خانه / مطالب متنوع دیگر / 5 تا از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی موسیقی در ایران
فروشگاه اینترنتی

5 تا از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی موسیقی در ایران

تئوری-موسیقی

در این مطلب ما در نظر داریم که 5 تا از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی را به شما معرفی کنیم با هدف دسترسی آسان و سریع تر به این فروشگاه ها.امیدواریم مطالب ارائه شده مفید واقع شوند.

مقدمه

در فروش آنلاین یک مدت زمان وجود دارد و یکی از مزایای این نوع فروش این است که برای اینکه موجودی کالای خود را تضمین کنید لازم نیست تعداد زیادی از کالاها تهیه و در انبار نگهداری کنید. می توانید از نرم افزارهای انبارداری برای نگه داری اطلاعات ،  آمار موجودی و آنالیز محصولات و کالا ها استفاده کنید .

فواید استفاده از فروشگاه اینترنتی

  • دسترسی به خدمات شرکت شما 24 ساعته می شود.
  • خدمات بهتری می توانید ارائه کنید.
  • بازار جهانی را میتوانید هدف بگیرید.
  • در هر زمانی می توانید پاسخ مراجعه کنندگان را بدهید.
  • سرعت پاسخ دهی و انجام فعالیت ها بیشتر می شود.
  • دسترسی به همه ی خدمات دارید.

و از همه مهم تر حق انتخاب شما محفوظ است.

نکته مهم قبل از خرید هر سازی

همانگونه که در اکثر راهنماهای خرید سازهای مختلف موسیقی هم به شما می گویند، ساز خوب هیچ ارتباطی به مارک آن و سازنده ندارد. یک روش برای خرید ساز خوب و باکیفیت این است که فاکتورهای آن را مسلط بوده، یا اینکه به فروشنده اعتماد داشته باشید. یک نکته مهم این است که خرید ساز را به استاد خود نسپارید و یا به فروشگاهی که استادتان می گوید بروید و بگویید از طرف فلانی آمده ام نروید (واقعا این کار را نکنید!) مگر اینکه 100 درصد به استاد خود اطمینان داشته باشید یا اینکه استاد شما توان جسمی و سلیقه شما را کاملا بداند یا به عنوان یک واسط بین شما و فروشگاه عمل نکند.

مطلب مرتبط با موسیقی: خرید 7 تا از بهترین سی دی ها و دی وی دی های آموزش موسیقی (مبتدی-پیشرفته)

4 تا از بهترین و معتبر ترین فروشگاه اینترنتی موسیقی

1-فروشگاه موسیقی سازی ها (وب سایت حاضر)

فروشگاه موسیقی سازی ها

در سایت حاضر نه تنها پکیج  های آموزش انواع سازهای موسیقی در اختیار شماست بلکه سازهای موسیقی با بهترین قیمت را می توانید از اینجا تهیه کنید هر چند به دلیل نوسانات شدید قیمت در این مدت، امکان ارائه و فروش بسیاری سازهای موسیقی عملا وجود ندارد!

سازی ها، پر ببینده‌ترین وب سایت اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی موسیقی است. سازی ها در زمینه آموزش موسیقی پرکارترین وب سایت ایرانی بوده و کاربران مختلف علاقه مند به موسیقی را همواره به خود جذب کرده است در این فروشگاه پکیج آموزشی زیادی در مورد موسیقی وجود دارد علاوه براین مطالب آموزشی زیادی در مورد یادگیری انواع ساز ها  وجود دارد که با مطالعه آنها می توانید به راحتی ساز ها را یاد بگیرید.

2-فروشگاه موسیقی ساز کالا

فروشگاه موسیقی ساز کالا

فروشگاه اینترنتی سازکالا یک فروشگاه تخصصی آنلاین است که به عرضه و فروش ساز و لوازم صوتی الکترونیکی می‌پردازد.این سایت با هم‌کاری چندین شرکت و فروشگاه تخصصی فعال در عرضه این نوع محصولات تشکیل شده است که هر کدام عرضه یک یا چند نوع محصول تخصصی را بر عهده دارند. فعالیت‌های این فروشگاه بر روی محصولات دیجیتال و آکوستیک اعم از پیانو و کیبورد و قطعات آن، به همراه لوازم صوتی، افکت‌ها، امپ‌ها، میکسرها و . . . متمرکز شده است و قرار است محصولات دیگری نیز به مرور افزوده شوند.

کاربردی: راهنمای خرید همه سازهای موسیقی در اینجا

3-فروشگاه موسیقی سرنا شاپ

سرنا شاپ

 هدف این شرکت ارائه خدمات موسیقی به علاقمندان و هنر جویان رشته موسیقی و تامین و تهیه لوازم و وسایل مرتبط با این رشته می باشد . شرکت سرنا نماینده انحصاری 15 کمپانی برتر ادوات موسیقی در جهان می باشد که عبارتند از یاماها ، ژوپیتر ، مپکس ، هوهنر ، سوزوکی ، ماینل ، سلا ، پایست ، پرل ، هرکولس ، ویک فیرت ، وندورن ، سابین ، ریکو ، شاتو ، شوآرتز ، بوفت و … می باشد تهیه و تامین سازهای بادی و نظامی از دیگر حوزه های فعالیت این شرکت از ابتدای تاسیس بوده است.

4-فروشگاه اینترنتی ساز 24

فروشگاه اینترنتی ساز 24

ساز 24 هم یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی ساز در ایران است که قیمت های ارائه شده انواع ساز در آن کاملا رقابتی می باشد. به عنوان یک فروشگاه آنلاین موسیقی، کامل ترین آرشیو از ساز و لوازم جانبی را در کلیه سبک های مختلف موسیقی در اختیار کاربران قرار داده تا هنرجویان و نوازندگان بتوانند با دسترسی به بخش عظیمی از کالاهای موجود در بازار و مقایسه آنها، بهترین و مناسب ترین انتخاب ممکن را با صرف کمترین هزینه انجام دهند و از این نظر یکی از متنوع ترین فروشگاههای اینترنتی ساز در ایران می باشد.

بلد باشید: نام نت های موسیقی، روش نامگذاری و همه نکات کاربردی

5-فروشگاه اینترنتی سازباز (بهترین برای خرید قسطی)

فروشگاه اینترنتی سازباز

سازباز را یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی برای وقتی می دانیم که بخواهید ساز را قسطی خریداری کنید در غیر این صورت به شخصه پیشنهاد نمی کنم. ضمن اینکه تنوع بسیار بالایی نیز در محصولات ارائه شده دارد.

در واقع سازباز با تعداد کثیری از سازندگان، فروشگاه ها و تامین کنندگان حوزه موسیقی در ارتباط بوده و معرف محصول کلیه تامین کنند گان ساز و لوازم جانبی کشور می باشد و بهمین دلیل مارکهای متنوعی را می توانید از این فروشگاه خریداری نمایید.

بسیار کاربردی: اصول یادگیری موسیقی (آموزش 3 گام ساده)

کار هایی که با اینترنت انجام شوند مسلما زمان کمتری از فرد می گیرندو همین موضوع یکی از عواملی است که افراد به کار های اینترنتی رو می اورند . اگر که سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات مطرح کنید.

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام.ساز ویلن دارم حدودآ واسه ۲۰ سال پیشه با ۱۰ عدد سیم یدک قصد فروش دارم

    پاسخ
  • جمشید منصوری
    مهر 20, 1399 5:31 ب.ظ

    من علاقمند به خرید دی وی دی های کامل آوازهای شجریان و بعضی دیگر از آواز خواننده های دیگر و همچنین نت آهنگهای موسیقی که با ساز تار باشد هستم راهنمائی بفرمائید. جمشید منصوری

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست