خانه / مطالب متنوع دیگر / آموزشگاه موسیقی منظومه بهترین آموزشگاه تهران در 2 سال گذشته
music-slide2-1

آموزشگاه موسیقی منظومه بهترین آموزشگاه تهران در 2 سال گذشته

تئوری-موسیقی

پیدا کردن یک آموزشگاه با اساتید حرفه ای همیشه برای هنرجویان یک چالش و همراه با آزمون خطا بوده. آموزشگاه موسیقی منظومه از برترین های آموزش موسیقی در تهران و یوسف آباد می باشد که با تخصص و تجربه بسیار در امر آموزش برای کلیه سنین ، سال هاست که در این منطقه مشغول به فعالیت می باشد.

خروجی هنرآموزان در این آموزشگاه نشان می دهد که آموزش ها از استاندارد های لازم جهت آموزش اصولی و حرفه ای موسیقی برخوردار است به طوریکه هنرجویان فارغ التحصیل این آموزشگاه توانایی رقابت در سطح بین المللی را دارند.  از مهم ترین ویژگی های این آموزشگاه می توان موارد زیر را بر شمرد :

  • اساتید با تجربه ، با اخلاق و تحصیل کرده رشته موسیقی
  • کلیه اساتید دارای تاییدیه رسمی وزارت ارشاد و خانه موسیقی
  • کلاس های تخصصی در کلیه ساز ها و آواز از مبتدی تا پیشرفته
  • برنامه ها و اساتید متفاوت برای سنین کودک و بزرگسال متناسب با روحیات مختلف
  • برنامه مدون آموزشی مطابق با اصول جهانی
  • بررسی دوره ای هنرجویان و تضمین آموزش اصولی
  • برگزاری کنسرت های منظم در هر دوره به صورت تک نوازی و گروهی

به علاوه هر دوره هنرجویان برتر انتخاب شده و می توانند در ارکستر منظومه حضور داشته باشند ارکستر منظومه ارکستری آموزشی اجرایی است که در سه بخش فعالیت دارد :

ارکستر بادی ، ارکستر سازهای غربی و ارکستر سازهای ایرانی منظومه هم به لحاظ آموزش مهارت های نوازندگی و هم به لحاظ اجرایی از سطح بالایی برخوردار است عضویت و شرکت در این ارکستر بسیار ساده است و هنرجویان در هر سطحی می توانند با توجه به توانایی های خود وارد گروه شده و در ادامه با آموزشهای ویژه استاد گروه و رهبر ارکستر وارد بخش تخصصی تر می شوند که هر دوره اقدام به اجراهای بسیار با شکوه در سالن های معتبر سطح تهران می نمایند.

در آموزشگاه موسیقی منظومه کلیه کلاس های موسیقی با حساسیت بسیار بالا و زیر نظر مدیریت مستقیم آموزشگاه برگزار می گردد هنرجویان هر ترم توسط مدیر آموزشگاه و مشاور آموزشگاه ارزیابی می گردند تا اگر در سطح متعارف پیش نرفته باشند علت یابی شده و مرتفع گردد از سویی در این تست های دوره ای نقاط قوت و نکات مثبت پیگیری و در جهت استعداد یابی هنرجویان اقدام می شود به این ترتیب آموزش ها طبق برنامه و زمان بندی مشخصی پیش می رود تا در این راه تمامی موانع بر طرف گردد برخی از کلاس های ویژه آموزشگاه منظومه را در زیر بررسی کرده ایم :

کلاس سازدهنی

یکی از این کلاس های ویژه در آموزشگاه منظومه کلاس سازدهنی است که به صورت حرفه ای و از صفر تا صد همه روزه در آموزشگاه زیر نظر اساتید حرفه ای سازدهنی آموزش داده می شود. سازدهنی سازی است با قابلیت های فراوان و آموزش آن نیز توسط اساتید با متد ها و سبک های تخصصی این ساز در آموزشگاه پیش می رود. برای این ساز هم دوره های معمول و هم دوره های ویژه و هم دوره های فشرده آموزشی در نظر گرفته شده است که علاقمندان می توانند با توجه به شرایط هر کدام را برگزینند.

نقاط مثبت این کلاس : آموزش آسان سازدهنی در دوره های کوتاه ، آموزش پایه ای و اصولی ، کلاس های ویژه با بازدهی بالا ، آموزش تکنیک های خاص و سبک های تخصصی سازدهنی

کلاس گیتار

و اما گیتار جزء پر طرفدارترین ساز ها در سراسر جهان و سبک های بسیاری که روی این ساز اجرا می شود. در آموزشگاه موسیقی منظومه آموزش گیتار متفاوت تر از هر جای دیگری آموزش داده می شود آموزش این ساز در آموزشگاه منظومه در همه سبک های آموزشی و با توجه به علاقه خود هنرجویان پیش می رود و اینطور نیست که یک سبک مشخص و خاص برای همه تجویز گردد. در واقع آموزش ها با توجه به قابلیت های هر فرد در هر سبک خاص و با توجه به علاقه و استعداد خود اوست.

نقاط مثبت کلاس : سبک های پاپ ، کلاسیک ، فلامنکو و حتی راک ، جز و بلوز نیز در آموزشگاه به صورت تخصصی و حرفه ای روی گیتار توسط اساتید در روز های مختلف هفته تدریس می گردد.

کلاس موسیقی کودک

موسیقی کودک از حساس ترین موارد آموزشی در موسیقی است چرا که علاوه بر تخصص بایستی روحیه و انگیزه در کلاس ها برای کودکان وجود داشته باشد و کودک هم آموزش اصولی و مفید ببیند و هم با نشاط و علاقه کلاس را پیش ببرد در آموزشگاه موسیقی منظومه اساتید و مربیان موسیقی کودک هم در امر آموزش و هم در کار با کودک متخصص و مجرب هستند و همگی دروه های ویژه کار با کودک را گذرانده اند.

نقاط مثبت این کلاس : حساسیت بالای آموزشگاه جهت انتخاب اساتید که اساتید جدای از مدارک موسیقی ، مدارک معلمی موسیقی و کار با کودک را نیز دارا هستند ، کلاس های گروهی شاد و کلاس های خصوصی کودک

کلاس پیانو

کلاس پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاسی خاص و ویژه است برای هنرجویان در این کلاس ها انتخاب های مختلف فراهم است چرا که آموزش ها در سبک های مختلف و در سنین مختلف در نظر گرفته شده است.

آموزشگاه منظومه با بیش از 15 کلاس و استاد فعال در روزهای مختلف هفته آموزش این ساز را کاملا تخصصی نموده است به این ترتیب که اساتید برای سنین مختلف متفاوت هستند و جدای از آن سبک های مختلف نیز به برای آموزش وجود دارد. اگر هنرجویی بخواهد آموزشی اصولی و پایه ای مطابق با سطوح بین المللی دریافت نماید بهترین کلاس پیانو ، کلاس پیانو در آموزشگاه منظومه است. از سویی اما آموزش های زود بازده تر نیز در سبک های دیگر برای سنین مختلف برنامه ریزی شده تا همه سلایق را دربر بگیرد.

نقاط مثبت کلاس پیانو : اساتید حرفه ای ، تفکیک پیانو کودک و بزرگسال ، برنامه مدون آموزشی مطابق با اصول جهانی آموزش پیانو

حتما بخوانید!

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست