خانه / آموزش گیتار به زبان ساده / ریتم نوازی در گیتار / آموزش رایگان ریتم نوازی گیتار (فیلم و مقاله)
آموزش رایگان ریتم نوازی گیتار (فیلم و مقاله)

آموزش رایگان ریتم نوازی گیتار (فیلم و مقاله)

ریتم-نوازی-گیتار

خیلی از دوستان سوالاتی درمورد نحوه ریتم نوازی در گیتار از ما پرسیدند که ما در ادامه این موضوع را برای شما شرح خواهیم داد.از مطالب این بخش مو به مو استفاده نمایید

آموزش یک ترفند ساده و کاربردی برای ریتم نوازی گیتار:

هر روز ریتم نوازی یا آهنگی که باهاش مشکل دارید رو تمرین کنید و با گوشی موبایل صداشو ضبط کنید و بشینید و گوش کنید که چه مشکلی داره و مشکلش رو توی کلیپ بعدی حل کنید هر روز10 تا کلیپ ضبط کنید و کاری رو که گفتم رو روی هر کلیپ انجام بدید و سعی کنید که مشکلش رو توی کلیپ بعدی حل کنید و به شما دوستان عزیزم یاداور بشم که روزی فقط 10 تا کلیپ ضبط کنید بعد مابین کلیپ 1 تا 10 رو حذف کنید که بمونه کلیپ 1 و 10 و حالا کلیپ 1 رو گوش کنید و بعد کلیپ 10 رو گوش کنید بعد ببینید کلیپ 1 و 10 از نظر زیبایی کدوم بهتره که خودتون فرقشو میفهمیید که کلیپ 1 با کلیپ 10 چقد فرق کرده و روز بعد ادامه ی کلیپ 10 تا 20 رو ضبط کنید و هر کلیپی که دوباره ضبط کردید رو دوباره گوش کنید و دوباره مابین کلیپ 10 تا 20 رو حذف کنید که بمونه کلیپ 1 و 10 و 20 و دوباره گوش کنید این سه کلیپ رو و ببینید کلیپ 1 و 10 و 20 چقد فرق کرده و این کار رو تا کلیپ 100 انجام بدید که ده روز طول میکشه و ببینید در اخر کلیپ های 1 و 10 و 20 و 30 و 40 و 50 و 60 و 70 و 80 و 90 و 100 باهم چقد فرق کردن و حتما از نتیجه کار راضی خواهید شد!!!

توصیه من به شما دوستان تازه کار اینه که صبور باشید و تمرین کنید هرروز و گیتارتون رو بسپارید بدست ها و انگشتاتون و اینا خودشون همه چی رو به مرور زمان حل میکنن!

وقت کمی برای شرکت در کلاس های حضوری دارید؟ پکیج های آموزش ریتم نوازی گیتار

دانلود مقاله اصول ریتم نوازی با گیتار 

این مقاله به شما کمک می کند تا تعاریف بنیادی ریتمیک را بهتر بشناسید و ذهنتان برای شمارش انواع ساختارهای ریتمیک آماده شود. تسلط روی این موارد نه تنها به شما توانایی ریتم نوازی در انواع سبک های مختلف را می دهد، بلکه در حفظ Timing و Groove هنگام ملودی زدن هم به شما کمک می کند.

 


گیتار-min

توی این پک های فوق العاده، نواختن هر نوع گیتاری رو از ابتدا جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان گیتار نواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

مقاله ریتم نوازی گیتار را اینجا دانلود نمایید

فیلم ریتم نوازی گیتار قسمت اول:

فیلم ریتم نوازی گیتار قسمت دوم:

گیتار

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست