خانه / ریپورتاژ آگهی / راهنمای خرید هدفون بی سیم بیتستان

راهنمای خرید هدفون بی سیم بیتستان

خرید هدفون بی سیم نیاز به مقایسه هدفون بی سیم و هدفون با سیم و تفاوت کاربری و قابلیت‌های آن‌ها دارد. این نیاز موجب شده تا مبحث مقایسه هدفون جزو یکی از مقایسه‌های محبوب کالاهای دیجیتال و فناوری‌های مختلف باشد. انتخاب میان خرید هدفون بی سیم و هدفون با سیم انتخاب چندان راحتی نبوده و ارتباط زیادی به نوع استفاده و کاری که قرار است با آن انجام شود، دارد. پارامتر‌های مهمی در انتخاب و خرید هدفون موثربوده و شامل ظاهر، راحتی استفاده، کیفیت و… می‌باشد. اگر سبک خاصی از موسیقی را در میان اطرافیانتان دنبال می‌کنید، یک گیمر هستید و یا به دنبال هدفون برای استفاده شخصی خود یا فرزندتان می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام به خرید، این مطلب را درباره خرید هدفون بی سیم از بیتستان تا به انتها بخوانید تا در انتخاب نهایی شما کمک کند.

درباره هدفون بی سیم

در دنیای مدرن هدفون‌ها به بخش جدانشدنی زندگی روزمره افراد تبدیل شده‌اند. بر اساس آمار Grand View صنعت هدفون در سال ۲۰۱۵ ارزشی بالغ بر 8.7 میلیارد دلار داشته و این ارزش به صورت تصاعدی در حال افزایش است. امروزه فروش و خرید هدفون بی سیم در رقابتی شکست ناپذیر از هدفون با سیم پیشی گرفته است. این نوع هدفون یکی از تجهیزات استودیویی اصلی برای حرفه‌ای‌ها در دنیای موسیقی لقب گرفته است.

فناوری بی سیم برای انتقال داده‌های صوتی بین دو دستگاه تلفن‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، نوت‌بوک، کنسول‎های بازی و… با هدفون، تحولی بزرگ در دنیای فناوری به وجود آورده است. مهم‌ترین مزیت خرید هدفون بی سیم این است که این هدفون‌‍ها تحت هیچ عنوان سیم یا کابل ندارند. داشتن یک هدفون مناسب برای زمانی که فرد قصد دارد بدون سر و صدا و ایجاد مزاحمت برای اطرافیان به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهد، بهترین راه حل است. همچنین هدفون‌های بی سیم حرفه‌ای ابزاری ضروری در تجهیزات استودیویی برای تنظیم‌کنندگان آلات موسیقی و یا گیمر‌های حرفه‌ای هستند.

برای خریدی بی دردسر و لذت بخش همین الان وارد لینک خرید هدفون بی سیم بیتستان شوید.

انواع هدفون بی سیم

انواع مختلفی از هدفون‌ها در بازار موجود هستند که علاوه بر نوع با سیم و بی سیم دسته بندی‌های دیگری هم دارند و از نظر مدل‌های رو گوشی، ایرفون، بی سیم و با سیم در ابعاد، سایز و برند متنوع می‌باشند. هدفون‌های بی سیم به دو دسته زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  • هدفون‌های بی سیم بلوتوثی: این نوع از هدفون‌ها دارای کیفیت عالی برای گوش دادن به موسیقی و یا تنظیم آلات موسیقی در هنگام نواختن و یا کوک کردن است. برد تقریبی این هدفون‌ها حدود 10 متر است.
  • هدفون‌های بی سیم دارای گیرنده اتصال رادیویی: از نوع حرفه‌ای بوده تا حدود ۳۰ متر برد دارد.

نکات مهم در خرید هدفون بی سیم

نکات مهمی که باید برای خرید هدفون بی سیم مورد نظر قرار گیرد، طراحی هدفون است که در کیفیت شنیدن تاثیر زیادی دارد. همانطور که گفته شد، یکی دیگر از نکات شایان توجه نوع اتصال هدفون به منبع ورودی است که به بلوتوثی و دارای گیرنده اتصال رادیویی تقسیم می‌شود. در این دسته از هدفون‌ها بین آن‌ها با منبع پخش صوت (به طور معمول گوشی تلفن همراه) هیچ‌گونه ارتباطی از طریق سیم وجود ندارد و این ارتباط با بلوتوث و یا اتصال گیرنده برقرار می‌شود.

برند شرکت سازنده و تولید کننده هم اهمیت زیادی در تصمیم گیری برای انتخاب دارد. در حال حاضر بازار داخل از برندهای چینی بی نام No Name اشباع شده است. با این وجود تولید کنندگان معتبر نیز در بازار ایران حضور دارند. این نکته باید مورد توجه باشد که در زمان خرید هدفون بی سیم قیمت پایین کیفیت پایین‌تری را به دنبال خواهد داشت. در خرید هدفون بی سیم علاوه بر اهمیت توجه به برند باید نکاتی شامل نوع اتصال، نوع منبع صدا، قابلیت برد و جابه جایی، توانایی حذف نویز دیجیتالی یا فیزیکی، محدوده فرکانسی، عدم نشتی صدا و… مورد توجه قرار گیرد.

مزایا و معایب خرید هدفون بی سیم

با استفاده از هدفون بی سیم هنگام کار دست‌ها آزاد بوده، با خیال راحت امکان رانندگی فراهم بوده و در زمان متصل بودن به گوشی موبایل قابلیت شماره گیری، تماس و گوش دادن به موسیقی و یا حتی نواختن یکی از آلات موسیقی مورد علاقه شما را بدون مزاحمت برای دیگران خواهد داشت. استفاده از هدفون همچنین برای سلامتی فرد استفاده کننده خوب بوده، چرا که فرد می‌تواند تلفن همراه را روی میز دورتر از خود قرار دهد. در ادامه به بررسی مهم‌ترین مزایای انواع هدفون بی سیم خواهیم پرداخت، شامل:

  • قابلیت جابه‌جایی راحت فرد
  • عدم وجود مزاحمت سیم
  • برد بیشتر
  • ایزوله سازی صدا
  • مناسب برای گیمرها و کاربران فعال
  • بیس بالا
  • پویایی و وضوح صوتی
  • ظرفیت بالای باتری
  • قابلیت اتصال به دستگاه‌های دارای فناوری اتصال با بلوتوث برای هدفون‌های بی سیم بلوتوثی و…

اما باید بدانید که استفاده بلندمدت از انواع هدفون به ویژه در مدل‌های با طراحی و سایز بزرگ موجب بروز درد گوش شده که یکی از خطراتی است که برای افراد به وجود می‌آید. هدفون‌های بی سیم به دلیل قابلیت و ویژگی‎های بیشتر نسبت به مدل‌های پیشین قیمت بالاتری نیز دارند. معایب انواع هدفون بی سیم شامل موارد زیر است:

  • کاهش کیفیت صدا با افزایش فاصله از منبع پخش
  • ایجاد نویز توسط سایر دستگاه‌های ارتباطی در برخی از مدل‌ها
  • نیاز به شارژ زود به زود باتری در صورت استفاده مداوم
  • قیمت بالاتر نسبت به مدل با سیم و…

خرید هدفون بی سیم بیتستان ،خریدی امن و مطمئن

در خرید هدفون بی سیم کیفیت صدای بی‌نظیر و سهولت استفاده از آن است که نظر مشتریان را جلب می‌کند؛ چرا که حتی در حین ورزش هم برای افرادی که عادت به گوش دادن موزیک با هدفون دارند مناسب است. خرید هدفون مناسب، به دلیل تنوع زیاد، کار راحتی نیست. مراجعه حضوری به بازار یا فروشگاه‌های فروش و خرید هدفون بی سیم بر اساس برند و طراحی نیازمند شناخت و داشتن اطلاعات اولیه است.

وبسایت بیتستان با مقایسه و دسته‌بندی مختلف هدفون‌ها اطلاعات کامل، امن و قابل اعتمادی از مشخصات هر محصول و نقد و بررسی دقیق آن‌ها را به علاقمندان ارائه می‌نماید. انتخاب نهایی نوع هدفون و طرح و مدل آن کاملا به اولویت‌های متقاضی و نوع استفاده‌ای که از آن خواهد کرد بستگی دارد. اما خرید هدفون بی سیم بیتستان تضمین کننده اصالت کالا و قیمت مناسب برای محصولات ارائه شده، می‌باشد. علاوه بر این مشتری در بیتستان می‌تواند با دامنه‌ای متنوع و گسترده‌ از مدل‌ها، با انواع و اقسام محصولات از برندهای پر طرفدار و با کیفیت رو به رو ‌شود و خریدی با کیفیت و کارآمد را تجربه نماید.

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست