خانه / آموزش اصولی سازدهنی / دانلود رایگان 10 تا از بهترین نت های سازدهنی
ساز-دهنی

دانلود رایگان 10 تا از بهترین نت های سازدهنی

ساز-دهنی

در این بخش از آموزش های انواع موسیقی تصمیم داریم تا شما را با بهترین و جذاب ترین نتهای ساز دهنی آشنا سازیم. پس اگر شما هم علاقمند به اجرای آهنگ های مختلف با ساز دهنی هستید پیشنهاد می کنیم حتما این نت ها را دانلود و استفاده کنید.

ویدئوی اجرای آهنگ پاپیون با ساز دهنی:

 

پست مشابه: دانلود 5 تا از بهترین تکنوازی های سازدهنی (رایگان)

1- نت الهه ناز برای سازدهنی

لینک دریافت نت الهه ناز برای سازدهنی

نت الهه ناز ساخته زیبایی از اکبر محسنی، برای سازدهنی کروماتیک تهیه شده است و بر روی سایت قرار گرفت.

الهه ناز نخستین بار توسط غلامحسین بنان، با تصنیفی زیبا و ساده از کریم فکور،(که ترانه زیبای غوغای ستارگان هم اثری از اوست)، در سال ۱۳۳۳ از رادیو ایران پخش شد و مورد استقبال جمع کثیری از مردم قرار گرفت. به علاوه قطعه الهه ناز را استاد روح‌الله خالقی، برای آواز و ارکستر بزرگ به شکلی تأثیرگذار تنظیم کرد و علاوه بر صدای گرم بنان از همراهی کُر نیز، در اجرای آن بهره گرفت.

 


سازدهنی

توی این پک فوق العاده، مصطفی محسنی، سازدهنی رو از ابتدا جوری یادت میده که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان سازدهنی رو حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

2- نت آهنگ پاپیون برای سازدهنی:

لینک دریافت نت پاپیون برای سازدهنی

نت پاپیون، ساخته زیبایی از جری گلداسمیت، برای دانلود شما بر روی سایت قرار گرفته است. این نت برای سازدهنی کروماتیک تهیه شده است. شما می توانید براحتی این نت این آهنگ زیبا را دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید.

3- نت آهنگ ياد آن روزها بخير برای سازدهنی:

لینک دریافت نت ياد آن روزها بخير برای سازدهنی

آهنگ یاد آن روزها بخیر یکی از آهنگهای زیبایی است که هر نوازنده ای دوست دارد آنرا اجرا کند. اجرای این آهنگ با ساز دهنی می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین خاطرات شما باشد.

4- نت آهنگ پدرخوانده برای سازدهنی:

لینک دریافت نت آهنگ پدر خوانده برای ساز دهنی

اگر شما هم جزو نوازندگان سازدهنی هستید پیشنهاد می کنیم که حتماً این آهنگ روح بخش را اجرا کنید. نت این آهنگ به شما در نوازندگی بهتر این آهنگ کمک خواهد کرد.

5- نت آهنگ بردی از یادم برای ساز دهنی:

لینک دریافت نت آهنگ بردی از یادم برای ساز دهنی

آهنگ بردی از یادم برای هر نوازنده ای جذای و دلنشین است به همین دلیل نوازندگان بدنبال این آهنگ برای اجرای آن هستند که ما امروز در سایت سازی ها لینک دانلود نت این آهنگ را قرار داده ایم.

مطلب کاربردی: نکات بسیار مهم قبل از خرید انواع ساز دهنی(کروماتیک،دیاتونیک،ترمولو)

6- نت آهنگ خوب، بد، زشت برای ساز دهنی:

لینک دریافت نت آهنگ خوب، بد، زشت برای ساز دهنی

با یادگیری این آهنگ از طریق این نتها می توانید اجرای بسیار زیبایی با سازدهنی داشته باشید و به بهترین شکل ممکن این آهنگ را اجرا کنید.

7- نت آهنگ از کرخه تا کارون برای ساز دهنی:

لینک دریافت نت آهنگ از کرخه تا کارون برای ساز دهنی

آهنگ کرخه تا کارون علاقمندان خاص خودش را دارد که با اجرای آن حال و هوای عرفانی و معنوی به آنها دست می دهد و خاطرات سالهای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را برای آنها زنده می کند.

8- نت آهنگ بختیاری برای ساز دهنی:

لینک دریافت نت آهنگ بختیاری برای ساز دهنی

اگر هم از جمله افرادی هستید که به ساز و آهنگهای بختیاری علاقه دارید در این قسمت برای شما نت آهنگ بختیاری را تهیه کرده ایم که می توانید آنرا دانلود کرده و با اجرای آن لحظات خوشی داشته باشید.

9- نت آهنگ بارون بارون برای ساز دهنی:

لینک دریافت نت آهنگ بارون بارون برای ساز دهنی

یکی از آهنگهای معروف بختیاری که سایر نوازندگان هم تمایل به اجرای این آهنگ با سازهای مختلف هستند آهنگ بارون بارون می باشد که در ادامه نت این آهنگ را برای ساز دهنی برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

10- نت کامل آهنگ تایتانیک برای ساز دهنی:

لینک دریافت نت آهنگ تایتانیک برای ساز دهنی

در گلچین کردن این نتها سعی کرده ایم تا بهترین و پرطرفدارترین آهنگ ها را برای آموزش نت آنها انتخاب و در دسترس شما هنردوستان قرار دهیم امیدوارم بتوانید این آهنگها را با موفقیت بنوازید و از اجرای آنها لذت ببرید. چنانچه شما نت آهنگ های بهتری را سراغ دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذاریدتا بهبه لیست بالا اضافه نماییم.

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست