خانه / آموزش کاربردی نی / دانلود 10 کلیپ بسیار زیبا از نی نوازی استاد کسایی
استاد-کسایی

دانلود 10 کلیپ بسیار زیبا از نی نوازی استاد کسایی

نی

اکثر سازهایی که با نی زده می شود غمگین هستند و با سوز دل همراهند. استاد کسایی یکی از اساتید برجسته و پیشکسوت لایق در زمینه نوازندگی نی می باشند و هر کسی که با موسیقی های وی آشنا باشد به استعداد درخشان وی در نی نوازی پی می برد. در ادامه 10 کلیپ بسیار زیبا از نی نوازی استاد کسایی را تهیه کرده ایم که می توانید بصورت رایگان آنها را دانلود نمایید. در گردآوری این ویدئوها سعی کرده ایم تا بهترین و مناسب ترین ویدئوهای نی نوازی این استاد را برای شما تهیه نماییم تا علاوه بر الگوبرداری از نحوه نواختن موسیقی از تماشای این ویدئوها لذت ببرید. 

مقدمه:

استاد سید حسن کسایی، هنرمند نی نواز اصفهانی، حق بزرگی بر گردن هنر نی نوازی ایران دارند. ایشان علاوه بر نی در سه تار نوازی هم مهارت زیادی داشتند. حسن کسایی در سوم مهرماه 1307 خورشیدی در اصفهان متولد شد. علاقه و پشتوانه وی در شیوه نواختن نی در سنین نوجوانی و جوانی باعث شد که به موفقیت های شگرفی دست یافت. او بیش از پنجاه سال از زندگی پربارش را با بهترین خوانندگان گذرانیده و با استادان این راه چون ادیب خوانساری و تاج اصفهانی به اجرای برنامه پرداخته و به خوبی می داند که چگونه دانش ادبی و شعر شناسی کلاسیک می تواند به خوانندگی و نوازندگی کمک نماید.
به اعتقاد استاد لطفی، استاد کسایی برای نی و نواختن آن سر فصل نوینی در ایران گشود که آن را نمی توان از مکتب آوازی اصفهان جدا دانست. بخش عمده کشش های ساز استاد به دلیل تسلط او به مکتب اصفهان است و در واقع با نی بیشتر می خواند تا بنوازد.

پست مشابه: 10 درس مهم و کاربردی آموزش نی هفت بند (رایگان)


نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

لینک دانلود :

⇓  دانلود فیلم های فوق العاده زیبا از نی نوازی استاد کسایی

در این قسمت هم  تصاویر مختلف از این دروس را می بینید:

 


توی این پک فوق العاده، استاد محمد عابدینی، نی نوازی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان یک نی نواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

حتماً ببینید: 10 کلیپ شاد و زیبای نی انبان (نی همبون)

به جرات می توان مدعی شد که هیچ نی نوازی نیست که تحت تاثیر استاد کسایی قرار نگرفته باشد. در واقع، می شود برای کسایی مکتبی را پایه ریزی کرد وآن را با آموزش صحیح، به صورت علمی و مدون ارائه کرد. دوستانی که در زمینه نی نوازی تجربه دارند می توانند تجربیات مفید و آموزنده خود را در بخش نظرات با ما و سایر هموطنان به اشتراک بگذارند. همچنین می توانید سؤالات خود را در بخش نظرات از کارشناسان ما بپرسید.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست