خانه / ریپورتاژ آگهی / خرید بهترین مارک پیانو دیجیتال از فروشگاه آلیک
خرید بهترین مارک پیانو دیجیتال از فروشگاه آلیک

خرید بهترین مارک پیانو دیجیتال از فروشگاه آلیک

باید گفت که پیانو، به دلیل وسعت صدا و محدوده ی صوتی بالایی که نسبت به سایر سازها دارد، جزء قوی ترین و مهم ترین سازها محسوب می شود. و این ساز صفحه کلید دار را ساز پایه و یا مادر می نامند. از بین انواع پیانو، امروزه پیانو دیجیتال طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع پیانو از تکنولوژی دیجیتال به جای سیستم سیم و چکش برای تولید صدا استفاده می کند و حسگرهای خاص، شدت ضربه وارده به کلاویه را به سیستم کامپیوتری انتقال می دهند. این مدل پیانو به دلیل امکانات خوب و شرایط خرید راحت و قیمت مناسبتر نسبت به پیانو آکوستیک که دارد، جایگاه تثبیت شده ای در بازار پر رقابت پیانوها پیدا کرده و نظر نوازنده های زیادی را جلب نموده است.

حال در اینجا قصد داریم تا برخی از بهترین برندهای پیانو دیجیتال که محبوب و پرفروش هستند و از قیمت مناسبی برخوردارند را به شما دوستداران پیانو معرفی کنیم. با ما همراه باشید…

بهترین مارک ها و پرفروش ترین مدل های پیانو دیجیتال موجود در بازار ایران

برند کاوایی KAWAI

کاوایی برندی ژاپنی است و نمونه ای دیگر از شرکتهایی است که کار خود را از تولید پیانوهای آکوستیک آغاز نمود. پیانوهای دیجیتال کاوایی از مهمترین دستگاه ‌های دیجیتال موجود در بازار هستند. از بهترین ویژگی پیانوهای کاوایی میتوان به دارا بودن صدای عالی و فناوری تاثیر گذار، ضربه‌ های واقع گرایانه و سنگین چکشی آن، بادوام و خوش ساخت بودن آنها، استفاده از مواد عالی و گوناگون در ساختار آنها و دارا بودن قیمت های مناسب اشاره نمود. همچنین کاوایی چندین ویژگی مکانیکی پیانو آکوستیک را به کیبورد پیانوهای دیجیتال خود افزوده است.

پیانو های دیجیتال پرفروش برند کاوایی

  • پیانو کاوایی CA 49 R.
  • پیانو کاوایی CN 29 R.
  • پیانو کاوایی KDP 110 B.
  • پیانو دیجیتال کاوایی ES110 W.

برند رولند Roland

پیانو برند رولند Roland

کمپانی رولند فعالیت خود را از اواسط دهه 70 میلادی آغاز نمود. شرکت خود را در اوکازای ژاپن تاسیس نمود. تخصص آن‌ ها اکثراً ساخت سینتی سایزرها و کوبوارگان ‌ها به جای دستگاه ‌های آکوستیک است. هم تولید پیانوی دیجیتال و هم تولید پیانو آکوستیک با قیمتی مناسب را دارند. پیانوهای زیبا و دل انگیز که برای انواع نیازها پیشنهاد می شوند.

طراحان پیانوی رولند این امکان را فراهم نمونده ‌اند تا کنترل کاملی برروی مواردی خاص و کاراکترهای جزئی پچ ‌های پیانو داشته باشید.

امروزه این برند مشهور و پرطرفدار خط تولیدهایی در تایوان، ژاپن و ایالات متحده آمریکا دارد و محصولات خود را در سرتاسر دنیا به فروش می ‌رساند.

پیانو های دیجیتال محبوب و پرطرفدار رولند

  • پیانو دیجیتال رولند مدل HP702 DR.
  • پیانو دیجیتال رولند Rp102 Bk.
  • پیانو دیجیتال استیج رولند مدل RD2000.
  • پیانو دیجیتال رولند مدل RP501 CB.

پیانوهای دیجیتال برند کاسیو Casio

پیانوهای دیجیتال برند کاسیو Casio

شرکت پیانو کاسیو سازنده کیبوردهایی است که به سبکی، کوچکی و قابل حمل بودن مشهورند. به همین دلیل در میان کودکان، نوجوانان و آماتورها از محبوبیت زیادی برخوردار است. از مشخصات پیانوهای دیجیتال کاسیو میتوان به دارا بودن صفحه کلید پیشرفته ‌تر تنظیم کننده، پیانوهای کنسول با فضای ذخیره سازی و تولید صداهای جالب و دلنشین اشاره نمود.

این برند در بین بسیاری از خواننده ‌ها، موزیسین‌ های پاپ و پرفورمرها محبوب است. هنرمندانی مانند راشل سیج، لری دان و کایل موریسون از کیبوردهای کاسیو استفاده می ‌کنند.

پیانوهای پرفروش و محبوب کاسیو

  • پیانو دیجیتال کاسیو CDPS 350.
  • پیانو دیجیتال کاسیو PX160 bk.
  • پیانو دیجیتال کاسیو CDPS 100.

امکان خرید پیانو قسطی در فروشگاه آلیک بدون بهره وجود دارد برای اطلاعات بیشتر لطفا کلیک کنید: خرید پیانو قسطی

خرید بهترین پیانوهای دیجیتال از فروشگاه آلیک موزیک

یکی از معتبرترین ترین فروشگاه های آلات موسیقی ایرانی و خارجی، فروشگاه آلیک موزیک می باشد. که می توان گفت بزرگ ترین پخش کننده ی انواع پیانوهای دیجیتال و آکوستیک در ایران به شمار می رود. بنابراین اگر قصد خرید پیانو دیجیتال را دارید می توانید از فروشگاه آلیک موزیک برندهای معرفی شده را که بهترین در نوع خود هستند؛ خریداری کنید.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست