خانه / آموزش تار و سه تار / آموزش سه تار (گام به گام) / 10 نمونه کلیپ از سه تار نوازی فوق العاده زیبای کیهان کلهر
سه-تار00

10 نمونه کلیپ از سه تار نوازی فوق العاده زیبای کیهان کلهر

تار سه تار

در این مطلب ۱۰ سه تار نوازی فوق العاده زیبای کیهان کلهر را تهیه کرده ایم که می توانید بصورت رایگان آنها را دانلود نمایید. در گردآوری این ویدئوها سعی کرده ایم تا بهترین و مناسب ترین ویدئوهای نی نوازی این استاد را برای شما تهیه نماییم تا علاوه بر الگوبرداری از نحوه نواختن موسیقی از تماشای این ویدئوها لذت ببرید.

مقدمه:

هدف شما از یاد گیری ساز چیست و میخواهید در چه سبکی نوازندگی کنید؟ آیا می خواهید فقط نوازنده باشید یا درکنار آهنگتان می خواهید به خوانندگی هم  بپردازید؟ با پاسخ دادن به سؤالاتی از این قبیل می توانید به این نتیجه برسید که از سازتان چه انتظاری دارید! ویدئوهایی که در این متن قرار داده ایم شما را در کار آهنگسازی و تنظیم آهنگ یاری خواهند کرد. در این قسمت بهتر است تا حدودی با استاد کیهان کلهر آشنا شوید. کیهان کلهر در سال ۱۳۴۲ خورشیدی در خانواده‌ای کرمانشاهی و موسیقی‌دوست در تهران چشم به جهان گشود. کار موسیقی را از پنج سالگی به صورت آزاد شروع کرد. در هفده سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس به نیت ادامه تحصیل راهی کانادا شد و در رشته آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد. با اینکه استاد محمدرضا شجریان و حسین علیزاده  پایه گذار هنر سنتور نوازی بطور گسترده در ایران بودند و آموزش موسیقی سنتی را به هنرجویان ارائه می دادند اما استاد کیهان کلهر که بعد از این هنرمندان شروع بکار کرد به سلطان موسیقی ایران شهرت دارد و  اساتیدی از «کیهان کلهر» به عنوان جهانی‌ترین مرد موسیقی ایران یاد کرده‌اند.

پست مشابه: 10 کلیپ بسیار زیبا از تکنوازی کمانچه کیهان کلهر


نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

لینک دانلود :

⇓  دانلود فیلم های فوق العاده زیبا از سه تار نوازی استاد کیهان کلهر

در این قسمت هم  تصاویر مختلف از این دروس را می بینید:

 


توی این پک فوق العاده، استاد بهزاد سلیمی، نواختن سه تار رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان یک سه تارنواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

مطلبی برای علاقمندان به ساز سه تار: دانلود نرم افزارهای آموزش سه تار(موبایل+کامپیوتر)

این هنرمند سرشناس علاوه بر کمانچهکه هنر اصلی وی می باشد، به نوازندگی سنتور، تنبور،سه تار و شاه کمان نیز می پردازد. لازم به ذکر است که تکنیک کمانچه کلهر، واقعاً متفاوت است و برای شناساندن موسیقی ایرانی به غیر ایرانی‌ها تلاش بسیاری کرده‌است و الگوی خود را در نوازندگی کمانچه استاد علی اصغر بهاری نام برده‌است.

در سایت سازیها دوستانی که در زمینه سه تار نوازی تجربه دارند می توانند تجربیات مفید و آموزنده خود را در بخش نظرات با ما و سایر هموطنان به اشتراک بگذارند. همچنین می توانید سؤالات مرتبط خود را در بخش نظرات از کارشناسان ما بپرسید.

تار-سه-تار

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست