر (ویکتور بودو) آشنا شده و قرار می گذارد که بعد از بازگشت مارتا یکدگیر را ببینند که یانوس سر قرار حاضر نمی‌ شود. هنگامی که مارتا در بیمارستانی که در آن کار می کند با او در مورد این موضوع بحث می کند، یانوس ادعا می کند که هیچوقت مارتا را ندیده است.

راز آلود کردن این عشق یک طرفه مایه عاطفی فیلم را بیشتر می کند. رسانه‌ هایی مثل لس ‌آنجلس تایمز توجه شان را معطوف به هوروات کارگردان و برخورد او با رابطه‌ی پر مخاطره‌ زوج اصلی داستان کردند و دراین باره نوشتند: “هوروت، رابطه بین مارتا و یانوس را طوری به تصویر می کشد که مرز ها را رعایت می کنند اما گاهی به آرامی فاصله بین شان از بین می رود.”

منتقدان احساسات متفاوتی در مورد رازگشایی پایان داستان دارند، برخی هم ادعا می ‌کنند که از آن رضایت کافی ندارند. بینندگان باید خودشان ببینند که آیا پایان آن طور که باید ؛ بوده است یا خیر.

5- چهره مسخره (Funny face)

  • ژانر:  درام،رمانتیک
  • امتیازها: امتیاز imdb 5.4/10 ، امتیاز گوگل 62% و امتیاز : 73% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی:  نامزد دو جشنواره فیلم آمریکایی و جشنواره بین المللی برلین
  • دانلود

چهره مسخره (Funny face)

” چهره مسخره ” تیم ساتون، زاما (دلا مسکینیار) زن مسلمان جوانی را معرفی می‌کند که از خانواده ستمگر عمه و عمویش فرار می‌کند و هیچ تصوری از این که چه طور تنها به زندگی اش ادامه بدهد ندارد. او خیلی زود با سائول (Cosmo Jarvis) مرد جوانی آشنا می شود که سرگرمی مورد علاقه اش پوشیدن ماسک و انتقام گرفتن از مشاور املاکی است که پدربزرگ و مادربزرگ و سایر ساکنان ساختمان شان را بیرون کرده تا یک برج بلند مجلل بسازند. آن ها فورا جذب یکدیگر شده و در میان درگیری های شخصی شان عاشق هم می شوند.

اجماع عمومی این است که اگر چه به حواشی اجتماعی فیلم به اندازه ‌ای که باید پرداخته نشده، اما داستان در جنبه‌ های دیگر، از جمله رابطه بین این دو سوژه، موفق است.

یه لیست خفن: بهترین فیلم های عاشقانه خارجی: 40 فیلم رمانتیک برتر

6- ابرنواختر (Supernova)

  • ژانر:  درام، عاشقانه
  • امتیازها: امتیاز imdb 6.9/10 ، امتیاز گوگل 81% و امتیاز 89:% Rotten Tomatoes
  • جوایز دریافتی: برنده جایزه AARP 2021 ، نامزده جایزه جشنواره بین المللی FEST 2021
  • دانلود

ابرنواختر (Supernova)

“ابرنواختر” به کارگردانی هری مک کوئین، داستان زوجی است که یکی از آن ها با مشکل زوال عقل رو به رو است. سام (کالین فرث) و تاکر (استنلی توچی) که 20 سال است معشوقه هم هستند، تصمیم می‌گیرند که برای بازدید از خانواده، دوستان و مکان ‌های خاطره انگیزشان به سراسر انگلستان سفر کنند. تاکر اخیرا مبتلا به زوال عقل زودرس شده است و همین امر کنار هم بودن آن ها را به امری حیاتی تبدیل می کند.

موفقیت این فیلم که حول زندگی طولانی مدت یک زوج در کنار هم می چرخد، خیلی به بازی خوب دو بازیگر اصلی متکی است. بازی فرث و توچی واقعا مورد تحسین قرار گرفته است. رولینگ استون در این باره نوشت: “این فیلم بخش زیادی از قدرتش را مدیون بازیگرانش است، بازیگرانی که برای ایفای نقش دو معشوقه قدیمی بیش از حد خوب هستند.”

فیلم نامه هم مورد تحسین قرار گرفته است و منتقدان صمیمیت و اصالت آن را تحسین می کنند . البته اگر می خواهید روایتی صمیمی و تکان دهنده از گذشته و آینده نا مشخص یک زوج بشنوید، این فیلم را تماشا نکنید.

7- اتاق بوسه 3 (The kissing booth 3)

  • ژانر:  عاشقانه ،کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 4.7/10 ، امتیاز گوگل 68% و امتیاز : 25% Rotten Tomatoes
  • دانلود

اتاق بوسه 3 (The kissing booth 3)

این فیلم که به تازگی اکران شده است، سومین و آخرین قسمت از این فیلم عاشقانه است. جریان داستان حول خانه ساحلی خانواده لی و نوح می چرخد. آن ها قبل از این که اِل مجبور شود تصمیم بگیرد که کجا قرار است به مدرسه برود، آخرین تابستان شان را در اینجا با هم سپری می‌کنند.

بهترین فیلم های فانتزی دنیا تا 2021

8- او همه چیز تمام است (He’s all that)

  • ژانر:  عاشقانه ،کمدی
  • امتیازها: امتیاز imdb 4.3/10 ، امتیاز گوگل 67% و امتیاز : 31% Rotten Tomatoes
  • دانلود

او همه چیز تمام است (He’s all that)

در این فیلم بازیگرانی مثل ادیسون ری، ستاره تیکی تاکی هنرنمایی خواهد کرد. این اولین بازی او در نسخه باز سازی شده “She’s all that” سال 1999 است. هنوز تریلر کاملی از آن منتشر نشده است، اما می توانید انتظار داستانی مشابه نسخه اصلی منتهی با حال و هوای 2021 را داشته باشید.

9-داستان وست ساید (West side story)

  • ژانر:  عاشقانه ،موزیکال
  • جوایز دریافتی: نامزد دریافت Queerties 2021
  • دانلود

داستان وست ساید (West side story)

این فیلم هم نسخه بازسازی شده ای از یک فیلم موزیکال کلاسیک استیون اسپیلبرگ در سال 1957به همین نام است؛ که برداشتی از داستان رومئو و ژولیت بوده است . در این داستان الگورت و زگلر در نقش های تونی و ماریا بازی می کنند. ریتا مورنو هم که در فیلم سینمایی اقتباسی کلاسیک 1961 نقش بهترین دوست ماریا یعنی آنیتا را بازی کرد، در نسخه 2021 در نقش والنتینا ظاهر خواهد شد که رئیس تونی در یک داروخانه است.

16 تا از بهترین فیلم های عاشقانه 2020

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست