خانه / آموزش سنتور (گام به گام) / کتاب های برتر آموزش سنتور / دانلود رایگان کتاب آموزش سنتور فرامرز پایور با بهترین کیفیت (pdf)
استاد-پایور1

دانلود رایگان کتاب آموزش سنتور فرامرز پایور با بهترین کیفیت (pdf)

سنتور

در این مقاله تصمیم داریم تا کتاب آموزش سنتور فرامرز پایور را که در قالب فایل pdf می باشد برای شما علاقمندان به اشتراک بگذاریم تا ضمن فراگیری آموزشهای این استاد گرانقدر لذت سنتور نوازی را به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید. پس چنانچه شما هم تمایل به یادگیری این موسیقی دلنواز دارید پیشنهاد می کنیم حتماً این کتاب را دانلود کرده و دستورات آنرا بکار گیرید.

مقدمه:

یکی از اساتید برجستهٔ موسیقی ایرانی که در زمینه آهنگ‌سازی، تدریس و نوازندگی سنتور فعالیت داشته استاد فرامرز پایور می باشند. وی نخستین آهنگ‌سازی بودند که ساز  سنتور را تخصصی می نواخت و در حدود 45 سال فعالیتی که در این زمینه داشت توانست آموزش های ارزنده ای را به شاگردان و هنرجویانش ارائه دهد. هم اکنون نیز در آموزشگاه های مختلفی سبک نوازندگی استاد فرامرز پایور آموزش داده می شود. در ادامه می توانید کتاب دستور سنتورنوازی این استاد را بصورت رایگان دانلود کنید.

ویدئوی سنتور نوازی استاد فرامرز پایور:

 

پست مشابه: دانلود 2تا از بهترین نرم افزارهای آموزش سنتور (موبایل+کامپیوتر)


  لینک دانلود کتاب دستور سنتور نوازی استاد فرامرز پایور

این کتاب دستور سنتورنوازی را از ابتدا تا پیشرفته دنبال مي نمايد و بدون نياز به معلم شما را تا حدی كه برای نواختن قطعات سنتور مشكلي نداشته باشيد همراهی می نمايد. با استفاده از اين محصول می توانيد به آسانی نواختن اين ساز اصيل و خوش نوا را یاد بگیرید و لحظات به یاد ماندنی را با نوازندگی این ساز در کنار دیگران صید کنید.

 


سنتور

توی این پک فوق العاده، استاد علیرضا عبدالهی، سنتورنوازی رو از ابتدا جوری یادت میده که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان سنتور نواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

همچنین شما می توانید آموزش نت خوانی در سنتور (برای مبتدی ها) را در سایت https://saziha.ir تجربه کنید. اگر هم سؤالی در این خصوص دارید در بخش نظرات مطرح نمایید تا به آنها پاسخ دهیم.

سنتور

حتما بخوانید!

10 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست