خانه / آموزش تار و سه تار / آموزش سه تار (گام به گام) / دانلود 20 تا از بهترین آهنگ های سه تار نوازی از بزرگان ایران
استاد-جلال-ذوالفنون

دانلود 20 تا از بهترین آهنگ های سه تار نوازی از بزرگان ایران

تار-سه-تار

در مطلب قبلی با 10 نکته مهم و کاربردی برای نواختن ساز ساکسیفون که باید بدانید را برای طرفداران ساز ساکسیفون نگاشتیم. در این مطلب 20 ویدئو زیبا از سه تار نوازی های  بزرگان ایران را برای شما تهیه کرده ایم که می توانید بصورت رایگان آنها را دانلود نمایید. در گردآوری این ویدئوها سعی کرده ایم تا بهترین و زیباترین کلیپ ها از نوازندگی سه تار را برای شما تهیه نماییم تا علاوه بر الگوبرداری از نحوه نواختن موسیقی از تماشای این ویدئوها لذت ببرید.

مقدمه:

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به ساز سه تار علاقمند می باشید و تجربه ای در این ساز دارید حتما استعدادهای برتر این موسیقی دل انگیز را می شناسید. استاد محمدرضا لطفی پور، استاد کیهان کلهر، استاد کیهان ساکت، استاد جلال ذو الفنون، استاد جلیل شهناز و … از جمله اساتید مطرح کشورمان در رشته نوازندگی موسیقی سه تار می باشند. یادگیری موسیقی باعث پرورش ذهن و افزایش قدرت یادگیری در افراد میگردد و قدرت تمرکز و توانایی بروز خلاقیت را بالا میبرد. در واقع یادگیری و آموزش موسیقی تنها به هدف پرورش موسیقی دانان صورت نمیگیرد بلکه این امر به پرورش افرادی توانا در بسیاری از زمینه ها کمک میکند. ویدئوهایی که در ادامه برای دانلود رایگان قرار داده ایم توانایی شما را در نوازندگی بهتر ساز سه تار بالا خواهند برد.

مطلبی برای طرفداران استاد لطفی پور: 10 نمونه کلیپ از سه تار نوازی فوق العاده زیبای استاد لطفی


نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

لینک دانلود :

⇓  دانلود بهترین آهنگ های سه تار نوازی از بزرگان ایران

در این قسمت نیز تصاویر مختلف از این ویدئوها را می بینید:

 


توی این پک فوق العاده، استاد بهزاد سلیمی، نواختن سه تار رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان یک سه تارنواز حرفه ای شو همه رو انگشت به دهان کن!


 

آموزشگاه موسیقی در سراسر ایران دوره هایی مرتبط با موسیقی سه تار برگزار می کنند. شما می توانید  سایت سازیها خیلی سریع، اصولی و حرفه ای ساز سه تار را یاد بگیرید و در دورهمی ها و مهمانی ها این ساز را بنوازید و لحظات خوشی را با این موسیقی جذاب برای خود و دیگران رقم بزنید.

چنانچه سؤالی درخصوص سه تار نوازی دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا پاسخ دهیم.

تار-سه-تار

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست