خانه / مطالب متنوع دیگر / 5 نشانه ساده که مشخص می کند در دنیای موسیقی موفق خواهید شد
آموزش موسیقی

5 نشانه ساده که مشخص می کند در دنیای موسیقی موفق خواهید شد

تئوری-موسیقی

تسلط روی دستگاههای موسیقی، ساده نیست و با فراز و نشیب‌های زیادی همراه است. ریک بارکر (مدیر سابق تیلور سوئیفت) پسری را به خاطر می‌آورد که سابقه جرم جنسی داشت و روی توئیتر با جوانان 11 تا 12 ساله در مورد موسیقی صحبت می‌کرد.

مراقب افرادیکه به پرس و جو از شما می‌پردازند، باشید و با افراد معتبر کار کنید. هنگامیکه با افراد معتبر معاشرت می‌کنید، افراد فریبکار را به خوبی می‌شناسید. بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران را از دست ندهید.

عرصه جدیدی در موسیقی باب شده که می‌توانید در آن به موفقیت برسید. تا قبل از این، صنعت موسیقی تا این حد به روی هنرمندان سختکوش باز نبود تا موسیقی استثنایی را عرضه کنند. هر روزه شاهد خوانندگانی موفق در این حوزه هستیم.

چطور گوش خود را برای یادگیری بهتر موسیقی تقویت کنیم؟ نکات مهم

در اینجا 6 نشانه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که نشانگر موفقیت شما در کسب و کار موسیقی هستند

1-از رویاپردازی جسورانه نمی ترسید

قبل از اینکه صحنه‌ای بزرگ را تجسم کنید، نمی‌توانید به آن برسید. اگر خودتان را در چنین جایی نمی‌بینید پس احتمالاً به آن نمی‌رسید. باید بزرگ فکر کنید تا به جاهای بزرگ هم برسید، تفکر دیگران در مورد توانمندی شما اهمیتی ندارد. باید بدانید که می‌توانید و انجامش می‌دهید.

2- سلیقه خوبی دارید

شما شنوایی خوبی دارید، سلیقه خوبی دارید و به استانداردهای برتر موسیقی پایبند هستید. دور بودن سفر موسیقیایی شما اهمیتی ندارد هرچقدر که از نواختن محلی فاصله می‌گیرید، تفاوت میان موسیقی خوب و فوق العاده را می‌آموزید و می‌خواهید اثری استشنایی خلق کنید.

3- اهمیتی به مقصد نمی‌دهید و مسیر سفر برایتان مهم است

فقط به دنبال شهرت ( و پول حاصل از آن) نیستید. در واقع موسیقی یک سرگرمی نیست بلکه شما را می‌خواند همواره فکرتان به آن مشغول بوده و کار دیگری انجام نمی‌دهید. بیشتر در اتاقتان به نوشتن آواز می‌پردازید تا اینکه در جشن شرکت کنید. شما ضبط آهنگ در استودیو را به گردش ترجیح می‌دهید. تمام شب برای تکمیل یک آهنگ، بیدار می‌مانید چون مجبور هستید.

خواننده

4- می‌خواهید با موسیقی، حرف دلتان را بزنید

می دانید که موسیقی راهی برای تبادل احساسات در میان مردم است تا صدایشان را به گوش یکدیگر رسانده، التیام پیدا کرده و خودشان را پیدا کنند. بعلاوه چیزهای زیادی برای گفتن دارید. زخم‌های زیادی خورده‌اید، شادی‌های زیادی داشته‌اید و در این بین می‌خواهید احساسات وجودی خودتان را ابراز کنید.

5- فردی هدفگذار هستید

ثابت شده که افراد هدفمند، بیشتر پیشرفت می‌کنند. پس اگر می‌خواهید در موسیقی برای خودتان کسی شوید باید اهدافتان را مشخص کنید. کس دیگری نمی‌تواند این کار را برایتان انجام دهد، خودتان باید هدفگذاری کنید. می‌خواهید به ماه و ستاره‌ها برسید ولی در واقع خودتان یک ستاره‌اید.

6- یک درونگرای برونگرا شده یا یک برونگرای درونگرا شده هستید

برای اینکه به یک هنرمند، موسیقیدان یا ترانه سرا تبدیل شود حداقل به 49 درصد درونگرایی نیاز دارید. شما روزها یکی پس از دیگری و سالها وقت را صرف تمرین یک ساز می‌کنید ولی همین مقدار هم به برونگرایی نیاز دارید تا به هنرمندی موفق تبدیل شوید.

مشاغل درون خلاء شکل نمی‌گیرند (حتی اگر یک مبتدی هستید) نمی‌توانید خودتان را خیلی منزوی کنید. شما کمک می‌گیرید، درس می‌آموزید، معلمانی دارید و هیچگاه از رشد دست نمی‌کشید از همه مهم‌تر در صورت نیاز باید به دنبال کمک بروید تا به فردی سریعتر و هوشمندتر تبدیل شوید.

5 اشتباه فاحش که اکثر موسیقی دانان مرتکب می شوند!

همواره شرایط خودتان را بررسی کنید. در یک نقطه نمانید و به حرکت ادامه دهید درست مثل ماری که از دست مارگیر فرار می‌کند. جامعه‌ هنری و محفل درونی خودتان را از اینجا بسازید:

 

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست