خانه / آموزش اصولی سازدهنی / دانلود 5 تا از بهترین تکنوازی های سازدهنی (رایگان)

دانلود 5 تا از بهترین تکنوازی های سازدهنی (رایگان)

ساز-دهنی

در مطالب گذشته برای طرفداران سازدهنی گفتیم که سازدهنی ترمولو چیست؟ از کجا با بهترین قیمت خریداری کنیم؟. در این مطلب 5 موزیک زیبا از تکنوازی های سازدهنی را در قالب ویدئوی آموزشی تهیه کرده ایم که می توانید بصورت رایگان آنها را دانلود نمایید. در گردآوری این ویدئوها سعی کرده ایم تا بهترین و زیباترین کلیپ ها از نوازندگی سازدهنی را برای شما تهیه نماییم تا علاوه بر الگوبرداری از نحوه نواختن موسیقی از تماشای این ویدئوها لذت ببرید.

مقدمه:

ساز دهنی سازی است ساده که جزء سازهای بادی زبانه آزاد به شمار می آید و این به دلیل وجود تیغه فلزی در ساختار آن است. به علت اینکه نواختن با این ساز خیلی سخت و پیچیده نیست اکثر افراد ساز زدن با این ابزار را دوست می دارند. این ساز هم مانند سایر سازها انواع گوناگونی دارد که در ساختار و نوع صدا با هم تفاوت دارند اما آنچه که یک هنرجو باید به آن دقت داشته باشد تکرار تمرینات بصورت روزانه می باشد تا پس از مدتی به جمع دریای بی کران بهترین های موسیقی بپیوندد.

همچنین بخوانید: سازدهنی کروماتیک چیست؟ از کجا با بهترین قیمت خریداری کنیم؟


نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

همانطور که می دانید تولید صوت در این نوع سازها نتیجه ارتعاش یک زبانه از جنس فلز است که تنها یک سر آن به بدنه ساز متصل شده و انتهای دیگرش می‌تواند آزادانه حرکت کند. به ارتعاش درآمدن این زبانه‌ها در اثر عبورجریان هوا موجب تولید صدای ساز می‌شود. از سایر سازهای این خانواده می‌توان ملودیکا ، کنسرتینا و آکاردئون را نام برد. هم اکنون سازدهنی در ایران علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است و از نوازندگان برتر این ساز، می‌توان به شهرام شادان فر اشاره نمود.

 


سازدهنی

توی این پک فوق العاده، مصطفی محسنی، سازدهنی رو از ابتدا جوری یادت میده که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان سازدهنی رو حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

لینک دانلود :

⇓  دانلود کلیپ های فوق العاده زیبا از تکنوازی سازدهنی

و حالا در سایت سازیها تصاویر مختلف از این دروس را می بینید:

مطالعه این مطلب مشابه را از دست ندهید: سازدهنی دیاتونیک چیست؟ از کجا با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

پیشنهاد ما این است که تماشای این ویدئوهای نوازندگی سازدهنی را از دست ندهید! چون این کلیپها بسیار خوش صدا و تکنیکی توسط بهترین نوازندگان این ساز ساخته شده اند و به شما در آهنگسازی بهتر و زیباتر کمک خواهند کرد. همچنین اگر سؤالی در مورد نوازندگی با سازدهنی داشتید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا پاسخگو باشیم.

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست